Klopt, je bent best oke, xoxoxox.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
waarom noem je me zuur, ben op m'n paasbest nu ;ss
The Shield heeft nog steeds mijn favoriete serie einde. was gewoon perfect.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yep...
Breaking Bad heeft ook de standaard gezet m.b.t. serie-eindes.
Ik wil je wel rondleidenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ken Maastricht niet. =$
Nog wat leuks gekocht in Maasmechelen?
Seizoen 7 is wel weer goed, heeft ook Yvonne Strafapskiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het einde gezien
zelfs zonder de serie te zien had ik eengezicht
Dexter, dood op de grond in een meth lab?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo had Dexter ook moeten eindigen ja.
mag ik geen ridder fetisj hebben ofzo?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.
Heb ik me weer hennig vergist.
Ja sorryquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja ik dacht eerst ook wtf maar was echt kklekker. Was zalmcarpaccio overigens.
Die was wel goed alleen waren seizoen 6 en 8 dramatisch slechtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 7 is wel weer goed, heeft ook Yvonne Strafapski
Ben je ook scheel gaan kijken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Crip het volgende:
Grath je had mij wel geïnspireerd vandaag.
Was nog altijd beter geweest dan houthakker.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dexter, dood op de grond in een meth lab?
wat heb jij nou weer voor een UIquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij als hetero man een ander colloidaal goedje op haar gezicht en een andere lans in haar hand wilde.
Heb ik me weer hennig vergist.
Goed punt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was nog altijd beter geweest dan houthakker.
oh you :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopt, je bent best oke, xoxoxox.
Is goed. =$ Heb er ook familie wonen, kan je gelijk kennismaken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil je wel rondleiden
Neuh, alleen gegeten daar.
Nee hij is nu geen neonazi meer, hij heeft een islamitisch iemand in zijn vriendenkring.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een UIneem snel weer dat SS teken pls
heyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een UIneem snel weer dat SS teken pls
dp heeft ook kennis over bepaalde planten ehehehehquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hey
vb
Jij hebt wel kennis over planten he.
ehehhehehe hehehehehequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dp heeft ook kennis over bepaalde planten eheheheh
Oeh.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. =$ Heb er ook familie wonen, kan je gelijk kennismaken.
Wat heb je gegeten?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ehehhehehe hehehehehe
hehehhehe
Doe normaal.
quote:
Doe zelf normaal snolquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ehehhehehe hehehehehe
hehehhehe
Doe normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |