Wie wat?quote:
jij bent niet dik als ik je nog hetzelfde bent als op de fotos van gisterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik noem mensen eigenlijk nooit dik, alleen mezelf geregeld en dat is niet eens heel erg waar. :$
raar ook om voor een stad fotomodel te wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt lang, kun je niet eens fotomodel voor de Bristol mee worden
Nja ze zeggen het dan niet eens maar stralen ze dat wel uit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hoezo zeggen ze dat je lekker normaal moet doen, op wat voor manier? Ik heb best snel dat ik wel dingen wil zeggen maar dat ik gewoon niks te vertellen heb. Maar als ik met iemand ben die over van alles en nogwat kan praten doe ik dat ook sneller.
Ik hou al niet van het woord dik dus dat zeg ik eigenlijk nooit. Mensen met wat meer gewicht, mensen op gewicht, stevige mensen etc etc.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik noem mensen eigenlijk nooit dik, alleen mezelf geregeld en dat is niet eens heel erg waar. :$
Wat is het typische fok! vrouw uiterlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder wel het typische FOK! vrouw uiterlijk of valt 't mee?
wat is het typische fok vrouw uiterlijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verder wel het typische FOK! vrouw uiterlijk of valt 't mee?
Helemaal met je eens !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen eigenlijk gewoon hun commentaar voor zich moeten houden. Natuurlijk heb je er een mening over maar wat schiet je er nou mee op om die ongevraagd te delen door te zeggen dat jij het niet mooi vindt. Als iemand er om vraagt dan natuurlijk gewoon eerlijk zeggen maar het is nu gewoon bashen inderdaad..
Snap nie
Ik heb op sommige plaatsen meer vetjes dan ik zou wensen, maar klopt, ben alleen maar dik in mijn eigen hoofdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent niet dik als ik je nog hetzelfde bent als op de fotos van gister
Sommige mensen zijn gewoon #viesdik hoor Harryquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hou al niet van het woord dik dus dat zeg ik eigenlijk nooit. Mensen met wat meer gewicht, mensen op gewicht, stevige mensen etc etc.
Gewoon respect, vind ik. En jij bent niet dik nee
In 1 dag is ze 100 kg aangekomenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent niet dik als ik je nog hetzelfde bent als op de fotos van gister
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal met je eens !enige wat ik dus zonde vind aan zowel dikke en dunne mensen (je hebt uitzonderingen natuurlijk, genetisch, ziek etc), dat het op den duur tol gaat eisen en je gezondheid dus zwaar achteruit gaat.
Meer vetjes dan dat je zou wensen is toch menselijk?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op sommige plaatsen meer vetjes dan ik zou wensen, maar klopt, ben alleen maar dik in mijn eigen hoofd
Dat kun je vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon #viesdik hoor Harry
Sommige zijn het wel echt ja. Maar zou het nooit recht in hun gezicht zeggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon #viesdik hoor Harry
hoorn dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee dorpje daar in de buurt
maar ik ga niet chillen in purmerend, grafstad.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een Avici?
Doet me denken aan luchtverfrisser
Nuffig, suffig en een bleke gelaatskleur van het vele binnen zitten, vaak met brilletje en wat vettig onverzorgd haar en als je goed kijkt een dode blik.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is het typische fok vrouw uiterlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |