Kan niet joh als iemand je probeert te verkrachten als man zijnde krijg je geen stijve. Net zoals dat vrouwen die niet willen niet nat worden en dus ook niet verkracht kunnen worden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
het woordje "ik" is in dezen ook belangrijk. Stel nou dat hij vast gebonden ergens ligt en zij hem erin steekt. Of hij nou wel of niet vastgebonden wou worden
bewegend beeld is beterquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoek dan plaatjes op en sop ff, dat is minder tijdrovend dan een film kijken.
nee, 3 afleveringen, anderhalf seizoenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hermann heb je trouwens Spartacus, BSG en Vikings gezien?
Het leven op een Thaise visvakantie is zwaar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
het woordje "ik" is in dezen ook belangrijk. Stel nou dat hij vast gebonden ergens ligt en zij hem erin steekt. Of hij nou wel of niet vastgebonden wou worden
Kijken. Allemaal. Sowieso Spartacus, heeft actie, drama, verhaal (al zou je dat niet zeggen na de eerste paar eps maar geef het een kans!), tieten, seks, Lucy Lawless naaktquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, 3 afleveringen, anderhalf seizoen
ik heb nog een hele waslijst aan series die ik moet kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijken. Allemaal. Sowieso Spartacus, heeft actie, drama, verhaal (al zou je dat niet zeggen na de eerste paar eps maar geef het een kans!), tieten, seks, Lucy Lawless naakt
En herkijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb nog een hele waslijst aan series die ik moet kijken
De britse, hoop ik toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb zin in een The Office re-watch
quote:
bahquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ] >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ik vind 'm niet grappig.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er mis met de amerikaanse dan
gatverdamme manquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ] >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |