gebruik voortaan Quick Attack dan val jij als eerste aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij valt mij aan dus ga ik in counter-attack.
Ga eens naar syrië, daar word je pas aangevallenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om naar een serie te kijken waar zo veel belangrijke mensen in voor komen, komt vast door mijn autisme.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
draken zitten er amper in, en 99 miljoen van de 100 miljoen personages zijn interessant
Een van mijn huisgenoten probeert mij ook al een tijdje aan Banshee te krijgen. Zal eens downloaden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met draken en 100 miljoen personages, maar ik vind het ook wel ok. Niet zo leuk als Banshee
Meh, zoek toch wel wat meer in een serie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.
Alleen niet effectief tegen steen. En Guus is een harde gozer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik voortaan Quick Attack dan val jij als eerste aan
Ik vond er geen zak aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok die zou ik dan mss nog willen kijken
wow, is die huisgenoot een vrouw?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om naar een serie te kijken waar zo veel belangrijke mensen in voor komen, komt vast door mijn autisme.![]()
![]()
[..]
Een van mijn huisgenoten probeert mij ook al een tijdje aan Banshee te krijgen. Zal eens downloaden.
[..]
Meh, zoek toch wel wat meer in een serie.
Ik vind hem godverdomme knap, maar buiten dat is hij nog steeds echt 100 eindbazenquote:
Double Team, dan weet hij niet wie hij aan moet vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar bieden ze hem gewoon een lekker jong bruidje aan hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga eens naar syrië, daar word je pas aangevallen
Moet je 'm beter berijden en er wat meer saus overheen gooien. Heerlijk!quote:
Ik snap het stoken op niels0 ook niet helemaalquote:
Wie de fuck valt er ook een steen aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen niet effectief tegen steen. En Guus is een harde gozer.
Als hij net geschoren is: "hier neuk mijn dochter"quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar bieden ze hem gewoon een lekker jong bruidje aan hoor
Hij begint toch zelf iedere keer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het stoken op niels0 ook niet helemaal
uhuhquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
in aflevering 1 zit amper geweld, wat is dezequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.
Met een Ratata lvl 1 die zo'n andere move kan waardoor die andere hetzelfde HP krijgtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat t de eerste isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
Wel creepy episode als je bedenkt dat Daenerys daar pas 13/14 isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
De vrouwen in dit huis zijn een beetje saai. Er kijkt er maar eentje series, en dan ook vaak series die Netflix voorschotelt.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan.
Maar goed, was dan ook ergens dit jaar dus random midden in het verhaal(?!?!?!) waar ik verder niet in zat.
is inderdaad een hele mooie manquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind hem godverdomme knap, maar buiten dat is hij nog steeds echt 100 eindbazen.
ja godverdomme verkeerd gelezen deadprezquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat t de eerste is
Oooh jammer man, die serie was niet toevallig banshee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
De vrouwen in dit huis zijn een beetje saai. Er kijkt er maar eentje series, en dan ook vaak series die Netflix voorschotelt.
Laatst zat ze naar een serie te kijken waar ze de titel niet eens van wist.
in de serie zijn ze toch allemaal een paar jaar ouder?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel creepy episode als je bedenkt dat Daenerys daar pas 13/14 is
Wat vind jij wel leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan.
Maar goed, was dan ook ergens dit jaar dus random midden in het verhaal(?!?!?!) waar ik verder niet in zat.
wow oké sorry man :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme verkeerd gelezen deadprez
DAT KAN TOCH GEBEUREN
HE
EEN FOUTJE MAKEN
DAT KAN TOCH
OF NIET DAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |