Bemoei je er niet mee. Guus kan dat zelf ook niet af. Laat staan jij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je bek tegen guus vieze hoerenneuker.
je mist niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb vroeger ook amper films gezien hoor. The Lion King niet eens.
Grapje. Al ken ik dat Justified helemaal nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee vriend neem dit terug want anders hebben we echt dikke problemen
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Guus kan dat zelf ook niet af. Laat staan jij.
daar zit het beste personage uit een serie of film ooit inquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grapje. Al ken ik dat Justified helemaal niet
Weet je het zeker?quote:
Enne?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zit het beste personage uit een serie of film ooit in
Ik eet dagelijks een velociraptor als ontbijt g.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik heb gisteren nog met een velociraptor gevochten, true story
Oh snap.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?
Ja, ik heb ook niks met draken en 100 miljoen personages, maar ik vind het ook wel ok. Niet zo leuk als Bansheequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Game of Thrones nog niet gekeken. Is het echt zo ziek goed dan? Zelfs als je niks met draken en 100 miljoen personages hebt?
Lekker janken. Heerljik man. In ieder geal niet om een loser als jij. Heerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?
draken zitten er amper in, en 99 miljoen van de 100 miljoen personages zijn interessantquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Game of Thrones nog niet gekeken. Is het echt zo ziek goed dan? Zelfs als je niks met draken en 100 miljoen personages hebt?
Niet zo projecteren, Niels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker janken. Heerljik man. In ieder geal niet om een loser als jij. Heerlijk.
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
nee je jankt omdat een willekeurig meisje uit denemarken je oom noemtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow ik word hier zomaar een loser genoemd. Die komt wel ff binnen hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vandaag lekker fapje gezet op een meisje van 17?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
ok die zou ik dan mss nog willen kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.
Nix mis met racisten hoor klotzakquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow ik word hier zomaar een loser genoemd. Die komt wel ff binnen hoor.
Ach ja, gelukkig ben ik geen achterlijke racist die op zijn 42e nog seksuele toespelingen moet maken jegens minderjarige meisjes
Smaakt naar kip, alleen wat taaierquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks een velociraptor als ontbijt g.
lukt niet echt hèquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij valt mij aan dus ga ik in counter-attack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |