Dat geldt voor zowat iedere werknemerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het levert je meer op dan het kost.
Goede onderbouwing ook. En tuurlijk. Maar dat geldt ook voor normale werknemers. Als die me meer kosten dan het me oplevert, neem ik ze niet in dienst.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het levert je meer op dan het kost.
Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaalquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat geldt voor zowat iedere werknemer
Is geen onderbouwing. Immers mist, ajax domineert. De bal is rond, het is elf tegen elf.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goede onderbouwing ook. En tuurlijk. Maar dat geldt ook voor normale werknemers. Als die me meer kosten dan het me oplevert, neem ik ze niet in dienst.
Weet je wat je met die houding in de hand werkt? Als ik die houding zou hebben, laat ik mn stagiaires alleen het werk doen wat me geld oplevert. Het domme massawerk, wat niemand wil doen. Dat levert ook geld op.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaal
Maar het kan hem nog meer opleveren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaal
op mijn school werd ook aangeraden om een stage met een vergoeding te vindenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mijn opleiding wordt er juist op aangedrongen dat je een stagevergoeding moet krijgen.
Lees deze reply anders nog maar eens:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Is geen onderbouwing. Immers mist, ajax domineert. De bal is rond, het is elf tegen elf.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oneens. Het resultaat van een wettelijk verplichte vergoeding zal zijn dat er veel minder stageplekken zijn.
Ik heb een ge-wel-di-ge stage gehad bij een non-profit organisatie die ondernemerschap probeerde te promoten onder studenten.
Die organisatie had -niet- de middelen me een vergoeding te geven. Zou er een wettelijk verplichte vergoeding zijn, had ik daar niet gezeten. Heb daar wel superveel geleerd. Na een week stage zat ik plotseling met een wethouder in Maastricht op het gemeentehuis te discussieren over bepaalde zaken.
Op die stage meer geleerd dan mijn hele opleiding bij elkaar. Met een wettelijk verplichte stagevergoeding was dat niet mogelijk geweest.
Nee dat kost je geen geld want die stagiaires verdienen veel minder dan een werknemerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat je met die houding in de hand werkt? Als ik die houding zou hebben, laat ik mn stagiaires alleen het werk doen wat me geld oplevert. Het domme massawerk, wat niemand wil doen. Dat levert ook geld op.
Een uitdagend project waar ze van kunnen leren? Nee joh, laat dat de vaste krachten maar doen. Kan ik die stagiaires ook wel laten doen, maar die doen er wel vier keer zo lang over. Kost me dus geld.
Je hebt ooit een stage gehad waar je je ondergewaardeerd voelde, neem ik aan?
En omdat ze minder verdienen kost het me geen geld? logica datquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nee dat kost je geen geld want die stagiaires verdienen veel minder dan een werknemer
Maar achteraf wel een chick gescoord, zij het met enige vertraging.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op mijn school werd ook aangeraden om een stage met een vergoeding te vinden
later stage gelopen op mijn eigen school, geen vergoeding
ben echt zo skeer als de tyfus nuquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar achteraf wel een chick gescoord, zij het met enige vertraging.
Al heb ik vernomen dat dat je nog meer geld kost.
Natuurlijk had die organisatie wel de middelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lees deze reply anders nog maar eens:
[..]
Jij zegt dat het je geld kost omdat ze er vier keer langer over doen dan een werknemerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En omdat ze minder verdienen kost het me geen geld? logica dat
Ik ben op de hoogte van de financiele huishouding van de desbetreffende organisatie. Ik ben nu zelfs sponsor van de organisatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Natuurlijk had die organisatie wel de middelen.
Je hebt geen flauw benul van mijn situatiequote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben op de hoogte van de financiele huishouding van de desbetreffende organisatie. Ik ben nu zelfs sponsor van de organisatie, nee, die ruimte is er niet.
Maar jouw standpunt (en je levensfase) is duidelijk. Je hebt een stage gehad en denkt 'ja goffedomme ik doe tog ook gwoon werruk net als al die anderuh, wrum krijg ik dan mindur joh'
Prima. Jij jouw mening, ik de mijne.
En jij hebt geen flauw benul van de situatie van die organisatie b.v, en maakt daar toch hele stellige uitspraken over.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw benul van mijn situatie
En ik zeg dat met een verplichte vergoeding gewoon heel veel (GOEDE EN NUTTIGE) stageplaatsen weg zullen vallen. Er is zonder die verplichting al een gebrek aan stageplaatsen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Daarnaast zeg ik nergens dat stagiaires evenveel zouden moeten verdienen. Een vergoeding zou standaard moeten zijn.
Iedere organisatie kan 200-300 per maand missenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En jij hebt geen flauw benul van de situatie van die organisatie b.v, en maakt daar toch hele stellige uitspraken over.
Tis goed met je.
Je weet dat 200/300 netto per maand de organisatie meer kost dan 200/300?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Iedere organisatie kan 200-300 per maand missen
Oke niet iedere organisatie. Iedere organisatie die projecten zoals jij omschreef uitvoert kan dat missen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet dat 200/300 netto per maand de organisatie meer kost dan 200/300?
En nee. Dat kan niet elke organisatie. Als je dat echt denkt ben je echt dom.
Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan omschrijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oke niet iedere organisatie. Iedere organisatie die projecten zoals jij omschreef uitvoert kan dat missen.
Oke rustig hoor. Bij een verplichte vergoeding gaan er een paar stageplaatsen verloren. Prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan omschrijven.
IK HAD TOEGANG TOT DE VOLLEDIGE FINANCIELE HUISHOUDING van die organisatie en ik zeg dat die ruimte er -niet- was. -IK- zeg dat er geen ruimte was -mij- te betalen.
Jij, zonder kennis van zaken, gaat mij vertellen dat die ruimte er wel was. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.
Daarbovenop geef ik aan dat ik mijn stagiaires een vergoeding geef. Waarom? Ik denk dat het ze in dit geval meer motiveert, en ik kan het missen, dus ja, dat vind ik inderdaad logisch dat ik ze een vergoeding geef.
Wat is nu je probleem? Ik geef simpelweg aan dat met een verplichte vergoeding er veel nuttige en goede stageplaatsen verloren gaan. Je bent nu echt aan het janken.
Je weet dat er nu al een flink tekort aan stageplaatsen is?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oke rustig hoor. Bij een verplichte vergoeding gaan er een paar stageplaatsen verloren. Prima.
Net als dat er arbeidsplaatsen verloren gaan als je een minimumloon invoert. Prima
Geen reden om geen verplichte stagevergoeding in te voeren
Dat is dan maar zo. Beter nuttige betaalde stageplaatsen dan onbetaalde stageplaatsenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet dat er nu al een flink tekort aan stageplaatsen is?
Hoe wil je dat gaan oplossen?
Maar blijkbaar ook beter nutteloze betaalde stageplaatsen dan nuttige onbetaalde stageplaatsen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. Beter nuttige betaalde stageplaatsen dan onbetaalde stageplaatsen
Nutteloos en betaald sluit elkaar uit. Je kunt een stagiair niet zes maanden enveloppen laten dichtklikken. Hoop ik danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ook beter nutteloze betaalde stageplaatsen dan nuttige onbetaalde stageplaatsen?
Je schiet volledig voorbij aan het primaire doel van stageplaatsen: LEREN.
Ik kan een stagevergoeding betalen, en dan een stagiaire alleen envelopen laten dichtlikken, of ik kan ze geen stagevergoeding geven en ze mee laten doen aan allemaal relevante projecten, en ze laten meedraaien in een bedrijf, wat een nuttige leerervaring voor ze is.
En wat wil je dan doen met dat leger aan studenten die geen stage krijgen? Dat hoopt zich natuurlijk met elk jaar van de studie op. Die dan maar studievertraging van twee jaar laten oplopen oid?
Nutteloos en betaald sluit elkaar niet uit, tenminste, afhankelijk vanuit wiens perspectief je het bekijkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Nutteloos en betaald sluit elkaar uit. Je kunt een stagiair niet zes maanden enveloppen laten dichtklikken. Hoop ik danOf ben je dan van plan om een stagevacature te plaatsen waar je zegt een enveloppensluiter te zoeken?
Dat een paar meer studenten moeite zullen hebben een stageplaats te vinden. So be it, dat zullen de studenten zijn die het minst geschikt zijn stageplaatsen te vervullen. De ongemotiveerde, stage omdat het moet types zullen afvallen.
Ik neem aan dat je van te voren een soort van vacature opstelt. Wie je zoekt, welke werkzaamheden iemand gaat verrichten etc. Op het moment dat je een stagiaire alleen als goedkope dommekracht gaat gebruiken zal de school niet akkoord gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nutteloos en betaald sluit elkaar niet uit, tenminste, afhankelijk vanuit wiens perspectief je het bekijkt.
Ik kan een stagiaire werk laten doen wat mij geld oplevert (dus nuttig), maar waarvan die stagiaire he-le-maal niks zal leren.
Ik kan die stagiaire ook werk geven waarvan ik weet dat het niet efficient zal verlopen, maar die stagiaire wel veel zal leren. Kijk ik puur naar het winstgevende, kies ik natuurlijk voor optie 1.
Jouw 'visie' levert meer problemen op dan het oplost, puur omdat je van mening bent dat die stagevergoeding verplicht moet zijn.
Je hebt weinig binding met de realiteit? Dit is nu net mijn hele punt. Dit kan je als bedrijf doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:56 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Op het moment dat je een stagiaire alleen als goedkope dommekracht gaat gebruiken zal de school niet akkoord gaan.
verlicht mijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 01:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt weinig binding met de realiteit?
Dat zou je als bedrijf niet moeten kunnen doen. Nogmaals. Er wordt vooraf toch vastgesteld wat iemand gaat doen. Stagecontract oid. Waar de school mee akkoord moet gaan. Dan moet ook de werkgever zich hieraan houdenquote:
Ga je nu echt niet in op wat ik zeg? Ik ben echt mijn best aan het doen een normale, vriendelijke discussie met je te voeren, maar ga dan wel in op wat ik zeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat zou je als bedrijf niet moeten kunnen doen. Nogmaals. Er wordt vooraf toch vastgesteld wat iemand gaat doen. Stagecontract oid. Waar de school mee akkoord moet gaan. Dan moet ook de werkgever zich hieraan houden
Gast je negeert mijn hele punt met "je hebt weinig binding met de realiteit".quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ga je nu echt niet in op wat ik zeg? Ik ben echt mijn best aan het doen een normale, vriendelijke discussie met je te voeren, maar ga dan wel in op wat ik zeg.
Mocht het een te grote lap tekst zijn, vat ik het hier samen:
Als je een stagevergoeding verplicht stelt, zullen stageplekken bij bepaalde organisaties onmogelijk worden. Deze locaties kunnen geweldige leerplekken zijn, ondanks dat ze niet de financiele ruimte hebben een stagiaire te betalen.
Ik heb dan liever onbetaald die geweldige leerplek, dan betaald een kut leerplek.
Als je echt denkt de gemiddelde school superhoge kwaliteitscontrole heeft op de stageplekken kom je echt van een koude kermis thuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Gast je negeert mijn hele punt met "je hebt weinig binding met de realiteit".
Dan moet daar betere controle opkomen. Omdat bedrijven contractbreuk zullen plegen moet er geen verplichte stagevergoeding komenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als je echt denkt de gemiddelde school superhoge kwaliteitscontrole heeft op de stageplekken kom je echt van een koude kermis thuis.
Ja er is een profielschets, een vacatureomschrijving. Grote kans dat je eenmaal in die functie hele andere dingen moet doen. Klagen? Het stagebedrijf zal zeggen dat je toch echt de werkzaamheden mag doen die omschreven staan. Mag jij het tegendeel bewijzen.
Dat is natuurlijk he-le-maal niet wat ik de hele tijd aan het zeggen ben. Ik vat het in -1- zin samen, en dan laat ik het echt rusten:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:16 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Omdat bedrijven contractbreuk zullen plegen moet er geen verplichte stagevergoeding komen![]()
Dat zei je in je vorige post wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk he-le-maal niet wat ik de hele tijd aan het zeggen ben. Ik vat het in -1- zin samen, en dan laat ik het echt rusten:
'Met een verplichte stagevergoeding zullen veel nuttige stages wegvallen, terwijl er al een tekort is'
Ik hoop dat het nu duidelijk is.
gr gr.
Of dit onder aan de streep positief of negatief uitpakt zullen we nooit wetenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
Het tweede punt. Oke, er gaan nuttige stageplaatsen verloren. Net als dat stagiaires die nu geen vergoeding krijgen omdat de werkgever een gierige klootzak is erop vooruit gaan.
Goedemorgenquote:
Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weinig zin vandaag
Wilde eigenlijk vrij... maar onderbezetting
Alles voor het grote geld ehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weer
Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alles voor het grote geld eh
mij bezoldigd forumverslaafde welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel wat
Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mij bezoldigd forumverslaafde wel
soms jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werk
Orchideeën zijn sowieso verbazend sterke planten vind ik. Kunnen met vet weinig water toe e.d. maar houden wel van hitte. Beetje raar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben 'm nu met heel veel liefde aan het verzorgen en zie al beetje nieuwe bladeren komen. Dan wacht ik het nog af. En ja, echt fucking dom, veel te weinig licht daar. Overigens heb ik een halfdode orchidee ook weer tot leven kunnen wekken.Dat ding is nu echt hard aan het gaan.
Its a Tilburg thingquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet geweldig.
En om het te snappen moet je uit Tilburg komen.
Deze was al ouder dan 3 jaar tho....quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds 3 jaar misschien 10x geweest. Chai heef mij alleen over grappige dingen verteld.
Hey Chai, heb je je game on vandaag?quote:
Drank en drugs?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
Bietje last van ontwenningsverschijnselen lol.
Als je bitch wil chillen ..quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps bijna (weer) de printer gemold.
Per ongeluk super dik papier erin gestopt en dat loopt natuurlijk vast.
#kantoorstruggle
per ongeluk. jajaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#kantoorstruggle
Alcoholistje ben je ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gisteren bier, wijn, en cava. Drugs doe ik nog zelden.
Welke lul zet er dan ook van dat papier bijquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#kantoorstruggle
Hij was leeg en ik wilde het bijvullenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n printer heeft toch al een voorraad papier?
Alleen drinken is nog erger iddquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helaas ja. Wanneer ik alleen ben.
Met een vrouw om me heen niet.
Nee oke, stiekem wilde ik de boel saboteren en naar huis gaanquote:
Ga eens naar een AA-bijeenkomst...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Helaas ja. Wanneer ik alleen ben.
Met een vrouw om me heen niet.
lolquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alcoholistje ben je ook.
[..]
Welke lul zet er dan ook van dat papier bijiedereen weet dat vrouwen dat niet snappen.
we mogen hier 2 uur eerder naar huis als we vanmiddag naar het bedrijfsfeest gaan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee oke, stiekem wilde ik de boel saboteren en naar huis gaan
Hahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
lolWas een restje dik papier in de verpakking gewoon papier.
Inb4 je bent zelf dik papier
Zie ik niet zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga eens naar een AA-bijeenkomst...
Dat is een vooroordeelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zie ik niet zitten.
Zitten volgens mij van die lui die dronken autorijden of hun vrouw meppen.
Eens gaan kijken kan geen kwaad, toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zie ik niet zitten.
Het zou gaan regenen toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we mogen hier 2 uur eerder naar huis als we vanmiddag naar het bedrijfsfeest gaan.
wat een feest
Ja, ik heb de printer uit elkaar moeten halenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha
Maar goed de printer is weer gemaakt nu?
Wat is er mis met je vrouw meppen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zie ik niet zitten.
ja maar ja, wat is dronken?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er mis met je vrouw meppen?
Dronken autorijden kan natuurlijk echt niet.
Mensen die zulke shit doen lijken mij niet het type persoon om te erkennen dat ze zelf een probleem hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zie ik niet zitten.
Ik zal je eens meppenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er mis met je vrouw meppen?
Dronken autorijden kan natuurlijk echt niet.
Ik bestel wel even een brandweerquote:
Zodanig dat je kindertjes van de weg af rijdt?quote:
quote:
Ik las het dikgedrukte stuk en zatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou gaan regenen toch?
[..]
Ja, ik heb de printer uit elkaar moeten halen
(Lees; deurtje open, papier eruit vissen en deurtje weer dicht)
Dit als vrouw zijnde snap ik dit nog net![]()
dankjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel wel even een brandweer
[..]
Zodanig dat je kindertjes van de weg af rijdt?
Ik rij zelf al niet meer als ik maar 1 drankje heb gehad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige rijden dronken en komen wel heel thuis zonder ongelukken onderweg. Waar is dan de grens...
Het is oke, dean.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:24 schreef niels0 het volgende:
Hmm. Als ik wat minder vriendelijk hier was de laatste dagen dan spijt me dat.
Ja, story of my lifequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het dikgedrukte stuk en zat
En daarna de 2e zin en toen
Zodra er cavia's in het geding zijn is het al een stap te ver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
ja, maar dat is voor iedereen anders
die horen ook niet op de openbare wegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra er cavia's in het geding zijn is het al een stap te ver.
man man man....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
1x geweigerd op een helicoptervlucht. Veel gelazer mee gehad.
1x geweigerd op een intercontinentale vlucht. Ontslag op staande voet.
1x bijna geweigerd op een vlucht binnen Europa, maar ze hadden me te hard nodig en dus mocht ik mee, maar moest ik tussen de bootsman en m'n kapitein in gaan zitten.
Dat was het wel zo'n beetje.
Dan is het toch echt wel eens tijd er wat aan te gaan doen hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
1x bijna geweigerd op een vlucht binnen Europa, maar ze hadden me te hard nodig en dus mocht ik mee, maar moest ik tussen de bootsman en m'n kapitein in gaan zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
Verdomme m'n ontbijt alweer uitgekotst daarnet.
Ik weet het. Het zijn periodes. Ik drink niet altijd zo veel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan is het toch echt wel eens tijd er wat aan te gaan doen hoor.
Dat maakt het niet minder noodzakelijk er iets aan te gaan doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik weet het. Het zijn periodes. Ik drink niet altijd zo veel.
Bepaalde etnische mensen ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die horen ook niet op de openbare weg
wel aan de lijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaalde etnische mensen ook niet.
En als ik met mijn cavias op de openbare weg wil lopen dan doe ik dat![]()
Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaalde etnische mensen ook niet.
Klopt. Denen trouwens ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.
Awwwwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, story of my life![]()
Hoe is het verder, chilivlokje van me?![]()
Gaat u nog op vakantie ?
Tuigje om, dit dat .. alles.quote:
Of huizen bouwen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.
Lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww
Maar wel goedweekend weg en nog een vakantie van een dikke week naar portugal in het verschiet
en u?
huizen bouwen kunnen ze wel. alleen geen hond die er op let hoe het past in het straatbeeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuigje om, dit dat .. alles.
[..]
Of huizen bouwen.
Heb je ooit die huizen weleens gezien?
[..]
Lekker!
Ja ik wil wel, maar ik weet niet waar naar toe.
Zat te denken aan een van de abc -eilanden, maar ik mag blij zijn als ik eerst eens naar Mechelen (BE) ga_
Verdriet en stress wegdrinken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er leuk aan dagenlang zuipen in je eentje
Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of huizen bouwen.
dat deden nederlanders in het begin ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oid
oh crapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #91
Er staat ruim vantevoren aangegeven welke baan je voor welke richting moet nemen. Borden lezen is ze ook niet gewoon?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deden nederlanders in het begin ook.
dat komt gewoon omdat ze die dingen daar niet hebben
Ja, ik hoop het welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuigje om, dit dat .. alles.
[..]
Of huizen bouwen.
[..]
Lekker!
Ja ik wil wel, maar ik weet niet waar naar toe.
Zat te denken aan een van de abc -eilanden, maar ik mag blij zijn als ik eerst eens naar Mechelen (BE) ga_
Dat kan ook op andere, veiligere, gezondere en wellicht blijvendere manieren.quote:
je verwacht nog niet dat er dan opeens een stoepband midden in de weg ligtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er staat ruim vantevoren aangegeven welke baan je voor welke richting moet nemen. Borden lezen is ze ook niet gewoon?
Spijt dat ik heb gekliktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, maar gewoon op de juiste baan zitten is toch geen hogere natuurkunde joh. De Duitsers kunnen het wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je verwacht nog niet dat er dan opeens een stoepband midden in de weg ligt
méh en zeefje post naaktpics in kpd, iedereen zn dingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
Tijdens mijn rijlessen vond ik turborotondes 3x moeilijk of zo. Je zou zeggen dat een ervaren chauffeur, ondanks dat hij de situatie in zijn eigen land niet kent, het na maximaal 1 keer fout gedaan te hebben toch moet snappen. Belgen
.
Auto's ook nog niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog niet
Kan me echt moeilijk voorstellen hoe het is om op zo'n dinosaurus te rijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog niet
het is even worstelen om dat zadel er op te krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan me echt moeilijk voorstellen hoe het is om op zo'n dinosaurus te rijden.
Ik ben 12.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe oud bende gij dan wel niet
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ook op andere, veiligere, gezondere en wellicht blijvendere manieren.
Drank is niet de oplossing.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie he
Maar is het dé oplossing?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie he
Lui varkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wowowo wat is deze. Nu pas wakker. Lig nog in bedje. Schandalig
wat toevalligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:
Of je zoekt aandachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zal wel weer in slaap gevallen zijn
Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijt
Mag ik de kut doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doen
foeiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het alweer uit met je vriendje
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje kenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje ken
Sowowowoowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door. Topic hangt ergens in R&P (gepost met een kloontje natuurlijk)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! dacht altijd dat zij juist classy was.... wow wat een verrassing dit!
Damnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door.
Ben 'm aan het downloaden nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begin liefde voor W10 te krijgen.
[ afbeelding ]
Eindelijk liefde in je levenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begin liefde voor W10 te krijgen.
[ afbeelding ]
Netjes. Had je W7 of W8?quote:
Had al liefde voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eindelijk liefde in je levenVeel succes!
Fuck jou met je KI-grapjequote:
W7 kom ik vanaf. Laptop is dual boot. Linux en Windows (omdat sommige dingen simpelweg niet werken op Linux maar ik wel graag linux heb, want nerd)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fuck jou met je KI-grapje.
Als je van W8 overgaat is het echt een veraderming.
Dat is alweer een tijdje geleden hoor :p oude koeien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Ik ben ook niet zo erg 'in the know'. Ik hoor gewoon een klok luiden en begin zelf te klepelen. FOK!-style, jeweetz.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden hoor :p oude koeien.
Nerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
W7 kom ik vanaf. Laptop is dual boot. Linux en Windows (omdat sommige dingen simpelweg niet werken op Linux maar ik wel graag linux heb, want nerd)
Ik heb deze laptop met windows 8 geleverd gekregen. Ik heb het twee dagen geprobeerd en ben toen gillend teruggerend naar w7quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nerd.
Ik denk dat je dan wel even zoiets hebt van waar de fack is alles en wat zijn dit voor menu's, maar de overstap van W7 naar W10 lijkt me een stuk chiller dan van W7 naar W8. Qua instellingen en menu's zat bijvoorbeeld alles dubbel in 8, nu is dat een stuk duidelijker.
Ik vind het voornamelijk een beetje grijs en grauw.. maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huizen bouwen kunnen ze wel. alleen geen hond die er op let hoe het past in het straatbeeld
Turborotondes icm Belgen zijn dan ook een uitvinding van de duivelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oid
Mja of volgend jaar naar New York !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het wel
Gardameer?
abc eilanden is wel gelijk ver.... Mechelen kan ook mooi zijn toch? ach als je er maar even uit bent!
Ja dat snap ik wel. Ik heb mezelf destijds 'gedwongen' om er aan te wennen, maar ik ben er nooit echt gelukkig mee geweest. Iets instellen was echt keer op keer een cringe met alle dubbele menu'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb deze laptop met windows 8 geleverd gekregen. Ik heb het twee dagen geprobeerd en ben toen gillend teruggerend naar w7
dat komt omdat ze niet snappen wat een industrieterrein is. die bouwen gewoon huizen en fabrieken door elkaar heenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een beetje grijs en grauw.. maar dat zal wel aan mij liggen.
[..]
Turborotondes icm Belgen zijn dan ook een uitvinding van de duivel_
[..]
Mja of volgend jaar naar New York !
Maar goed, ik roep maar wat_
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt omdat ze niet snappen wat een industrieterrein is. die bouwen gewoon huizen en fabrieken door elkaar heen
Ik weet het niet hoor, maar wat zegt dit over jou dat je dit zo goed weetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eindelijk liefde in je levenVeel succes!
Ik ga er stiekem zelf heenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar wat zegt dit over jou dat je dit zo goed weet
hihi, kont, reet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.
En ik wil naar Canadaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
new york meh ;s zou er alleen heen gaanvoor central park
quote:
JE wil gewoon over de hele wereld dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik wil naar Canada
Of naar Texas en 30 km aankomen door het eten daar
30km ja?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik wil naar Canada
Of naar Texas en 30 km aankomen door het eten daar
Verhulstquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef niels0 het volgende:
Weirde plaatsnamen hebben ze in België.
Reetveerdegem bijvoorbeeld.
Het boekje De Helaasheid Der Dingen speelt zich daar af. Aanrader trouwens dat boekje.
Texas lijkt me vooral leuk vanwege het etenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JE wil gewoon over de hele wereld dus
Texas?lijkt me echt niks.
In omtrekquote:
Is verfilmd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef niels0 het volgende:
Weirde plaatsnamen hebben ze in België.
Reetveerdegem bijvoorbeeld.
Het boekje De Helaasheid Der Dingen speelt zich daar af. Aanrader trouwens dat boekje.
Uhmquote:Op kantoor bij de Consumentenbond wordt er gewerkt met Windows 7-computers. Hoe reageren gebruikers met Windows 7 op een eerste kennismaking met Windows 10? 'De startknop is terug!'
Ja dat ook, maar waarom zou een Windows 7 gebruiker zeggen van hee de startknop is terugquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlanders maken zich druk om startknop
Als je in win7 de startknop niet kan vinden heb je geen upgrade nodig maar een brilquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je in win7 de startknop niet kan vinden heb je geen upgrade nodig maar een bril
Of elektroshocks
Op zich wel een goede methode, maar begreep dat de updates automatisch geinstalleerd worden waardoor iedereen bij een glitch of een backdoor (voor de hackers) de sjaak isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
Woa ze zeggen dat er hierna geen nieuwe Windows meer komt, of ja niet zoals voorheen dat er om de drie jaar een nieuwe kwam. Ze willen nadat W10 een hit wordt actief en direct gaan reageren op wat gebruikers willen en zo steeds updates toe blijven voegen, in plaats van alles opsparen en in een nieuwe versie stoppen.
Ben benieuwd.
Oh lekker danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op zich wel een goede methode, maar begreep dat de updates automatisch geinstalleerd worden waardoor iedereen bij een glitch of een backdoor (voor de hackers) de sjaak is
Mag hopen dat ze dan van te voren alles heel uitvoerig testen en eigenlijk voor 99,99% zeker weten dat er geen backdoors in zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Nou ja, eerste update (Redstone) komt vermoedelijk toch pas in 2016, dus dan hebben ze vast nog genoeg tijd om na te denken over of het een automatische of handmatige install moet zijn.
Sterker nog, alleen zakelijke windows-licenties kunnen dit uitschakelen. Dit betekent dat de consumenten de proefkonijnen worden voor de bedrijven qua updatesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dan van te voren alles heel uitvoerig testen en eigenlijk voor 99,99% zeker weten dat er geen backdoors in zitten
Ik geloof oprecht dat het 10 keer makkelijker wennen is dan W8.quote:
Zijn er hier in ieder geval al 2 proefkonijnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sterker nog, alleen zakelijke windows-licenties kunnen dit uitschakelen. Dit betekent dat de consumenten de proefkonijnen worden voor de bedrijven qua updates
Juist. Boeit me ook niet zo veelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er hier in ieder geval al 2 proefkonijnen
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Juist. Boeit me ook niet zo veel
Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen toch
Alle thuiswedstrijden winnen en hopelijk Hoffenheim uit ook, 12 punten moet genoeg zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.
Moffenheimquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle thuiswedstrijden winnen en hopelijk Hoffenheim uit ook, 12 punten moet genoeg zijn
hehequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Texas lijkt me vooral leuk vanwege het eten
Maareh.. ik wil ook nog een keer naar Miami
Nee, niet de hele wereld.. ik hoef niet zo nodig naar Sierra Leone
FM?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen toch
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.
Hoe heb jij Tielemans voor 6 mil weten te halen? Die heeft toch een minimale ontsnappingsclausule van 18 mil?quote:
FM14 is dit hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoe heb jij Tielemans voor 6 mil weten te halen? Die heeft toch een minimale ontsnappingsclausule van 18 mil?
Dacht ik al.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Dacht ik al.
[ afbeelding ]
Tweede seizoen
Oh zeker wel. Als mijn scout zegt dat ik bijvoorbeeld Tielemans voor 5 - 8 mil kan halen en ik breng een bod uit, dan laten ze 'm pas gaan als ik 18 mil bied.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast ontsnappingsclausules zeggen weinig, gewoon scouten en kijken of het te koop is en voor hoeveel
Balanta had ontsnappingsclausule van 16 miljoen, gehaald voor 6. Tielemans 18 milj, gehaald voor 6, Romero clausule van 12, gehaald voor 2quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Als mijn scout zegt dat ik bijvoorbeeld Tielemans voor 5 - 8 mil kan halen en ik breng een bod uit, dan laten ze 'm pas gaan als ik 18 mil bied.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker
Wel onrealistisch
Ricky van Wolfswinkel die er 8 inschopt in CL
Oh dat is wel vreemd.. Toch maar eens proberen een en 't ander te halen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Balanta had ontsnappingsclausule van 16 miljoen, gehaald voor 6. Tielemans 18 milj, gehaald voor 6, Romero clausule van 12, gehaald voor 2
900k ook maarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef Matip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Held hoor.
[..]
Oh dat is wel vreemd.. Toch maar eens proberen een en 't ander te halen.
Boymans voor 5 mil weten te slijten aan Ajax, was alleen maar geblesseerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
900k ook maar
Hoe ziet je team eruit nu eigenlijk
Met Letschert en Leeuwin CL inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Boymans voor 5 mil weten te slijten aan Ajax, was alleen maar geblesseerd.Toen degradeerde Norwich City en kon ik toeslaan.
[ afbeelding ]
Jouw team?
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Letschert en Leeuwin CL inAndere spelers zijn wel goed, Quincy Promes wel een mooie transfer
[ afbeelding ]
Heb 8 spelers met 4,5 ster als potentieel niveau, waaronder Zivkovic. in Jong Ajax lopen er nog wat, oa Van de Beek, Nouri, Odegaard, Tetequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef Matip het volgende:
[..]
JaRajkovic lange blessure.
Lekker team man. Zivkovic wonderkind inmiddels? Mijn eerste game was ook met Ajax, stuk of 6 a 7 wonderkinderen toen in m'n team.
Odegaardquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb 8 spelers met 4,5 ster als potentieel niveau, waaronder Zivkovic. in Jong Ajax lopen er nog wat, oa Van de Beek, Nouri, Odegaard, Tete
Tering wat? Zoveel betalen de clubs bij mij niet eens. Voor Andersen bieden ze max 5 milj...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Odegaard![]()
Dit was seizoen 2 bij Ajax;
[ afbeelding ]
Ja, was echt een belachelijk goed seizoen. Eredivisie, beker, en CL gepakt toen. Dan willen ze wel betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering wat? Zoveel betalen de clubs bij mij niet eens. Voor Andersen bieden ze max 5 milj...
En De Vrij halen![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het knap als je in eerste seizoen CL pakt met Ajax, ik loop altijd in mes tegen de wat sterkere ploegen. Speel je dan wel gewoon aanvallend?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, was echt een belachelijk goed seizoen. Eredivisie, beker, en CL gepakt toen. Dan willen ze wel betalen.
huehue, een van de beste cv's in 15![]()
![]()
![]()
Ja, gewoon altijd aanvallend spelen. Tegen grote ploegen als PSG of Bayern uit wel op counteren of controleren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het knap als je in eerste seizoen CL pakt met Ajax, ik loop altijd in mes tegen de wat sterkere ploegen. Speel je dan wel gewoon aanvallend?
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?quote:
Tactiek is goed genoeg, in Eredivisie win ik altijd wel, alleen in CL moet net dat extra's nog bij. Ben beetje aan het tweaken met spelersinstructiesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?
*nvm, je speelt 14*
Tactieken uit 15 werken volgens mij ook in 14.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?
*nvm, je speelt 14*
Dan is ie dus niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactiek is goed genoeg, in Eredivisie win ik altijd wel, alleen in CL moet net dat extra's nog bij. Ben beetje aan het tweaken met spelersinstructies
Ahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Tactieken uit 15 werken volgens mij ook in 14.
Online Soccer Managerquote:
LOL!!!!quote:
Daarmee plan ik mijn klanten in.quote:
Ja klopt. Kan niet wachten tot Online Fucker Manager gereleased wordt.quote:
Sowieso dat je nummer een wordt danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja klopt. Kan niet wachten tot Online Fucker Manager gereleased wordt.
ben al een hitquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso dat je nummer een wordt dan
Leverfalen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef niels0 het volgende:
Ik blíjf verdomme overgeven. Het zweet staat op m'n voorhoofd.
Ik kan zo echt m'n buuv' niet onder ogen komen straks. Misschien maar afzeggen.
Wat knap dat je helemaal zelf tot die beslissing gekomen bent.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef niels0 het volgende:
Kater?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef niels0 het volgende:
gewoon overheen kotsenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
heeft ie zogenaamd een booty call met de buurvrouw ja
'zogenaamd'quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'zogenaamd'
je denkt dat men zomaar liegt op internet?
niet gelogen!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
ja maar echt hoorquote:
Jij liegt niet over dat je taarten bakt enzo toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja maar echt hoor
geloof je het zelf
pls
Jawel, eigenlijk heb ik heb ik helemaal geen ovenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij liegt niet over dat je taarten bakt enzo toch?TOCH!?
Wel potjandikkie!!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, eigenlijk heb ik heb ik helemaal geen oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |