abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154782275

pi_154782284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Het levert je meer op dan het kost.
Dat geldt voor zowat iedere werknemer
pi_154782292
veel plezier kattenmoordenaar
pi_154782301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Het levert je meer op dan het kost.
Goede onderbouwing ook. En tuurlijk. Maar dat geldt ook voor normale werknemers. Als die me meer kosten dan het me oplevert, neem ik ze niet in dienst.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:13:15 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154782302
Bij mijn opleiding wordt er juist op aangedrongen dat je een stagevergoeding moet krijgen.
pi_154782305
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat geldt voor zowat iedere werknemer
Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaal
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
pi_154782321
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Goede onderbouwing ook. En tuurlijk. Maar dat geldt ook voor normale werknemers. Als die me meer kosten dan het me oplevert, neem ik ze niet in dienst.
Is geen onderbouwing. Immers mist, ajax domineert. De bal is rond, het is elf tegen elf.
pi_154782333
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaal
Weet je wat je met die houding in de hand werkt? Als ik die houding zou hebben, laat ik mn stagiaires alleen het werk doen wat me geld oplevert. Het domme massawerk, wat niemand wil doen. Dat levert ook geld op.

Een uitdagend project waar ze van kunnen leren? Nee joh, laat dat de vaste krachten maar doen. Kan ik die stagiaires ook wel laten doen, maar die doen er wel vier keer zo lang over. Kost me dus geld.

Je hebt ooit een stage gehad waar je je ondergewaardeerd voelde, neem ik aan?
pi_154782336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Maar het kan hem nog meer opleveren.
pi_154782342
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mijn opleiding wordt er juist op aangedrongen dat je een stagevergoeding moet krijgen.
op mijn school werd ook aangeraden om een stage met een vergoeding te vinden

later stage gelopen op mijn eigen school, geen vergoeding :')
pi_154782345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Is geen onderbouwing. Immers mist, ajax domineert. De bal is rond, het is elf tegen elf.
Lees deze reply anders nog maar eens:

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Oneens. Het resultaat van een wettelijk verplichte vergoeding zal zijn dat er veel minder stageplekken zijn.

Ik heb een ge-wel-di-ge stage gehad bij een non-profit organisatie die ondernemerschap probeerde te promoten onder studenten.

Die organisatie had -niet- de middelen me een vergoeding te geven. Zou er een wettelijk verplichte vergoeding zijn, had ik daar niet gezeten. Heb daar wel superveel geleerd. Na een week stage zat ik plotseling met een wethouder in Maastricht op het gemeentehuis te discussieren over bepaalde zaken.

Op die stage meer geleerd dan mijn hele opleiding bij elkaar. Met een wettelijk verplichte stagevergoeding was dat niet mogelijk geweest.
pi_154782348
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Weet je wat je met die houding in de hand werkt? Als ik die houding zou hebben, laat ik mn stagiaires alleen het werk doen wat me geld oplevert. Het domme massawerk, wat niemand wil doen. Dat levert ook geld op.

Een uitdagend project waar ze van kunnen leren? Nee joh, laat dat de vaste krachten maar doen. Kan ik die stagiaires ook wel laten doen, maar die doen er wel vier keer zo lang over. Kost me dus geld.

Je hebt ooit een stage gehad waar je je ondergewaardeerd voelde, neem ik aan?
Nee dat kost je geen geld want die stagiaires verdienen veel minder dan een werknemer
pi_154782351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Nee dat kost je geen geld want die stagiaires verdienen veel minder dan een werknemer
En omdat ze minder verdienen kost het me geen geld? logica dat :')
pi_154782356
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

op mijn school werd ook aangeraden om een stage met een vergoeding te vinden

later stage gelopen op mijn eigen school, geen vergoeding :')
Maar achteraf wel een chick gescoord, zij het met enige vertraging.

Al heb ik vernomen dat dat je nog meer geld kost.
pi_154782365
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Maar achteraf wel een chick gescoord, zij het met enige vertraging.

Al heb ik vernomen dat dat je nog meer geld kost.
ben echt zo skeer als de tyfus nu
pi_154782367
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Lees deze reply anders nog maar eens:

[..]

Natuurlijk had die organisatie wel de middelen.
pi_154782381
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En omdat ze minder verdienen kost het me geen geld? logica dat :')
Jij zegt dat het je geld kost omdat ze er vier keer langer over doen dan een werknemer

Het maakt geen fuck uit dat ze minder efficiënt zijn dan werknemers. Daar worden ze ook naar betaald
pi_154782393
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Natuurlijk had die organisatie wel de middelen.
Ik ben op de hoogte van de financiele huishouding van de desbetreffende organisatie. Ik ben nu zelfs sponsor van de organisatie _O-, nee, die ruimte is er niet.

Maar jouw standpunt (en je levensfase) is duidelijk. Je hebt een stage gehad en denkt 'ja goffedomme ik doe tog ook gwoon werruk net als al die anderuh, wrum krijg ik dan mindur joh'

Prima. Jij jouw mening, ik de mijne.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 01:19:37 ]
pi_154782415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik ben op de hoogte van de financiele huishouding van de desbetreffende organisatie. Ik ben nu zelfs sponsor van de organisatie _O-, nee, die ruimte is er niet.

Maar jouw standpunt (en je levensfase) is duidelijk. Je hebt een stage gehad en denkt 'ja goffedomme ik doe tog ook gwoon werruk net als al die anderuh, wrum krijg ik dan mindur joh'

Prima. Jij jouw mening, ik de mijne.
Je hebt geen flauw benul van mijn situatie

Maar blijf in de waan dat je zo'n fantastische filantroop bent dat je mensen die je gratis kunt laten werken een vergoeding geeft.

Daarnaast zeg ik nergens dat stagiaires evenveel zouden moeten verdienen. Een vergoeding zou standaard moeten zijn.
pi_154782439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw benul van mijn situatie

En jij hebt geen flauw benul van de situatie van die organisatie b.v, en maakt daar toch hele stellige uitspraken over.

Tis goed met je.
pi_154782449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Daarnaast zeg ik nergens dat stagiaires evenveel zouden moeten verdienen. Een vergoeding zou standaard moeten zijn.
En ik zeg dat met een verplichte vergoeding gewoon heel veel (GOEDE EN NUTTIGE) stageplaatsen weg zullen vallen. Er is zonder die verplichting al een gebrek aan stageplaatsen.

Ik had een onbetaalde stage, en het is het beste wat me ooit is overkomen.
pi_154782451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En jij hebt geen flauw benul van de situatie van die organisatie b.v, en maakt daar toch hele stellige uitspraken over.

Tis goed met je.
Iedere organisatie kan 200-300 per maand missen
pi_154782459
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Iedere organisatie kan 200-300 per maand missen
Je weet dat 200/300 netto per maand de organisatie meer kost dan 200/300?

En nee. Dat kan niet elke organisatie. Als je dat echt denkt ben je echt dom.
pi_154782474
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je weet dat 200/300 netto per maand de organisatie meer kost dan 200/300?

En nee. Dat kan niet elke organisatie. Als je dat echt denkt ben je echt dom.
Oke niet iedere organisatie. Iedere organisatie die projecten zoals jij omschreef uitvoert kan dat missen.
pi_154782509
ik uhh, ik ga naar bed

veel succes met jullie discussie verder grgr
pi_154782515
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Oke niet iedere organisatie. Iedere organisatie die projecten zoals jij omschreef uitvoert kan dat missen.
Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan omschrijven.

IK HAD TOEGANG TOT DE VOLLEDIGE FINANCIELE HUISHOUDING van die organisatie en ik zeg dat die ruimte er -niet- was. -IK- zeg dat er geen ruimte was -mij- te betalen.

Jij, zonder kennis van zaken, gaat mij vertellen dat die ruimte er wel was. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.

Daarbovenop geef ik aan dat ik mijn stagiaires een vergoeding geef. Waarom? Ik denk dat het ze in dit geval meer motiveert, en ik kan het missen, dus ja, dan vind ik inderdaad logisch dat ik ze een vergoeding geef.

Wat is nu je probleem? Ik geef simpelweg aan dat met een verplichte vergoeding er veel nuttige en goede stageplaatsen verloren gaan. Je bent nu echt aan het janken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 01:32:21 ]
pi_154782599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan omschrijven.

IK HAD TOEGANG TOT DE VOLLEDIGE FINANCIELE HUISHOUDING van die organisatie en ik zeg dat die ruimte er -niet- was. -IK- zeg dat er geen ruimte was -mij- te betalen.

Jij, zonder kennis van zaken, gaat mij vertellen dat die ruimte er wel was. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.

Daarbovenop geef ik aan dat ik mijn stagiaires een vergoeding geef. Waarom? Ik denk dat het ze in dit geval meer motiveert, en ik kan het missen, dus ja, dat vind ik inderdaad logisch dat ik ze een vergoeding geef.

Wat is nu je probleem? Ik geef simpelweg aan dat met een verplichte vergoeding er veel nuttige en goede stageplaatsen verloren gaan. Je bent nu echt aan het janken.
Oke rustig hoor. Bij een verplichte vergoeding gaan er een paar stageplaatsen verloren. Prima.

Net als dat er arbeidsplaatsen verloren gaan als je een minimumloon invoert. Prima

Geen reden om geen verplichte stagevergoeding in te voeren
pi_154782609
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Oke rustig hoor. Bij een verplichte vergoeding gaan er een paar stageplaatsen verloren. Prima.

Net als dat er arbeidsplaatsen verloren gaan als je een minimumloon invoert. Prima

Geen reden om geen verplichte stagevergoeding in te voeren
Je weet dat er nu al een flink tekort aan stageplaatsen is?

Hoe wil je dat gaan oplossen?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:34:55 #29
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_154782618
Ik kom terug van 't douchen en d'r is hier ineens 'n serieuze discussie over werk gaande. Wat is dit?
Hallon!
pi_154782631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je weet dat er nu al een flink tekort aan stageplaatsen is?

Hoe wil je dat gaan oplossen?
Dat is dan maar zo. Beter nuttige betaalde stageplaatsen dan onbetaalde stageplaatsen
pi_154782669
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Dat is dan maar zo. Beter nuttige betaalde stageplaatsen dan onbetaalde stageplaatsen
Maar blijkbaar ook beter nutteloze betaalde stageplaatsen dan nuttige onbetaalde stageplaatsen?

Je schiet volledig voorbij aan het primaire doel van stageplaatsen: LEREN.

Ik kan een stagevergoeding betalen, en dan een stagiaire alleen envelopen laten dichtlikken, of ik kan ze geen stagevergoeding geven en ze mee laten doen aan allemaal relevante projecten, en ze laten meedraaien in een bedrijf als een professional, begeleid door professionals, wat een nuttige leerervaring voor ze is.

En wat wil je dan doen met dat leger aan studenten die geen stage krijgen? Dat hoopt zich natuurlijk met elk jaar van de studie op. Die dan maar studievertraging van twee jaar laten oplopen oid?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 01:44:07 ]
pi_154782801
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Maar blijkbaar ook beter nutteloze betaalde stageplaatsen dan nuttige onbetaalde stageplaatsen?

Je schiet volledig voorbij aan het primaire doel van stageplaatsen: LEREN.

Ik kan een stagevergoeding betalen, en dan een stagiaire alleen envelopen laten dichtlikken, of ik kan ze geen stagevergoeding geven en ze mee laten doen aan allemaal relevante projecten, en ze laten meedraaien in een bedrijf, wat een nuttige leerervaring voor ze is.

En wat wil je dan doen met dat leger aan studenten die geen stage krijgen? Dat hoopt zich natuurlijk met elk jaar van de studie op. Die dan maar studievertraging van twee jaar laten oplopen oid?
Nutteloos en betaald sluit elkaar uit. Je kunt een stagiair niet zes maanden enveloppen laten dichtklikken. Hoop ik dan :D Of ben je dan van plan om een stagevacature te plaatsen waar je zegt een enveloppensluiter te zoeken?

Dat een paar meer studenten moeite zullen hebben een stageplaats te vinden. So be it, dat zullen de studenten zijn die het minst geschikt zijn stageplaatsen te vervullen. De ongemotiveerde, stage omdat het moet types zullen afvallen.
pi_154782824
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Nutteloos en betaald sluit elkaar uit. Je kunt een stagiair niet zes maanden enveloppen laten dichtklikken. Hoop ik dan :D Of ben je dan van plan om een stagevacature te plaatsen waar je zegt een enveloppensluiter te zoeken?

Dat een paar meer studenten moeite zullen hebben een stageplaats te vinden. So be it, dat zullen de studenten zijn die het minst geschikt zijn stageplaatsen te vervullen. De ongemotiveerde, stage omdat het moet types zullen afvallen.
Nutteloos en betaald sluit elkaar niet uit, tenminste, afhankelijk vanuit wiens perspectief je het bekijkt.
Ik kan een stagiaire werk laten doen wat mij geld oplevert (dus nuttig), maar waarvan die stagiaire he-le-maal niks zal leren.

Ik kan die stagiaire ook werk geven waarvan ik weet dat het niet efficient zal verlopen, maar die stagiaire wel veel zal leren. Kijk ik puur naar het winstgevende, kies ik natuurlijk voor optie 1.

Jouw 'visie' levert meer problemen op dan het oplost, puur omdat je van mening bent dat die stagevergoeding verplicht moet zijn.
pi_154782846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nutteloos en betaald sluit elkaar niet uit, tenminste, afhankelijk vanuit wiens perspectief je het bekijkt.
Ik kan een stagiaire werk laten doen wat mij geld oplevert (dus nuttig), maar waarvan die stagiaire he-le-maal niks zal leren.

Ik kan die stagiaire ook werk geven waarvan ik weet dat het niet efficient zal verlopen, maar die stagiaire wel veel zal leren. Kijk ik puur naar het winstgevende, kies ik natuurlijk voor optie 1.

Jouw 'visie' levert meer problemen op dan het oplost, puur omdat je van mening bent dat die stagevergoeding verplicht moet zijn.
Ik neem aan dat je van te voren een soort van vacature opstelt. Wie je zoekt, welke werkzaamheden iemand gaat verrichten etc. Op het moment dat je een stagiaire alleen als goedkope dommekracht gaat gebruiken zal de school niet akkoord gaan.
pi_154782848
Ik mag tenminste hopen dat het zo gaat
pi_154782858
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:56 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Op het moment dat je een stagiaire alleen als goedkope dommekracht gaat gebruiken zal de school niet akkoord gaan.
Je hebt weinig binding met de realiteit? Dit is nu net mijn hele punt. Dit kan je als bedrijf doen.

Ikzelf heb een onbetaalde stageplek gehad, en als ik kijk naar stageplekken van klasgenoten die wel betaald kregen, heb ik veel meer opgestoken van mijn onbetaalde stageplek dan veel klasgenoten van hun betaalde stageplek.

En juist die hele nuttige, onbetaalde stageplekken verdwijnen als je een stagevergoeding verplicht gaat stellen.

Ik ben helemaal -voor- stagevergoedingen, ik geef ze zelf ook, ik vind dat gewoon correct. Maar dat komt omdat ik er financieel gewin uit haal. Er zijn echt -genoeg- organisaties waar dat financieel gewin er niet is, maar die plekken kunnen wel geweldige leerplekken zijn. Stel je die vergoeding verplicht, verdwijnen die stageplekken.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 02:02:51 ]
pi_154782869
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je hebt weinig binding met de realiteit?
verlicht mij
pi_154782872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:59 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

verlicht mij
Zie mijn uitgebreide antwoord.
pi_154782892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:00 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zie mijn uitgebreide antwoord.
Dat zou je als bedrijf niet moeten kunnen doen. Nogmaals. Er wordt vooraf toch vastgesteld wat iemand gaat doen. Stagecontract oid. Waar de school mee akkoord moet gaan. Dan moet ook de werkgever zich hieraan houden
pi_154782901
Het tweede punt. Oke, er gaan nuttige stageplaatsen verloren. Net als dat stagiaires die nu geen vergoeding krijgen omdat de werkgever een gierige klootzak is erop vooruit gaan.
pi_154782908
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Dat zou je als bedrijf niet moeten kunnen doen. Nogmaals. Er wordt vooraf toch vastgesteld wat iemand gaat doen. Stagecontract oid. Waar de school mee akkoord moet gaan. Dan moet ook de werkgever zich hieraan houden
Ga je nu echt niet in op wat ik zeg? Ik ben echt mijn best aan het doen een normale, vriendelijke discussie met je te voeren, maar ga dan wel in op wat ik zeg.

Mocht het een te grote lap tekst zijn, vat ik het hier samen:

Als je een stagevergoeding verplicht stelt, zullen stageplekken bij bepaalde organisaties onmogelijk worden. Deze locaties kunnen geweldige leerplekken zijn, ondanks dat ze niet de financiele ruimte hebben een stagiaire te betalen.

Ik heb dan liever onbetaald die geweldige leerplek, dan betaald een kut leerplek.
pi_154782921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ga je nu echt niet in op wat ik zeg? Ik ben echt mijn best aan het doen een normale, vriendelijke discussie met je te voeren, maar ga dan wel in op wat ik zeg.

Mocht het een te grote lap tekst zijn, vat ik het hier samen:

Als je een stagevergoeding verplicht stelt, zullen stageplekken bij bepaalde organisaties onmogelijk worden. Deze locaties kunnen geweldige leerplekken zijn, ondanks dat ze niet de financiele ruimte hebben een stagiaire te betalen.

Ik heb dan liever onbetaald die geweldige leerplek, dan betaald een kut leerplek.
Gast je negeert mijn hele punt met "je hebt weinig binding met de realiteit". :')
pi_154782960
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:06 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Gast je negeert mijn hele punt met "je hebt weinig binding met de realiteit". :')
Als je echt denkt de gemiddelde school superhoge kwaliteitscontrole heeft op de stageplekken kom je echt van een koude kermis thuis.

Ja er is een profielschets, een vacatureomschrijving. Grote kans dat je eenmaal in die functie hele andere dingen moet doen. Klagen? Het stagebedrijf zal zeggen dat je toch echt de werkzaamheden mag doen die omschreven staan. Mag jij het tegendeel bewijzen.

Daarentegen als ik zeg dat er al een tekort aan stageplekken is, en ik ook aangeef dat veel stageplekken zullen wegvallen bij een verplichte vergoeding, zeg jij "ach ja, dat is dan maar zo", maar zo los je natuurlijk geen problemen op. Zo creeer je problemen.

Ik ga in ieder geval slapen. We gaan elkaar toch niet snappen denk ik. Truste.
pi_154782991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als je echt denkt de gemiddelde school superhoge kwaliteitscontrole heeft op de stageplekken kom je echt van een koude kermis thuis.

Ja er is een profielschets, een vacatureomschrijving. Grote kans dat je eenmaal in die functie hele andere dingen moet doen. Klagen? Het stagebedrijf zal zeggen dat je toch echt de werkzaamheden mag doen die omschreven staan. Mag jij het tegendeel bewijzen.

Dan moet daar betere controle opkomen. Omdat bedrijven contractbreuk zullen plegen moet er geen verplichte stagevergoeding komen :')

Anyway, we komen hier toch niet uit. Welterusten.
pi_154783013
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:16 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Omdat bedrijven contractbreuk zullen plegen moet er geen verplichte stagevergoeding komen :')

Dat is natuurlijk he-le-maal niet wat ik de hele tijd aan het zeggen ben. Ik vat het in -1- zin samen, en dan laat ik het echt rusten:

'Met een verplichte stagevergoeding zullen veel nuttige stages wegvallen, terwijl er al een tekort is'

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

gr gr.
pi_154783033
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk he-le-maal niet wat ik de hele tijd aan het zeggen ben. Ik vat het in -1- zin samen, en dan laat ik het echt rusten:

'Met een verplichte stagevergoeding zullen veel nuttige stages wegvallen, terwijl er al een tekort is'

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

gr gr.
Dat zei je in je vorige post wel.

Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het doemscenario uit je stelling + dit
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
Het tweede punt. Oke, er gaan nuttige stageplaatsen verloren. Net als dat stagiaires die nu geen vergoeding krijgen omdat de werkgever een gierige klootzak is erop vooruit gaan.
Of dit onder aan de streep positief of negatief uitpakt zullen we nooit weten
pi_154783689
:O
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:50:23 #48
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783769
quote:
Goedemorgen *O*
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_154783770
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Goedemorgen *O*
weinig zin vandaag :r

Wilde eigenlijk vrij... maar onderbezetting
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:53:59 #50
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783775
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

weinig zin vandaag :r

Wilde eigenlijk vrij... maar onderbezetting
Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weer ;(
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_154783779
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:53 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weer ;(
Alles voor het grote geld eh :')
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:56:43 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783784
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Alles voor het grote geld eh :')
Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel wat
- Ian Malcolm
pi_154783785
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:56 schreef Remqo het volgende:

[..]

Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel wat
mij bezoldigd forumverslaafde wel
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:58:55 #54
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783787
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

mij bezoldigd forumverslaafde wel
Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werk
- Ian Malcolm
pi_154783790
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:58 schreef Remqo het volgende:

[..]

Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werk
soms ja
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 07:00:04 #56
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783792
Snel m'n broodjes smeren, en hup naar werk
- Ian Malcolm
pi_154783819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben 'm nu met heel veel liefde aan het verzorgen en zie al beetje nieuwe bladeren komen. Dan wacht ik het nog af. En ja, echt fucking dom, veel te weinig licht daar. Overigens heb ik een halfdode orchidee ook weer tot leven kunnen wekken. _O_ Dat ding is nu echt hard aan het gaan.
Orchideeën zijn sowieso verbazend sterke planten vind ik. Kunnen met vet weinig water toe e.d. maar houden wel van hitte. Beetje raar.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_154783835
Wat een discussie over stages jongons ;s . Verbaas me dat Vanillekwark er het een en ander over te vertellen heeft, dacht altijd dat je 12 was man ;s .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_154783858
Mogge
pi_154783920
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:20 schreef -supergirl- het volgende:
Mogge
pi_154784286
echt, niet eens chai die wakker is :o
pi_154784351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:24 schreef gianni61 het volgende:
echt, niet eens chai die wakker is :o
Jawel hoor
pi_154784448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Jawel hoor
goedemorgen
pi_154784691
Heuj, mijn ban zit er weer op. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:06:07 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154784746
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

:')

Hij is niet geweldig.

En om het te snappen moet je uit Tilburg komen.
Its a Tilburg thing

quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:53 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik ben hier sinds 3 jaar misschien 10x geweest. Chai heef mij alleen over grappige dingen verteld.
Deze was al ouder dan 3 jaar tho....
dan is ze dat vergeten.. kan gebeuren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154784780
quote:

[..]

Jawel hoor
Goedemorgen chai
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:32 #67
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154785012
Moggeee en..

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:44 #68
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154785016
game on players.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:28:42 #69
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154785035
quote:

[..]

Jawel hoor
Hey Chai, heb je je game on vandaag?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:30:32 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785061
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:59 schreef dimmak het volgende:
Heuj, mijn ban zit er weer op. :')
jammer
pi_154785267
Gütenmorgen. :)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:43:23 #72
444982 okedoei
No pain no gain
pi_154785271
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:00 schreef Remqo het volgende:
Snel m'n broodjes smeren, en hup naar werk
Werk ze.
United States of America _O_
pi_154785366
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

jammer
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154785492
Bietje last van ontwenningsverschijnselen lol.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:03:47 #75
64831 2NutZ
pi_154785643
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
Bietje last van ontwenningsverschijnselen lol.
Drank en drugs?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154785709
Oeps bijna (weer) de printer gemold.
Per ongeluk super dik papier erin gestopt en dat loopt natuurlijk vast.

#kantoorstruggle
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_154785715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Drank en drugs?
Als je bitch wil chillen ..
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_154785722
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Drank en drugs?
Gisteren bier, wijn, en cava. Drugs doe ik nog zelden.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:09:06 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785724
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

#kantoorstruggle

Zo'n printer heeft toch al een voorraad papier?
pi_154785738
quote:

#kantoorstruggle
per ongeluk. jaja
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:10:32 #81
64831 2NutZ
pi_154785752
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

Gisteren bier, wijn, en cava. Drugs doe ik nog zelden.
Alcoholistje ben je ook.

quote:

#kantoorstruggle
Welke lul zet er dan ook van dat papier bij :') iedereen weet dat vrouwen dat niet snappen.
pi_154785814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Alcoholistje ben je ook.

Helaas ja. Wanneer ik alleen ben.
Met een vrouw om me heen niet.
pi_154785822
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo'n printer heeft toch al een voorraad papier?
Hij was leeg en ik wilde het bijvullen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:14:12 #84
64831 2NutZ
pi_154785829
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Alleen drinken is nog erger idd :o tijd om een vrouw te zoeken.
pi_154785830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

per ongeluk. jaja
Nee oke, stiekem wilde ik de boel saboteren en naar huis gaan
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:14:29 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785833
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ga eens naar een AA-bijeenkomst...
pi_154785841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Alcoholistje ben je ook.

[..]

Welke lul zet er dan ook van dat papier bij :') iedereen weet dat vrouwen dat niet snappen.
lol :') Was een restje dik papier in de verpakking gewoon papier.

Inb4 je bent zelf dik papier
pi_154785845
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee oke, stiekem wilde ik de boel saboteren en naar huis gaan
we mogen hier 2 uur eerder naar huis als we vanmiddag naar het bedrijfsfeest gaan.
wat een feest
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:18:06 #89
64831 2NutZ
pi_154785902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

lol :') Was een restje dik papier in de verpakking gewoon papier.

Inb4 je bent zelf dik papier
Hahaha :')

Maar goed de printer is weer gemaakt nu?
pi_154785920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ga eens naar een AA-bijeenkomst...
Zie ik niet zitten.
Zitten volgens mij van die lui die dronken autorijden of hun vrouw meppen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:20:27 #91
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zie ik niet zitten.
Dat is een vooroordeel
pi_154785960
quote:

[..]

Zie ik niet zitten.
Eens gaan kijken kan geen kwaad, toch?
pi_154785964
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

we mogen hier 2 uur eerder naar huis als we vanmiddag naar het bedrijfsfeest gaan.
wat een feest
Het zou gaan regenen toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :')

Maar goed de printer is weer gemaakt nu?
Ja, ik heb de printer uit elkaar moeten halen

(Lees; deurtje open, papier eruit vissen en deurtje weer dicht)
Dit als vrouw zijnde snap ik dit nog net :) :)
pi_154785974
quote:

[..]

Zie ik niet zitten.
Wat is er mis met je vrouw meppen?

Dronken autorijden kan natuurlijk echt niet.
pi_154785979
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

ben bang van niet ;(
pi_154785993
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

ja maar ja, wat is dronken? :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:23:02 #97
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_154785999
quote:

[..]

Zie ik niet zitten.
Mensen die zulke shit doen lijken mij niet het type persoon om te erkennen dat ze zelf een probleem hebben.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:23:06 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786000
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zal je eens meppen :9~
pi_154786002
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ben bang van niet ;(
Ik bestel wel even een brandweer

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja maar ja, wat is dronken? :D
Zodanig dat je kindertjes van de weg af rijdt?
pi_154786004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik zal je eens meppen :9~
:') .
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:23:44 #101
64831 2NutZ
pi_154786009
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik heb de printer uit elkaar moeten halen

(Lees; deurtje open, papier eruit vissen en deurtje weer dicht)
Dit als vrouw zijnde snap ik dit nog net :) :)
Ik las het dikgedrukte stuk en zat :o

En daarna de 2e zin en toen :')
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:23:53 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786011
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:') .
:P
pi_154786025
Hmm. Als ik wat minder vriendelijk hier was de laatste dagen dan spijt me dat.
pi_154786029
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik bestel wel even een brandweer

[..]

Zodanig dat je kindertjes van de weg af rijdt?
dankje :*

ja, maar dat is voor iedereen anders :P
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:25:43 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786038
Sommige rijden dronken en komen wel heel thuis zonder ongelukken onderweg. Waar is dan de grens...
pi_154786057
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige rijden dronken en komen wel heel thuis zonder ongelukken onderweg. Waar is dan de grens...
Ik rij zelf al niet meer als ik maar 1 drankje heb gehad.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:26:52 #107
64831 2NutZ
pi_154786063
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:24 schreef niels0 het volgende:
Hmm. Als ik wat minder vriendelijk hier was de laatste dagen dan spijt me dat.
Het is oke, dean.
pi_154786072
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik las het dikgedrukte stuk en zat :o

En daarna de 2e zin en toen :')
Ja, story of my life ;(

Hoe is het verder, chilivlokje van me? :@
Gaat u nog op vakantie ?
pi_154786076
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dankje :*

ja, maar dat is voor iedereen anders :P
Zodra er cavia's in het geding zijn is het al een stap te ver.
pi_154786101
1x geweigerd op een helicoptervlucht. Veel gelazer mee gehad.
1x geweigerd op een intercontinentale vlucht. Ontslag op staande voet.
1x bijna geweigerd op een vlucht binnen Europa, maar ze hadden me te hard nodig en dus mocht ik mee, maar moest ik tussen de bootsman en m'n kapitein in gaan zitten.
Dat was het wel zo'n beetje.
Verdomme m'n ontbijt alweer uitgekotst daarnet.
pi_154786107
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zodra er cavia's in het geding zijn is het al een stap te ver.
die horen ook niet op de openbare weg
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:30:01 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786114
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
1x bijna geweigerd op een vlucht binnen Europa, maar ze hadden me te hard nodig en dus mocht ik mee, maar moest ik tussen de bootsman en m'n kapitein in gaan zitten.
man man man....
pi_154786123
quote:
Dan is het toch echt wel eens tijd er wat aan te gaan doen hoor.
pi_154786149
quote:
Verdomme m'n ontbijt alweer uitgekotst daarnet.
_O-
www.man-man-man.nl
pi_154786153
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dan is het toch echt wel eens tijd er wat aan te gaan doen hoor.
Ik weet het. Het zijn periodes. Ik drink niet altijd zo veel.
pi_154786170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:31 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ik weet het. Het zijn periodes. Ik drink niet altijd zo veel.
Dat maakt het niet minder noodzakelijk er iets aan te gaan doen.
pi_154786197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:

[..]

die horen ook niet op de openbare weg
Bepaalde etnische mensen ook niet.

En als ik met mijn cavias op de openbare weg wil lopen dan doe ik dat :) :)
pi_154786229
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En als ik met mijn cavias op de openbare weg wil lopen dan doe ik dat :) :)
wel aan de lijn?
pi_154786233
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.
pi_154786268
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Klopt. Denen trouwens ook niet
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:40:27 #121
64831 2NutZ
pi_154786329
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, story of my life ;(

Hoe is het verder, chilivlokje van me? :@
Gaat u nog op vakantie ?
Awwww ;(

Maar wel goed :D weekend weg en nog een vakantie van een dikke week naar portugal in het verschiet :7 en u?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:41:50 #122
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_154786353
Wat is er leuk aan dagenlang zuipen in je eentje
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_154786365
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wel aan de lijn?
Tuigje om, dit dat .. alles.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Of huizen bouwen.
Heb je ooit die huizen weleens gezien? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Awwww ;(

Maar wel goed :D weekend weg en nog een vakantie van een dikke week naar portugal in het verschiet :7 en u?
Lekker!
Ja ik wil wel, maar ik weet niet waar naar toe.
Zat te denken aan een van de abc -eilanden, maar ik mag blij zijn als ik eerst eens naar Mechelen (BE) ga :')_
pi_154786394
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

Of huizen bouwen.

[..]

Lekker!
Zat te denken aan een van de abc -eilanden, maar ik mag blij zijn als ik eerst eens naar Mechelen (BE) ga :')_
huizen bouwen kunnen ze wel. alleen geen hond die er op let hoe het past in het straatbeeld
pi_154786396
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er leuk aan dagenlang zuipen in je eentje
Verdriet en stress wegdrinken.
pi_154786402
quote:

Of huizen bouwen.

Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oid :')
pi_154786425
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oid :')
dat deden nederlanders in het begin ook.
dat komt gewoon omdat ze die dingen daar niet hebben
pi_154786452
TS is dik
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:48:07 #129
302898 RockNijntje
pi_154786455
pi_154786486
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat deden nederlanders in het begin ook.
dat komt gewoon omdat ze die dingen daar niet hebben
Er staat ruim vantevoren aangegeven welke baan je voor welke richting moet nemen. Borden lezen is ze ook niet gewoon?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:50:06 #132
64831 2NutZ
pi_154786499
quote:

[..]

[..]

Of huizen bouwen.

[..]

Lekker!
Ja, ik hoop het wel :D

Gardameer? :)
abc eilanden is wel gelijk ver.... Mechelen kan ook mooi zijn toch? ach als je er maar even uit bent!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:50:15 #133
302898 RockNijntje
pi_154786501
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef niels0 het volgende:

[..]

Verdriet en stress wegdrinken.
Dat kan ook op andere, veiligere, gezondere en wellicht blijvendere manieren.

Drank is niet de oplossing.
pi_154786502
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:49 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Er staat ruim vantevoren aangegeven welke baan je voor welke richting moet nemen. Borden lezen is ze ook niet gewoon?
je verwacht nog niet dat er dan opeens een stoepband midden in de weg ligt :P
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:50:27 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786505
quote:
Spijt dat ik heb geklikt :'(
pi_154786514
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je verwacht nog niet dat er dan opeens een stoepband midden in de weg ligt :P
Nee, maar gewoon op de juiste baan zitten is toch geen hogere natuurkunde joh. De Duitsers kunnen het wel.
pi_154786517
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Spijt dat ik heb geklikt :'(
Dit.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:53:07 #138
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154786561
quote:
méh en zeefje post naaktpics in kpd, iedereen zn ding ;)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:54:10 #139
302898 RockNijntje
pi_154786575
Tijdens mijn rijlessen vond ik turborotondes 3x moeilijk of zo. Je zou zeggen dat een ervaren chauffeur, ondanks dat hij de situatie in zijn eigen land niet kent, het na maximaal 1 keer fout gedaan te hebben toch moet snappen :'). Belgen :').
pi_154786603
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
Tijdens mijn rijlessen vond ik turborotondes 3x moeilijk of zo. Je zou zeggen dat een ervaren chauffeur, ondanks dat hij de situatie in zijn eigen land niet kent, het na maximaal 1 keer fout gedaan te hebben toch moet snappen :'). Belgen :').
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog niet :P
pi_154786656
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Auto's ook nog niet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:00:02 #142
302898 RockNijntje
pi_154786699
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Kan me echt moeilijk voorstellen hoe het is om op zo'n dinosaurus te rijden.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:00:12 #143
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786703
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Auto's ook nog niet.
Hoe oud bende gij dan wel niet
pi_154786721
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Kan me echt moeilijk voorstellen hoe het is om op zo'n dinosaurus te rijden.
het is even worstelen om dat zadel er op te krijgen
pi_154786731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hoe oud bende gij dan wel niet
Ik ben 12.
pi_154786800
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dat kan ook op andere, veiligere, gezondere en wellicht blijvendere manieren.

Drank is niet de oplossing.
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie he
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:05:17 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786809
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:01 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik ben 12.
Toen bestonden auto's idd nog niet
pi_154786820
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Dit klopt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:10:08 #149
302898 RockNijntje
pi_154786892
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Maar is het dé oplossing?
pi_154787020
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:10 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Maar is het dé oplossing?
Nee dat is sex.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:22:35 #151
302898 RockNijntje
pi_154787167
confuse
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:36:47 #152
64831 2NutZ
pi_154787531
doods
pi_154787535
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:16 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nee dat is sex.
nou op naar de hoeren
pi_154787542
Wowowo wat is deze. Nu pas wakker. Lig nog in bedje. Schandalig
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:37:36 #155
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154787555
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
Lui varken
pi_154787612
quote:
wat toevallig :@
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:40:09 #157
64831 2NutZ
pi_154787616
quote:
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:20 schreef -supergirl- het volgende:
Mogge
:o
pi_154787657
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

:o
Ik zal wel weer in slaap gevallen zijn :o
pi_154787668
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Of je zoekt aandacht :o
pi_154787671
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:39 schreef McGrath het volgende:

[..]

wat toevallig :@
Kruip je erbij? :9
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:42:16 #161
64831 2NutZ
pi_154787674
quote:

[..]

Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijt ;(
pi_154787695
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijt ;(
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doen :Y
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:43:06 #163
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154787701
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Is het alweer uit met je vriendje
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:43:21 #164
64831 2NutZ
pi_154787706
quote:

[..]

geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doen :Y
Mag ik de kut doen? :@
pi_154787711
quote:

[..]

gezellig ;)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:43:34 #166
64831 2NutZ
pi_154787713
pi_154787723
quote:

[..]

foei
pi_154787754
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Is het alweer uit met je vriendje
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:46:10 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154787780
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje ken
pi_154787806
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje ken
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:47:14 #171
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154787817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
Sowowowoow
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:47:25 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154787823
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:47:55 #173
64831 2NutZ
pi_154787843
quote:

[..]

:o ! dacht altijd dat zij juist classy was.... wow wat een verrassing dit!
pi_154787855
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:o ! dacht altijd dat zij juist classy was.... wow wat een verrassing dit!
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door. Topic hangt ergens in R&P (gepost met een kloontje natuurlijk)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 11:48:50 ]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:49:01 #175
64831 2NutZ
pi_154787873
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door.
Damn :') _O- sommige mensen blijven gewoon dom en trappen elke keer weer in dezelfde vallen :)

edit: linkje?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:49:40 #176
302898 RockNijntje
pi_154787891
Ik begin liefde voor W10 te krijgen.
pi_154787909
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben 'm aan het downloaden nu.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:51:17 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154787940
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk liefde in je leven O+ Veel succes!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:51:26 #179
302898 RockNijntje
pi_154787946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:50 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ben 'm aan het downloaden nu.
Netjes. Had je W7 of W8?
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Had al liefde voor O+ Buckethead O+ in mijn leven maar toch bedankt O+.
pi_154787967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Netjes. Had je W7 of W8?
Ja
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:52:39 #181
302898 RockNijntje
pi_154787981
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja
Fuck jou met je KI-grapje :').

Als je van W8 overgaat is het echt een veraderming.
pi_154788014
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:52 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Fuck jou met je KI-grapje :').

Als je van W8 overgaat is het echt een veraderming.
W7 kom ik vanaf. Laptop is dual boot. Linux en Windows (omdat sommige dingen simpelweg niet werken op Linux maar ik wel graag linux heb, want nerd)
pi_154788062
quote:

[..]

Dat is alweer een tijdje geleden hoor :p oude koeien.
pi_154788107
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Dat is alweer een tijdje geleden hoor :p oude koeien.
Oh. Ik ben ook niet zo erg 'in the know'. Ik hoor gewoon een klok luiden en begin zelf te klepelen. FOK!-style, jeweetz.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:57:27 #185
302898 RockNijntje
pi_154788120
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

W7 kom ik vanaf. Laptop is dual boot. Linux en Windows (omdat sommige dingen simpelweg niet werken op Linux maar ik wel graag linux heb, want nerd)
Nerd.

Ik denk dat je dan wel even zoiets hebt van waar de fack is alles en wat zijn dit voor menu's, maar de overstap van W7 naar W10 lijkt me een stuk chiller dan van W7 naar W8. Qua instellingen en menu's zat bijvoorbeeld alles dubbel in 8, nu is dat een stuk duidelijker.
pi_154788148
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:57 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nerd.

Ik denk dat je dan wel even zoiets hebt van waar de fack is alles en wat zijn dit voor menu's, maar de overstap van W7 naar W10 lijkt me een stuk chiller dan van W7 naar W8. Qua instellingen en menu's zat bijvoorbeeld alles dubbel in 8, nu is dat een stuk duidelijker.
Ik heb deze laptop met windows 8 geleverd gekregen. Ik heb het twee dagen geprobeerd en ben toen gillend teruggerend naar w7
pi_154788216
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:

[..]

huizen bouwen kunnen ze wel. alleen geen hond die er op let hoe het past in het straatbeeld
Ik vind het voornamelijk een beetje grijs en grauw.. maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Turborotondes icm Belgen zijn dan ook een uitvinding van de duivel :') _

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, ik hoop het wel :D

Gardameer? :)
abc eilanden is wel gelijk ver.... Mechelen kan ook mooi zijn toch? ach als je er maar even uit bent!
Mja of volgend jaar naar New York ! :@
Maar goed, ik roep maar wat :') _
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:01:58 #188
302898 RockNijntje
pi_154788235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik heb deze laptop met windows 8 geleverd gekregen. Ik heb het twee dagen geprobeerd en ben toen gillend teruggerend naar w7
Ja dat snap ik wel. Ik heb mezelf destijds 'gedwongen' om er aan te wennen, maar ik ben er nooit echt gelukkig mee geweest. Iets instellen was echt keer op keer een cringe met alle dubbele menu's :'). Het startmenu had opzich wel iets maar was niet super efficiënt. In W10 hebben ze het mooi opgelost vind ik, beetje best of both worlds :D.

En ach we kunnen nog een maand terug als dit (na een tijdje) ook kut blijkt te zijn.
pi_154788240
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk een beetje grijs en grauw.. maar dat zal wel aan mij liggen.

[..]

Turborotondes icm Belgen zijn dan ook een uitvinding van de duivel :') _

[..]

Mja of volgend jaar naar New York ! :@
Maar goed, ik roep maar wat :') _
dat komt omdat ze niet snappen wat een industrieterrein is. die bouwen gewoon huizen en fabrieken door elkaar heen
pi_154788263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat komt omdat ze niet snappen wat een industrieterrein is. die bouwen gewoon huizen en fabrieken door elkaar heen
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:03:24 #191
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154788279
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar wat zegt dit over jou dat je dit zo goed weet
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:03:43 #192
64831 2NutZ
pi_154788290
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:') _O-
pi_154788293
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar wat zegt dit over jou dat je dit zo goed weet
Ik ga er stiekem zelf heen
Of ik werk er.

Nou goed.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:04:54 #194
64831 2NutZ
pi_154788320
new york meh ;s zou er alleen heen gaanvoor central park
pi_154788355
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

hihi, kont, reet.
pi_154788375
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
new york meh ;s zou er alleen heen gaanvoor central park
En ik wil naar Canada

Of naar Texas en 30 km aankomen door het eten daar
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:07:14 #197
64831 2NutZ
pi_154788378
Oja, dat SG topic... en dan daarna dat account aan meloewa geven :')
pi_154788381
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

hihi, kont, reet.
:{
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:07:55 #199
64831 2NutZ
pi_154788392
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En ik wil naar Canada

JE wil gewoon over de hele wereld dus :)
Texas? :') lijkt me echt niks.
pi_154788405
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En ik wil naar Canada

30km ja?
pi_154788435
Weirde plaatsnamen hebben ze in België.
Reetveerdegem bijvoorbeeld.
Het boekje De Helaasheid Der Dingen speelt zich daar af. Aanrader trouwens dat boekje.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:10:12 #202
302898 RockNijntje
pi_154788444
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef niels0 het volgende:
Het boekje De Helaasheid Der Dingen speelt zich daar af. Aanrader trouwens dat boekje.
Verhulst :r.
pi_154788476
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

JE wil gewoon over de hele wereld dus :)
Texas? :') lijkt me echt niks.
Texas lijkt me vooral leuk vanwege het eten :@

Maareh.. ik wil ook nog een keer naar Miami

Nee, niet de hele wereld.. ik hoef niet zo nodig naar Sierra Leone
pi_154788479
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]

30km ja?
In omtrek :)
pi_154788490
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef niels0 het volgende:
Is verfilmd.
pi_154788512
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Is verfilmd.
Ah, wist ik niet eens. Ik heb het een keer gelezen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:13:51 #207
302898 RockNijntje
pi_154788537
In Nederland zijn ook genoeg rare plaatsnamen trouwens. Lutjelollum, Fonteinsnol, Boerenhol, Muizengat, Huize Padua
pi_154788597
Amai zeg. Ik voel me echt beroerd en kan nog geen cherrytomaatje binnenhouden. :{
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:17:28 #209
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154788627
Sexbierum _O_
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:20:59 #210
302898 RockNijntje
pi_154788719
quote:
Op kantoor bij de Consumentenbond wordt er gewerkt met Windows 7-computers. Hoe reageren gebruikers met Windows 7 op een eerste kennismaking met Windows 10? 'De startknop is terug!'
Uhm :')
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:22:14 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154788746
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:20 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Nederlanders maken zich druk om startknop _O_
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:25:12 #212
302898 RockNijntje
pi_154788807
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nederlanders maken zich druk om startknop _O_
Ja dat ook, maar waarom zou een Windows 7 gebruiker zeggen van hee de startknop is terug :')
pi_154788821
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:20 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Als je in win7 de startknop niet kan vinden heb je geen upgrade nodig maar een bril :')

Of elektroshocks
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:26:05 #214
302898 RockNijntje
pi_154788835
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Als je in win7 de startknop niet kan vinden heb je geen upgrade nodig maar een bril :')

Of elektroshocks
_O-
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:27:12 #215
302898 RockNijntje
pi_154788861
Woa ze zeggen dat er hierna geen nieuwe Windows meer komt, of ja niet zoals voorheen dat er om de drie jaar een nieuwe kwam. Ze willen nadat W10 een hit wordt actief en direct gaan reageren op wat gebruikers willen en zo steeds updates toe blijven voegen, in plaats van alles opsparen en in een nieuwe versie stoppen.

Ben benieuwd.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:30:47 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154788943
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
Woa ze zeggen dat er hierna geen nieuwe Windows meer komt, of ja niet zoals voorheen dat er om de drie jaar een nieuwe kwam. Ze willen nadat W10 een hit wordt actief en direct gaan reageren op wat gebruikers willen en zo steeds updates toe blijven voegen, in plaats van alles opsparen en in een nieuwe versie stoppen.

Ben benieuwd.
Op zich wel een goede methode, maar begreep dat de updates automatisch geinstalleerd worden waardoor iedereen bij een glitch of een backdoor (voor de hackers) de sjaak is
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:32:56 #217
302898 RockNijntje
pi_154788987
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Op zich wel een goede methode, maar begreep dat de updates automatisch geinstalleerd worden waardoor iedereen bij een glitch of een backdoor (voor de hackers) de sjaak is
Oh lekker dan :'). Nou ja, eerste update (Redstone) komt vermoedelijk toch pas in 2016, dus dan hebben ze vast nog genoeg tijd om na te denken over of het een automatische of handmatige install moet zijn.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:34:07 #218
302898 RockNijntje
pi_154789019
Tevens: Redstone is the codename for the updates and a reference to Minecraft :').
pi_154789020
Gewoon je updates via een WSUS server binnenhalen. :)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:35:12 #220
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789049
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Oh lekker dan :'). Nou ja, eerste update (Redstone) komt vermoedelijk toch pas in 2016, dus dan hebben ze vast nog genoeg tijd om na te denken over of het een automatische of handmatige install moet zijn.
Mag hopen dat ze dan van te voren alles heel uitvoerig testen en eigenlijk voor 99,99% zeker weten dat er geen backdoors in zitten
pi_154789290
Windows 10 gaat wennen worden :')
pi_154789328
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mag hopen dat ze dan van te voren alles heel uitvoerig testen en eigenlijk voor 99,99% zeker weten dat er geen backdoors in zitten
Sterker nog, alleen zakelijke windows-licenties kunnen dit uitschakelen. Dit betekent dat de consumenten de proefkonijnen worden voor de bedrijven qua updates _O-
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:48:04 #223
302898 RockNijntje
pi_154789339
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Windows 10 gaat wennen worden :')
Ik geloof oprecht dat het 10 keer makkelijker wennen is dan W8.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:48:26 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789349
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Sterker nog, alleen zakelijke windows-licenties kunnen dit uitschakelen. Dit betekent dat de consumenten de proefkonijnen worden voor de bedrijven qua updates _O-
Zijn er hier in ieder geval al 2 proefkonijnen :)
pi_154789452
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zijn er hier in ieder geval al 2 proefkonijnen :)
Juist. Boeit me ook niet zo veel :P
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:53:40 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789480
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Juist. Boeit me ook niet zo veel :P
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen toch
pi_154789505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:55:06 #228
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789522
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Alle thuiswedstrijden winnen en hopelijk Hoffenheim uit ook, 12 punten moet genoeg zijn
pi_154789588
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alle thuiswedstrijden winnen en hopelijk Hoffenheim uit ook, 12 punten moet genoeg zijn
Moffenheim ;(
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:58:39 #230
64831 2NutZ
pi_154789632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Texas lijkt me vooral leuk vanwege het eten :@

Maareh.. ik wil ook nog een keer naar Miami

Nee, niet de hele wereld.. ik hoef niet zo nodig naar Sierra Leone
hehe :') miami lijkt me dan wel weer tof alleen kan niet goed tegen vochtige hitte...
Jij met je eten :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:59:24 #231
64831 2NutZ
pi_154789649
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
Fonteinsnol
:') _O-
pi_154789738
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

FM?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:04:59 #233
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789812
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

vrijdag 31 juli 2015 @ 13:05:53 #234
64831 2NutZ
pi_154789847
Hey SG als je die topics terugleest he, van jezelf, van vorig jaar.... heb je dan ook een soort gevoel van schaamte? :')
De tering _O-
pi_154789870
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe heb jij Tielemans voor 6 mil weten te halen? Die heeft toch een minimale ontsnappingsclausule van 18 mil?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:07:37 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789890
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef Matip het volgende:

[..]

Hoe heb jij Tielemans voor 6 mil weten te halen? Die heeft toch een minimale ontsnappingsclausule van 18 mil?
FM14 is dit he
pi_154789944
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Balanta _O_
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:09:50 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789950
Daarnaast ontsnappingsclausules zeggen weinig, gewoon scouten en kijken of het te koop is en voor hoeveel
pi_154789951
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

FM14 is dit he
Dacht ik al.

Tweede seizoen _O_
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:10:14 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154789963
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Matip het volgende:

[..]

Dacht ik al.

[ afbeelding ]

Tweede seizoen _O_
Lekker :o

Wel onrealistisch

Ricky van Wolfswinkel die er 8 inschopt in CL
pi_154789974
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast ontsnappingsclausules zeggen weinig, gewoon scouten en kijken of het te koop is en voor hoeveel
Oh zeker wel. Als mijn scout zegt dat ik bijvoorbeeld Tielemans voor 5 - 8 mil kan halen en ik breng een bod uit, dan laten ze 'm pas gaan als ik 18 mil bied.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:11:38 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790003
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:10 schreef Matip het volgende:

[..]

Oh zeker wel. Als mijn scout zegt dat ik bijvoorbeeld Tielemans voor 5 - 8 mil kan halen en ik breng een bod uit, dan laten ze 'm pas gaan als ik 18 mil bied.
Balanta had ontsnappingsclausule van 16 miljoen, gehaald voor 6. Tielemans 18 milj, gehaald voor 6, Romero clausule van 12, gehaald voor 2
pi_154790034
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Lekker :o

Wel onrealistisch

Ricky van Wolfswinkel die er 8 inschopt in CL

Held hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Balanta had ontsnappingsclausule van 16 miljoen, gehaald voor 6. Tielemans 18 milj, gehaald voor 6, Romero clausule van 12, gehaald voor 2
Oh dat is wel vreemd.. Toch maar eens proberen een en 't ander te halen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:13:18 #244
302898 RockNijntje
pi_154790051
> VBL
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:13:42 #245
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790066
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef Matip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Held hoor.

[..]

Oh dat is wel vreemd.. Toch maar eens proberen een en 't ander te halen.
900k ook maar :D

Hoe ziet je team eruit nu eigenlijk
pi_154790211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

900k ook maar :D

Hoe ziet je team eruit nu eigenlijk
Boymans voor 5 mil weten te slijten aan Ajax, was alleen maar geblesseerd. :D Toen degradeerde Norwich City en kon ik toeslaan.

Jouw team?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:20:22 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790289
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:17 schreef Matip het volgende:

[..]

Boymans voor 5 mil weten te slijten aan Ajax, was alleen maar geblesseerd. :D Toen degradeerde Norwich City en kon ik toeslaan.

[ afbeelding ]

Jouw team?
Met Letschert en Leeuwin CL in :') Andere spelers zijn wel goed, Quincy Promes wel een mooie transfer

pi_154790454
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Met Letschert en Leeuwin CL in :') Andere spelers zijn wel goed, Quincy Promes wel een mooie transfer

[ afbeelding ]
Ja :') Rajkovic lange blessure.

Lekker team man. Zivkovic wonderkind inmiddels? Mijn eerste game was ook met Ajax, stuk of 6 a 7 wonderkinderen toen in m'n team. _O_
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:27:42 #249
64831 2NutZ
pi_154790513
Modus?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:28:23 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790529
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja :') Rajkovic lange blessure.

Lekker team man. Zivkovic wonderkind inmiddels? Mijn eerste game was ook met Ajax, stuk of 6 a 7 wonderkinderen toen in m'n team. _O_
Heb 8 spelers met 4,5 ster als potentieel niveau, waaronder Zivkovic. in Jong Ajax lopen er nog wat, oa Van de Beek, Nouri, Odegaard, Tete
pi_154790756
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heb 8 spelers met 4,5 ster als potentieel niveau, waaronder Zivkovic. in Jong Ajax lopen er nog wat, oa Van de Beek, Nouri, Odegaard, Tete
Odegaard _O_

Dit was seizoen 2 bij Ajax;

vrijdag 31 juli 2015 @ 13:37:03 #252
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790788
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Matip het volgende:

[..]

Odegaard _O_

Dit was seizoen 2 bij Ajax;

[ afbeelding ]

Tering wat? Zoveel betalen de clubs bij mij niet eens. Voor Andersen bieden ze max 5 milj...

En De Vrij halen :r :r :r :r o|O
pi_154790867
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tering wat? Zoveel betalen de clubs bij mij niet eens. Voor Andersen bieden ze max 5 milj...

En De Vrij halen :r :r :r :r o|O
Ja, was echt een belachelijk goed seizoen. Eredivisie, beker, en CL gepakt toen. Dan willen ze wel betalen.

huehue, een van de beste cv's in 15 :@ :@ :@ :@
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:41:01 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790913
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja, was echt een belachelijk goed seizoen. Eredivisie, beker, en CL gepakt toen. Dan willen ze wel betalen.

huehue, een van de beste cv's in 15 :@ :@ :@ :@
Vind het knap als je in eerste seizoen CL pakt met Ajax, ik loop altijd in mes tegen de wat sterkere ploegen. Speel je dan wel gewoon aanvallend?
pi_154790930
welke sc is dit?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:41:48 #256
302898 RockNijntje
pi_154790946
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
welke sc is dit?
OSM SC
pi_154790963
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

OSM SC
osm?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:42:57 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154790986
quote:

[..]

OSM SC
:') Nee
pi_154790998
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Vind het knap als je in eerste seizoen CL pakt met Ajax, ik loop altijd in mes tegen de wat sterkere ploegen. Speel je dan wel gewoon aanvallend?
Ja, gewoon altijd aanvallend spelen. Tegen grote ploegen als PSG of Bayern uit wel op counteren of controleren.
pi_154791188
quote:

[..]

OSM SC
FM14/15 SC
pi_154791229
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:') Nee
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?

*nvm, je speelt 14*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 13:51:22 ]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:55:18 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154791376
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

*nvm, je speelt 14*
Tactiek is goed genoeg, in Eredivisie win ik altijd wel, alleen in CL moet net dat extra's nog bij. Ben beetje aan het tweaken met spelersinstructies
pi_154791381
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

*nvm, je speelt 14*
Tactieken uit 15 werken volgens mij ook in 14.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:55:43 #264
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154791393
Wel realistisch hoor

Nicolai Boilesen 3 maanden eruit vanwege gescheurde hamstring

FM _O_
pi_154791403
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Tactiek is goed genoeg, in Eredivisie win ik altijd wel, alleen in CL moet net dat extra's nog bij. Ben beetje aan het tweaken met spelersinstructies
Dan is ie dus niet goed genoeg. :P
pi_154791406
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Matip het volgende:

[..]

Tactieken uit 15 werken volgens mij ook in 14.
Ah :P
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:57:15 #267
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154791431
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:56 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dan is ie dus niet goed genoeg. :P
Mja... Ik tweak nog wel wat verder
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:01:36 #268
302898 RockNijntje
pi_154791580
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

osm?
Online Soccer Manager
pi_154791591
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Online Soccer Manager
ah zo
soccer :r
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:02:32 #270
302898 RockNijntje
pi_154791615
online sucker manager xDDDDD
pi_154791678
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
huehuehue
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:04:57 #272
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154791689
quote:
HAHAHAH EHHEHEHEHUEHUEHEU
pi_154791732
quote:
LOL!!!!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:06:53 #274
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_154791759
quote:
huh wat is dat
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:07:47 #275
302898 RockNijntje
pi_154791789
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:06 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

huh wat is dat
Daarmee plan ik mijn klanten in.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:08:32 #276
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_154791814
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:07 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Daarmee plan ik mijn klanten in.
Mooi overzichtelijk of niet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:11:14 #277
302898 RockNijntje
pi_154791906
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Mooi overzichtelijk of niet.
Ja klopt. Kan niet wachten tot Online Fucker Manager gereleased wordt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:11:47 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154791926
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja klopt. Kan niet wachten tot Online Fucker Manager gereleased wordt.
Sowieso dat je nummer een wordt dan
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:12:14 #279
302898 RockNijntje
pi_154791938
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Sowieso dat je nummer een wordt dan
ben al een hit
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:13:08 #280
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154791962
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:12 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

ben al een hit
Juist ja
pi_154792195
Ik blíjf verdomme overgeven. Het zweet staat op m'n voorhoofd.
Ik kan zo echt m'n buuv' niet onder ogen komen straks. Misschien maar afzeggen. :{
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:23:37 #282
302898 RockNijntje
pi_154792256
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:21 schreef niels0 het volgende:
Ik kan zo echt m'n buuv' niet onder ogen komen straks. Misschien maar afzeggen. :{
Leverfalen?
pi_154792367
quote:
Wat knap dat je helemaal zelf tot die beslissing gekomen bent.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:29:59 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154792431
Misschien?

Ik zou het afzeggen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:31:40 #285
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_154792485
heeft ie zogenaamd een booty call met de buurvrouw ja
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_154792509
quote:
Kater?
pi_154792536
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Chloroform het volgende:
gewoon overheen kotsen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:16 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154792546
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef Matip het volgende:

[..]

Kater?
Ontwenningsverschijnselen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:34 #289
64831 2NutZ
pi_154792556
quote:
'zogenaamd' :')
je denkt dat men zomaar liegt op internet? _O-
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:34:46 #290
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_154792590
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

'zogenaamd' :')
je denkt dat men zomaar liegt op internet? _O-
:')14.gif
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_154792648
quote:
niet gelogen!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:38:47 #292
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_154792716
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:36 schreef Mozy het volgende:

[..]

niet gelogen!
ja maar echt hoor
geloof je het zelf
pls
pi_154792803
Wat zijn we weer vriendelijk.
Afgezegd trouwens.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:42:27 #294
64831 2NutZ
pi_154792813
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:38 schreef Chloroform het volgende:

[..]

ja maar echt hoor
geloof je het zelf
pls
Jij liegt niet over dat je taarten bakt enzo toch? :o TOCH!? :(
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:42:27 #295
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_154792814
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:43:04 #296
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_154792838
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jij liegt niet over dat je taarten bakt enzo toch? :o TOCH!? :(
Jawel, eigenlijk heb ik heb ik helemaal geen oven
pi_154792853
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ontwenningsverschijnselen
Zo snel al?
pi_154792859
Hee kale
pi_154792868
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Toto69 het volgende:
Hee kale
Hey friek
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:44:23 #300
64831 2NutZ
pi_154792882
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Jawel, eigenlijk heb ik heb ik helemaal geen oven
Wel potjandikkie!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:44:26 #301
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154792884
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Zo snel al?
Moet je nagaan hoeveel hij dan normaal zuipt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: