Als het moet gedraag ik me gewoon voorbeeldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan onder vrienden. Zou wat zijn als ik me vroeger bij co-schappen zo gedragen zou hebben als hier.
Mwah, deze man, Arnie, leg ik het af hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.
wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geen flauw idee, gelukkig was die mongool er toen ik even minder op FOK! kwam.
dandy / pionnetje
Als Fylax niet een beetje in de hand gehouden zou worden zou hij zo een nieuwe Braddie geweest kunnen zijn trouwens, denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wtf![]()
BTB heeft ook een arsenaal aan filmpjes en zulks trouwens
Welnee, jij hebt nog lange golvende lokken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, deze man, Arnie, leg ik het af hoor.
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.
nah, zo erg is het vgm ook weer nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als Fylax niet een beetje in de hand gehouden zou worden zou hij zo een nieuwe Braddie geweest kunnen zijn trouwens, denk ik.
je kan je oortjes niet verstoppenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt nog lange golvende lokken.
Vergeleken mij ben jij ook gewoon een grampie. Ik ben nog freshquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
wist ik tochquote:
Heb je gelijk in hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nah, zo erg is het vgm ook weer niet
Dat weet ik alquote:
Ja, doei.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beauty belongs to the sphere of the simple, the ordinary, whilst ugliness is something extraordinary, and there is no question but that every ardent imagination prefers in lubricity, the extraordinary to the commonplace.
Wat?
Welquote:
Schatting.quote:
die manquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor.
Omgevallenflat ofzo was ook mooi. Die geloofde dat hij een zeldzame fiets had en ging er mee op de foto en zo.
Is hij ook wel, soms irritant, maar vaak ook leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |