Wat ga je nu meteen weer schelden dan gekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat
Jij bent zeker voor Feyenoord
maakt niet uit, dan kun je dikke marathon van 2 weken houden als de serie is afgelopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Overigens heb ik ook nog nooit Game of Thrones gezien. #confessions
Ik eerste 2 seizoenen maar vond het kut.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Overigens heb ik ook nog nooit Game of Thrones gezien. #confessions
Talentenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ajax
zo saai.
Bezig aan een heldenreeks met Tranmere Rovers
begin vorig jaar was er een speciale annivarsery aflevering.quote:
Ik zit ondertussen in 2026/2027, ik ben een eckte.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Talenten![]()
![]()
![]()
Speel overigens wel FM14, te skeer om 15 te kopen.
LLM is voor mij vaak 1 seizoen leuk en dan word ik gefrustreerd omdat niemand wil komen
zijn er toch, dragon ball superquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
begin vorig jaar was er een speciale annivarsery aflevering.
Kon je broertje van vegeta zien. Sindsdien had ik hoop op nieuwe afleveringen
Ben paar keer aan eerste aflevering begonnen, maar mehquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kun je dikke marathon van 2 weken houden als de serie is afgelopen
waa aleykum salaam zusterquote:
Inmiddels al in Premier League?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen in 2026/2027, ik ben een eckte.
ik moet vaker hopenquote:
broertje van Vegeta was echt een pussyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
begin vorig jaar was er een speciale annivarsery aflevering.
Kon je broertje van vegeta zien. Sindsdien had ik hoop op nieuwe afleveringen
haha. neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
Zoete popcorn is niet lekker. Zout all the way.
Zout natuurlijk, wat is dit voor vraag.quote:
begint idd sloomquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben paar keer aan eerste aflevering begonnen, maar meh
shonekquote:
Yep. Ook al CL-voetbal. Titel en succes in de CL lukt nog niet echt though.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inmiddels al in Premier League?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |