Alles voor het grote geld ehquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weer
Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel watquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alles voor het grote geld eh
mij bezoldigd forumverslaafde welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel wat
Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werkquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mij bezoldigd forumverslaafde wel
soms jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 06:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werk
Orchideeën zijn sowieso verbazend sterke planten vind ik. Kunnen met vet weinig water toe e.d. maar houden wel van hitte. Beetje raar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben 'm nu met heel veel liefde aan het verzorgen en zie al beetje nieuwe bladeren komen. Dan wacht ik het nog af. En ja, echt fucking dom, veel te weinig licht daar. Overigens heb ik een halfdode orchidee ook weer tot leven kunnen wekken.Dat ding is nu echt hard aan het gaan.
Its a Tilburg thingquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet geweldig.
En om het te snappen moet je uit Tilburg komen.
Deze was al ouder dan 3 jaar tho....quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds 3 jaar misschien 10x geweest. Chai heef mij alleen over grappige dingen verteld.
Hey Chai, heb je je game on vandaag?quote:
Drank en drugs?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
Bietje last van ontwenningsverschijnselen lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |