Wie wat?quote:
jij bent niet dik als ik je nog hetzelfde bent als op de fotos van gisterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik noem mensen eigenlijk nooit dik, alleen mezelf geregeld en dat is niet eens heel erg waar. :$
raar ook om voor een stad fotomodel te wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt lang, kun je niet eens fotomodel voor de Bristol mee worden
Nja ze zeggen het dan niet eens maar stralen ze dat wel uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hoezo zeggen ze dat je lekker normaal moet doen, op wat voor manier? Ik heb best snel dat ik wel dingen wil zeggen maar dat ik gewoon niks te vertellen heb. Maar als ik met iemand ben die over van alles en nogwat kan praten doe ik dat ook sneller.
Ik hou al niet van het woord dik dus dat zeg ik eigenlijk nooit. Mensen met wat meer gewicht, mensen op gewicht, stevige mensen etc etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik noem mensen eigenlijk nooit dik, alleen mezelf geregeld en dat is niet eens heel erg waar. :$
Wat is het typische fok! vrouw uiterlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder wel het typische FOK! vrouw uiterlijk of valt 't mee?
wat is het typische fok vrouw uiterlijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder wel het typische FOK! vrouw uiterlijk of valt 't mee?
Helemaal met je eens !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen eigenlijk gewoon hun commentaar voor zich moeten houden. Natuurlijk heb je er een mening over maar wat schiet je er nou mee op om die ongevraagd te delen door te zeggen dat jij het niet mooi vindt. Als iemand er om vraagt dan natuurlijk gewoon eerlijk zeggen maar het is nu gewoon bashen inderdaad..
Snap nie
Ik heb op sommige plaatsen meer vetjes dan ik zou wensen, maar klopt, ben alleen maar dik in mijn eigen hoofdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent niet dik als ik je nog hetzelfde bent als op de fotos van gister
Sommige mensen zijn gewoon #viesdik hoor Harryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou al niet van het woord dik dus dat zeg ik eigenlijk nooit. Mensen met wat meer gewicht, mensen op gewicht, stevige mensen etc etc.
Gewoon respect, vind ik. En jij bent niet dik nee
In 1 dag is ze 100 kg aangekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent niet dik als ik je nog hetzelfde bent als op de fotos van gister
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal met je eens !enige wat ik dus zonde vind aan zowel dikke en dunne mensen (je hebt uitzonderingen natuurlijk, genetisch, ziek etc), dat het op den duur tol gaat eisen en je gezondheid dus zwaar achteruit gaat.
Meer vetjes dan dat je zou wensen is toch menselijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op sommige plaatsen meer vetjes dan ik zou wensen, maar klopt, ben alleen maar dik in mijn eigen hoofd
Dat kun je vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon #viesdik hoor Harry
Sommige zijn het wel echt ja. Maar zou het nooit recht in hun gezicht zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon #viesdik hoor Harry
hoorn dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee dorpje daar in de buurt
maar ik ga niet chillen in purmerend, grafstad.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een Avici?
Doet me denken aan luchtverfrisser
Nuffig, suffig en een bleke gelaatskleur van het vele binnen zitten, vaak met brilletje en wat vettig onverzorgd haar en als je goed kijkt een dode blik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het typische fok vrouw uiterlijk?
extreem gemiddeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het typische fok vrouw uiterlijk?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuffig, suffig en een bleke gelaatskleur van het vele binnen zitten, vaak met brilletje en wat vettig onverzorgd haar en als je goed kijkt een dode blik.
Ik maak er dan wel grappen over als die ander ook grappen over mijn uiterlijke onvolkomenheden maakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige zijn het wel echt ja. Maar zou het nooit recht in hun gezicht zeggen.
Niet knap.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt een beetje op Thijs Zonneveld
Wat een enge kopquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk niet dat meeste fokvrouwen zo zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuffig, suffig en een bleke gelaatskleur van het vele binnen zitten, vaak met brilletje en wat vettig onverzorgd haar en als je goed kijkt een dode blik.
dat is ook goedquote:
Wat een ranzig kinderbaardje zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niets van dat allesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet ik wel achterlijk veel bier zingen daarvoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is ook goed
wel wanneer ik weer naar school ga
gaan we op donderdag avond karoake zingen in de cocos
goed zo!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de laatste tijd mn eigen lichaam regelmatig gewoon mooi. Jjaja, mooi zelfs. Ongelofelijk he![]()
Zelfspot is het belangrijkste wapen tegen bespot wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:14 schreef Tjacka het volgende:
ik maak altijd grapjes over mijn dikke buik
zo dat andere het niet meer kunnen doen
naja het boeit mij sowieso niet zo veel wat andere vinden
Dan doe ik het ook wel ja. Heb een vriend die me altijd 'compact' noemt, vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak er dan wel grappen over als die ander ook grappen over mijn uiterlijke onvolkomenheden maakt.
Niet dat ik tegen een onzeker meisje die best #viesdik is zegt dat ze moet gaan afvallen oid. Dat is gewoon gemeen.
oke dan gewoon bij the three sisters bar keihard halve liters zuipen en daarna naar de cocos karaoke zingenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel achterlijk veel bier zingen daarvoor
Dat heb ik ook, echt, ik loop wel eens langs de spiegel en dan zie ik mezelf goedkeurend terug knipogenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de laatste tijd mn eigen lichaam regelmatig gewoon mooi. Jjaja, mooi zelfs. Ongelofelijk he![]()
Ik ook! Maar ik ben dan ook aan het afvallen, vind het prachtig als ik 's ochtends voor spiegel sta en platte buik spotquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
rip inboxquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo!
Ik vind mijn lichaam al jaren mooi eigenlijk
Zo hoort het Sofje, zo houden!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo!
Ik vind mijn lichaam al jaren mooi eigenlijk
Ja, de foto's die ze gister heeft gepost he opso...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In 1 dag is ze 100 kg aangekomen
Vind figuurtje van haar wel prima tbh
Erg fijn dat je je er zo over voelt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:13 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sarcasme, pax.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, de foto's die ze gister heeft gepost he opso...
Waar plagen ze jou mee dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Onderling met vrienden maken wij wel grappen over elkaars onzekerheden, maar dat zijn dan vrienden. Zij mogen best grappen maken, want hun ken ik goed en ik weet dat ze dollen. Maar vreemden die bijvoorbeeld zeggen dat me reet te vet is moeten hun bek houden want wie zijn hun wel niet om zomaar ongevraagd advies te geven
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, echt, ik loop wel eens langs de spiegel en dan zie ik mezelf goedkeurend terug knipogen
Jaaaaa, zo hoort de wereld te zijn!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik ben dan ook aan het afvallen, vind het prachtig als ik 's ochtends voor spiegel sta en platte buik spot
En jij dan?quote:
Jaaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Erg fijn dat je je er zo over voelt.
Ach mij trollen ze over dat ik geen baardgroei hebquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan doe ik het ook wel ja. Heb een vriend die me altijd 'compact' noemt, vind ik niet leuk.
gaat geen trein naar mijn huisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke dan gewoon bij the three sisters bar keihard halve liters zuipen en daarna naar de cocos karaoke zingen
dan moeten we ook nog samen treinen naar huis
omg best heftig
ik pest altijd een hele dikke vriendquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Onderling met vrienden maken wij wel grappen over elkaars onzekerheden, maar dat zijn dan vrienden. Zij mogen best grappen maken, want hun ken ik goed en ik weet dat ze dollen. Maar vreemden die bijvoorbeeld zeggen dat me reet te vet is moeten hun bek houden want wie zijn hun wel niet om zomaar ongevraagd advies te geven
vind het dan wel grappig dat je mij adviseerde af te vallenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij wat voor soort mensen past een dikke reet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar over haar figuur is geen sarcasme. Vind lokasenna's figuur wel mooi, past bij haar.
gaan we half 1 naar huisquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach mij trollen ze over dat ik geen baardgroei heb
[..]
gaat geen trein naar mijn huis
dus bus pakken om half 1 of doorhalen tot 6 uur in de ochtend
Lengte en ass.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik pest altijd een hele dikke vriend
soms ga ik te ver en dat wordt hij boos
dat is eigenlijk het grappigst
oh jij vind mij raarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Kauai het volgende:
Opso mag ik jouw figuur hebben, alvast bedankt
Nog niet.quote:
je mag de mijne hebben, ik heb ook tietenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Kauai het volgende:
geef mij ook zo'n vriendinquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lengte en ass.maar onderling met goede vriendinnen doe ik dat ook over een meisje met enorm grote boobies, die boobs zijn mijn kussentje tijdens het film kijken
Ik moet er echt niet aan denken de borsten van een vriendin aan te raken. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lengte en ass.maar onderling met goede vriendinnen doe ik dat ook over een meisje met enorm grote boobies, die boobs zijn mijn kussentje tijdens het film kijken
Schat, zo bedoelde ik het niet. Ik wil niet dat jij later met een zuurstofpompje moet leven omdat je dichtgeslibde aderen hebt. En zo enorm zwaar ben je ook weer niet aangezien je best lang bent!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vind het dan wel grappig dat je mij adviseerde af te vallen
Dus je bent een dwerg met een enorme reet zonder tieten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
en een mooie petquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je mag de mijne hebben, ik heb ook tieten
gaat het over de afwezigheid van ass of dat er te veel van is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow. Steek in m`n rug dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh jij vind mij raar
maar je bent zelf kaulo onzeker
ik ken dat soort type mens
je doet mij denken aan fok-it
waar zie je mij onzeker zijn? Vind haar figuur gewoon mooiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh jij vind mij raar
maar je bent zelf kaulo onzeker
ik ken dat soort type mens
je doet mij denken aan fok-it
Ah, nou wel vooruitgangquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik heb wel meer vrede met mijn lichaam, totdat ik weer wat aankwam de laatste tijd. Mijn lichaam zit me dan een beetje in de weg.
Nu weet wat aan het afvallen, door gezonder en vooral minder te eten. Voel me gelijk een stuk fitter.
Ik ga van de week een weegschaal kopen, zodat ik wat meer houvast heb van of ik tevreden kan zijn.
Niet? Wij doen dat bijna elke keer, vooral als we een nieuwe beha of zo hebben gescoordquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken de borsten van een vriendin aan te raken. :$
DIE VAN JEZELF DUS NIETquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
waar zie je mij onzeker zijn? Vind haar figuur gewoon mooi
Ik vind dat echt geen enkel probleemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken de borsten van een vriendin aan te raken. :$
Too much, ik heb een peervorm dus dan valt een reet direct opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het over de afwezigheid van ass of dat er te veel van is?
ja maar assquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Too much, ik heb een peervorm dus dan valt een reet direct op
fok mobielquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
ik moet zo de trein hebben
mis jullie nu al
Hahahahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Kauai het volgende:
Niet te grootquote:
"is dat dan ook gevoeliger?"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van me heeft zelfs een clitpiercing, dat moet ook even goed bekeken worden hoor. Daarvoor ben je toch vriendinnen
Hun punani hoef ik dan weer niet te zien, hahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van me heeft zelfs een clitpiercing, dat moet ook even goed bekeken worden hoor. Daarvoor ben je toch vriendinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |