Snap je, je bent zuur.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow waar heb ik dit aan verdiend ;s
Ik ken Maastricht niet. =$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja we waren zo druk bezig met onze verhalen dat we het waren vergeten. En het is gewoon ook zo onduidelijk en annoying in maastricht vaak. Zijn tienduizend Qparks eromheen.
Dankje
ja bedankt hans die snapte ikquote:
Ik weet toch ook niet waarom je zuur bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja bedankt hans die snapte ik
maar waarom ;ss
is meestal een teken van een disbalans in de schedequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet waarom je zuur bent.
ik heb het einde gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed voor een paar seizoenen en toen keihard gekeldert.
Seizoen 4quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed voor een paar seizoenen en toen keihard gekeldert.
waarom noem je me zuur, ben op m'n paasbest nu ;ssquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet waarom je zuur bent.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onder andere.
Lust geen zalm.Zalm ziet er wel zo kklekker uit eh, maar neh.
Ja ik dacht eerst ook wtf maar was echt kklekker. Was zalmcarpaccio overigens.quote:En met passievruchtijs? for rl ;s
Yep...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het einde gezien
zelfs zonder de serie te zien had ik eengezicht
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lagertha zonder modder op haar gezicht en een zwaard in haar hand
Zo had Dexter ook moeten eindigen ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yep...
Breaking Bad heeft ook de standaard gezet m.b.t. serie-eindes.
Klopt, je bent best oke, xoxoxox.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
waarom noem je me zuur, ben op m'n paasbest nu ;ss
The Shield heeft nog steeds mijn favoriete serie einde. was gewoon perfect.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yep...
Breaking Bad heeft ook de standaard gezet m.b.t. serie-eindes.
Ik wil je wel rondleidenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken Maastricht niet. =$
Nog wat leuks gekocht in Maasmechelen?
Seizoen 7 is wel weer goed, heeft ook Yvonne Strafapskiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het einde gezien
zelfs zonder de serie te zien had ik eengezicht
Dexter, dood op de grond in een meth lab?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo had Dexter ook moeten eindigen ja.
mag ik geen ridder fetisj hebben ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.
Heb ik me weer hennig vergist.
Ja sorryquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht eerst ook wtf maar was echt kklekker. Was zalmcarpaccio overigens.
Die was wel goed alleen waren seizoen 6 en 8 dramatisch slechtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 7 is wel weer goed, heeft ook Yvonne Strafapski
Ben je ook scheel gaan kijken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Crip het volgende:
Grath je had mij wel geïnspireerd vandaag.
Was nog altijd beter geweest dan houthakker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dexter, dood op de grond in een meth lab?
wat heb jij nou weer voor een UIquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.
Heb ik me weer hennig vergist.
Goed punt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was nog altijd beter geweest dan houthakker.
oh you :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, je bent best oke, xoxoxox.
Is goed. =$ Heb er ook familie wonen, kan je gelijk kennismaken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil je wel rondleiden
Neuh, alleen gegeten daar.
Nee hij is nu geen neonazi meer, hij heeft een islamitisch iemand in zijn vriendenkring.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een UIneem snel weer dat SS teken pls
heyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een UIneem snel weer dat SS teken pls
dp heeft ook kennis over bepaalde planten ehehehehquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hey
vb
Jij hebt wel kennis over planten he.
ehehhehehe hehehehehequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp heeft ook kennis over bepaalde planten eheheheh
Oeh.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. =$ Heb er ook familie wonen, kan je gelijk kennismaken.
Wat heb je gegeten?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ehehhehehe hehehehehe
hehehhehe
Doe normaal.
quote:
Doe zelf normaal snolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ehehhehehe hehehehehe
hehehhehe
Doe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |