en een mooie petquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je mag de mijne hebben, ik heb ook tieten
gaat het over de afwezigheid van ass of dat er te veel van is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lengte en ass.maar onderling met goede vriendinnen doe ik dat ook over een meisje met enorm grote boobies, die boobs zijn mijn kussentje tijdens het film kijken
Wow. Steek in m`n rug dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh jij vind mij raar
maar je bent zelf kaulo onzeker
ik ken dat soort type mens
je doet mij denken aan fok-it
waar zie je mij onzeker zijn? Vind haar figuur gewoon mooiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh jij vind mij raar
maar je bent zelf kaulo onzeker
ik ken dat soort type mens
je doet mij denken aan fok-it
Ah, nou wel vooruitgangquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet.
Ik heb wel meer vrede met mijn lichaam, totdat ik weer wat aankwam de laatste tijd. Mijn lichaam zit me dan een beetje in de weg.
Nu weet wat aan het afvallen, door gezonder en vooral minder te eten. Voel me gelijk een stuk fitter.
Ik ga van de week een weegschaal kopen, zodat ik wat meer houvast heb van of ik tevreden kan zijn.
Niet? Wij doen dat bijna elke keer, vooral als we een nieuwe beha of zo hebben gescoordquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken de borsten van een vriendin aan te raken. :$
DIE VAN JEZELF DUS NIETquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
waar zie je mij onzeker zijn? Vind haar figuur gewoon mooi
Ik vind dat echt geen enkel probleemquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken de borsten van een vriendin aan te raken. :$
Too much, ik heb een peervorm dus dan valt een reet direct opquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het over de afwezigheid van ass of dat er te veel van is?
ja maar assquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Too much, ik heb een peervorm dus dan valt een reet direct op
fok mobielquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Tjacka het volgende:
ik moet zo de trein hebben
mis jullie nu al
Hahahahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:17 schreef Kauai het volgende:
Opso mag ik jouw figuur hebben, alvast bedankt
Niet te grootquote:
"is dat dan ook gevoeliger?"quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van me heeft zelfs een clitpiercing, dat moet ook even goed bekeken worden hoor. Daarvoor ben je toch vriendinnen
Hun punani hoef ik dan weer niet te zien, hahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van me heeft zelfs een clitpiercing, dat moet ook even goed bekeken worden hoor. Daarvoor ben je toch vriendinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |