Nee, kan alleen met vol haar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
Een snor of baard staat me niet, omdat ik ook lichte begroeiing heb.
heb het wel overwogen om het te laten staan, maar het ziet er niet uit
Je vrouw heeft altijd gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook weleens ja, dat ik het zo moet laten.
Maar ik vind het zelf niets.
Nja, als je zo'n vlasbaardje hebt kun je het beter afscheren inderdaad. Baarden kunnen imo alleen als het redelijk vol en egaal qua groei is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:46 schreef Remqo het volgende:
Een snor of baard staat me niet, omdat ik ook lichte begroeiing heb.
heb het wel overwogen om het te laten staan, maar het ziet er niet uit
Ja maar het groeit op mijn schedel. Vind grijs haar meer voor iemand in de 70.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, kan alleen met vol haar.
[..]
Je vrouw heeft altijd gelijk
luisterenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook weleens ja, dat ik het zo moet laten.
Maar ik vind het zelf niets.
Ik date iemand die jonger is dan mijquote:
Heb je al eens eerder gezegd. Maar ik vind het juist - als het een mooie kleur grijs is - juist goed passen bij je leeftijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar het groeit op mijn schedel. Vind grijs haar meer voor iemand in de 70.
cougarquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik date iemand die jonger is dan mij
scheermesjes en allesquote:
Dat 'zelfs' ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wacht zelfs Willoow date op het moment?
Hoi ik ben Stompzinnig en ik geef altijd en overal commentaar op dat echt niemand boeit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Chicks van 25 zijn al cougarrs voor jou.
IK STOMP JE BEK ERAF KUTHOERquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoi ik ben Stompzinnig en ik geef altijd en overal commentaar op dat echt niemand boeit.
Jij hoeft niet 2 hele benen te doen tenminste :squote:Op zondag 2 augustus 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
scheermesjes en alles
3x per 2 weken scheer ik me, vindt het toch een vervelende klus
Laat het in de nabije toekomst weleens een keer staan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je al eens eerder gezegd. Maar ik vind het juist - als het een mooie kleur grijs is - juist goed passen bij je leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |