abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154782275

pi_154782284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Het levert je meer op dan het kost.
Dat geldt voor zowat iedere werknemer
pi_154782292
veel plezier kattenmoordenaar
pi_154782301
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Het levert je meer op dan het kost.
Goede onderbouwing ook. En tuurlijk. Maar dat geldt ook voor normale werknemers. Als die me meer kosten dan het me oplevert, neem ik ze niet in dienst.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:13:15 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154782302
Bij mijn opleiding wordt er juist op aangedrongen dat je een stagevergoeding moet krijgen.
pi_154782305
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat geldt voor zowat iedere werknemer
Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaal
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
pi_154782321
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Goede onderbouwing ook. En tuurlijk. Maar dat geldt ook voor normale werknemers. Als die me meer kosten dan het me oplevert, neem ik ze niet in dienst.
Is geen onderbouwing. Immers mist, ajax domineert. De bal is rond, het is elf tegen elf.
pi_154782333
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Ja precies. Daarom moet er niet gedaan worden alsof het zo geweldig is als een werkgever een stagevergoeding geeft. Wat enorm tof van die gozer. Nee, het levert hem meer op dan het kost dus volstrekt normaal
Weet je wat je met die houding in de hand werkt? Als ik die houding zou hebben, laat ik mn stagiaires alleen het werk doen wat me geld oplevert. Het domme massawerk, wat niemand wil doen. Dat levert ook geld op.

Een uitdagend project waar ze van kunnen leren? Nee joh, laat dat de vaste krachten maar doen. Kan ik die stagiaires ook wel laten doen, maar die doen er wel vier keer zo lang over. Kost me dus geld.

Je hebt ooit een stage gehad waar je je ondergewaardeerd voelde, neem ik aan?
pi_154782336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Maar het kan hem nog meer opleveren.
pi_154782342
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij mijn opleiding wordt er juist op aangedrongen dat je een stagevergoeding moet krijgen.
op mijn school werd ook aangeraden om een stage met een vergoeding te vinden

later stage gelopen op mijn eigen school, geen vergoeding :')
pi_154782345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:14 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Is geen onderbouwing. Immers mist, ajax domineert. De bal is rond, het is elf tegen elf.
Lees deze reply anders nog maar eens:

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Oneens. Het resultaat van een wettelijk verplichte vergoeding zal zijn dat er veel minder stageplekken zijn.

Ik heb een ge-wel-di-ge stage gehad bij een non-profit organisatie die ondernemerschap probeerde te promoten onder studenten.

Die organisatie had -niet- de middelen me een vergoeding te geven. Zou er een wettelijk verplichte vergoeding zijn, had ik daar niet gezeten. Heb daar wel superveel geleerd. Na een week stage zat ik plotseling met een wethouder in Maastricht op het gemeentehuis te discussieren over bepaalde zaken.

Op die stage meer geleerd dan mijn hele opleiding bij elkaar. Met een wettelijk verplichte stagevergoeding was dat niet mogelijk geweest.
pi_154782348
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Weet je wat je met die houding in de hand werkt? Als ik die houding zou hebben, laat ik mn stagiaires alleen het werk doen wat me geld oplevert. Het domme massawerk, wat niemand wil doen. Dat levert ook geld op.

Een uitdagend project waar ze van kunnen leren? Nee joh, laat dat de vaste krachten maar doen. Kan ik die stagiaires ook wel laten doen, maar die doen er wel vier keer zo lang over. Kost me dus geld.

Je hebt ooit een stage gehad waar je je ondergewaardeerd voelde, neem ik aan?
Nee dat kost je geen geld want die stagiaires verdienen veel minder dan een werknemer
pi_154782351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Nee dat kost je geen geld want die stagiaires verdienen veel minder dan een werknemer
En omdat ze minder verdienen kost het me geen geld? logica dat :')
pi_154782356
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

op mijn school werd ook aangeraden om een stage met een vergoeding te vinden

later stage gelopen op mijn eigen school, geen vergoeding :')
Maar achteraf wel een chick gescoord, zij het met enige vertraging.

Al heb ik vernomen dat dat je nog meer geld kost.
pi_154782365
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Maar achteraf wel een chick gescoord, zij het met enige vertraging.

Al heb ik vernomen dat dat je nog meer geld kost.
ben echt zo skeer als de tyfus nu
pi_154782367
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:15 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Lees deze reply anders nog maar eens:

[..]

Natuurlijk had die organisatie wel de middelen.
pi_154782381
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:16 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En omdat ze minder verdienen kost het me geen geld? logica dat :')
Jij zegt dat het je geld kost omdat ze er vier keer langer over doen dan een werknemer

Het maakt geen fuck uit dat ze minder efficiënt zijn dan werknemers. Daar worden ze ook naar betaald
pi_154782393
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:17 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Natuurlijk had die organisatie wel de middelen.
Ik ben op de hoogte van de financiele huishouding van de desbetreffende organisatie. Ik ben nu zelfs sponsor van de organisatie _O-, nee, die ruimte is er niet.

Maar jouw standpunt (en je levensfase) is duidelijk. Je hebt een stage gehad en denkt 'ja goffedomme ik doe tog ook gwoon werruk net als al die anderuh, wrum krijg ik dan mindur joh'

Prima. Jij jouw mening, ik de mijne.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 01:19:37 ]
pi_154782415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik ben op de hoogte van de financiele huishouding van de desbetreffende organisatie. Ik ben nu zelfs sponsor van de organisatie _O-, nee, die ruimte is er niet.

Maar jouw standpunt (en je levensfase) is duidelijk. Je hebt een stage gehad en denkt 'ja goffedomme ik doe tog ook gwoon werruk net als al die anderuh, wrum krijg ik dan mindur joh'

Prima. Jij jouw mening, ik de mijne.
Je hebt geen flauw benul van mijn situatie

Maar blijf in de waan dat je zo'n fantastische filantroop bent dat je mensen die je gratis kunt laten werken een vergoeding geeft.

Daarnaast zeg ik nergens dat stagiaires evenveel zouden moeten verdienen. Een vergoeding zou standaard moeten zijn.
pi_154782439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Je hebt geen flauw benul van mijn situatie

En jij hebt geen flauw benul van de situatie van die organisatie b.v, en maakt daar toch hele stellige uitspraken over.

Tis goed met je.
pi_154782449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:21 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Daarnaast zeg ik nergens dat stagiaires evenveel zouden moeten verdienen. Een vergoeding zou standaard moeten zijn.
En ik zeg dat met een verplichte vergoeding gewoon heel veel (GOEDE EN NUTTIGE) stageplaatsen weg zullen vallen. Er is zonder die verplichting al een gebrek aan stageplaatsen.

Ik had een onbetaalde stage, en het is het beste wat me ooit is overkomen.
pi_154782451
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En jij hebt geen flauw benul van de situatie van die organisatie b.v, en maakt daar toch hele stellige uitspraken over.

Tis goed met je.
Iedere organisatie kan 200-300 per maand missen
pi_154782459
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:23 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Iedere organisatie kan 200-300 per maand missen
Je weet dat 200/300 netto per maand de organisatie meer kost dan 200/300?

En nee. Dat kan niet elke organisatie. Als je dat echt denkt ben je echt dom.
pi_154782474
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je weet dat 200/300 netto per maand de organisatie meer kost dan 200/300?

En nee. Dat kan niet elke organisatie. Als je dat echt denkt ben je echt dom.
Oke niet iedere organisatie. Iedere organisatie die projecten zoals jij omschreef uitvoert kan dat missen.
pi_154782509
ik uhh, ik ga naar bed

veel succes met jullie discussie verder grgr
pi_154782515
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:25 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Oke niet iedere organisatie. Iedere organisatie die projecten zoals jij omschreef uitvoert kan dat missen.
Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan omschrijven.

IK HAD TOEGANG TOT DE VOLLEDIGE FINANCIELE HUISHOUDING van die organisatie en ik zeg dat die ruimte er -niet- was. -IK- zeg dat er geen ruimte was -mij- te betalen.

Jij, zonder kennis van zaken, gaat mij vertellen dat die ruimte er wel was. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.

Daarbovenop geef ik aan dat ik mijn stagiaires een vergoeding geef. Waarom? Ik denk dat het ze in dit geval meer motiveert, en ik kan het missen, dus ja, dan vind ik inderdaad logisch dat ik ze een vergoeding geef.

Wat is nu je probleem? Ik geef simpelweg aan dat met een verplichte vergoeding er veel nuttige en goede stageplaatsen verloren gaan. Je bent nu echt aan het janken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 01:32:21 ]
pi_154782599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:28 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ik weet niet goed hoe ik het nog duidelijker kan omschrijven.

IK HAD TOEGANG TOT DE VOLLEDIGE FINANCIELE HUISHOUDING van die organisatie en ik zeg dat die ruimte er -niet- was. -IK- zeg dat er geen ruimte was -mij- te betalen.

Jij, zonder kennis van zaken, gaat mij vertellen dat die ruimte er wel was. Je hebt duidelijk geen flauw benul waar je het over hebt.

Daarbovenop geef ik aan dat ik mijn stagiaires een vergoeding geef. Waarom? Ik denk dat het ze in dit geval meer motiveert, en ik kan het missen, dus ja, dat vind ik inderdaad logisch dat ik ze een vergoeding geef.

Wat is nu je probleem? Ik geef simpelweg aan dat met een verplichte vergoeding er veel nuttige en goede stageplaatsen verloren gaan. Je bent nu echt aan het janken.
Oke rustig hoor. Bij een verplichte vergoeding gaan er een paar stageplaatsen verloren. Prima.

Net als dat er arbeidsplaatsen verloren gaan als je een minimumloon invoert. Prima

Geen reden om geen verplichte stagevergoeding in te voeren
pi_154782609
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:33 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Oke rustig hoor. Bij een verplichte vergoeding gaan er een paar stageplaatsen verloren. Prima.

Net als dat er arbeidsplaatsen verloren gaan als je een minimumloon invoert. Prima

Geen reden om geen verplichte stagevergoeding in te voeren
Je weet dat er nu al een flink tekort aan stageplaatsen is?

Hoe wil je dat gaan oplossen?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:34:55 #29
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_154782618
Ik kom terug van 't douchen en d'r is hier ineens 'n serieuze discussie over werk gaande. Wat is dit?
Hallon!
pi_154782631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je weet dat er nu al een flink tekort aan stageplaatsen is?

Hoe wil je dat gaan oplossen?
Dat is dan maar zo. Beter nuttige betaalde stageplaatsen dan onbetaalde stageplaatsen
pi_154782669
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:35 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Dat is dan maar zo. Beter nuttige betaalde stageplaatsen dan onbetaalde stageplaatsen
Maar blijkbaar ook beter nutteloze betaalde stageplaatsen dan nuttige onbetaalde stageplaatsen?

Je schiet volledig voorbij aan het primaire doel van stageplaatsen: LEREN.

Ik kan een stagevergoeding betalen, en dan een stagiaire alleen envelopen laten dichtlikken, of ik kan ze geen stagevergoeding geven en ze mee laten doen aan allemaal relevante projecten, en ze laten meedraaien in een bedrijf als een professional, begeleid door professionals, wat een nuttige leerervaring voor ze is.

En wat wil je dan doen met dat leger aan studenten die geen stage krijgen? Dat hoopt zich natuurlijk met elk jaar van de studie op. Die dan maar studievertraging van twee jaar laten oplopen oid?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 01:44:07 ]
pi_154782801
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Maar blijkbaar ook beter nutteloze betaalde stageplaatsen dan nuttige onbetaalde stageplaatsen?

Je schiet volledig voorbij aan het primaire doel van stageplaatsen: LEREN.

Ik kan een stagevergoeding betalen, en dan een stagiaire alleen envelopen laten dichtlikken, of ik kan ze geen stagevergoeding geven en ze mee laten doen aan allemaal relevante projecten, en ze laten meedraaien in een bedrijf, wat een nuttige leerervaring voor ze is.

En wat wil je dan doen met dat leger aan studenten die geen stage krijgen? Dat hoopt zich natuurlijk met elk jaar van de studie op. Die dan maar studievertraging van twee jaar laten oplopen oid?
Nutteloos en betaald sluit elkaar uit. Je kunt een stagiair niet zes maanden enveloppen laten dichtklikken. Hoop ik dan :D Of ben je dan van plan om een stagevacature te plaatsen waar je zegt een enveloppensluiter te zoeken?

Dat een paar meer studenten moeite zullen hebben een stageplaats te vinden. So be it, dat zullen de studenten zijn die het minst geschikt zijn stageplaatsen te vervullen. De ongemotiveerde, stage omdat het moet types zullen afvallen.
pi_154782824
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Nutteloos en betaald sluit elkaar uit. Je kunt een stagiair niet zes maanden enveloppen laten dichtklikken. Hoop ik dan :D Of ben je dan van plan om een stagevacature te plaatsen waar je zegt een enveloppensluiter te zoeken?

Dat een paar meer studenten moeite zullen hebben een stageplaats te vinden. So be it, dat zullen de studenten zijn die het minst geschikt zijn stageplaatsen te vervullen. De ongemotiveerde, stage omdat het moet types zullen afvallen.
Nutteloos en betaald sluit elkaar niet uit, tenminste, afhankelijk vanuit wiens perspectief je het bekijkt.
Ik kan een stagiaire werk laten doen wat mij geld oplevert (dus nuttig), maar waarvan die stagiaire he-le-maal niks zal leren.

Ik kan die stagiaire ook werk geven waarvan ik weet dat het niet efficient zal verlopen, maar die stagiaire wel veel zal leren. Kijk ik puur naar het winstgevende, kies ik natuurlijk voor optie 1.

Jouw 'visie' levert meer problemen op dan het oplost, puur omdat je van mening bent dat die stagevergoeding verplicht moet zijn.
pi_154782846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nutteloos en betaald sluit elkaar niet uit, tenminste, afhankelijk vanuit wiens perspectief je het bekijkt.
Ik kan een stagiaire werk laten doen wat mij geld oplevert (dus nuttig), maar waarvan die stagiaire he-le-maal niks zal leren.

Ik kan die stagiaire ook werk geven waarvan ik weet dat het niet efficient zal verlopen, maar die stagiaire wel veel zal leren. Kijk ik puur naar het winstgevende, kies ik natuurlijk voor optie 1.

Jouw 'visie' levert meer problemen op dan het oplost, puur omdat je van mening bent dat die stagevergoeding verplicht moet zijn.
Ik neem aan dat je van te voren een soort van vacature opstelt. Wie je zoekt, welke werkzaamheden iemand gaat verrichten etc. Op het moment dat je een stagiaire alleen als goedkope dommekracht gaat gebruiken zal de school niet akkoord gaan.
pi_154782848
Ik mag tenminste hopen dat het zo gaat
pi_154782858
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:56 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Op het moment dat je een stagiaire alleen als goedkope dommekracht gaat gebruiken zal de school niet akkoord gaan.
Je hebt weinig binding met de realiteit? Dit is nu net mijn hele punt. Dit kan je als bedrijf doen.

Ikzelf heb een onbetaalde stageplek gehad, en als ik kijk naar stageplekken van klasgenoten die wel betaald kregen, heb ik veel meer opgestoken van mijn onbetaalde stageplek dan veel klasgenoten van hun betaalde stageplek.

En juist die hele nuttige, onbetaalde stageplekken verdwijnen als je een stagevergoeding verplicht gaat stellen.

Ik ben helemaal -voor- stagevergoedingen, ik geef ze zelf ook, ik vind dat gewoon correct. Maar dat komt omdat ik er financieel gewin uit haal. Er zijn echt -genoeg- organisaties waar dat financieel gewin er niet is, maar die plekken kunnen wel geweldige leerplekken zijn. Stel je die vergoeding verplicht, verdwijnen die stageplekken.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2015 02:02:51 ]
pi_154782869
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:58 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je hebt weinig binding met de realiteit?
verlicht mij
pi_154782872
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:59 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

verlicht mij
Zie mijn uitgebreide antwoord.
pi_154782892
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:00 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Zie mijn uitgebreide antwoord.
Dat zou je als bedrijf niet moeten kunnen doen. Nogmaals. Er wordt vooraf toch vastgesteld wat iemand gaat doen. Stagecontract oid. Waar de school mee akkoord moet gaan. Dan moet ook de werkgever zich hieraan houden
pi_154782901
Het tweede punt. Oke, er gaan nuttige stageplaatsen verloren. Net als dat stagiaires die nu geen vergoeding krijgen omdat de werkgever een gierige klootzak is erop vooruit gaan.
pi_154782908
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:02 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Dat zou je als bedrijf niet moeten kunnen doen. Nogmaals. Er wordt vooraf toch vastgesteld wat iemand gaat doen. Stagecontract oid. Waar de school mee akkoord moet gaan. Dan moet ook de werkgever zich hieraan houden
Ga je nu echt niet in op wat ik zeg? Ik ben echt mijn best aan het doen een normale, vriendelijke discussie met je te voeren, maar ga dan wel in op wat ik zeg.

Mocht het een te grote lap tekst zijn, vat ik het hier samen:

Als je een stagevergoeding verplicht stelt, zullen stageplekken bij bepaalde organisaties onmogelijk worden. Deze locaties kunnen geweldige leerplekken zijn, ondanks dat ze niet de financiele ruimte hebben een stagiaire te betalen.

Ik heb dan liever onbetaald die geweldige leerplek, dan betaald een kut leerplek.
pi_154782921
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:05 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ga je nu echt niet in op wat ik zeg? Ik ben echt mijn best aan het doen een normale, vriendelijke discussie met je te voeren, maar ga dan wel in op wat ik zeg.

Mocht het een te grote lap tekst zijn, vat ik het hier samen:

Als je een stagevergoeding verplicht stelt, zullen stageplekken bij bepaalde organisaties onmogelijk worden. Deze locaties kunnen geweldige leerplekken zijn, ondanks dat ze niet de financiele ruimte hebben een stagiaire te betalen.

Ik heb dan liever onbetaald die geweldige leerplek, dan betaald een kut leerplek.
Gast je negeert mijn hele punt met "je hebt weinig binding met de realiteit". :')
pi_154782960
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:06 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Gast je negeert mijn hele punt met "je hebt weinig binding met de realiteit". :')
Als je echt denkt de gemiddelde school superhoge kwaliteitscontrole heeft op de stageplekken kom je echt van een koude kermis thuis.

Ja er is een profielschets, een vacatureomschrijving. Grote kans dat je eenmaal in die functie hele andere dingen moet doen. Klagen? Het stagebedrijf zal zeggen dat je toch echt de werkzaamheden mag doen die omschreven staan. Mag jij het tegendeel bewijzen.

Daarentegen als ik zeg dat er al een tekort aan stageplekken is, en ik ook aangeef dat veel stageplekken zullen wegvallen bij een verplichte vergoeding, zeg jij "ach ja, dat is dan maar zo", maar zo los je natuurlijk geen problemen op. Zo creeer je problemen.

Ik ga in ieder geval slapen. We gaan elkaar toch niet snappen denk ik. Truste.
pi_154782991
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:11 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Als je echt denkt de gemiddelde school superhoge kwaliteitscontrole heeft op de stageplekken kom je echt van een koude kermis thuis.

Ja er is een profielschets, een vacatureomschrijving. Grote kans dat je eenmaal in die functie hele andere dingen moet doen. Klagen? Het stagebedrijf zal zeggen dat je toch echt de werkzaamheden mag doen die omschreven staan. Mag jij het tegendeel bewijzen.

Dan moet daar betere controle opkomen. Omdat bedrijven contractbreuk zullen plegen moet er geen verplichte stagevergoeding komen :')

Anyway, we komen hier toch niet uit. Welterusten.
pi_154783013
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:16 schreef Hadtjememaar het volgende:

[..]

Omdat bedrijven contractbreuk zullen plegen moet er geen verplichte stagevergoeding komen :')

Dat is natuurlijk he-le-maal niet wat ik de hele tijd aan het zeggen ben. Ik vat het in -1- zin samen, en dan laat ik het echt rusten:

'Met een verplichte stagevergoeding zullen veel nuttige stages wegvallen, terwijl er al een tekort is'

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

gr gr.
pi_154783033
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:19 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk he-le-maal niet wat ik de hele tijd aan het zeggen ben. Ik vat het in -1- zin samen, en dan laat ik het echt rusten:

'Met een verplichte stagevergoeding zullen veel nuttige stages wegvallen, terwijl er al een tekort is'

Ik hoop dat het nu duidelijk is.

gr gr.
Dat zei je in je vorige post wel.

Daarnaast heb ik mijn twijfels bij het doemscenario uit je stelling + dit
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 02:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
Het tweede punt. Oke, er gaan nuttige stageplaatsen verloren. Net als dat stagiaires die nu geen vergoeding krijgen omdat de werkgever een gierige klootzak is erop vooruit gaan.
Of dit onder aan de streep positief of negatief uitpakt zullen we nooit weten
pi_154783689
:O
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:50:23 #48
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783769
quote:
Goedemorgen *O*
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_154783770
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:50 schreef Remqo het volgende:

[..]

Goedemorgen *O*
weinig zin vandaag :r

Wilde eigenlijk vrij... maar onderbezetting
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:53:59 #50
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783775
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

weinig zin vandaag :r

Wilde eigenlijk vrij... maar onderbezetting
Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weer ;(
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_154783779
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:53 schreef Remqo het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk ook geen zin, maar het moet maar weer ;(
Alles voor het grote geld eh :')
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:56:43 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783784
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

Alles voor het grote geld eh :')
Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel wat
- Ian Malcolm
pi_154783785
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:56 schreef Remqo het volgende:

[..]

Professioneel proefslaper bij een matrassenfabriek lijkt me wel wat
mij bezoldigd forumverslaafde wel
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 06:58:55 #54
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783787
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:

[..]

mij bezoldigd forumverslaafde wel
Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werk
- Ian Malcolm
pi_154783790
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 06:58 schreef Remqo het volgende:

[..]

Jij kan teminste nog op FOK! zitten tijdens je werk
soms ja
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2015 @ 07:00:04 #56
88815 The_Emotion
98.3
pi_154783792
Snel m'n broodjes smeren, en hup naar werk
- Ian Malcolm
pi_154783819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben 'm nu met heel veel liefde aan het verzorgen en zie al beetje nieuwe bladeren komen. Dan wacht ik het nog af. En ja, echt fucking dom, veel te weinig licht daar. Overigens heb ik een halfdode orchidee ook weer tot leven kunnen wekken. _O_ Dat ding is nu echt hard aan het gaan.
Orchideeën zijn sowieso verbazend sterke planten vind ik. Kunnen met vet weinig water toe e.d. maar houden wel van hitte. Beetje raar.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_154783835
Wat een discussie over stages jongons ;s . Verbaas me dat Vanillekwark er het een en ander over te vertellen heeft, dacht altijd dat je 12 was man ;s .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_154783858
Mogge
pi_154783920
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:20 schreef -supergirl- het volgende:
Mogge
pi_154784286
echt, niet eens chai die wakker is :o
pi_154784351
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:24 schreef gianni61 het volgende:
echt, niet eens chai die wakker is :o
Jawel hoor
pi_154784448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Jawel hoor
goedemorgen
pi_154784691
Heuj, mijn ban zit er weer op. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:06:07 #65
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_154784746
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:06 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

:')

Hij is niet geweldig.

En om het te snappen moet je uit Tilburg komen.
Its a Tilburg thing

quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:53 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik ben hier sinds 3 jaar misschien 10x geweest. Chai heef mij alleen over grappige dingen verteld.
Deze was al ouder dan 3 jaar tho....
dan is ze dat vergeten.. kan gebeuren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154784780
quote:

[..]

Jawel hoor
Goedemorgen chai
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:32 #67
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154785012
Moggeee en..

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:27:44 #68
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154785016
game on players.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:28:42 #69
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_154785035
quote:

[..]

Jawel hoor
Hey Chai, heb je je game on vandaag?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:30:32 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785061
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:59 schreef dimmak het volgende:
Heuj, mijn ban zit er weer op. :')
jammer
pi_154785267
Gütenmorgen. :)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:43:23 #72
444982 okedoei
No pain no gain
pi_154785271
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 07:00 schreef Remqo het volgende:
Snel m'n broodjes smeren, en hup naar werk
Werk ze.
United States of America _O_
pi_154785366
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

jammer
Uitvinder van de biersmiley.
pi_154785492
Bietje last van ontwenningsverschijnselen lol.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:03:47 #75
64831 2NutZ
pi_154785643
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:54 schreef niels0 het volgende:
Bietje last van ontwenningsverschijnselen lol.
Drank en drugs?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_154785709
Oeps bijna (weer) de printer gemold.
Per ongeluk super dik papier erin gestopt en dat loopt natuurlijk vast.

#kantoorstruggle
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_154785715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Drank en drugs?
Als je bitch wil chillen ..
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_154785722
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Drank en drugs?
Gisteren bier, wijn, en cava. Drugs doe ik nog zelden.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:09:06 #79
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785724
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

#kantoorstruggle

Zo'n printer heeft toch al een voorraad papier?
pi_154785738
quote:

#kantoorstruggle
per ongeluk. jaja
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:10:32 #81
64831 2NutZ
pi_154785752
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:08 schreef niels0 het volgende:

[..]

Gisteren bier, wijn, en cava. Drugs doe ik nog zelden.
Alcoholistje ben je ook.

quote:

#kantoorstruggle
Welke lul zet er dan ook van dat papier bij :') iedereen weet dat vrouwen dat niet snappen.
pi_154785814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Alcoholistje ben je ook.

Helaas ja. Wanneer ik alleen ben.
Met een vrouw om me heen niet.
pi_154785822
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zo'n printer heeft toch al een voorraad papier?
Hij was leeg en ik wilde het bijvullen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:14:12 #84
64831 2NutZ
pi_154785829
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Alleen drinken is nog erger idd :o tijd om een vrouw te zoeken.
pi_154785830
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

per ongeluk. jaja
Nee oke, stiekem wilde ik de boel saboteren en naar huis gaan
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:14:29 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785833
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:13 schreef niels0 het volgende:

[..]

Ga eens naar een AA-bijeenkomst...
pi_154785841
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Alcoholistje ben je ook.

[..]

Welke lul zet er dan ook van dat papier bij :') iedereen weet dat vrouwen dat niet snappen.
lol :') Was een restje dik papier in de verpakking gewoon papier.

Inb4 je bent zelf dik papier
pi_154785845
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee oke, stiekem wilde ik de boel saboteren en naar huis gaan
we mogen hier 2 uur eerder naar huis als we vanmiddag naar het bedrijfsfeest gaan.
wat een feest
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:18:06 #89
64831 2NutZ
pi_154785902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

lol :') Was een restje dik papier in de verpakking gewoon papier.

Inb4 je bent zelf dik papier
Hahaha :')

Maar goed de printer is weer gemaakt nu?
pi_154785920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ga eens naar een AA-bijeenkomst...
Zie ik niet zitten.
Zitten volgens mij van die lui die dronken autorijden of hun vrouw meppen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:20:27 #91
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154785943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:19 schreef niels0 het volgende:

[..]

Zie ik niet zitten.
Dat is een vooroordeel
pi_154785960
quote:

[..]

Zie ik niet zitten.
Eens gaan kijken kan geen kwaad, toch?
pi_154785964
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]

we mogen hier 2 uur eerder naar huis als we vanmiddag naar het bedrijfsfeest gaan.
wat een feest
Het zou gaan regenen toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha :')

Maar goed de printer is weer gemaakt nu?
Ja, ik heb de printer uit elkaar moeten halen

(Lees; deurtje open, papier eruit vissen en deurtje weer dicht)
Dit als vrouw zijnde snap ik dit nog net :) :)
pi_154785974
quote:

[..]

Zie ik niet zitten.
Wat is er mis met je vrouw meppen?

Dronken autorijden kan natuurlijk echt niet.
pi_154785979
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Het zou gaan regenen toch?

ben bang van niet ;(
pi_154785993
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

ja maar ja, wat is dronken? :D
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:23:02 #97
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_154785999
quote:

[..]

Zie ik niet zitten.
Mensen die zulke shit doen lijken mij niet het type persoon om te erkennen dat ze zelf een probleem hebben.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 10:23:06 #98
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_154786000
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik zal je eens meppen :9~
pi_154786002
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ben bang van niet ;(
Ik bestel wel even een brandweer

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja maar ja, wat is dronken? :D
Zodanig dat je kindertjes van de weg af rijdt?
pi_154786004
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik zal je eens meppen :9~
:') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')