Zijn wel wat mensen van FOK! die ik best zou willen meeten nogquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken er altijd wel 2 ofzo. En de rest leer ik vanzelf wel kennen
Doe ik ook vaakquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik awkward doe, volgens mij doe ik meteen druk om mn zenuwen te verstoppen ofzo. Geen idee eigenlijk
Hoe lang ben je dan, dan laat ik mijn to do or not to do berekening er op los?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet dikben gewoon lang en slank
Neem gewoon geen kinderenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga draagmoeder nemen, wil geen uitgerekte lichaamsdelen
Iedereen moet gewoon zn mond houden over iemand anders zn gewicht of dat nou dik of dun is. Dat gehaat op dunne mensen en dat mannen geen botjes willen én dat gehaat op stevige vrouwen, doe normaal man. Laat mensen in hun waarde en bemoei je lekker met je eigen levenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mensen die zich te goed voelen omdat ze wat dunner zijn.
Ik ben in het echt best wel een gereserveerd en timide meisje, mocht wel wat minder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik awkward doe, volgens mij doe ik meteen druk om mn zenuwen te verstoppen ofzo. Geen idee eigenlijk
Je kut groeit gewoon weer normaal dicht na het werpen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga draagmoeder nemen, wil geen uitgerekte lichaamsdelen
Totdat er een flesje wijn in gaat. hehequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in het echt best wel een gereserveerd en timide meisje, mocht wel wat minder.
Altijd in het echt of als mensen je leren kennen? :pquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben in het echt best wel een gereserveerd en timide meisje, mocht wel wat minder.
Ik heb ook nog steeds wel mensen die ik wil meeten, vooral veel mensen hier van GRTD en een paar uit ONZ-sc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel wat mensen van FOK! die ik best zou willen meeten nog
ja maar ik ben niet zwangerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu je eenmaal zwanger bent ga je nooit meer zo strak en slank worden als daarvoor natuurlijk.
Mensen willen zich nu eenmaal superieur voelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon zn mond houden over iemand anders zn gewicht of dat nou dik of dun is. Dat gehaat op dunne mensen en dat mannen geen botjes willen én dat gehaat op stevige vrouwen, doe normaal man. Laat mensen in hun waarde en bemoei je lekker met je eigen leven.
Dit is niet tegen jou bedoeld overigens he![]()
Als ik moeder zou worden zou ik het niet zo'n ramp vinden er wat striempjes enzo aan over te houden eigenlijk.quote:
1.74quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan, dan laat ik mijn to do or not to do berekening er op los?
Jaa al laatst al die hypes op facebook, van dat te dikke modellen in zijn en dat te dunne zich moeten schamen bladiebladieblaa, laat iedereen in zijn eigenwaarde of zo. Ik vind te dik/dun niet goed maar al die publiciteit rond gewicht vind ik te overdreven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon zn mond houden over iemand anders zn gewicht of dat nou dik of dun is. Dat gehaat op dunne mensen en dat mannen geen botjes willen én dat gehaat op stevige vrouwen, doe normaal man. Laat mensen in hun waarde en bemoei je lekker met je eigen leven.
Dit is niet tegen jou bedoeld overigens he![]()
Ja van VBL opzich ook wel een paar en van hier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds wel mensen die ik wil meeten, vooral veel mensen hier van GRTD en een paar uit ONZ-sc.
Blijf maar doen alsof ik wil Elan zijn reactie wel eens zien.quote:
Dat is toch niet echt lang, kun je niet eens fotomodel voor de Bristol mee wordenquote:
Ik denk dat ik er op latere leeftijd wel vrede mee kan hebben, maar momenteel niet echt nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik moeder zou worden zou ik het niet zo'n ramp vinden er wat striempjes enzo aan over te houden eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |