Heb sowieso een beetje moeite met mijn lichaam zien als iets dat bij me hoort.quote:
Dit geeft mij rillingen op een negatieve manier, too much info.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg maar eens een spiegel op de grond en dan erboven hurken, daar zit zo'n zacht klein randje, mooi man, sabbelen als een dolle daarop
Jawel. Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja Fok-it, ik weet niet wat je nu probeert te doen maar dat kun je gewoon niet zo zeggen.
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb sowieso een beetje moeite met mijn lichaam zien als iets dat bij me hoort.
Meestal zit alles me in de weg en ben ik zo onhandig met bewegen.
Ik ben een strong independent woman, geen hosselaar die me aankanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best subtiel hosselen.
[..]
Beste mayo voor op ei
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit geeft mij rillingen op een negatieve manier, too much info.
Back to blackquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ben de halve middag al Amy Winehouse aan het luisteren
Ik gruwel ook bij dat idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijken
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.quote:
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft je eigen onderkant gewoon niet te bekijken
Als iemand je niet aankan ben je gewoon een monsterquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong independent woman, geen hosselaar die me aankan.
Zijn kut, hehehe.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.
Dan zou je wel een goede hoer zijn, ik heb wel eens gelezen dat hoeren zo ook met lichamelijkheden omgaan tijdens hun werk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat herken ik wel een beetje. Al heb ik het meer dat mijn lichaam neit van mij voelt ofzoiets, ja nee dat kun je niet uitleggen. Ik hoop dat het goed komt
Nou ja, geldt wel voor bloed dan dat zei ik ookquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je niet iemand neukt in zn plasbuis maar in zn kut dus dat is gewoon echt niet hetzelfde. Dat is het sowieso niet.
Dat klopt ook een beetjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iemand je niet aankan ben je gewoon een monster
Wat een gaatjes hebben vrouwen daar onderin ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is geen fetisj, maar een hetero man zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.
Dat heeft niet veel met fetishen te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat gaat mijn onderkant jou aan, heb jij een fetish of zo.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst had een opa een vork in zn plasbuis gestopt. Ik kwam niet meer bij van het lachen, op MRI zag dat er zo grappig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |