kon er niet echt meer in komen...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja , maar als je blijft kijken blijft het mooi
De 2e acteur is een betere leider dan die ene die was overleden
moest wel traantje weg pinken de laatste paar afleveringenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eindgevecht van Spartacus is gewoon bazig
is ze wanhopig?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft flinke tieten en een bolle kont.
Jawel man anders verlies ik m'n concentratie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn series met duur van 20 min, dat is toch niks
Ik ben 17, geen 7...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
SpongeBob SquarePants is wel wat voor jou.
sorry, was jellyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dude hij is een getrouwde man, ik heb hem nodig.
Ik raad het je aan. Als je er eenmaal in bent gekomen. Is het smullenquote:
als je een serie kijkt die je echt goed vindt let je niet eens op de tijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel man anders verlies ik m'n concentratie.
Geen idee, nooit gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal (voor zover het nog te volgen was) wel echt mooi. Not Penny's Boat enzo.![]()
nee zo werkt het niet altijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een serie kijkt die je echt goed vindt let je niet eens op de tijd
Ze heeft een maandje of 2 geleden een relatie van 3 jaar beëindigd omdat ze hem te saai vond en opzoek was naar iets spannends.quote:
als jij Banshee gaat kijken, en niet doen alsof he.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik raad het je aan. Als je er eenmaal in bent gekomen. Is het smullen
jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
hermann volg jij die nieuwe dragon ball serie nog?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bij Lost nooit verder gekomen dan twee episodes.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in de laatste seizoenen helemaal nergens meer op slaat dus nooit gekeken
HEIDENEN.quote:
Oke dan ga ikmorgen een aflevering van banshee kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als jij Banshee gaat kijken, en niet doen alsof he.
prima, doe nummer en foto in de dm danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft een maandje of 2 geleden een relatie van 3 jaar beëindigd omdat ze hem te saai vond en opzoek was naar iets spannends.
Ik zit ook vaak genoeg tijdens series te FOK!ken of wat anders te doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel man anders verlies ik m'n concentratie.
zijn de 2e en 3e de moeite waard om te kijken / gebeurt er eindelijk iets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |