Ben je al verder met die blog?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gvdTe slecht maar ik moest toch lachen
Birthdaycash.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmm
de omschrijving omvat ook niks zinnigs
Gewoon leuk, slim en lief zijn en me vermaken met mooie prachtige polemiek en schitterende verhalenquote:
Geen brief gekregen over terugbetalen voor voorschotten oid?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja hmm
de omschrijving omvat ook niks zinnigs
Weggeklikt. Wat een irritantquote:
Daarom mag ze dan nog niet met puberjongens omgaan. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op latere leeftijd is het ook niet heel erg beetje losbandig zijn. Maar op jonge leeftijd.. Snel naampje krijgen enzo
Bamkwak filmpje watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n bamkwak filmpje gezien en de gozer die verloor die moest me toch overgeven halverwege de boterham, wat daar allemaal uit kwam zeg
quote:
Wel iets over de wettelijke verhoging van de huur (quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen brief gekregen over terugbetalen voor voorschotten oid?
Witte boterhamspelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Boterham op een bordje, minimaal zes zichzelf aftrekkende mannen eromheen en wie het laatst klaar komt moet de "belegde" boterham opeten.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga boodschapjes doen, heb nog niet alles wat er nodig is om turkse pizza te maken. Met hem in gedachten ga ik, adieu.Ik lijk best wel op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daten?Oh.
Paar vriendjes in een rondje. Boterham in het middenquote:
Daar ga ik sowieso nooit aan meedoen met mijn "rukskills"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boterham op een bordje, minimaal zes zichzelf aftrekkende mannen eromheen en wie het laatst klaar komt moet de "belegde" boterham opeten.
Jij gaat tegen de boterham aan rijen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso nooit aan meedoen met mijn "rukskills"
Op het broodje liggen en heen en weer met die meukquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat tegen de boterham aan rijen?![]()
gvd
Hebben ze dit niet in vrouwelijke vorm? Maar dan met squirtenquote:
Weet ik veel, ik doe niet eens aan boobtouchquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze dit niet in vrouwelijke vorm? Maar dan met squirten
Ik ken maar weinig vrouwen die niet nieuwsgierig zijn naar spelen met de vagina's van de vriendinnenclub maar Loka is er een vanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze dit niet in vrouwelijke vorm? Maar dan met squirten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |