Watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was op een middelbare school in Florida.
`Schijnt'' dus dat die bracelets worden gedragen door chicks, en elke kleur geeft een bepaald niveau aan tot hoe ver je wilt gaan bij een jongen.
Roze is zoenen, blauw is oraal, paars is all the way. Ik zeg maar watEn als jongens hem van je pols weten te grijpen dan is het meisje verplicht om uit te voeren wat de kleur zegt
Ik heb totaal geen ambitie om te fungeren als wc-papier.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rimmen eigenlijk best wel intiem, bij de ene doe ik het als vanzelf en slobber ik me wild en bij de ander ga ik al over mijn nek als ik er aan denk
Dit wilde ik echt weten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind rimmen eigenlijk best wel intiem, bij de ene doe ik het als vanzelf en slobber ik me wild en bij de ander ga ik al over mijn nek als ik er aan denk
Is waarschijnlijk een Urban Myth hoor. Maar waren wel nieuwsberichten over dat ze die armbandjes verboden hadden op scholen omdat het helemaal uit de hand liepquote:
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef richolio het volgende:
Wat is rimmen dan.. Nooit van gehoord eigenlijk
Ik ga gewoon maar geen armbandjes aftrekken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stond er niet, er stond alleen analingus.
Ik stort ineens zo hard in, wow ik typte hier net ook hart.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog maar 5 uur wakker maar zou zo weer in slaap kunnen vallen.
Zilver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar geen armbandjes aftrekken.
1 keer ja.quote:
Ik vind het altijd wel bijzonder als vrouwen dit fijn vinden en de meesten gaan echt wel aan het kronkelen als ik een goede dag hebquote:
Zelfde als Beffen. alleen aan de andere kantquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:17 schreef richolio het volgende:
[..]
JaDit is de eerste keer dat ik dat hoor
Die namiddagdip, zo erg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik stort ineens zo hard in, wow ik typte hier net ook hart.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:18 schreef richolio het volgende:
Oh gadver
Bij Vogue modellen zou ik het niet vies vinden denk ik
Als een vrouw niet gedoucht heeft is haar kut even smerig hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:18 schreef richolio het volgende:
Oh gadver
Bij Vogue modellen zou ik het niet vies vinden denk ik
Viel mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |