deal!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke dan ga ikmorgen een aflevering van banshee kijken
beloofd
Ik vond het eind wel wat hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
HEIDENEN.
Dat de laatste seizoenen slecht waren is vooral gezeur van puristen imo. Het eind was minder, maar zoveel boeit dat ook weer niet.
Spijt mequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
HEIDENEN.
Dat de laatste seizoenen slecht waren is vooral gezeur van puristen imo. Het eind was minder, maar zoveel boeit dat ook weer niet.
Bansheequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als jij Banshee gaat kijken, en niet doen alsof he.
Keiharde multitaskleef, jeweet. FOK!ken tijdens series, Football Manager spelen, Prison Architect spelen. Allemaal prima bezigheden voor tijdens series kijken. Vooral als ik een serie rewatch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak genoeg tijdens series te FOK!ken of wat anders te doen
volgens mij wel , maar ik doe altijd kuikenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef McGrath het volgende:
Hoop dat spartacus op popcorn time staat dan.
heyquote:
Als man des huize zal ik je eerst even aan een background check moeten onderwerpen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
prima, doe nummer en foto in de dm dan
Ik ben niet zo goed in het verwerken van zo veel emoties.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk kut, spannend, griezelig, mooi. Een waterval van emoties.
deze man weetquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
volgens mij wel , maar ik doe altijd kuiken
nee, speelt zich nog allemaal voor die Saiyan God film af. en de volgende aflevering speelt zich tijdens de film afquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn de 2e en 3e de moeite waard om te kijken / gebeurt er eindelijk iets?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is wel 'n diep verhaal, zo onder water, hihaho!
Kom je daarom zo afgevlakt over?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het verwerken van zo veel emoties.
Maar dan volg je het allemaal niet meer toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak genoeg tijdens series te FOK!ken of wat anders te doen
wat welke filmquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, speelt zich nog allemaal voor die Saiyan God film af. en de volgende aflevering speelt zich tijdens de film af
nieuwe film jongequote:
Meh, ik zou het liever wat uitgebreider gehad willen hebben, meer antwoorden etc. Leek een beetje afgeraffeld. Maar heel slecht vond ik het ook niet.quote:
quote:
Denk het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |