Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
90% van alle mannen. Wonder dat ze nog amper lachen om het woord "aftrekken" tijdens wiskunde
fattyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, schommel momenteel tussen 54/55.
Niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik haar geen ongelijk in.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.![]()
gewoon hun gaan aftrekken dan begrijpen ze het verschilquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.![]()
Kijk je ze dan ook diep aan in hun ogen en leg je je hand op hun beenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo'n slechte leraar zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon hun gaan aftrekken dan begrijpen ze het verschil
Hmm.. laten we jou eens even bijles geven in aftrekkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Kijk je ze dan ook diep aan in hun ogen en leg je je hand op hun been
Pascal de stalker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik haar geen ongelijk in.
Nee meestal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan bij een goed antwoord steeds iets hoger gaan en wrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er als man toch moeilijk naar kijken, behalve naar mezelf, ik heb wel eens een leuterfoto naar een vrouw verzonden en die viel bijna flauw van voorpret en genot, we hebben de deurmat niet eens gehaald, hups zo tegen de muur om de druk van de ketel af te halen![]()
/true story.
Echt he, aangezien hij zichzelf zo goddelijk vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan bij een goed antwoord steeds iets hoger gaan en wrijven
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.quote:
Eerst verdienen schoonheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'
ja ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, aangezien hij zichzelf zo goddelijk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |