Niks mis met een gezonde staande vriele hunkerende mannenleuter van een knappe kerel met een gave huid en uitstraling, lijkt mij dan als ik vrouw zou zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun jij je goed voorstellen dat vrouwen van leuters houden?
DjeDje, Wingding, Fok-it, ehhm.. Even denken nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
richolio wie heb je hier allemaal al gehosseld?
congrats on the sexquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef richolio het volgende:
[..]
DjeDje, Wingding, Fok-it, ehhm.. Even denken nog
Je mag 'als ik vrouw zou zijn' best weglaten hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde staande vriele hunkerende mannenleuter van een knappe kerel met een gave huid en uitstraling, lijkt mij dan als ik vrouw zou zijn.
Voel je niet direct zo aangevallen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou sorry hoor je hoeft niet gelijk te emogiffen
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
MRI van man met vork in z'n leuter.Ah gelukkig.. Dacht al dat hij 'm met de puntjes erin had gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Dude waarom zeg je dit..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah gelukkig.. Dacht al dat hij 'm met de puntjes erin had gedaan
Hahaha dat lijkt me te pijnlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah gelukkig.. Dacht al dat hij 'm met de puntjes erin had gedaan
"Vlees ging eten"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef supersof het volgende:
Ik woog vorige zomer nog 55totdat ik vlees ging eten
hilarisch ben je ookquote:
Jij vind ook alle mannen creeps.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
90% van alle mannen. Wonder dat ze nog amper lachen om het woord "aftrekken" tijdens wiskunde
Ik kan er als man toch moeilijk naar kijken, behalve naar mezelf, ik heb wel eens een leuterfoto naar een vrouw verzonden en die viel bijna flauw van voorpret en genot, we hebben de deurmat niet eens gehaald, hups zo tegen de muur om de druk van de ketel af te halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag 'als ik vrouw zou zijn' best weglaten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |