het is een fabeltje manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap ook trouwens niet waarom je ooit aan zo'n spelletje mee zou doen
Wat is rainbow party?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is een fabeltje man
Net als rainbow-party
the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]quote:
Jammer dat dit een fabeltje isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
the stories claim that at these events, allegedly increasingly popular among adolescents, females wearing various shades of lipstick take turns fellating males in sequence, leaving multiple colors (a "rainbow") on their penises.[1]
Eeeeuhm, nee hoor, toen het voor het eerst bekend werd wel daarna gingen mensen het echt wel na doen, ik ken zelfs Foksters die dit eens gedaan hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is een fabeltje man
Net als rainbow-party
Surequote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm, nee hoor, toen het voor het eerst bekend werd wel daarna gingen mensen het echt wel na doen, ik ken zelfs Foksters die dit eens gedaan hebben
Ik ging er alleen maar rond 14:00 uur uit omdat anders mijn pa boos zou wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog maar 5 uur wakker maar zou zo weer in slaap kunnen vallen.
De meest bizarre zijn nog sex braceletsquote:
Wat zijn dat dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meest bizarre zijn nog sex bracelets
Dat is echt toch? In de gayscene dacht ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meest bizarre zijn nog sex bracelets
Was op een middelbare school in Florida.quote:
Ja daarmisschien welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is echt toch? In de gayscene dacht ik.
Lekker veel eigenwaarde heb je dan ook als meisje om met van die zooi rond te lopenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was op een middelbare school in Florida.
`Schijnt'' dus dat die bracelets worden gedragen door chicks, en elke kleur geeft een bepaald niveau aan tot hoe ver je wilt gaan bij een jongen.
Roze is zoenen, blauw is oraal, paars is all the way. Ik zeg maar watEn als jongens hem van je pols weten te grijpen dan is het meisje verplicht om uit te voeren wat de kleur zegt
Geel is in sommige codes knuffelen maar in andere codes is het rimmen, lijkt me wel verwarrend.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Schijnt'' dus dat die bracelets worden gedragen door chicks, en elke kleur geeft een bepaald niveau aan tot hoe ver je wilt gaan bij een jongen.
Roze is zoenen, blauw is oraal, paars is all the way. Ik zeg maar watEn als jongens hem van je pols weten te grijpen dan is het meisje verplicht om uit te voeren wat de kleur zegt
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geel is in sommige codes knuffelen maar in andere codes is het rimmen, lijkt me wel verwarrend.
Rimmen of gerimd worden? Nogal een verschil me dunkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geel is in sommige codes knuffelen maar in andere codes is het rimmen, lijkt me wel verwarrend.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond er niet, er stond alleen analingus.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rimmen of gerimd worden? Nogal een verschil me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |