Zeker mogelijk. Kwestie van goede scoutingquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt in hoe ik ooit Barcelona, Bayern of Real ga verslaan... Dan moet ik gaan smijten met salarissen... Of je gaat met 11 man gewoon achterover leunen en hopen op penalty's. Dat is niet mijn stijl
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Weenie, maar het dreamteam (dp en ik) heeft gisteren een paar prutsers KEIHARD ingemaakt.
Geen probleem manquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje meewerken he. Drop je fb even in mijn inbox.
DP en ik zijn anders ook een dreamteam...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Weenie, maar het dreamteam (dp en ik) heeft gisteren een paar prutsers KEIHARD ingemaakt.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zoute popcorn niet lekker vinden zijn van diezelfde mensen die geen guacamole bij hun nacho's eten.
ja klopt zei je laatst nogquote:
Dan moet je alle spelers met potentieel van minimaal 4,5 hebben... Het kan wel, moet je wel eerst veel geld bij elkaar verzamelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker mogelijk. Kwestie van goede scoutingIs me al vaker gelukt. CL gewonnen met Roda JC
Black Sails is de enige die ik ken maar ik hou van die seriequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Jongens wat zou ik na Vikings seizoen 3 gaan kijken. Black Sails seizoen 2 of Mr Robot? Of Agent Carter?
Lol.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja klopt zei je laatst nog
shonek is irakees dat weet ik wel
Of ze -echt- op tijd scoutenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je alle spelers met potentieel van minimaal 4,5 hebben... Het kan wel, moet je wel eerst veel geld bij elkaar verzamelen
Ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zoute popcorn niet lekker vinden zijn van diezelfde mensen die geen guacamole bij hun nacho's eten.
stuur foto danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik had vandaag een paar keer sjans, voel me veel te lekker nu.
Ben jij een Limburger?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit
Alleen verkopen ze hier bij de bios geen guacamolemaar wel kaassaus
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stuur foto dan
stuur ik je proefpakket rozenblaadjes
Ik maak de beste guac, zou je proeven?quote:
Mijn ervaring is dat in eerste 2 seizoenen het niet echt bijzonder is, daarna wordt het wel watquote:
Vind het wel knap hoe die dat doet als Deen en dan ook gewoon goed Duits kan enzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij speelt z'n rol wel goed en heeft ook zo'n cynische rotkop.
Ik ken hem niet uit andere films, maar schijnt veel Deense titels op z'n naam te hebben, volgens IMDB
Kwestie van de juiste feeder clubs hebben en ze actief uitlenen aan de juiste ploegen. En je hebt natuurlijk Jong Ajax in de JLquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat in eerste 2 seizoenen het niet echt bijzonder is, daarna wordt het wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |