Als het moet gedraag ik me gewoon voorbeeldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan onder vrienden. Zou wat zijn als ik me vroeger bij co-schappen zo gedragen zou hebben als hier.
Mwah, deze man, Arnie, leg ik het af hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.
wtfquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geen flauw idee, gelukkig was die mongool er toen ik even minder op FOK! kwam.
dandy / pionnetje
Als Fylax niet een beetje in de hand gehouden zou worden zou hij zo een nieuwe Braddie geweest kunnen zijn trouwens, denk ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wtf![]()
BTB heeft ook een arsenaal aan filmpjes en zulks trouwens
Welnee, jij hebt nog lange golvende lokken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, deze man, Arnie, leg ik het af hoor.
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja, tegen een echte senior zijn wij mannen van middelbare leeftijd simpelweg niet opgewassen.
nah, zo erg is het vgm ook weer nietquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als Fylax niet een beetje in de hand gehouden zou worden zou hij zo een nieuwe Braddie geweest kunnen zijn trouwens, denk ik.
je kan je oortjes niet verstoppenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Welnee, jij hebt nog lange golvende lokken.
Vergeleken mij ben jij ook gewoon een grampie. Ik ben nog freshquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:08 schreef krioro het volgende:
[..]
wist ik tochquote:
Heb je gelijk in hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nah, zo erg is het vgm ook weer niet
Dat weet ik alquote:
Ja, doei.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beauty belongs to the sphere of the simple, the ordinary, whilst ugliness is something extraordinary, and there is no question but that every ardent imagination prefers in lubricity, the extraordinary to the commonplace.
Wat?
Welquote:
Schatting.quote:
die manquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor.
Omgevallenflat ofzo was ook mooi. Die geloofde dat hij een zeldzame fiets had en ging er mee op de foto en zo.
Is hij ook wel, soms irritant, maar vaak ook leuk.quote:
Klopt hoor! Maar ik vind wel dat kinderen wat beter moeten leren wat er kan gebeuren met hun persoonlijke informatie en foto's en dergelijke op het internet.quote:
O, ben je jonger dan ik dacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Schatting.
Frank begin 50
Krio half 30 ( al meen ik me ergens zijn leeftijd van te herinneren)
Ik 23
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat weet ik al![]()
Maar ik vraag hoe oud jij bent.
HO HO HO HOquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Schatting.
Frank begin 50
Krio half 30 ( al meen ik me ergens zijn leeftijd van te herinneren)
Ik 23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Moet je aan Frank zelf vragenquote:
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
hahaquote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
HO HO HO HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat alleen vrouwen zo gefixeerd zijn op hun leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het voor de mensheid:$:$![]()
[..]
[..]
HO HO HO HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ja, maar dat is ook vooral met naaktfoto's ed die tieners doen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:14 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klopt hoor! Maar ik vind wel dat kinderen wat beter moeten leren wat er kan gebeuren met hun persoonlijke informatie en foto's en dergelijke op het internet.
Net als al die kleine kutkinderen die filmpjes op youtube zetten. Waar zijn die ouders?!Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
[..]
[..]
HO HO HO HOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O, ik kijk nooit in profielenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Is ook, idgaf, leven voor mannen wordt ook beter rond de 30.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen vrouwen zo gefixeerd zijn op hun leeftijdfull stops and exclamation marks![]()
komt omdat hier alleen maar pedos zitten en ze vinden mij lekkerder overkomen dan jou dus ze hopen dat ik jonger ben okquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En men schat mij in de 30 en jou 12![]()
33 jaar hier"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
En voor vrouwen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Is ook, idgaf, leven voor mannen wordt ook beter rond de 30.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ik schijn wel een oudere uitstraling te hebbenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor![]()
![]()
Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Nee man, veels te oud.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoorThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Het houten bekertje,m'n vader was timmermanquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt de heilige graal gevonden."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
uh, jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
komt omdat hier alleen maar pedos zitten en ze vinden mij lekkerder overkomen dan jou dus ze hopen dat ik jonger ben ok![]()
![]()
dweilen kan ook geen kwaad denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor![]()
Vrouwen zijn vaak wel het knapst in hun jongere jaren al scheelt dat per vrouw natuurlijkquote:Doe het voor de mensheid:$:$![]()
dat heb ik met mijn lulquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe zou jij je voelen als je schaamlippen op je knieën hangen?![]()
ja doe ik zo welquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dweilen kan ook geen kwaad denk ik![]()
Heb wel een ijsblokje bij de hand toevallig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor
full stops and exclamation marks![]()
21.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Die takelen af na uiterlijk hun 24e.
Hoe oud ben jij?Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Jah, je moet niet voor de mooie goude beker gaan, dan gaat het mis.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het houten bekertje,m'n vader was timmermanSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Ahja, verleppen hoort erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak wel het knapst in hun jongere jaren al scheelt dat per vrouw natuurlijkThough those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.![]()
laat eens zien wat je daarmee kuntquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb wel een ijsblokje bij de hand toevallig.![]()
Hehe, maakt mij niks uit. Lekker rimpeltjes krijgen, that's life.quote:Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
wtf gastquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Jij bent echt een van de weinigen die oud wil worden. Moet daar altijd om lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, maakt mij niks uit. Lekker rimpeltjes krijgen, that's life.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
zo leer je je vrienden kennen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jah, je moet niet voor de mooie goude beker gaan, dan gaat het mis.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatst"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Oh ja, we gaan inmiddels alweer langzaam naar de Gourmegeddon met kerst.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo leer je je vrienden kennen.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatstSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Als ik het niet wil, is mijn enige andere optie doodgaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de weinigen die oud wil worden. Moet daar altijd om lachen.![]()
Ik vind echt, je hoort dood te gaan met rimpels in je gezicht.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik het niet wil, is mijn enige andere optie doodgaan![]()
Ik vind echt, je hoort dood te gaan met rimpels in je gezicht.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Nog erger,KLB verkiezingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, we gaan inmiddels alweer langzaam naar de Gourmegeddon met kerst."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Postlood gaat nu 5 cm mijn plasbuis in, mijn doel is 10 cm![]()
![]()
die was er niet bij de klb-verkiezingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ga paint award van je afpakken dit jaar kltzk![]()
Gourmetten bah, BBQ'en gewoonquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo leer je je vrienden kennen.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatst
Ook dat nog eens, toestanden allemaal.quote:
Gelukkig, normaal komt alles hierheen, ben ik dit jaar met kerst weg. We gaan dit jaar naar haar familie in Canada.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Doe je bestquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ga paint award van je afpakken dit jaar kltzk![]()
Ben er voor om meer paintbazen te zien"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ik laat het maar komen wanneer het komt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
Ja, maar vrouwen hoeven zich niet te bewijzen, die moeten gewoon sexy zijn en koken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.
full stops and exclamation marks![]()
Jij gaat nog wel een jaartje of 20, 25 mee voordat je er wat van merkt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat het maar komen wanneer het komt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad![]()
Dit. Als je je doelen haalt, is het allemaal prima.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.![]()
nub ;s;squote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Kreeg alleen maar gifs van die rapper op google.![]()
![]()
Kan heul niet zo goed painten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe je best![]()
Ben er voor om meer paintbazen te zien![]()
![]()
Wellicht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een jaartje of 20, 25 mee voordat je er wat van merkt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: