uh, jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
komt omdat hier alleen maar pedos zitten en ze vinden mij lekkerder overkomen dan jou dus ze hopen dat ik jonger ben ok
dweilen kan ook geen kwaad denk ikquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor
Vrouwen zijn vaak wel het knapst in hun jongere jaren al scheelt dat per vrouw natuurlijkquote:
dat heb ik met mijn lulquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik weet niet, hoe zou jij je voelen als je schaamlippen op je knieën hangen?
ja doe ik zo welquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dweilen kan ook geen kwaad denk ik
Heb wel een ijsblokje bij de hand toevallig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:18 schreef Crip het volgende:
Mannen na de dertig
moet even een beetje afkoelen hoor
21.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Die takelen af na uiterlijk hun 24e.
Hoe oud ben jij?
Jah, je moet niet voor de mooie goude beker gaan, dan gaat het mis.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het houten bekertje,m'n vader was timmerman
Ahja, verleppen hoort erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak wel het knapst in hun jongere jaren al scheelt dat per vrouw natuurlijk
laat eens zien wat je daarmee kuntquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb wel een ijsblokje bij de hand toevallig.
Hehe, maakt mij niks uit. Lekker rimpeltjes krijgen, that's life.quote:
wtf gastquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Stompzinnig het volgende:
Past er bij jullie ook een mandarijn tussen jullie voorhuid? Ik probeer het nog verder op te rekken zodat er een sinaasappel in past.
Jij bent echt een van de weinigen die oud wil worden. Moet daar altijd om lachen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, maakt mij niks uit. Lekker rimpeltjes krijgen, that's life.
zo leer je je vrienden kennen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jah, je moet niet voor de mooie goude beker gaan, dan gaat het mis.
Oh ja, we gaan inmiddels alweer langzaam naar de Gourmegeddon met kerst.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo leer je je vrienden kennen.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatst
Als ik het niet wil, is mijn enige andere optie doodgaanquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent echt een van de weinigen die oud wil worden. Moet daar altijd om lachen.
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als ik het niet wil, is mijn enige andere optie doodgaan![]()
Ik vind echt, je hoort dood te gaan met rimpels in je gezicht.
Nog erger,KLB verkiezingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, we gaan inmiddels alweer langzaam naar de Gourmegeddon met kerst.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Postlood gaat nu 5 cm mijn plasbuis in, mijn doel is 10 cm
die was er niet bij de klb-verkiezingenquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ga paint award van je afpakken dit jaar kltzk
Gourmetten bah, BBQ'en gewoonquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
zo leer je je vrienden kennen.
Iemand deed al raar met het gourmetten laatst
Ook dat nog eens, toestanden allemaal.quote:
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.
Doe je bestquote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
ik ga paint award van je afpakken dit jaar kltzk
Ik laat het maar komen wanneer het komt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, maar ouder worden stel je liever nog een jaartje of 20 uit.
Ja, maar vrouwen hoeven zich niet te bewijzen, die moeten gewoon sexy zijn en koken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.
Jij gaat nog wel een jaartje of 20, 25 mee voordat je er wat van merkt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik laat het maar komen wanneer het komt.
Dit. Als je je doelen haalt, is het allemaal prima.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het heeft ook zijn voordelen. Ouderdom straalt uit dat je je zelf bewezen hebt in het leven.
nub ;s;squote:Op zondag 2 augustus 2015 02:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Kreeg alleen maar gifs van die rapper op google.
Kan heul niet zo goed painten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe je best![]()
Ben er voor om meer paintbazen te zien
Wellicht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij gaat nog wel een jaartje of 20, 25 mee voordat je er wat van merkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |