Guus die krijgt me dadelijk toch een oorvijg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is wel te merken dat er wordt bezuinigd in bejaardentehuizen. Frank_Drebin is om 2 uur 's nachts nog steeds niet op bed gelegd...
Frank komt er niet in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is wel te merken dat er wordt bezuinigd in bejaardentehuizen. Frank_Drebin is om 2 uur 's nachts nog steeds niet op bed gelegd...
Frank is een ouwe snoeperdquote:
Daar denkt BTB anders over.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen erachter komen wie ik hier ben is dat niet zo erg omdat ik toch nauwelijks persoonlijke informatie deel, maar als ik me verveel dan open ik topics die mensen in een psychose niet eens zouden kunnen bedenken.
Ik eet ook gewoon paardenvlees hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:04 schreef Stompzinnig het volgende:
Paardenmeisjes kunnen best leuk zijn hoor. Ze moeten alleen niet gaan janken als ik m'n paardenbiefstuk eet. Paardenvlees is echt goed.
Ik ben nog jong, dus als ik ga rennen haal je me toch niet in met die rollator.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Guus die krijgt me dadelijk toch een oorvijg.
dandy_bleu / pionnetje is wel de ergste. Die postte ook filmpjes van zichzelf met liedjes en zo.quote:
advancedpower ofzo ook toch?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
dandy_bleu / pionnetje is wel de ergste. Die postte ook filmpjes van zichzelf met liedjes en zo.
In het echt zeg ik raardere dingen dan hier op FOK!quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nou ja, als mensen erachter komen wie ik hier ben is dat niet zo erg omdat ik toch nauwelijks persoonlijke informatie deel, maar als ik me verveel dan open ik topics die mensen in een psychose niet eens zouden kunnen bedenken.
Vandaar dat je dacht hier normaal over te komen dus.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
In het echt zeg ik raardere dingen dan hier op FOK!
Geen flauw idee, gelukkig was die mongool er toen ik even minder op FOK! kwam.quote:
Ja, preciesquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je dacht hier normaal over te komen dus.
Je hoeft ook niet te rennen, gooi gewoon wat in je nek.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, dus als ik ga rennen haal je me toch niet in met die rollator.
Ik ook, maar dan onder vrienden. Zou wat zijn als ik me vroeger bij co-schappen zo gedragen zou hebben als hier.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
In het echt zeg ik raardere dingen dan hier op FOK!
Ben je al stout geweest? dan mag je over de kniequote:
Houdt je rug dat wel?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te rennen, gooi gewoon wat in je nek.
'quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te rennen, gooi gewoon wat in je nek.
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.quote:
ben altijd stoutquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je al stout geweest? dan mag je over de knie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |