kloptquote:
Ik weet niet eens wat shonek betekentquote:
waarom ga je niet in de counter-attack?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe gewoon normaal tegen Guus de hele dag en dan krijg ik dit
Alleen die lucht al ja. Nog een reden om binnen te blijven en niet naar de bioscoop te gaan.quote:
Hij speelt z'n rol wel goed en heeft ook zo'n cynische rotkop.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die gast die Proctor speelt is wel een goede acteur, Ulrich ofzo
Ik weet het ook niet. Ging er van uit dat het goed was ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat shonek betekent
Wat betekent het?
rtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen die lucht al ja. Nog een reden om binnen te blijven en niet naar de bioscoop te gaan.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zout natuurlijk, wat is dit voor vraag.
Bah.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
Zoete popcorn is niet lekker. Zout all the way.
Mja, toen ik uit de championship kwam, won ik spontaan ook nog de league cup, mocht ik Europa in. Zelfs de Sevilla's van de wereld gaven me keiharde spanksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker! Nee bij mij is het ook enkel titel en soms beker... CL vlieg ik toch vaak in poule uit of in knock out fase.. EL wel kwartfinale gehaald en onterecht eruit tegen Everton. Is me toch wat, Veltman tegen Lukaku
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ging er van uit dat het goed was ofzo.
Agent Carterquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Jongens wat zou ik na Vikings seizoen 3 gaan kijken. Black Sails seizoen 2 of Mr Robot? Of Agent Carter?
ik heb er de kracht niet voorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waarom ga je niet in de counter-attack?
Robin of Sherwood... beste Robin Hood adaptatie ooit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Jongens wat zou ik na Vikings seizoen 3 gaan kijken. Black Sails seizoen 2 of Mr Robot? Of Agent Carter?
kijk Mr Robot, heeft nog maar 6 afleveringenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Vikingsquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Ik zie ook niet echt in hoe ik ooit Barcelona, Bayern of Real ga verslaan... Dan moet ik gaan smijten met salarissen... Of je gaat met 11 man gewoon achterover leunen en hopen op penalty's. Dat is niet mijn stijlquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja, toen ik uit de championship kwam, won ik spontaan ook nog de league cup, mocht ik Europa in. Zelfs de Sevilla's van de wereld gaven me keiharde spanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |