Denk dat je daar snel op terug komt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent enorm cute. Zou adopteren/10
Ff zoekenquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws in KLB en NWS, ook actief op US.
klik de post history aan, en je weet het..
Opsodinges, terrasmeisje
...quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Blonde snorretjes mogen best. Zodat je ze alleen in het licht ziet.
GRTDquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
sws in KLB en NWS, ook actief op US.
klik de post history aan, en je weet het..
Opsodinges, terrasmeisje
Mijn baard en snor zijn grotendeels rood terwijl ik voor de rest bijna zwart haar heb. Ook geen enkele ginger in m'n familie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.
Waarom zo negatief over jezelf.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk dat je daar snel op terug komt.
Teenhaar heb ik gelukkig nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Gewoon laten staan joh. Proud to have teenhaar.![]()
Wel blij dat mijn rug en kont haarloos zijn trouwens.
Nee, dat zou er een beetje raar uitzienquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, ik scheer het iedere ochtend. Ook omdat ik mijn haar kleur en mijn baard en snor zijn zowat wit dus als je dan zwart haar hebt staat het als een vlag op een strontschuit.
Donkerbruin is het dan denk ik, maar het kleurt in het licht rood.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Mijn baard en snor zijn grotendeels rood terwijl ik voor de rest bijna zwart haar heb. Ook geen enkele ginger in m'n familie.
Ben stiekem heel erg onzeker en probeer dat te compenseren door stoer te doen op een internetforum.quote:
Iedereen heeft wel iets van haartjes daar hoor. Het bestaat niet dat daar niks zit.quote:
Bespaar je die ellendequote:
Niet echt gingerrood inderdaad, maar wel duidelijk anders dan bruin. Ik heb eigenlijk elke kleur wel in mijn baard.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Donkerbruin is het dan denk ik, maar het kleurt in het licht rood.
Mijn baard begint al grijs te worden, dus uiteindelijk wel.quote:
Ahw, poedeltje toch. Suikerballonnetje van me.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben stiekem heel erg onzeker en probeer dat te compenseren door stoer te doen op een internetforum.
Haha. Hommo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik heb eigenlijk elke kleur wel in mijn baard.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poedeltje toch. Suikerballonnetje van me.
Komt wel goed, dropkonijntjequote:
Sowieso nat scheren! Maar met een stevige baardgroei krijg je het ook gewoon niet glad met elektrisch scheren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:37 schreef niels0 het volgende:
Peper en zout baardgroei hier.![]()
2 keer per week nat scheren. Af en toe bij een barbershop, maar meestal doe ik het zelf. Scheerapparaat gebruik ik nooit.
The wizard of many colours.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:35 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niet echt gingerrood inderdaad, maar wel duidelijk anders dan bruin. Ik heb eigenlijk elke kleur wel in mijn baard.
Traantje weggepinktquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben blij dat je je zachte kant toont op het moment dat het nodig is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |