Ja, ik heb niks tegen guac hoor, integendeel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak de beste guac, zou je proeven?
Terecht ookquote:
Ajax A1 vorig seizoen Jeugd CL gewonnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste feeder clubs hebben en ze actief uitlenen aan de juiste ploegen. En je hebt natuurlijk Jong Ajax in de JL
Eerst waren mijn vriendin en ik wat gaan eten in Maasmechelen, daarna besloten we naar Maastricht te gaan om even naar de stad te gaan. Daarna wilde we nog even terassen maar we vonden niets leuk genoeg dus besloten we weer terug naar Maasmechelen te gaan om daar in een cafeetje wat te drinken. Nou we waren vergeten in welke Qpark we de auto hadden geparkeerd dus hadden we zeker 45 min gelopen door de stad van Maastricht en erom heen.quote:
If it works, it works.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax A1 vorig seizoen Jeugd CL gewonnen
Wel flink geholpen
Bedankt voor Donyell Malen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax A1 vorig seizoen Jeugd CL gewonnen
Wel flink geholpen
tiswat meidquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst waren mijn vriendin en ik wat gaan eten in Maasmechelen, daarna besloten we naar Maastricht te gaan om even naar de stad te gaan. Daarna wilde we nog even terassen maar we vonden niets leuk genoeg dus besloten we weer terug naar Maasmechelen te gaan om daar in een cafeetje wat te drinken. Nou we waren vergeten in welke Qpark we de auto hadden geparkeerd dus hadden we zeker 45 min gelopen door de stad van Maastricht en erom heen.Uiteindelijk gevonden en naar Maasmechelen gereden, daar bij de cafeetjes aangekomen zat het bomvol met alleen Turkse en Marokkaanse mannen en dachten we hell no. Dus zijn we maar weg gegaan en nu ben ik thuis.
#dagboek
inb4 tiswat meid
inb4 tl;dr
Vriendelijk dit hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook Limburger en wil niet geassocieerd worden met types zoals jij.
Hey ik ga van de week naar maastrichtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst waren mijn vriendin en ik wat gaan eten in Maasmechelen, daarna besloten we naar Maastricht te gaan om even naar de stad te gaan. Daarna wilde we nog even terassen maar we vonden niets leuk genoeg dus besloten we weer terug naar Maasmechelen te gaan om daar in een cafeetje wat te drinken. Nou we waren vergeten in welke Qpark we de auto hadden geparkeerd dus hadden we zeker 45 min gelopen door de stad van Maastricht en erom heen.Uiteindelijk gevonden en naar Maasmechelen gereden, daar bij de cafeetjes aangekomen zat het bomvol met alleen Turkse en Marokkaanse mannen en dachten we hell no. Dus zijn we maar weg gegaan en nu ben ik thuis.
#dagboek
inb4 tiswat meid
inb4 tl;dr
De maas.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hey ik ga van de week naar maastricht
kan je me iets aanraden qua plekjes
Op de bodem zeker?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook Limburger en wil niet geassocieerd worden met types zoals jij.
Gelukkig maar, anders wist ik niet of we nog wel konden gaan trouwen hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen guac hoor, integendeel.
Mooi dat hebben we gezien, kan je nu weer weg?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]dus omdat we toevallig op eenzelfde stuk grond wonen en ook cultuur delen wordt jij gelijk met mij geassocieerd?
Zelfs m'n lockscreen is Limburgs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]dus omdat we toevallig op eenzelfde stuk grond wonen en ook cultuur delen wordt jij gelijk met mij geassocieerd?
Zelfs m'n lockscreen is Limburgs![]()
[ afbeelding ]
Heb je in een citroen gebeten of ben je altijd zo zuur?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mooi dat hebben we gezien, kan je nu weer weg?
De specifieke parkeerplaats vergeten OK, maar vergeten in welke parkeergarage je staat?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
#dagboek
inb4 tiswat meid
inb4 tl;dr
heb je moeders kut geliktquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je in een citroen gebeten of ben je altijd zo zuur?
1984, gast, watquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Robin of Sherwood... beste Robin Hood adaptatie ooit.
True maar bij de andere series kan ik die gewoon marathonnen he.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk Mr Robot, heeft nog maar 6 afleveringen
Heb seizoen 1 een jaar terug gezien, ben wel bijna alles vergeten denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vikings
Black Sails moet ik S2 ook nog van zien, schijnt beter te zijn dan 1.
Hij is graag de enige homo in het topic.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je in een citroen gebeten of ben je altijd zo zuur?
echt levenloos als je al die series gezien hebt ;sssquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
als je niet minstens alle series in de OP hebt gezien ben je een droeftoeter
Langs de maas, daar heb je ook veel cafeetjes en restaurantjes. En uhm centrum sws, de markt daar kun je ook lekker eten. Als je van de sisha bent heb je op de markt Lezzet is turks restaurant die ook ernaast sisha heeft. Verder kun je boottocht maken daaro, je ziet dat bord langs de maas. En voor de rest gwn lopen en mooie plekjes bekijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hey ik ga van de week naar maastricht
kan je me iets aanraden qua plekjes
Hoezo, wil je nachos met guac serveren op de bruiloft?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders wist ik niet of we nog wel konden gaan trouwen hoor.
meesten gezien voordat FOK! het verpesten van mijn leven overnamquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
echt levensloos als je al die series gezien hebt ;sss
het is hermann..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
echt levenloos als je al die series gezien hebt ;sss
Haha Chloro heeft dit veroorzaakt:quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
echt levenloos als je al die series gezien hebt ;sss
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is graag de enige homo in het topic.
Ja we waren zo druk bezig met onze verhalen dat we het waren vergeten. En het is gewoon ook zo onduidelijk en annoying in maastricht vaak. Zijn tienduizend Qparks eromheen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
De specifieke parkeerplaats vergeten OK, maar vergeten in welke parkeergarage je staat?!![]()
![]()
Maar ja, klinkt vermoeiend. Kusje d'r op hoor.
Er zijn er drie in het centrum. En als je tussen ze alle drie op en neer loopt ben je maximaal een kwartier bezig johquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja we waren zo druk bezig met onze verhalen dat we het waren vergeten. En het is gewoon ook zo onduidelijk en annoying in maastricht vaak. Zijn tienduizend Qparks eromheen.
Dankje
Onder andere.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo, wil je nachos met guac serveren op de bruiloft?
Had in BCN echt een geil voorgerecht trouwens, zalm met passievruchtijs.
Je hebt eromheen nog meer hoor. Niet alleen in het centrum.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn er drie in het centrum. En als je tussen ze alle drie op en neer loopt ben je maximaal een kwartier bezig joh
wow waar heb ik dit aan verdiend ;squote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha Chloro heeft dit veroorzaakt:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt eromheen nog meer hoor. Niet alleen in het centrum.
Snap je, je bent zuur.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow waar heb ik dit aan verdiend ;s
Ik ken Maastricht niet. =$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja we waren zo druk bezig met onze verhalen dat we het waren vergeten. En het is gewoon ook zo onduidelijk en annoying in maastricht vaak. Zijn tienduizend Qparks eromheen.
Dankje
ja bedankt hans die snapte ikquote:
Ik weet toch ook niet waarom je zuur bent.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ja bedankt hans die snapte ik
maar waarom ;ss
is meestal een teken van een disbalans in de schedequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet waarom je zuur bent.
ik heb het einde gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed voor een paar seizoenen en toen keihard gekeldert.
Seizoen 4quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed voor een paar seizoenen en toen keihard gekeldert.
waarom noem je me zuur, ben op m'n paasbest nu ;ssquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet toch ook niet waarom je zuur bent.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onder andere.
Lust geen zalm.Zalm ziet er wel zo kklekker uit eh, maar neh.
Ja ik dacht eerst ook wtf maar was echt kklekker. Was zalmcarpaccio overigens.quote:En met passievruchtijs? for rl ;s
Yep...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het einde gezien
zelfs zonder de serie te zien had ik eengezicht
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Lagertha zonder modder op haar gezicht en een zwaard in haar hand
Zo had Dexter ook moeten eindigen ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yep...
Breaking Bad heeft ook de standaard gezet m.b.t. serie-eindes.
Klopt, je bent best oke, xoxoxox.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
waarom noem je me zuur, ben op m'n paasbest nu ;ss
The Shield heeft nog steeds mijn favoriete serie einde. was gewoon perfect.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yep...
Breaking Bad heeft ook de standaard gezet m.b.t. serie-eindes.
Ik wil je wel rondleidenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken Maastricht niet. =$
Nog wat leuks gekocht in Maasmechelen?
Seizoen 7 is wel weer goed, heeft ook Yvonne Strafapskiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het einde gezien
zelfs zonder de serie te zien had ik eengezicht
Dexter, dood op de grond in een meth lab?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo had Dexter ook moeten eindigen ja.
mag ik geen ridder fetisj hebben ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.
Heb ik me weer hennig vergist.
Ja sorryquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht eerst ook wtf maar was echt kklekker. Was zalmcarpaccio overigens.
Die was wel goed alleen waren seizoen 6 en 8 dramatisch slechtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 7 is wel weer goed, heeft ook Yvonne Strafapski
Ben je ook scheel gaan kijken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Crip het volgende:
Grath je had mij wel geïnspireerd vandaag.
Was nog altijd beter geweest dan houthakker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dexter, dood op de grond in een meth lab?
wat heb jij nou weer voor een UIquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.
Heb ik me weer hennig vergist.
Goed punt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was nog altijd beter geweest dan houthakker.
oh you :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, je bent best oke, xoxoxox.
Is goed. =$ Heb er ook familie wonen, kan je gelijk kennismaken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil je wel rondleiden
Neuh, alleen gegeten daar.
Nee hij is nu geen neonazi meer, hij heeft een islamitisch iemand in zijn vriendenkring.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een UIneem snel weer dat SS teken pls
heyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
dp heeft ook kennis over bepaalde planten ehehehehquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hey
vb
Jij hebt wel kennis over planten he.
ehehhehehe hehehehehequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp heeft ook kennis over bepaalde planten eheheheh
Oeh.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. =$ Heb er ook familie wonen, kan je gelijk kennismaken.
Wat heb je gegeten?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ehehhehehe hehehehehe
hehehhehe
Doe normaal.
quote:
Doe zelf normaal snolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ehehhehehe hehehehehe
hehehhehe
Doe normaal.
wow pewpew zo uit het nietsquote:
Organiseer toch een ridderpride en ridder-sex marriage manquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ik geen ridder fetisj hebben ofzo?
Nee ik verdedig Hermann.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het enige wat jij post zijn ook random beledgingen he?
Dat is een porygon2.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom, herman en ik zijn als broer en zus ;ssquote:
Goede SC, slechte SC. Nee dit FOK!ken spaart je niet...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Ze zouden eens een serie over de SC moeten maken
Ook lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorryIk vind veel vis niet lekker. Heb liever garnalen of gamba's hnnnnggggg
Nice wel. Klinkt wel gek, zalm met ijs.
ik ben echt zielsgelukkig nuquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom, herman en ik zijn als broer en zus ;ss
Ok zaaduserquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lukt 'm zelf wel. En ik heb ook z'n rug.
Ik moest aan je denken vandaag, stond op de roltrap en ik zag een stelletje hand vasthouden en eentje leek best wel op jou. Ik zeg op opeens ''oh wat sjatttigg'' meende het srs maar ze keken me even zo aan. Weet niet of ze dachten dat ik sarcastisch was ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Organiseer toch een ridderpride en ridder-sex marriage man
What's next? Transridder?
Ik kan de relaties hier allemaal niet bijhouden hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom, herman en ik zijn als broer en zus ;ss
Porygon2. De evo van Porygon en de pre-evo van Porygon-Z. Het is een robot eend pokémon gefabriceerd door team rocket. Heeft een goede sp.A stat met goed assortiment aan dergelijke moves.quote:
isnietergquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, is vb nu opeens weer verdwenen ofzo
jawelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hey
vb
Jij hebt wel kennis over planten he.
Dan heb je een tijdslot na 10 uur avonds nodig.. Met al de beledigingen hier, oh oh ohquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Ze zouden eens een serie over de SC moeten maken
geen pokemon meester worden met de best uitziende pokemonquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Qua looks wel ja. Maarja...stats... Stats...
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.En tonijn en gamba's mogen er ook wezen.
Zou het vlees voor je eruit zuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook lekker.Heb beetje garnalen/rivierkreeft/wat het ook was trauma opgelopen, kreeg onpelbare dingen voorgeschoteld waar je alleen een heel klein beetje vlees uit kon zuigen met heel veel moeite.
Ja, en ijs als voorgerecht ook. 5 sterren tent, zal wel hip zijn of zo.
Gvd ik mis het eten daar.
ja rustig man weet je hoe laat het isquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, is vb nu opeens weer verdwenen ofzo
wow, gepakt, hard geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja had ik gepakt omdat jij erover begon. Was nice.
23:44quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja rustig man weet je hoe laat het is
Ik vind hem er verneukt uitzienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Porygon2. De evo van Porygon en de pre-evo van Porygon-Z. Het is een robot eend pokémon gefabriceerd door team rocket. Heeft een goede sp.A stat met goed assortiment aan dergelijke moves.
Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken vandaag, stond op de roltrap en ik zag een stelletje hand vasthouden en eentje leek best wel op jou. Ik zeg op opeens ''oh wat sjatttigg'' meende het srs maar ze keken me even zo aan. Weet niet of ze dachten dat ik sarcastisch was ofzo.
Ik ben ook op de depri music tour atm.quote:
THE GREATquote:
Ik heb een fuchsia en die deed het supergoed totdat ik het briljante idee had om 'm ergens anders neer te zetten. Toen is ie helemaal doodgegaan.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het vlees voor je eruit zuigen.
Zeker hipster chique of dat niet?
Laten we naar Spanje gaan.
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen pokemon meester worden met de best uitziende pokemon
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.
vind scyther er toffer uit zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]![]()
![]()
Nah niet hipster maar het menu vond ik een beetje tryhard. Weet niet precies meer hoe en wat, zal het eens opzoeken voor je, dan kan je het keuren als horecagodin.
OK.
tweede generatie was ook gewoon tof gquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.
ja ik wist toen wel zeker dt jij het niet was. Maar ik was niet alleen dus was minder awkwardquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hahaals ik het was had ik je wel herkend. Wie weet, ooit op n dag.
Even afwachten denk ik. Kans bestaat wel omdat je al later in het seizoen bent 'ie niet meer aanslaat. Maar waarom ging 'ie dood? Kreeg 'ie op de nieuwe plek niet genoeg licht of zo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb een fuchsia en die deed het supergoed totdat ik het briljante idee had om 'm ergens anders neer te zetten. Toen is ie helemaal doodgegaan.Heb alle dode takken er al afgesnoeid, maar kan ik nu beter helemaal aftoppen of gewoon kijken hoe het nu zal gaan?
I've got a glaced carrot for you right here.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben benieuwdOverigens heb ik zelf niet zo veel met sterrenzaken hoor. Rot op met je geglaceerde wortel. ;s
Dunno.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tweede generatie was ook gewoon tof g
Het zijn er al 720quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.
high-five *WHPSH*quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I've got a glaced carrot for you right here.
[ afbeelding ]
Mijn boontje is nice and intact.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
jij bent sws wel besneden toch
Hotquote:
Ik ben 'm nu met heel veel liefde aan het verzorgen en zie al beetje nieuwe bladeren komen. Dan wacht ik het nog af. En ja, echt fucking dom, veel te weinig licht daar. Overigens heb ik een halfdode orchidee ook weer tot leven kunnen wekken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Even afwachten denk ik. Kans bestaat wel omdat je al later in het seizoen bent 'ie niet meer aanslaat. Maar waarom ging 'ie dood? Kreeg 'ie op de nieuwe plek niet genoeg licht of zo?
Hoeft van mij normaalgesproken ook allemaal niet. Maar ja, voor de gelegenheid was het leuk. En lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben benieuwdOverigens heb ik zelf niet zo veel met sterrenzaken hoor. Rot op met je geglaceerde wortel. ;s
you can do anything if you put your mind to itquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat geluid geschreven kon worden. Maar het kan blijkbaar.
Ik zal de volgende keer wel die hoed opzetten die ik op had in US. Dan zie je me al van mijlenverquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik wist toen wel zeker dt jij het niet was. Maar ik was niet alleen dus was minder awkward
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
I've got a glaced carrot for you right here.
[ afbeelding ]
Ken ze allemaal niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://pokemon.wikia.com/wiki/Category:Generation_II_Pok%C3%A9mon
zitten toch wel bazen tussen
Too hot 4 FOK! =$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn boontje is nice and intact.
[..]
Hot. Tell me moar.
Spannend. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoeft van mij normaalgesproken ook allemaal niet. Maar ja, voor de gelegenheid was het leuk. En lekker.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer wel die hoed opzetten die ik op had in US. Dan zie je me al van mijlenver
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig heb je pokemon die op een kaars of sleutelhanger lijken
ok doeiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Er gaat een neger gaat naar de hoeren en hij zegt: 'ik wil graag exotisch gepijpt worden.' Toen zegt die hoer: 'wat is dat, exotisch gepijpt worden?' 'Nou' zegt die neger, 'ik hou d'r van om een stukje kaas enzo op m'n worst.' Toen zegt die hoer: 'Daar heb ik nog nooit van gehoord.' 'Nou' zegt die neger, 'Doe dat maar'. Dus die hoer pakt een plakje ham en die gooit hem op de lul van die neger. Die hoer die zal denken: wat is dit nog dan? Ze pakt een plakje ham enzo, kaas d'r op, uitje d'r op, weet ik veel. Toen zegt die hoer: 'Wat moet ik nu doen?' Hij zegt: 'Een broooodje!' 'Een broodje?' 'Ja een brooodje!' zegt ie. 'Met mijn lul ertussen.' Dus die hoer die denkt: nou wat een mongool ja. Ik doe dat broodje ertussen en die hoer die wil een hap nemen. 'Oew even woeachten!' zegt die neger. 'Nu eet ik 'm zelf wel op!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:51 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Er gaat een neger gaat naar de hoeren en hij zegt: 'ik wil graag exotisch gepijpt worden.' Toen zegt die hoer: 'wat is dat, exotisch gepijpt worden?' 'Nou' zegt die neger, 'ik hou d'r van om een stukje kaas enzo op m'n worst.' Toen zegt die hoer: 'Daar heb ik nog nooit van gehoord.' 'Nou' zegt die neger, 'Doe dat maar'. Dus die hoer pakt een plakje ham en die gooit hem op de lul van die neger. Die hoer die zal denken: wat is dit nog dan? Ze pakt een plakje ham enzo, kaas d'r op, uitje d'r op, weet ik veel. Toen zegt die hoer: 'Wat moet ik nu doen?' Hij zegt: 'Een broooodje!' 'Een broodje?' 'Ja een brooodje!' zegt ie. 'Met mijn lul ertussen.' Dus die hoer die denkt: nou wat een mongool ja. Ik doe dat broodje ertussen en die hoer die wil een hap nemen. 'Oew even woeachten!' zegt die neger. 'Nu eet ik 'm zelf wel op!
quote:
Nouja. Magnemite is ook een magneet :pquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig heb je pokemon die op een kaars of sleutelhanger lijken
daar word je toch iets vrolijker van dan ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja. Magnemite is ook een magneet :p
What the shit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar word je toch iets vrolijker van dan dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom: first generation best generation.
Klefkiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima, beetje boodschappen gedaan, beetje rollercoaster, beetje voetbaltraining. prima. die van jou?quote:
Dit is een forum. Dit is een zogenaamde slowchat op een specifiek subforum (KLB)quote:
Na de derde/vierde generatie was ik er wel klaar meequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |