Is Chevy jouw kloon?quote:
maar check south park gewoon eens, je kunt het gwn kijken op southpark.nlquote:
Als je Jurassic Park maar kentquote:
je wilt Guus gewoon weghebben of nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar check south park gewoon eens, je kunt het gwn kijken op southpark.nl
is de moeite waard g
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is aan jou niet besteed idd.Alsof dat aan jou wel besteed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hij mist gwn echt ietsquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wilt Guus gewoon weghebben of niet
South Park word snel aan de kant gezet omdat het geanimeerd is, maar het heeft een hele donkere humor en zet met plezier modern Amerika te kakken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
is de moeite waard g
precies dit dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
South Park word snel aan de kant gezet omdat het geanimeerd is, maar het heeft een hele donkere humor en zet met plezier modern Amerika te kakken.
Helemaal mee eens, heb vaak in een kreukel gelegen van het lachen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
is de moeite waard g
ken het wel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
is de moeite waard g
echt belachelijk...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
oja McGrath, Banshee stopt na seizoen 4 als je het nog niet wist
The Shit, Boardshit Empire en Justishit bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
The Shield, Boardwalk Empire en Justified horen ook in de OP
beste serie ooitquote:
Je daalt in waardering Guusquote:
Heb vroeger ook amper films gezien hoor. The Lion King niet eens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor rare dingen heb jij in je jeugd gedaan, buiten gespeeld met vrienden ofzo?
nee vriend neem dit terug want anders hebben we echt dikke problemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
The Shit, Boardshit Empire en Justishit bedoel je?
o.a.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor rare dingen heb jij in je jeugd gedaan, buiten gespeeld met vrienden ofzo?
Bemoei je er niet mee. Guus kan dat zelf ook niet af. Laat staan jij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je bek tegen guus vieze hoerenneuker.
je mist niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb vroeger ook amper films gezien hoor. The Lion King niet eens.
Grapje. Al ken ik dat Justified helemaal nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee vriend neem dit terug want anders hebben we echt dikke problemen
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Guus kan dat zelf ook niet af. Laat staan jij.
daar zit het beste personage uit een serie of film ooit inquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grapje. Al ken ik dat Justified helemaal niet
Weet je het zeker?quote:
Enne?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zit het beste personage uit een serie of film ooit in
Ik eet dagelijks een velociraptor als ontbijt g.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik heb gisteren nog met een velociraptor gevochten, true story
Oh snap.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?
Ja, ik heb ook niks met draken en 100 miljoen personages, maar ik vind het ook wel ok. Niet zo leuk als Bansheequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Game of Thrones nog niet gekeken. Is het echt zo ziek goed dan? Zelfs als je niks met draken en 100 miljoen personages hebt?
Lekker janken. Heerljik man. In ieder geal niet om een loser als jij. Heerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?
draken zitten er amper in, en 99 miljoen van de 100 miljoen personages zijn interessantquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Game of Thrones nog niet gekeken. Is het echt zo ziek goed dan? Zelfs als je niks met draken en 100 miljoen personages hebt?
Niet zo projecteren, Niels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker janken. Heerljik man. In ieder geal niet om een loser als jij. Heerlijk.
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
nee je jankt omdat een willekeurig meisje uit denemarken je oom noemtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow ik word hier zomaar een loser genoemd. Die komt wel ff binnen hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vandaag lekker fapje gezet op een meisje van 17?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
ok die zou ik dan mss nog willen kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.
Nix mis met racisten hoor klotzakquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow ik word hier zomaar een loser genoemd. Die komt wel ff binnen hoor.
Ach ja, gelukkig ben ik geen achterlijke racist die op zijn 42e nog seksuele toespelingen moet maken jegens minderjarige meisjes
Smaakt naar kip, alleen wat taaierquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks een velociraptor als ontbijt g.
lukt niet echt hèquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij valt mij aan dus ga ik in counter-attack.
gebruik voortaan Quick Attack dan val jij als eerste aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ga eens naar syrië, daar word je pas aangevallenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om naar een serie te kijken waar zo veel belangrijke mensen in voor komen, komt vast door mijn autisme.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
draken zitten er amper in, en 99 miljoen van de 100 miljoen personages zijn interessant
Een van mijn huisgenoten probeert mij ook al een tijdje aan Banshee te krijgen. Zal eens downloaden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met draken en 100 miljoen personages, maar ik vind het ook wel ok. Niet zo leuk als Banshee
Meh, zoek toch wel wat meer in een serie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen niet effectief tegen steen. En Guus is een harde gozer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik voortaan Quick Attack dan val jij als eerste aan
Ik vond er geen zak aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok die zou ik dan mss nog willen kijken
wow, is die huisgenoot een vrouw?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om naar een serie te kijken waar zo veel belangrijke mensen in voor komen, komt vast door mijn autisme.![]()
![]()
[..]
Een van mijn huisgenoten probeert mij ook al een tijdje aan Banshee te krijgen. Zal eens downloaden.
[..]
Meh, zoek toch wel wat meer in een serie.
Ik vind hem godverdomme knap, maar buiten dat is hij nog steeds echt 100 eindbazenquote:
Double Team, dan weet hij niet wie hij aan moet vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar bieden ze hem gewoon een lekker jong bruidje aan hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga eens naar syrië, daar word je pas aangevallen
Moet je 'm beter berijden en er wat meer saus overheen gooien. Heerlijk!quote:
Ik snap het stoken op niels0 ook niet helemaalquote:
Wie de fuck valt er ook een steen aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen niet effectief tegen steen. En Guus is een harde gozer.
Als hij net geschoren is: "hier neuk mijn dochter"quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar bieden ze hem gewoon een lekker jong bruidje aan hoor
Hij begint toch zelf iedere keer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het stoken op niels0 ook niet helemaal
uhuhquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
in aflevering 1 zit amper geweld, wat is dezequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Met een Ratata lvl 1 die zo'n andere move kan waardoor die andere hetzelfde HP krijgtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat t de eerste isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
Wel creepy episode als je bedenkt dat Daenerys daar pas 13/14 isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
De vrouwen in dit huis zijn een beetje saai. Er kijkt er maar eentje series, en dan ook vaak series die Netflix voorschotelt.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan.
Maar goed, was dan ook ergens dit jaar dus random midden in het verhaal(?!?!?!) waar ik verder niet in zat.
is inderdaad een hele mooie manquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind hem godverdomme knap, maar buiten dat is hij nog steeds echt 100 eindbazen.
ja godverdomme verkeerd gelezen deadprezquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat t de eerste is
Oooh jammer man, die serie was niet toevallig banshee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
De vrouwen in dit huis zijn een beetje saai. Er kijkt er maar eentje series, en dan ook vaak series die Netflix voorschotelt.
Laatst zat ze naar een serie te kijken waar ze de titel niet eens van wist.
in de serie zijn ze toch allemaal een paar jaar ouder?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel creepy episode als je bedenkt dat Daenerys daar pas 13/14 is
Wat vind jij wel leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan.
Maar goed, was dan ook ergens dit jaar dus random midden in het verhaal(?!?!?!) waar ik verder niet in zat.
wow oké sorry man :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme verkeerd gelezen deadprez
DAT KAN TOCH GEBEUREN
HE
EEN FOUTJE MAKEN
DAT KAN TOCH
OF NIET DAN
Was zo'n Nederlandse kutserie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oooh jammer man, die serie was niet toevallig banshee?
Vast wel, om het minder creepy te makenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de serie zijn ze toch allemaal een paar jaar ouder?
Er zijn series met duur van 20 min, dat is toch niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
zou alleen series kijken als ze maar 10 min per aflevering waren
SpongeBob SquarePants is wel wat voor jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
te weinig concentratie om t te blijven volgen? ik heb dat ook, maar dan bij series die meer dan 20 minuten durenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |