Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
90% van alle mannen. Wonder dat ze nog amper lachen om het woord "aftrekken" tijdens wiskunde
fattyquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165, schommel momenteel tussen 54/55.
Niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik haar geen ongelijk in.
HAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.![]()
gewoon hun gaan aftrekken dan begrijpen ze het verschilquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijleskinderen die ongemakkelijk gaan doen wanneer ik het woord aftrekken zeg.![]()
Kijk je ze dan ook diep aan in hun ogen en leg je je hand op hun beenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou zo'n slechte leraar zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon hun gaan aftrekken dan begrijpen ze het verschil
Hmm.. laten we jou eens even bijles geven in aftrekkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Kijk je ze dan ook diep aan in hun ogen en leg je je hand op hun been
Pascal de stalker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik haar geen ongelijk in.
Nee meestal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan bij een goed antwoord steeds iets hoger gaan en wrijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan er als man toch moeilijk naar kijken, behalve naar mezelf, ik heb wel eens een leuterfoto naar een vrouw verzonden en die viel bijna flauw van voorpret en genot, we hebben de deurmat niet eens gehaald, hups zo tegen de muur om de druk van de ketel af te halen![]()
/true story.
Echt he, aangezien hij zichzelf zo goddelijk vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan bij een goed antwoord steeds iets hoger gaan en wrijven
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.quote:
Eerst verdienen schoonheidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:47 schreef supersof het volgende:
[..]
DM eens een foto van jezelf. Niet van je 'leuter'
ja ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt he, aangezien hij zichzelf zo goddelijk vindt.
Ik heb nooit bijles gehadquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?
Dat gebeurt iedereen weleens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.
he bahquote:
Ik ben volgens mij een van de weinige pubers die nooit gefantaseerd heeft op een leraresquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Dit waren jullie gedachten en fantasieen toen je 14 was en bijlessen kreeg?
Haha ik zou Lisa haar nek doorbijten en Pascal (wat een weke naam trouwens) de vinger geven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rare kerel die nummer had gehosseld van een meisje tijdens het uitgaan, genaamd Lisa. Alleen die bitch heeft mijn nummer gegeven.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je inolvi laten doen om hem te verdienen?
Ik heb nu een zeer lekkere lerares op mijn school, waar ik graag over fantaseer.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige pubers die nooit gefantaseerd heeft op een lerares
Hoe maken bijen honing?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat geven, wat wil je leren
Ik ken hun dus nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha ik zou Lisa haar nek doorbijten en Pascal (wat een weke naam trouwens) de vinger geven.
Gadverdamme, wat zijn puberjongens toch vies.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij een van de weinige pubers die nooit gefantaseerd heeft op een lerares
wij hadden een lerares engels. Een woordspeling met haar achternaam: Cup D-derquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef richolio het volgende:
Wij hadden alleen maar lelijke docenten. Alhoewel ik in de tweede klas een Frans docente had..Elke jongen uit de klas vond haar geil
Haha dan wordt jouw dochter een slet met die opvoedingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat zijn puberjongens toch vies.
Als ik ooit een dochter krijg wordt ze homeschooled. En geindoctrineerd tot ze lesbisch is.
Je vind Inolvi wel wat ja?quote:
!!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat zijn puberjongens toch vies.
Als ik ooit een dochter krijg wordt ze homeschooled. En geindoctrineerd tot ze lesbisch is.
Er is tegenwoordig software en daarmee kun je whatsapp foto's inscannen en dan krijg je alle persoonlijke gegevens te zien, vaarwel Opsonisatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken hun dus nietalleen die pascal heeft mijn whatsapp foto gezien dus hij weet hoe ik eruit zie en dat is nog creepier.
De bijen verzamelen nectar in hun honingzak, waar enzymen in zitten die de complexe suikers afbreken. Die worden in de mond van andere bijen die in de korf leven verder omgezet in honing.quote:
Wow, die durftquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
!!!mijn vader schrikt al mijn mannelijke vrienden af als ze eens langskomen. Een keer ging het verkeerd want een vriend speelde het spelletje mee en zei dat hij me zwanger had gemaakt. Me pa werd boos joh gvd.
En die software heb jij alleen in bezit zeker.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig software en daarmee kun je whatsapp foto's inscannen en dan krijg je alle persoonlijke gegevens te zien, vaarwel Opsonisatie
Dat moet koste wat kost voorkomen worden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dan wordt jouw dochter een slet met die opvoeding
... Een voordeel, ik stond met goede vrienden op foto maar hij vond ze allen leuk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig software en daarmee kun je whatsapp foto's inscannen en dan krijg je alle persoonlijke gegevens te zien, vaarwel Opsonisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |