Ik heb Breaking Bad gekeken om een inkijk te krijgen in het leven van een scheikundeleraar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga Breaking Bad opnieuw kijken en nu alleen maar geilen op het kale koppie van Walter
Je beste postquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar ik ben ook geen voorstander van niels
als het bijna alleen maar pure actie is mag het verhaal wel ondermaats zijn verderquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Films zonder verhaal, walgelijk is dat
+1quote:
Mentaal wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben geen puber meeren al helemaal geen prepuber
ik kijk dan ook voor de wolfpackquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Mozy het volgende:
Maar als je Twilight niet om het verhaal kijkt, dan kan je net zo goed naar een pan met water staren, die straalt nog meer emotie uit dan dat kutje en Meneer Glittervampier.
"Is neuken vreemdgaan als je een hoer met een piemol neukt?" Vragen uit Niels' leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
niels niet. Die neukt graag hoeren als ie een relatie heeft, maar dat is geen vreemdgaan hoor.
heb je er iets van geleerd?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb Breaking Bad gekeken om een inkijk te krijgen in het leven van een scheikundeleraar.
Ik heb nog nooit de Mad Max uit de jaren 80 gezien, maar Fury Road was wel moeilijk gruwelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het bijna alleen maar pure actie is mag het verhaal wel ondermaats zijn verder
John Wick
Mad Max
Zoek dan plaatjes op en sop ff, dat is minder tijdrovend dan een film kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik kijk dan ook voor de wolfpack
ja, maar als hij/zij jou neukt niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
"Is neuken vreemdgaan als je een hoer met een piemol neukt?" Vragen uit Niels' leven.
blij dat ik ervoor naar de bios ben gegaan, fantastische ervaringquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de Mad Max uit de jaren 80 gezien, maar Fury Road was wel moeilijk gruwelijk.
Daar zijn er niet zoveel van, Ramboquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als het bijna alleen maar pure actie is mag het verhaal wel ondermaats zijn verder
John Wick
Mad Max
Niels is erg specifiek als hij wat regels met zijn nieuwe vriendin afspreekt. "Het is alleen vreemdgaan als ik MIJN PIEMEL in IEMAND ANDERS steek, oke schatje."quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar als hij/zij jou neukt niet.
Wacht ff je gaat jezelf verloven?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben mentaal volwassener door alles wat ik heb mee gemaakt.
een vriend van me beweerde dat de films nog best goed waren. Daarop heb ik er 1 gekeken. Wat een crap.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die films/boeken zijn toch gemaakt om (pre)puberkutjes te laten soppen?
Je hebt zo'n walvis op youtube die bijna klaarkomt bij de gedachte van Twilight.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend van me beweerde dat de films nog best goed waren. Daarop heb ik er 1 gekeken. Wat een crap.
50 draden of Grey had nog een beter verhaal en dat is al bizar slecht
het woordje "ik" is in dezen ook belangrijk. Stel nou dat hij vast gebonden ergens ligt en zij hem erin steekt. Of hij nou wel of niet vastgebonden wou wordenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niels is erg specifiek als hij wat regels met zijn nieuwe vriendin afspreekt. "Het is alleen vreemdgaan als ik MIJN PIEMEL in IEMAND ANDERS steek, oke schatje."
Hermann heb je trouwens Spartacus, BSG en Vikings gezien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blij dat ik ervoor naar de bios ben gegaan, fantastische ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |