Ja, klopt wel. In mijn hoofd weeg ik waarschijnlijk meer dan ik daadwerkelijk weeg, wat meespeelt in mijn zelfbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou wel vooruitgang. En weegschaal kan goed idee zijn maar laat je daar niet te veel door leiden, het gaat er uiteindelijk om hoe je eruit ziet en of dat je bevalt en dat getal op de weegschaal zou daar helemaal los van moeten staan.
Ik vind borsten sowieso maar gekke lichaamsdelen, had ze zelf ook liever niet gehad. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Wij doen dat bijna elke keer, vooral als we een nieuwe beha of zo hebben gescoord
jij bent toch gayquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. In mijn hoofd weeg ik waarschijnlijk meer dan ik daadwerkelijk weeg, wat meespeelt in mijn zelfbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"is dat dan ook gevoeliger?"
"probeer maar"
Daarvoor ben je dan weer geen vriendinnen, daarvoor heb je mannenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En even uitproberen zeker. Vunzigheid alom hier
Het is ook niet dat we dat standaard aan elkaar laten zien hoor, maar als je dan zo'n piercing hebt laten zetten. Ja dat ging eigenlijk ook automatischquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hun punani hoef ik dan weer niet te zien, hahaha
Jij ziet direct je kans schoon nu je single bent zeker?quote:
Krijg je dan niet gruwelijke honger?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahahgewoon niet eten na 18:00
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
Ik vind ze best onhandig, vooral tijdens rennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind borsten sowieso maar gekke lichaamsdelen, had ze zelf ook liever niet gehad. :$
Nu ben ik hitsig en opgewondenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar boobietouch gebeurd dan ook alleen in meest hechtste vriendengroep bestaande uit 5 meiden, ik doe dat niet bij iedereen. No thanks.
neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ziet direct je kans schoon nu je single bent zeker?
Ik vind ze ook lelijk. En een nutteloze toevoeging aan de vrouw.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind ze best onhandig, vooral tijdens rennen
Hersens weten geen verschil tussen drinken en eten, dus als ik echt hongerig word, dan drink ik water.quote:
Probeer dan te leren dat je wel met jezelf tevreden moet zijn zoals je eruit ziet in de spiegel en niet dat je straks alleen tevreden kunt zijn met het getal op je weegschaal. Dan ga je jezelf heel vaak wegen en dat brengt absoluut niet wat je wil, namelijk jezelf oké vinden wanneer je jezelf ziet en dat bereik je niet met een weegschaal.. Ja, misschien alleen het ideee dat.. maar dat zit dan ook echt puur en alleen in je hoofd. En straks als je geen weegschaal hebt kun je jezelf niet mooi vinden omdat je niet weet hoevele je weegt, ja.. probeer zoveel mogelijk zonderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. In mijn hoofd weeg ik waarschijnlijk meer dan ik daadwerkelijk weeg, wat meespeelt in mijn zelfbeeld.
zo single ben ik ook al niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ziet direct je kans schoon nu je single bent zeker?
True, true. Het is eigenlijk een bol bestaande uit vetweefsel, alleen handig tijdens bvquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lelijk. En een nutteloze toevoeging aan de vrouw.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo single ben ik ook al niet meer
het gaat nu weer best goed
we zijn net het weer samen
Dit jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar boobietouch gebeurd dan ook alleen in meest hechtste vriendengroep bestaande uit 5 meiden, ik doe dat niet bij iedereen. No thanks.
Lul niet, borsten zijn voor een vrouw belangrijker dan hersenen of handen als je het biologisch bekijkt, plus ze lokken mannen aan, mits ze de goede vorm en maat hebben....en ze een beetje laat zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lelijk. En een nutteloze toevoeging aan de vrouw.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik verstop ze meestal een beetje, daarom denken de meeste mensen dat ik best kleine heb. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet, borsten zijn voor een vrouw belangrijker dan hersenen of handen als je het biologisch bekijkt, plus ze lokken mannen aan, mits ze de goede vorm en maat hebben....en ze een beetje laat zien.
Dus ik snapte die clitpiercing van jullie ook wel, alleen ikzelf zou het niet durven te laten zien als ik zoiets zou hebben, daarin ben ik nog ietsjes te preuts.quote:
Hehehehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het gaat me niet om een bepaald gewicht, maar om mijn buik die me in de weg zit. Weegschaal is dan slechts een hulpmiddel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer dan te leren dat je wel met jezelf tevreden moet zijn zoals je eruit ziet in de spiegel en niet dat je straks alleen tevreden kunt zijn met het getal op je weegschaal. Dan ga je jezelf heel vaak wegen en dat brengt absoluut niet wat je wil, namelijk jezelf oké vinden wanneer je jezelf ziet en dat bereik je niet met een weegschaal.. Ja, misschien alleen het ideee dat.. maar dat zit dan ook echt puur en alleen in je hoofd. En straks als je geen weegschaal hebt kun je jezelf niet mooi vinden omdat je niet weet hoevele je weegt, ja.. probeer zoveel mogelijk zonder. Of, probeer zoveel mogelijk als hulpmiddel te gebruiken en niet als doel
Uit je kont komt poepquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik krijgt het er wel echt aardig heet van wanneer een man aan mn borsten zit. Met mn kont heb ik niks en daar krijg ik het zelf ook echt niet warm van, los van het idee dat de ander het warm krijgt waardoor ik het weer warm krijg.. maar borsten janee mooi opwindend alles.
Ben jij een kontenmens Loka?
Dit sowiesoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een man zou zijn dan was ik van de ass denk ik.
Alsvrouw kan je niet van de ass zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
heel erge ruzie gehad in texelquote:
Ik show bijna nooit decolleté, vind het bij mijzelf een beetje whorish.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verstop ze meestal een beetje, daarom denken de meeste mensen dat ik best kleine heb. :$
Aanraking bij borsten is prettig maar beetje ongemakkelijk tegelijkertijd omdat ik het idee raar vind. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik krijgt het er wel echt aardig heet van wanneer een man aan mn borsten zit. Met mn kont heb ik niks en daar krijg ik het zelf ook echt niet warm van, los van het idee dat de ander het warm krijgt waardoor ik het weer warm krijg.. maar borsten janee mooi opwindend alles.
Ben jij een kontenmens Loka?
Bedankt Hans.quote:
Ik zou dat nooit durven zetten, daar begint het al bij.. En mn punani laten zien.. Ja daar heb ik neit zo veel moeite mee maar dat kwam omdat ik met mijn meest hechte vrienden ooit wel in een dronken situatie ben beland waar dat wel gebeurde en sindsdien kan dat wel zeg maar. Maar toch blijft dat wel iets euhm, intiemer ofzo want dat doen we bijna nooit waar borsten zien enzo normaal isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus ik snapte die clitpiercing van jullie ook wel, alleen ikzelf zou het niet durven te laten zien als ik zoiets zou hebben, daarin ben ik nog ietsjes te preuts.
gaat steeds slechterquote:
misschien was het dat laatste vooralquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heel erge ruzie gehad in texel
over hoe laat we richting de boot moesten
en tjacka was bij een ander meisje blijven slapen
Goedzo, hulpmiddel dat mag ja. Ik hoop dat het je luktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh
[..]
Het gaat me niet om een bepaald gewicht, maar om mijn buik die me in de weg zit. Weegschaal is dan slechts een hulpmiddel.
En ik moet wat meer discipline kweken
ik kon op dat moment niet andersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
misschien was het dat laatste vooral
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heel erge ruzie gehad in texel
over hoe laat we richting de boot moesten
en tjacka was bij een ander meisje blijven slapen
Ik vind dat randje aan de binnenkant van de dijen, net die overgang tussen bil, kut en been zo mooi bij een vrouw, jammer dat daar geen naam voor isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
nooohhquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat steeds slechterdenk laatste zomer voor hem
Wat vind je er dan raar aan, welk idee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aanraking bij borsten is prettig maar beetje ongemakkelijk tegelijkertijd omdat ik het idee raar vind. :$
Maar ik zou mezelf wel als derrieremens durven te benoemen denk ik ja.
Waarom zeg je dan als ik een man wasquote:
Ik doe ook buikomtrek bijhouden met een meetlint, pijnlijk om te zien hoe snel het verschil tussen gezonde en ongezonde weken zichtbaar is terwijl ik het op de weegschaal nauwelijks terug kan zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh
[..]
Het gaat me niet om een bepaald gewicht, maar om mijn buik die me in de weg zit. Weegschaal is dan slechts een hulpmiddel.
En ik moet wat meer discipline kweken
Uit een kut komt ook urinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is best viezig eigenlijk dat we daar op geilen
Of hem erin willen steken
Hahah, ik weet niet, punani is ietsjes persoonlijker dan boobs vind ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit durven zetten, daar begint het al bij.. En mn punani laten zien.. Ja daar heb ik neit zo veel moeite mee maar dat kwam omdat ik met mijn meest hechte vrienden ooit wel in een dronken situatie ben beland waar dat wel gebeurde en sindsdien kan dat wel zeg maar. Maar toch blijft dat wel iets euhm, intiemer ofzo want dat doen we bijna nooit waar borsten zien enzo normaal is.
Punani is meer van ja, we gaan omkleden dan vinden we het niet waard om helemaal ergens anders om te kleden omdat de ander misschien iets zou zien.
Kan het niet benoemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je er dan raar aan, welk idee?
Hahh whutquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat randje aan de binnenkant van de dijen, net die overgang tussen bil, kut en been zo mooi bij een vrouw, jammer dat daar geen naam voor is
Uh jawelquote:
Ik wil dit best bij jou doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg het het warmst als een man gewoon de tijd neemt voor je lichaam in zich op te nemen en liefdevol aanraken en kusjes geven en ja gewoon, dat. Dat is gewoon lief ook ofzo. Ahww lief hoor schattig ja awhw
Maar je kut is de vagina. Daarnaast zit de plasbuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh jawel
Wel uit het andere gaatje maar het blijft je kut
Ohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het niet benoemen.
Het voelt soms alsof ze er niet bij horen ofzo.
toevallig wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaanse mayo mag ik hopen dan sofhans
Ja, maar hij heeft het erover dat hij zich niet kan voorstellen dat je kan geilen op een kont omdat er poep uit komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kut is de vagina. Daarnaast zit de plasbuis.
Leg maar eens een spiegel op de grond en dan erboven hurken, daar zit zo'n zacht klein randje, mooi man, sabbelen als een dolle daaropquote:
veel subtieler dan dat kan hij nietquote:
oh ja zo. ik snap uquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft het erover dat hij zich niet kan voorstellen dat je kan geilen op een kont omdat er poep uit komt.
Dus bij die redenatie zou je ook zou kunenn denken als het om een kut gaat
Heb sowieso een beetje moeite met mijn lichaam zien als iets dat bij me hoort.quote:
Dit geeft mij rillingen op een negatieve manier, too much info.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg maar eens een spiegel op de grond en dan erboven hurken, daar zit zo'n zacht klein randje, mooi man, sabbelen als een dolle daarop
Jawel. Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja Fok-it, ik weet niet wat je nu probeert te doen maar dat kun je gewoon niet zo zeggen.
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb sowieso een beetje moeite met mijn lichaam zien als iets dat bij me hoort.
Meestal zit alles me in de weg en ben ik zo onhandig met bewegen.
Ik ben een strong independent woman, geen hosselaar die me aankanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best subtiel hosselen.
[..]
Beste mayo voor op ei
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit geeft mij rillingen op een negatieve manier, too much info.
Back to blackquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ben de halve middag al Amy Winehouse aan het luisteren
Ik gruwel ook bij dat idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijken
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.quote:
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijken
Als iemand je niet aankan ben je gewoon een monsterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong independent woman, geen hosselaar die me aankan.
Zijn kut, hehehe.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.
Dan zou je wel een goede hoer zijn, ik heb wel eens gelezen dat hoeren zo ook met lichamelijkheden omgaan tijdens hun werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komt
Nou ja, geldt wel voor bloed dan dat zei ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.
Dat klopt ook een beetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand je niet aankan ben je gewoon een monster
Wat een gaatjes hebben vrouwen daar onderin ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen fetisj, maar een hetero man zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.
Dat heeft niet veel met fetishen te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst had een opa een vork in zn plasbuis gestopt. Ik kwam niet meer bij van het lachen, op MRI zag dat er zo grappig uit
het is er anders best warmquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een gaatjes hebben vrouwen daar onderin ook.
Zal wel tochten niet dan
hoeveel kilo met welke lengte ben jequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hersens weten geen verschil tussen drinken en eten, dus als ik echt hongerig word, dan drink ik water.
Wel in een spoiler bittequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil je zien ?!is maar mri, niks bloeden ofzo
Het is nog nooit anders geweest, dus eigenlijk lijkt het me sterk. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komt
Ok ik ben verlieftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, schommel momenteel tussen 54/55.
Ik ben 55 kg met een lengte van 1,75quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kun jij je goed voorstellen dat vrouwen van leuters houden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Iedere hetero man houd van vrouwen onderkanten hoor, vrouwen die dit niet snappen
Oh dat lijkt me wel normaalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee is toch vies manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun jij je goed voorstellen dat vrouwen van leuters houden?
Ja is goed.. denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wil je zien ?!is maar mri, niks bloeden ofzo
ik ga al blij zijn met twee getallen voor de kommaquote:
Jonge ik weet wel verschil tussen afvallen en uithongerenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel normaal
was even bang dat je jezelf uithongerde
Wat ben je dun!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben 55 kg met een lengte van 1,75
nou sorry hoor je hoeft niet gelijk te emogiffenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge ik weet wel verschil tussen afvallen en uithongeren
Niks mis met een gezonde staande vriele hunkerende mannenleuter van een knappe kerel met een gave huid en uitstraling, lijkt mij dan als ik vrouw zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun jij je goed voorstellen dat vrouwen van leuters houden?
DjeDje, Wingding, Fok-it, ehhm.. Even denken nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
richolio wie heb je hier allemaal al gehosseld?
congrats on the sexquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef richolio het volgende:
[..]
DjeDje, Wingding, Fok-it, ehhm.. Even denken nog
Je mag 'als ik vrouw zou zijn' best weglaten hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde staande vriele hunkerende mannenleuter van een knappe kerel met een gave huid en uitstraling, lijkt mij dan als ik vrouw zou zijn.
Voel je niet direct zo aangevallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou sorry hoor je hoeft niet gelijk te emogiffen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
MRI van man met vork in z'n leuter.Ah gelukkig.. Dacht al dat hij 'm met de puntjes erin had gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dude waarom zeg je dit..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah gelukkig.. Dacht al dat hij 'm met de puntjes erin had gedaan
Hahaha dat lijkt me te pijnlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah gelukkig.. Dacht al dat hij 'm met de puntjes erin had gedaan
"Vlees ging eten"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef supersof het volgende:
Ik woog vorige zomer nog 55totdat ik vlees ging eten
hilarisch ben je ookquote:
Jij vind ook alle mannen creeps.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
90% van alle mannen. Wonder dat ze nog amper lachen om het woord "aftrekken" tijdens wiskunde
Ik kan er als man toch moeilijk naar kijken, behalve naar mezelf, ik heb wel eens een leuterfoto naar een vrouw verzonden en die viel bijna flauw van voorpret en genot, we hebben de deurmat niet eens gehaald, hups zo tegen de muur om de druk van de ketel af te halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag 'als ik vrouw zou zijn' best weglaten hoor.
dit geeft me ook al de creeps hoorquote:
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
90% van alle mannen. Wonder dat ze nog amper lachen om het woord "aftrekken" tijdens wiskunde
fattyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik haar geen ongelijk in.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.![]()
gewoon hun gaan aftrekken dan begrijpen ze het verschilquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.![]()
Kijk je ze dan ook diep aan in hun ogen en leg je je hand op hun beenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo'n slechte leraar zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon hun gaan aftrekken dan begrijpen ze het verschil
Hmm.. laten we jou eens even bijles geven in aftrekkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Kijk je ze dan ook diep aan in hun ogen en leg je je hand op hun been
Pascal de stalker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik haar geen ongelijk in.
Nee meestal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan bij een goed antwoord steeds iets hoger gaan en wrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er als man toch moeilijk naar kijken, behalve naar mezelf, ik heb wel eens een leuterfoto naar een vrouw verzonden en die viel bijna flauw van voorpret en genot, we hebben de deurmat niet eens gehaald, hups zo tegen de muur om de druk van de ketel af te halen![]()
/true story.
Echt he, aangezien hij zichzelf zo goddelijk vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan bij een goed antwoord steeds iets hoger gaan en wrijven
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.quote:
Eerst verdienen schoonheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'
ja ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, aangezien hij zichzelf zo goddelijk vindt.
Ik heb nooit bijles gehadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?
Dat gebeurt iedereen weleens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.
he bahquote:
Ik ben volgens mij een van de weinige pubers die nooit gefantaseerd heeft op een leraresquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?
Haha ik zou Lisa haar nek doorbijten en Pascal (wat een weke naam trouwens) de vinger geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je inolvi laten doen om hem te verdienen?
Ik heb nu een zeer lekkere lerares op mijn school, waar ik graag over fantaseer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige pubers die nooit gefantaseerd heeft op een lerares
Hoe maken bijen honing?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat geven, wat wil je leren
Ik ken hun dus nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ik zou Lisa haar nek doorbijten en Pascal (wat een weke naam trouwens) de vinger geven.
Gadverdamme, wat zijn puberjongens toch vies.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige pubers die nooit gefantaseerd heeft op een lerares
wij hadden een lerares engels. Een woordspeling met haar achternaam: Cup D-derquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef richolio het volgende:
Wij hadden alleen maar lelijke docenten. Alhoewel ik in de tweede klas een Frans docente had..Elke jongen uit de klas vond haar geil
Haha dan wordt jouw dochter een slet met die opvoedingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat zijn puberjongens toch vies.
Als ik ooit een dochter krijg wordt ze homeschooled. En geindoctrineerd tot ze lesbisch is.
Je vind Inolvi wel wat ja?quote:
!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat zijn puberjongens toch vies.
Als ik ooit een dochter krijg wordt ze homeschooled. En geindoctrineerd tot ze lesbisch is.
Er is tegenwoordig software en daarmee kun je whatsapp foto's inscannen en dan krijg je alle persoonlijke gegevens te zien, vaarwel Opsonisatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken hun dus nietalleen die pascal heeft mijn whatsapp foto gezien dus hij weet hoe ik eruit zie en dat is nog creepier.
De bijen verzamelen nectar in hun honingzak, waar enzymen in zitten die de complexe suikers afbreken. Die worden in de mond van andere bijen die in de korf leven verder omgezet in honing.quote:
Wow, die durftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
!!!mijn vader schrikt al mijn mannelijke vrienden af als ze eens langskomen. Een keer ging het verkeerd want een vriend speelde het spelletje mee en zei dat hij me zwanger had gemaakt. Me pa werd boos joh gvd.
En die software heb jij alleen in bezit zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig software en daarmee kun je whatsapp foto's inscannen en dan krijg je alle persoonlijke gegevens te zien, vaarwel Opsonisatie
Dat moet koste wat kost voorkomen worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dan wordt jouw dochter een slet met die opvoeding
... Een voordeel, ik stond met goede vrienden op foto maar hij vond ze allen leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig software en daarmee kun je whatsapp foto's inscannen en dan krijg je alle persoonlijke gegevens te zien, vaarwel Opsonisatie
Dit klinkt als hele slechte bijenpornoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De bijen verzamelen nectar in hun honingzak, waar enzymen in zitten die de complexe suikers afbreken. Die worden in de mond van andere bijen die in de korf leven verder omgezet in honing.
Niet beschermend opvoeden dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet koste wat kost voorkomen worden.
Mijn dochter wordt ook sowieso een sletquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet koste wat kost voorkomen worden.
Is het ook, ze gaan een beetje in elkaars mond braken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klinkt als hele slechte bijenporno
2 bee`s 1 cupquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het ook, ze gaan een beetje in elkaars mond braken.
Gewoon van je eigen dochter afblijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt ook sowieso een slet
Zwanger op haar 14e dit dat
moet je eerst naar buiten gaan manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt ook sowieso een slet
Zwanger op haar 14e dit dat
Bij veel gaat het wel verkeerd in ieder geval. Beetje rebels tegen dat beschermende aanschoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook beschermd opgevoed, toch mooi geen mannen aangeraakt voor mijn 18e.
En dat smeren wij op ons brood.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het ook, ze gaan een beetje in elkaars mond braken.
Ik keek alleen naar de eerste paar seconden, mijn vriendin en ex keken het helemaal uit dus ik snapte niet of het fake of real was.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet je eerst naar buiten gaan man
Ja deed ik ook toen ik net uit huis was, maar na een paar onbezonnen jaren komen toch uiteindelijk de normen en waarden van de opvoeding tevoorschijn en nu ben ik weer best wel behoudend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij veel gaat het wel verkeerd in ieder geval. Beetje rebels tegen dat beschermende aanschoppen
vertelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet toch bij god niet waarmee?
gvdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn dochter kan dan toch zelf naar buiten?
Zal maar even checken waarom, straks moet je het nog terugbetalen of zo door foutje?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:57 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb 120 euro gekregen van de woningbouw maar ik weet niet waarom
Ik heb wel eens zo'n bamkwak filmpje gezien en de gozer die verloor die moest me toch overgeven halverwege de boterham, wat daar allemaal uit kwam zegquote:
Jammer dat mensen geen eieren leggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Eieren eten jullie ook, dat is eigenlijk menstruatie van kip.
Ja hmmquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal maar even checken waarom, straks moet je het nog terugbetalen of zo door foutje?
Op latere leeftijd is het ook niet heel erg beetje losbandig zijn. Maar op jonge leeftijd.. Snel naampje krijgen enzoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja deed ik ook toen ik net uit huis was, maar na een paar onbezonnen jaren komen toch uiteindelijk de normen en waarden van de opvoeding tevoorschijn en nu ben ik weer best wel behoudend.
Ben je al verder met die blog?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gvdTe slecht maar ik moest toch lachen
Birthdaycash.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmm
de omschrijving omvat ook niks zinnigs
Gewoon leuk, slim en lief zijn en me vermaken met mooie prachtige polemiek en schitterende verhalenquote:
Geen brief gekregen over terugbetalen voor voorschotten oid?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmm
de omschrijving omvat ook niks zinnigs
Weggeklikt. Wat een irritantquote:
Daarom mag ze dan nog niet met puberjongens omgaan. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op latere leeftijd is het ook niet heel erg beetje losbandig zijn. Maar op jonge leeftijd.. Snel naampje krijgen enzo
Bamkwak filmpje watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n bamkwak filmpje gezien en de gozer die verloor die moest me toch overgeven halverwege de boterham, wat daar allemaal uit kwam zeg
quote:
Wel iets over de wettelijke verhoging van de huur (quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen brief gekregen over terugbetalen voor voorschotten oid?
Witte boterhamspelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Boterham op een bordje, minimaal zes zichzelf aftrekkende mannen eromheen en wie het laatst klaar komt moet de "belegde" boterham opeten.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga boodschapjes doen, heb nog niet alles wat er nodig is om turkse pizza te maken. Met hem in gedachten ga ik, adieu.Ik lijk best wel op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten?Oh.
Paar vriendjes in een rondje. Boterham in het middenquote:
Daar ga ik sowieso nooit aan meedoen met mijn "rukskills"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boterham op een bordje, minimaal zes zichzelf aftrekkende mannen eromheen en wie het laatst klaar komt moet de "belegde" boterham opeten.
Jij gaat tegen de boterham aan rijen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso nooit aan meedoen met mijn "rukskills"
Op het broodje liggen en heen en weer met die meukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat tegen de boterham aan rijen?![]()
gvd
Hebben ze dit niet in vrouwelijke vorm? Maar dan met squirtenquote:
Weet ik veel, ik doe niet eens aan boobtouchquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze dit niet in vrouwelijke vorm? Maar dan met squirten
Ik ken maar weinig vrouwen die niet nieuwsgierig zijn naar spelen met de vagina's van de vriendinnenclub maar Loka is er een vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze dit niet in vrouwelijke vorm? Maar dan met squirten
het is een fabeltje manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap ook trouwens niet waarom je ooit aan zo'n spelletje mee zou doen
Wat is rainbow party?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is een fabeltje man
Net als rainbow-party
the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]quote:
Jammer dat dit een fabeltje isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Eeeeuhm, nee hoor, toen het voor het eerst bekend werd wel daarna gingen mensen het echt wel na doen, ik ken zelfs Foksters die dit eens gedaan hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is een fabeltje man
Net als rainbow-party
Surequote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm, nee hoor, toen het voor het eerst bekend werd wel daarna gingen mensen het echt wel na doen, ik ken zelfs Foksters die dit eens gedaan hebben
Ik ging er alleen maar rond 14:00 uur uit omdat anders mijn pa boos zou wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog maar 5 uur wakker maar zou zo weer in slaap kunnen vallen.
De meest bizarre zijn nog sex braceletsquote:
Wat zijn dat dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meest bizarre zijn nog sex bracelets
Dat is echt toch? In de gayscene dacht ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meest bizarre zijn nog sex bracelets
Was op een middelbare school in Florida.quote:
Ja daarmisschien welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is echt toch? In de gayscene dacht ik.
Lekker veel eigenwaarde heb je dan ook als meisje om met van die zooi rond te lopenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was op een middelbare school in Florida.
`Schijnt'' dus dat die bracelets worden gedragen door chicks, en elke kleur geeft een bepaald niveau aan tot hoe ver je wilt gaan bij een jongen.
Roze is zoenen, blauw is oraal, paars is all the way. Ik zeg maar watEn als jongens hem van je pols weten te grijpen dan is het meisje verplicht om uit te voeren wat de kleur zegt
Geel is in sommige codes knuffelen maar in andere codes is het rimmen, lijkt me wel verwarrend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Schijnt'' dus dat die bracelets worden gedragen door chicks, en elke kleur geeft een bepaald niveau aan tot hoe ver je wilt gaan bij een jongen.
Roze is zoenen, blauw is oraal, paars is all the way. Ik zeg maar watEn als jongens hem van je pols weten te grijpen dan is het meisje verplicht om uit te voeren wat de kleur zegt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geel is in sommige codes knuffelen maar in andere codes is het rimmen, lijkt me wel verwarrend.
Rimmen of gerimd worden? Nogal een verschil me dunkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geel is in sommige codes knuffelen maar in andere codes is het rimmen, lijkt me wel verwarrend.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond er niet, er stond alleen analingus.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rimmen of gerimd worden? Nogal een verschil me dunkt.
Watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen ambitie om te fungeren als wc-papier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rimmen eigenlijk best wel intiem, bij de ene doe ik het als vanzelf en slobber ik me wild en bij de ander ga ik al over mijn nek als ik er aan denk
Dit wilde ik echt weten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rimmen eigenlijk best wel intiem, bij de ene doe ik het als vanzelf en slobber ik me wild en bij de ander ga ik al over mijn nek als ik er aan denk
Is waarschijnlijk een Urban Myth hoor. Maar waren wel nieuwsberichten over dat ze die armbandjes verboden hadden op scholen omdat het helemaal uit de hand liepquote:
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef richolio het volgende:
Wat is rimmen dan.. Nooit van gehoord eigenlijk
Ik ga gewoon maar geen armbandjes aftrekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stond er niet, er stond alleen analingus.
Ik stort ineens zo hard in, wow ik typte hier net ook hart.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog maar 5 uur wakker maar zou zo weer in slaap kunnen vallen.
Zilver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar geen armbandjes aftrekken.
1 keer ja.quote:
Ik vind het altijd wel bijzonder als vrouwen dit fijn vinden en de meesten gaan echt wel aan het kronkelen als ik een goede dag hebquote:
Zelfde als Beffen. alleen aan de andere kantquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
JaDit is de eerste keer dat ik dat hoor
Die namiddagdip, zo erg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik stort ineens zo hard in, wow ik typte hier net ook hart.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:18 schreef richolio het volgende:
Oh gadver
Bij Vogue modellen zou ik het niet vies vinden denk ik
Als een vrouw niet gedoucht heeft is haar kut even smerig hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:18 schreef richolio het volgende:
Oh gadver
Bij Vogue modellen zou ik het niet vies vinden denk ik
Viel mee.quote:
quote:
En terechtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik denk dat Inso met de noorderzon vertrekt als z`n vriendin dat aan hem vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |