Wil vannacht met jou ook wel een 'diep' verhaal maken hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is wel 'n diep verhaal, zo onder water, hihaho!
neej die daarvoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nieuwe film jonge
ressurection of F
ohquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Z:_Battle_of_Gods
Oefen @ mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Overigens S3 van Homeland met al die IraniersGoed om m'n Farsi weer beetje op te vijzelen.
HIJ IS EGYPTISCH wist je datquote:
Ik zit nu ook echt Football Manager te spelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Keiharde multitaskleef, jeweet. FOK!ken tijdens series, Football Manager spelen, Prison Architect spelen. Allemaal prima bezigheden voor tijdens series kijken. Vooral als ik een serie rewatch.
oh jaquote:
die WIL je gewoon kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
moet ik die kijken om de serie goed te kunnen volgen?
dan kun je beter alleen de serie kijken omdat ze heel die film in meer detail laten zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
moet ik die kijken om de serie goed te kunnen volgen?
Ik neem de popcorn wel mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]. Dan weet ik al wat wij samen gaan doen.
Mijn manquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit nu ook echt Football Manager te spelen![]()
weenie heb nooit echt dragon ball films gekekenquote:
Als je antwoorden zocht dan is het wel een beetje teleurstellend ja. Ik vond het vooral zo'n enorme mindfuck dat ik even niet meer zo goed wist wat ik moest denken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, ik zou het liever wat uitgebreider gehad willen hebben, meer antwoorden etc. Leek een beetje afgeraffeld. Maar heel slecht vond ik het ook niet.
[..]. Dan weet ik al wat wij samen gaan doen.
Nola Longshadowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Banshee![]()
Sherrif Hood![]()
Rebecca, geile amish-snol
Prima, brand losquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als man des huize zal ik je eerst even aan een background check moeten onderwerpen.
brada je wil hem al alleen kijken voor de nieuwe animatie techniekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie heb nooit echt dragon ball films gekeken
alleen eentje over trunks in de toekomst geloof ik
AFC Ajax uiteraard.quote:
de eerste Broly film, echt meer dan 10 keer gekekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie heb nooit echt dragon ball films gekeken
alleen eentje over trunks in de toekomst geloof ik
whehe aight, zal downloadenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
brada je wil hem al alleen kijken voor de nieuwe animatie technieken
het ziet er echt 100 x beter uit. Als ze super saiyan ofzo worden ik jizz in mijn pants
Proctorquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AFC Ajax uiteraard.
Alleen wel mezelf restrictie opgelegd, aankopen mogen maximaal 21 jaar zijn. En maakt niet uit tegen wie altijd aanvallend spelen, verdedigen staat niet in mijn woordenboek
Ajaxquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AFC Ajax uiteraard.
Alleen wel mezelf restrictie opgelegd, aankopen mogen maximaal 21 jaar zijn. En maakt niet uit tegen wie altijd aanvallend spelen, verdedigen staat niet in mijn woordenboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |