Ja, klopt wel. In mijn hoofd weeg ik waarschijnlijk meer dan ik daadwerkelijk weeg, wat meespeelt in mijn zelfbeeld.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou wel vooruitgang. En weegschaal kan goed idee zijn maar laat je daar niet te veel door leiden, het gaat er uiteindelijk om hoe je eruit ziet en of dat je bevalt en dat getal op de weegschaal zou daar helemaal los van moeten staan.
Ik vind borsten sowieso maar gekke lichaamsdelen, had ze zelf ook liever niet gehad. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Wij doen dat bijna elke keer, vooral als we een nieuwe beha of zo hebben gescoord
jij bent toch gayquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. In mijn hoofd weeg ik waarschijnlijk meer dan ik daadwerkelijk weeg, wat meespeelt in mijn zelfbeeld.
quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"is dat dan ook gevoeliger?"
"probeer maar"
Daarvoor ben je dan weer geen vriendinnen, daarvoor heb je mannenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En even uitproberen zeker. Vunzigheid alom hier
Het is ook niet dat we dat standaard aan elkaar laten zien hoor, maar als je dan zo'n piercing hebt laten zetten. Ja dat ging eigenlijk ook automatischquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hun punani hoef ik dan weer niet te zien, hahaha
Jij ziet direct je kans schoon nu je single bent zeker?quote:
Krijg je dan niet gruwelijke honger?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahahgewoon niet eten na 18:00
Dat doe je maar in je eigen tijdquote:
Ik vind ze best onhandig, vooral tijdens rennenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind borsten sowieso maar gekke lichaamsdelen, had ze zelf ook liever niet gehad. :$
Nu ben ik hitsig en opgewondenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar boobietouch gebeurd dan ook alleen in meest hechtste vriendengroep bestaande uit 5 meiden, ik doe dat niet bij iedereen. No thanks.
neequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ziet direct je kans schoon nu je single bent zeker?
Ik vind ze ook lelijk. En een nutteloze toevoeging aan de vrouw.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind ze best onhandig, vooral tijdens rennen
Hersens weten geen verschil tussen drinken en eten, dus als ik echt hongerig word, dan drink ik water.quote:
Probeer dan te leren dat je wel met jezelf tevreden moet zijn zoals je eruit ziet in de spiegel en niet dat je straks alleen tevreden kunt zijn met het getal op je weegschaal. Dan ga je jezelf heel vaak wegen en dat brengt absoluut niet wat je wil, namelijk jezelf oké vinden wanneer je jezelf ziet en dat bereik je niet met een weegschaal.. Ja, misschien alleen het ideee dat.. maar dat zit dan ook echt puur en alleen in je hoofd. En straks als je geen weegschaal hebt kun je jezelf niet mooi vinden omdat je niet weet hoevele je weegt, ja.. probeer zoveel mogelijk zonderquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. In mijn hoofd weeg ik waarschijnlijk meer dan ik daadwerkelijk weeg, wat meespeelt in mijn zelfbeeld.
zo single ben ik ook al niet meerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ziet direct je kans schoon nu je single bent zeker?
True, true. Het is eigenlijk een bol bestaande uit vetweefsel, alleen handig tijdens bvquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lelijk. En een nutteloze toevoeging aan de vrouw.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo single ben ik ook al niet meer
het gaat nu weer best goed
we zijn net het weer samen
Dit jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar boobietouch gebeurd dan ook alleen in meest hechtste vriendengroep bestaande uit 5 meiden, ik doe dat niet bij iedereen. No thanks.
Lul niet, borsten zijn voor een vrouw belangrijker dan hersenen of handen als je het biologisch bekijkt, plus ze lokken mannen aan, mits ze de goede vorm en maat hebben....en ze een beetje laat zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ze ook lelijk. En een nutteloze toevoeging aan de vrouw.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik verstop ze meestal een beetje, daarom denken de meeste mensen dat ik best kleine heb. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet, borsten zijn voor een vrouw belangrijker dan hersenen of handen als je het biologisch bekijkt, plus ze lokken mannen aan, mits ze de goede vorm en maat hebben....en ze een beetje laat zien.
Dus ik snapte die clitpiercing van jullie ook wel, alleen ikzelf zou het niet durven te laten zien als ik zoiets zou hebben, daarin ben ik nog ietsjes te preuts.quote:
Hehehehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het gaat me niet om een bepaald gewicht, maar om mijn buik die me in de weg zit. Weegschaal is dan slechts een hulpmiddel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Probeer dan te leren dat je wel met jezelf tevreden moet zijn zoals je eruit ziet in de spiegel en niet dat je straks alleen tevreden kunt zijn met het getal op je weegschaal. Dan ga je jezelf heel vaak wegen en dat brengt absoluut niet wat je wil, namelijk jezelf oké vinden wanneer je jezelf ziet en dat bereik je niet met een weegschaal.. Ja, misschien alleen het ideee dat.. maar dat zit dan ook echt puur en alleen in je hoofd. En straks als je geen weegschaal hebt kun je jezelf niet mooi vinden omdat je niet weet hoevele je weegt, ja.. probeer zoveel mogelijk zonder. Of, probeer zoveel mogelijk als hulpmiddel te gebruiken en niet als doel
Uit je kont komt poepquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik krijgt het er wel echt aardig heet van wanneer een man aan mn borsten zit. Met mn kont heb ik niks en daar krijg ik het zelf ook echt niet warm van, los van het idee dat de ander het warm krijgt waardoor ik het weer warm krijg.. maar borsten janee mooi opwindend alles.
Ben jij een kontenmens Loka?
Dit sowiesoquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik een man zou zijn dan was ik van de ass denk ik.
Alsvrouw kan je niet van de ass zijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
heel erge ruzie gehad in texelquote:
Ik show bijna nooit decolleté, vind het bij mijzelf een beetje whorish.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik verstop ze meestal een beetje, daarom denken de meeste mensen dat ik best kleine heb. :$
Aanraking bij borsten is prettig maar beetje ongemakkelijk tegelijkertijd omdat ik het idee raar vind. :$quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee, ik krijgt het er wel echt aardig heet van wanneer een man aan mn borsten zit. Met mn kont heb ik niks en daar krijg ik het zelf ook echt niet warm van, los van het idee dat de ander het warm krijgt waardoor ik het weer warm krijg.. maar borsten janee mooi opwindend alles.
Ben jij een kontenmens Loka?
Bedankt Hans.quote:
Ik zou dat nooit durven zetten, daar begint het al bij.. En mn punani laten zien.. Ja daar heb ik neit zo veel moeite mee maar dat kwam omdat ik met mijn meest hechte vrienden ooit wel in een dronken situatie ben beland waar dat wel gebeurde en sindsdien kan dat wel zeg maar. Maar toch blijft dat wel iets euhm, intiemer ofzo want dat doen we bijna nooit waar borsten zien enzo normaal isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dus ik snapte die clitpiercing van jullie ook wel, alleen ikzelf zou het niet durven te laten zien als ik zoiets zou hebben, daarin ben ik nog ietsjes te preuts.
gaat steeds slechterquote:
misschien was het dat laatste vooralquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heel erge ruzie gehad in texel
over hoe laat we richting de boot moesten
en tjacka was bij een ander meisje blijven slapen
Goedzo, hulpmiddel dat mag ja. Ik hoop dat het je luktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh
[..]
Het gaat me niet om een bepaald gewicht, maar om mijn buik die me in de weg zit. Weegschaal is dan slechts een hulpmiddel.
En ik moet wat meer discipline kweken
ik kon op dat moment niet andersquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
misschien was het dat laatste vooral
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heel erge ruzie gehad in texel
over hoe laat we richting de boot moesten
en tjacka was bij een ander meisje blijven slapen
Ik vind dat randje aan de binnenkant van de dijen, net die overgang tussen bil, kut en been zo mooi bij een vrouw, jammer dat daar geen naam voor isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
nooohhquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
gaat steeds slechterdenk laatste zomer voor hem
Wat vind je er dan raar aan, welk idee?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aanraking bij borsten is prettig maar beetje ongemakkelijk tegelijkertijd omdat ik het idee raar vind. :$
Maar ik zou mezelf wel als derrieremens durven te benoemen denk ik ja.
Waarom zeg je dan als ik een man wasquote:
Ik doe ook buikomtrek bijhouden met een meetlint, pijnlijk om te zien hoe snel het verschil tussen gezonde en ongezonde weken zichtbaar is terwijl ik het op de weegschaal nauwelijks terug kan zien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh
[..]
Het gaat me niet om een bepaald gewicht, maar om mijn buik die me in de weg zit. Weegschaal is dan slechts een hulpmiddel.
En ik moet wat meer discipline kweken
Uit een kut komt ook urinequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is best viezig eigenlijk dat we daar op geilen
Of hem erin willen steken
Hahah, ik weet niet, punani is ietsjes persoonlijker dan boobs vind ikquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit durven zetten, daar begint het al bij.. En mn punani laten zien.. Ja daar heb ik neit zo veel moeite mee maar dat kwam omdat ik met mijn meest hechte vrienden ooit wel in een dronken situatie ben beland waar dat wel gebeurde en sindsdien kan dat wel zeg maar. Maar toch blijft dat wel iets euhm, intiemer ofzo want dat doen we bijna nooit waar borsten zien enzo normaal is.
Punani is meer van ja, we gaan omkleden dan vinden we het niet waard om helemaal ergens anders om te kleden omdat de ander misschien iets zou zien.
Kan het niet benoemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat vind je er dan raar aan, welk idee?
Hahh whutquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat randje aan de binnenkant van de dijen, net die overgang tussen bil, kut en been zo mooi bij een vrouw, jammer dat daar geen naam voor is
Uh jawelquote:
Ik wil dit best bij jou doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg het het warmst als een man gewoon de tijd neemt voor je lichaam in zich op te nemen en liefdevol aanraken en kusjes geven en ja gewoon, dat. Dat is gewoon lief ook ofzo. Ahww lief hoor schattig ja awhw
Maar je kut is de vagina. Daarnaast zit de plasbuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh jawel
Wel uit het andere gaatje maar het blijft je kut
Ohquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan het niet benoemen.
Het voelt soms alsof ze er niet bij horen ofzo.
toevallig wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zaanse mayo mag ik hopen dan sofhans
Ja, maar hij heeft het erover dat hij zich niet kan voorstellen dat je kan geilen op een kont omdat er poep uit komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je kut is de vagina. Daarnaast zit de plasbuis.
Leg maar eens een spiegel op de grond en dan erboven hurken, daar zit zo'n zacht klein randje, mooi man, sabbelen als een dolle daaropquote:
veel subtieler dan dat kan hij nietquote:
oh ja zo. ik snap uquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft het erover dat hij zich niet kan voorstellen dat je kan geilen op een kont omdat er poep uit komt.
Dus bij die redenatie zou je ook zou kunenn denken als het om een kut gaat
Heb sowieso een beetje moeite met mijn lichaam zien als iets dat bij me hoort.quote:
Dit geeft mij rillingen op een negatieve manier, too much info.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg maar eens een spiegel op de grond en dan erboven hurken, daar zit zo'n zacht klein randje, mooi man, sabbelen als een dolle daarop
Jawel. Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja Fok-it, ik weet niet wat je nu probeert te doen maar dat kun je gewoon niet zo zeggen.
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb sowieso een beetje moeite met mijn lichaam zien als iets dat bij me hoort.
Meestal zit alles me in de weg en ben ik zo onhandig met bewegen.
Ik ben een strong independent woman, geen hosselaar die me aankanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best subtiel hosselen.
[..]
Beste mayo voor op ei
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit geeft mij rillingen op een negatieve manier, too much info.
Back to blackquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ben de halve middag al Amy Winehouse aan het luisteren
Ik gruwel ook bij dat idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijken
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.quote:
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijken
Als iemand je niet aankan ben je gewoon een monsterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong independent woman, geen hosselaar die me aankan.
Zijn kut, hehehe.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.
Dan zou je wel een goede hoer zijn, ik heb wel eens gelezen dat hoeren zo ook met lichamelijkheden omgaan tijdens hun werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komt
Nou ja, geldt wel voor bloed dan dat zei ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.
Dat klopt ook een beetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand je niet aankan ben je gewoon een monster
Wat een gaatjes hebben vrouwen daar onderin ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen fetisj, maar een hetero man zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.
Dat heeft niet veel met fetishen te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst had een opa een vork in zn plasbuis gestopt. Ik kwam niet meer bij van het lachen, op MRI zag dat er zo grappig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |