wow pewpew zo uit het nietsquote:
Organiseer toch een ridderpride en ridder-sex marriage manquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik geen ridder fetisj hebben ofzo?
Nee ik verdedig Hermann.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het enige wat jij post zijn ook random beledgingen he?
Dat is een porygon2.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een UIneem snel weer dat SS teken pls
Waarom, herman en ik zijn als broer en zus ;ssquote:
Goede SC, slechte SC. Nee dit FOK!ken spaart je niet...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Ze zouden eens een serie over de SC moeten maken
Ook lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorryIk vind veel vis niet lekker. Heb liever garnalen of gamba's hnnnnggggg
Nice wel. Klinkt wel gek, zalm met ijs.
ik ben echt zielsgelukkig nuquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom, herman en ik zijn als broer en zus ;ss
Ok zaaduserquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lukt 'm zelf wel. En ik heb ook z'n rug.
Ik moest aan je denken vandaag, stond op de roltrap en ik zag een stelletje hand vasthouden en eentje leek best wel op jou. Ik zeg op opeens ''oh wat sjatttigg'' meende het srs maar ze keken me even zo aan. Weet niet of ze dachten dat ik sarcastisch was ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Organiseer toch een ridderpride en ridder-sex marriage man
What's next? Transridder?
Ik kan de relaties hier allemaal niet bijhouden hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom, herman en ik zijn als broer en zus ;ss
Porygon2. De evo van Porygon en de pre-evo van Porygon-Z. Het is een robot eend pokémon gefabriceerd door team rocket. Heeft een goede sp.A stat met goed assortiment aan dergelijke moves.quote:
isnietergquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, is vb nu opeens weer verdwenen ofzo
jawelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hey
vb
Jij hebt wel kennis over planten he.
Dan heb je een tijdslot na 10 uur avonds nodig.. Met al de beledigingen hier, oh oh ohquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Ze zouden eens een serie over de SC moeten maken
geen pokemon meester worden met de best uitziende pokemonquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Qua looks wel ja. Maarja...stats... Stats...
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.En tonijn en gamba's mogen er ook wezen.
Zou het vlees voor je eruit zuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook lekker.Heb beetje garnalen/rivierkreeft/wat het ook was trauma opgelopen, kreeg onpelbare dingen voorgeschoteld waar je alleen een heel klein beetje vlees uit kon zuigen met heel veel moeite.
Ja, en ijs als voorgerecht ook. 5 sterren tent, zal wel hip zijn of zo.
Gvd ik mis het eten daar.
ja rustig man weet je hoe laat het isquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, is vb nu opeens weer verdwenen ofzo
wow, gepakt, hard geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja had ik gepakt omdat jij erover begon. Was nice.
23:44quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja rustig man weet je hoe laat het is
Ik vind hem er verneukt uitzienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Porygon2. De evo van Porygon en de pre-evo van Porygon-Z. Het is een robot eend pokémon gefabriceerd door team rocket. Heeft een goede sp.A stat met goed assortiment aan dergelijke moves.
Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken vandaag, stond op de roltrap en ik zag een stelletje hand vasthouden en eentje leek best wel op jou. Ik zeg op opeens ''oh wat sjatttigg'' meende het srs maar ze keken me even zo aan. Weet niet of ze dachten dat ik sarcastisch was ofzo.
Ik ben ook op de depri music tour atm.quote:
THE GREATquote:
Ik heb een fuchsia en die deed het supergoed totdat ik het briljante idee had om 'm ergens anders neer te zetten. Toen is ie helemaal doodgegaan.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het vlees voor je eruit zuigen.
Zeker hipster chique of dat niet?
Laten we naar Spanje gaan.
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen pokemon meester worden met de best uitziende pokemon
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.
vind scyther er toffer uit zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
Nah niet hipster maar het menu vond ik een beetje tryhard. Weet niet precies meer hoe en wat, zal het eens opzoeken voor je, dan kan je het keuren als horecagodin.
OK.
tweede generatie was ook gewoon tof gquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.
ja ik wist toen wel zeker dt jij het niet was. Maar ik was niet alleen dus was minder awkwardquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hahaals ik het was had ik je wel herkend. Wie weet, ooit op n dag.
Even afwachten denk ik. Kans bestaat wel omdat je al later in het seizoen bent 'ie niet meer aanslaat. Maar waarom ging 'ie dood? Kreeg 'ie op de nieuwe plek niet genoeg licht of zo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een fuchsia en die deed het supergoed totdat ik het briljante idee had om 'm ergens anders neer te zetten. Toen is ie helemaal doodgegaan.Heb alle dode takken er al afgesnoeid, maar kan ik nu beter helemaal aftoppen of gewoon kijken hoe het nu zal gaan?
I've got a glaced carrot for you right here.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben benieuwdOverigens heb ik zelf niet zo veel met sterrenzaken hoor. Rot op met je geglaceerde wortel. ;s
Dunno.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede generatie was ook gewoon tof g
Het zijn er al 720quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.
high-five *WHPSH*quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I've got a glaced carrot for you right here.
[ afbeelding ]
Mijn boontje is nice and intact.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij bent sws wel besneden toch
Hotquote:
Ik ben 'm nu met heel veel liefde aan het verzorgen en zie al beetje nieuwe bladeren komen. Dan wacht ik het nog af. En ja, echt fucking dom, veel te weinig licht daar. Overigens heb ik een halfdode orchidee ook weer tot leven kunnen wekken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Even afwachten denk ik. Kans bestaat wel omdat je al later in het seizoen bent 'ie niet meer aanslaat. Maar waarom ging 'ie dood? Kreeg 'ie op de nieuwe plek niet genoeg licht of zo?
Hoeft van mij normaalgesproken ook allemaal niet. Maar ja, voor de gelegenheid was het leuk. En lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben benieuwdOverigens heb ik zelf niet zo veel met sterrenzaken hoor. Rot op met je geglaceerde wortel. ;s
you can do anything if you put your mind to itquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat geluid geschreven kon worden. Maar het kan blijkbaar.
Ik zal de volgende keer wel die hoed opzetten die ik op had in US. Dan zie je me al van mijlenverquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik wist toen wel zeker dt jij het niet was. Maar ik was niet alleen dus was minder awkward
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I've got a glaced carrot for you right here.
[ afbeelding ]
Ken ze allemaal niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://pokemon.wikia.com/wiki/Category:Generation_II_Pok%C3%A9mon
zitten toch wel bazen tussen
Too hot 4 FOK! =$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn boontje is nice and intact.
[..]
Hot. Tell me moar.
Spannend. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft van mij normaalgesproken ook allemaal niet. Maar ja, voor de gelegenheid was het leuk. En lekker.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel die hoed opzetten die ik op had in US. Dan zie je me al van mijlenver
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig heb je pokemon die op een kaars of sleutelhanger lijken
ok doeiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Er gaat een neger gaat naar de hoeren en hij zegt: 'ik wil graag exotisch gepijpt worden.' Toen zegt die hoer: 'wat is dat, exotisch gepijpt worden?' 'Nou' zegt die neger, 'ik hou d'r van om een stukje kaas enzo op m'n worst.' Toen zegt die hoer: 'Daar heb ik nog nooit van gehoord.' 'Nou' zegt die neger, 'Doe dat maar'. Dus die hoer pakt een plakje ham en die gooit hem op de lul van die neger. Die hoer die zal denken: wat is dit nog dan? Ze pakt een plakje ham enzo, kaas d'r op, uitje d'r op, weet ik veel. Toen zegt die hoer: 'Wat moet ik nu doen?' Hij zegt: 'Een broooodje!' 'Een broodje?' 'Ja een brooodje!' zegt ie. 'Met mijn lul ertussen.' Dus die hoer die denkt: nou wat een mongool ja. Ik doe dat broodje ertussen en die hoer die wil een hap nemen. 'Oew even woeachten!' zegt die neger. 'Nu eet ik 'm zelf wel op!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Er gaat een neger gaat naar de hoeren en hij zegt: 'ik wil graag exotisch gepijpt worden.' Toen zegt die hoer: 'wat is dat, exotisch gepijpt worden?' 'Nou' zegt die neger, 'ik hou d'r van om een stukje kaas enzo op m'n worst.' Toen zegt die hoer: 'Daar heb ik nog nooit van gehoord.' 'Nou' zegt die neger, 'Doe dat maar'. Dus die hoer pakt een plakje ham en die gooit hem op de lul van die neger. Die hoer die zal denken: wat is dit nog dan? Ze pakt een plakje ham enzo, kaas d'r op, uitje d'r op, weet ik veel. Toen zegt die hoer: 'Wat moet ik nu doen?' Hij zegt: 'Een broooodje!' 'Een broodje?' 'Ja een brooodje!' zegt ie. 'Met mijn lul ertussen.' Dus die hoer die denkt: nou wat een mongool ja. Ik doe dat broodje ertussen en die hoer die wil een hap nemen. 'Oew even woeachten!' zegt die neger. 'Nu eet ik 'm zelf wel op!
quote:
Nouja. Magnemite is ook een magneet :pquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig heb je pokemon die op een kaars of sleutelhanger lijken
daar word je toch iets vrolijker van dan ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja. Magnemite is ook een magneet :p
What the shit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar word je toch iets vrolijker van dan dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom: first generation best generation.
Klefkiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima, beetje boodschappen gedaan, beetje rollercoaster, beetje voetbaltraining. prima. die van jou?quote:
Dit is een forum. Dit is een zogenaamde slowchat op een specifiek subforum (KLB)quote:
Na de derde/vierde generatie was ik er wel klaar meequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |