Frank_Drebin over een maand of 2:quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat het in de nabije toekomst weleens een keer staan.
Nee, dit meen je nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond jou hier samen met mijzelf toch wel de meest die hard-autist eigk
Dat doe ik op woensdag, want dan ben ik even Henkquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hoeft niet 2 hele benen te doen tenminste :s
Ik vind jou wel steeds socialer worden. no jokequote:Op zondag 2 augustus 2015 01:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vond jou hier samen met mijzelf toch wel de meest die hard-autist eigk
Laat maar zien dan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat het in de nabije toekomst weleens een keer staan.
aitquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind jou wel steeds socialer worden. no joke
Ik dacht echt.. dat ik gewoon normaal over kwam hier.quote:
Mwa, ik vond je altijd stiekem een beetje engquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik dacht echt.. dat ik gewoon normaal over kwam hier.
Ik ben mans genoeg om mijn tekortkomingen te erkennen. Ik stink inderdaad, maar dat compenseer ik met andere kwaliteitenquote:
Zegt degene met de ziekste ideeënquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laat ik ook mijn grijze haren zienquote:
Neeh, niet dit weerquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwa, ik vond je altijd stiekem een beetje eng
Een man een man, zijn woord zijn woord.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier houd ik je aan. Ik vergeet niets, zoals je weet.
Heb ik niet.quote:
Postgeschiedenis bestaat vrijwel enkel uit KLB-SC.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |