Gewoon series bingewatchen met episodes van bijna een uur jatoch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
te weinig concentratie om t te blijven volgen? ik heb dat ook, maar dan bij series die meer dan 20 minuten duren
ach, het is vast allemaal normaal in hun wereldquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vast wel, om het minder creepy te maken![]()
Ik praat boeken mattie.
Ja Terryquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik krijg een hard piemeltje van Terry Crews, no homo.
En de anderen happen er zo lekker op.quote:
trek ik alleen na flink wat wiet en bierquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon series bingewatchen met episodes van bijna een uur jatoch?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, het is vast allemaal normaal in Niels' wereld.
precies, gewoon een heel seizoen Breaking Bad kijken in een dagquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een heel seizoen in 1 dag kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Boks mattiequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, gewoon een heel seizoen Breaking Bad kijken in een dag
Heb ik alleen ooit met de beste serie ooit gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zie B99 weleens op de televee voorbijkomen, maar dat is denk ik niet iets wat ik snel zou downloaden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja TerryEn Andy Samberg is ook leuk.
Bij Lost nooit verder gekomen dan twee episodes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik alleen ooit met de beste serie ooit gedaan.![]()
![]()
LOST
![]()
![]()
Uit de tent lokken is ook nergens voor nodig wat mij betreft, maar dat gebeurt volgens mij ook helemaal niet zoveel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de anderen happen er zo lekker op.
En soms proberen sommigen hem ook de tent uit te lokken.
Ik ben het ook vaak genoeg niet met hem eens, dan zeg ik mijn zegje en dan laat ik het erbij.
Ja , maar als je blijft kijken blijft het mooiquote:
ik heb gehoord dat het in de laatste seizoenen helemaal nergens meer op slaat dus nooit gekekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik alleen ooit met de beste serie ooit gedaan.![]()
![]()
LOST
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
te weinig concentratie om t te blijven volgen? ik heb dat ook, maar dan bij series die meer dan 20 minuten duren
Ik stream het gewoon. Matige beeldkwaliteit maar whatevs.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie B99 weleens op de televee voorbijkomen, maar dat is denk ik niet iets wat ik snel zou downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |