Vorige groepsmeet waar ik was ging nog best verbazend goed, er waren mensen die me aardig vonden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een groepsmeet van rond de 30 man lijkt me echt heel kut.
Sta je daar een beetje awkward te kijken naar een groep FOK!kers die van de zolderkamer zijn afgedaald.
Ja dat is waar, ik hups alweer over, hier zitten toch alleen maar mensen onder mijn standquote:
Mannen krijgen direct banquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik daar maar eens beginnen met posten dan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik daar maar eens beginnen met posten dan.
Nee hoor. Is altijd hartstikke gezelligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sta je daar een beetje awkward te kijken naar een groep FOK!kers die van de zolderkamer zijn afgedaald.
ohja?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ik hups alweer over, hier zitten toch alleen maar mensen onder mijn stand
Echt?quote:
gebeuren vaak wel gekke dingenquote:
Waarom zouden ze je niet aardig vinden dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorige groepsmeet waar ik was ging nog best verbazend goed, er waren mensen die me aardig vonden.
Iedereen vindt het engquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kleinschalige meets van 4/5 mensen kan wel. Al vind ik dat nog eng dan
Hij is een troll uit R&P. Niet serieus op in gaanquote:
Leuke mensen op een internetforum, dat kan toch niet joh :Squote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee totaal niet, die ik heb gezien. Waren echt leuke mensen. Maar er zaten ook vreselijk irritante wijven.
Sof vond me niet meer aardig na de meet dus ik ben er wat huiverig voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorige groepsmeet waar ik was ging nog best verbazend goed, er waren mensen die me aardig vonden.
Die zijn er ook welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Type meisjes die bij het woord seks allemaal bah ieh hihiihi zeggen heb ik zo het idee als ik op dat forum kijk
Heel toevallig wel ja, laatst had een fokker ook ja een topic erover geopend, dat hij binnen paar dagen ban krijg op gsquote:
hertje in de vijverquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gebeuren vaak wel gekke dingen
Soms durf ik niet echt veel te zeggen in grotere groepen, dan vinden ze helemaal niets van me.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze je niet aardig vinden dan?
Koude kroketten?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kent iemand het verhaal van de UDOWU meet nog?
Nee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Parkje en donker meisje onderbroek camera? Dan jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben je extreem knap, beschikbaar, wild, onder de zestig kilo en heb je wat zinnigs te zeggen dan?quote:
Dan doe ik gewoon of ik een 14 jarig huppelkutje ben die zich afvraagt of ze van het kijken naar een piemel zwanger kan worden.quote:
dat is allemaal uit de hand gelopen roddelsquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuke mensen op een internetforum, dat kan toch niet joh :S
[..]
Sof vond me niet meer aardig na de meet dus ik ben er wat huiverig voor
Ja die jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Parkje en donker meisje onderbroek camera? Dan ja
Moeten er ook wel echt een paar users zijn die je kent en waarmee je goed kan pratenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor. Is altijd hartstikke gezelligBeetje BBQ-n, chillen enz.
Fylax zit ook als meisje op Girlscenequote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon of ik een 14 jarig huppelkutje ben die zich afvraagt of ze van het kijken naar een piemel zwanger kan worden.
Hm, nou dat snap ik wel.. Als je niks zegt ja euh jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms durf ik niet echt veel te zeggen in grotere groepen, dan vinden ze helemaal niets van me.
Dat is ook al echt lang geleden johquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die ja
Ik heb filmpjes gezien, was leuk
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon of ik een 14 jarig huppelkutje ben die zich afvraagt of ze van het kijken naar een piemel zwanger kan worden.
ahhh 61 kilo wat jammer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je extreem knap, beschikbaar, wild, onder de zestig kilo en heb je wat zinnigs te zeggen dan?
Ik ken er altijd wel 2 ofzo. En de rest leer ik vanzelf wel kennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten er ook wel echt een paar users zijn die je kent en waarmee je goed kan praten
Wel 1 van de klassiekersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nou dat snap ik wel.. Als je niks zegt ja euh ja.
[..]
Dat is ook al echt lang geleden joh
Wel eens een jointje gerookt voor een meet zodat het makkelijker gaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben altijd wel zenuwachtig als ik naar een meet toe ga (met onbekende mensen) maar als ik er eenmaal ben voel ik mij altijd prima op mijn gemak.
Ook in roddels zit een kern van waarheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is allemaal uit de hand gelopen roddels
fatshamingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je extreem knap, beschikbaar, wild, onder de zestig kilo en heb je wat zinnigs te zeggen dan?
ik ben helemaal niet dikquote:
Ik weet niet zo goed of ik awkward doe, volgens mij doe ik meteen druk om mn zenuwen te verstoppen ofzo. Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
Na het eerste drankje ben ik wel meteen minder awkward met mensen.
Het was vooral het gezeik in de sc wat niet ophield dacht ik. Maar ik zat daar nooitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat een zogenaamd drama was dat toen.
Ik ook niet, veel UDOWU oid mensen zijn ook weg trouwens johquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het was vooral het gezeik in de sc wat niet ophield dacht ik. Maar ik zat daar nooit
Altijd haha.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens een jointje gerookt voor een meet zodat het makkelijker gaat?
Dat zou ik doen maar lijkt me tegelijkertijd ook wel kut.
Nu je eenmaal zwanger bent ga je nooit meer zo strak en slank worden als daarvoor natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet dikben gewoon lang en slank
Zijn wel wat mensen van FOK! die ik best zou willen meeten nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken er altijd wel 2 ofzo. En de rest leer ik vanzelf wel kennen
Doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik awkward doe, volgens mij doe ik meteen druk om mn zenuwen te verstoppen ofzo. Geen idee eigenlijk
Hoe lang ben je dan, dan laat ik mijn to do or not to do berekening er op los?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet dikben gewoon lang en slank
Neem gewoon geen kinderenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga draagmoeder nemen, wil geen uitgerekte lichaamsdelen
Iedereen moet gewoon zn mond houden over iemand anders zn gewicht of dat nou dik of dun is. Dat gehaat op dunne mensen en dat mannen geen botjes willen én dat gehaat op stevige vrouwen, doe normaal man. Laat mensen in hun waarde en bemoei je lekker met je eigen levenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mensen die zich te goed voelen omdat ze wat dunner zijn.
Ik ben in het echt best wel een gereserveerd en timide meisje, mocht wel wat minder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik awkward doe, volgens mij doe ik meteen druk om mn zenuwen te verstoppen ofzo. Geen idee eigenlijk
Je kut groeit gewoon weer normaal dicht na het werpen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga draagmoeder nemen, wil geen uitgerekte lichaamsdelen
Totdat er een flesje wijn in gaat. hehequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in het echt best wel een gereserveerd en timide meisje, mocht wel wat minder.
Altijd in het echt of als mensen je leren kennen? :pquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in het echt best wel een gereserveerd en timide meisje, mocht wel wat minder.
Ik heb ook nog steeds wel mensen die ik wil meeten, vooral veel mensen hier van GRTD en een paar uit ONZ-sc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel wat mensen van FOK! die ik best zou willen meeten nog
ja maar ik ben niet zwangerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu je eenmaal zwanger bent ga je nooit meer zo strak en slank worden als daarvoor natuurlijk.
Mensen willen zich nu eenmaal superieur voelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon zn mond houden over iemand anders zn gewicht of dat nou dik of dun is. Dat gehaat op dunne mensen en dat mannen geen botjes willen én dat gehaat op stevige vrouwen, doe normaal man. Laat mensen in hun waarde en bemoei je lekker met je eigen leven.
Dit is niet tegen jou bedoeld overigens he![]()
Als ik moeder zou worden zou ik het niet zo'n ramp vinden er wat striempjes enzo aan over te houden eigenlijk.quote:
1.74quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan, dan laat ik mijn to do or not to do berekening er op los?
Jaa al laatst al die hypes op facebook, van dat te dikke modellen in zijn en dat te dunne zich moeten schamen bladiebladieblaa, laat iedereen in zijn eigenwaarde of zo. Ik vind te dik/dun niet goed maar al die publiciteit rond gewicht vind ik te overdreven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon zn mond houden over iemand anders zn gewicht of dat nou dik of dun is. Dat gehaat op dunne mensen en dat mannen geen botjes willen én dat gehaat op stevige vrouwen, doe normaal man. Laat mensen in hun waarde en bemoei je lekker met je eigen leven.
Dit is niet tegen jou bedoeld overigens he![]()
Ja van VBL opzich ook wel een paar en van hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds wel mensen die ik wil meeten, vooral veel mensen hier van GRTD en een paar uit ONZ-sc.
Blijf maar doen alsof ik wil Elan zijn reactie wel eens zien.quote:
Dat is toch niet echt lang, kun je niet eens fotomodel voor de Bristol mee wordenquote:
Ik denk dat ik er op latere leeftijd wel vrede mee kan hebben, maar momenteel niet echt nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik moeder zou worden zou ik het niet zo'n ramp vinden er wat striempjes enzo aan over te houden eigenlijk.
Dit is wel waar, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Totdat er een flesje wijn in gaat. hehe
Het blijft altijd wel een beetje zo, maar de verlegenheid gaat er wel af als ik mensen beter ken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd in het echt of als mensen je leren kennen? :p
Ligt eraan of je je op je gemak voelt bij mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Kauai het volgende:
Ik was op meets altijd best wel uitbundig, terwijl ik normaal ook heel stil kan zijn. Ligt aan de mensen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijf maar doen alsof ik wil Elan zijn reactie wel eens zien.
Als je opgegroeid bent in Nederland ben je dat wel gewendquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel direct.. moet je tegen kunnen maar nooit commentaar op gehad
Maar heb je wel het idee dat je niet meer uitgenodigd wordt door mensen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel direct.. moet je tegen kunnen maar nooit commentaar op gehad
Je wilt nu toch ook nog geen moeder worden, geen probleem toch dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er op latere leeftijd wel vrede mee kan hebben, maar momenteel niet echt nee.
Ik vind dat mensen eigenlijk gewoon hun commentaar voor zich moeten houden. Natuurlijk heb je er een mening over maar wat schiet je er nou mee op om die ongevraagd te delen door te zeggen dat jij het niet mooi vindt. Als iemand er om vraagt dan natuurlijk gewoon eerlijk zeggen maar het is nu gewoon bashen inderdaad..quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa al laatst al die hypes op facebook, van dat te dikke modellen in zijn en dat te dunne zich moeten schamen bladiebladieblaa, laat iedereen in zijn eigenwaarde of zo. Ik vind te dik/dun niet goed maar al die publiciteit rond gewicht vind ik te overdreven.
Voelde me niet aangesproken hoor
is goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Tjacka meeten
Gaan we beachvolleyballen
Je moet met Tjacka naar Avicii gaan. Dat ervaart hij altijd als zeer aangenaamquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga Tjacka meeten
Gaan we beachvolleyballen
Nee? Althans niet minder dan eerst haha. Sowieso is mijn huis vaak de plek waar vrienden samen komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar heb je wel het idee dat je niet meer uitgenodigd wordt door mensen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet met Tjacka naar Avicii gaan. Dat ervaart hij altijd als zeer aangenaam
gewoon normale lengte hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt lang, kun je niet eens fotomodel voor de Bristol mee worden
Hoezo zeggen ze dat je lekker normaal moet doen, op wat voor manier? Ik heb best snel dat ik wel dingen wil zeggen maar dat ik gewoon niks te vertellen heb. Maar als ik met iemand ben die over van alles en nogwat kan praten doe ik dat ook sneller.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je je op je gemak voelt bij mensen.
Als het allemaal mensen zijn die vinden dat ik "lekker normaal moet gaan doen" dan ben ik stil en hou ik me gedeisd.
Idd, daaromquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je wilt nu toch ook nog geen moeder worden, geen probleem toch dan.
Wie?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet met Tjacka naar Avicii gaan. Dat ervaart hij altijd als zeer aangenaam
Dan is het goedquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee? Althans niet minder dan eerst haha. Sowieso is mijn huis vaak de plek waar vrienden samen komen.
Ik noem mensen eigenlijk nooit dik, alleen mezelf geregeld en dat is niet eens heel erg waar. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen eigenlijk gewoon hun commentaar voor zich moeten houden. Natuurlijk heb je er een mening over maar wat schiet je er nou mee op om die ongevraagd te delen door te zeggen dat jij het niet mooi vindt. Als iemand er om vraagt dan natuurlijk gewoon eerlijk zeggen maar het is nu gewoon bashen inderdaad..
Snap nie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |