Dan heb je een tijdslot na 10 uur avonds nodig.. Met al de beledigingen hier, oh oh ohquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Ze zouden eens een serie over de SC moeten maken
geen pokemon meester worden met de best uitziende pokemonquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Qua looks wel ja. Maarja...stats... Stats...
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Lekker.En tonijn en gamba's mogen er ook wezen.
Zou het vlees voor je eruit zuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook lekker.Heb beetje garnalen/rivierkreeft/wat het ook was trauma opgelopen, kreeg onpelbare dingen voorgeschoteld waar je alleen een heel klein beetje vlees uit kon zuigen met heel veel moeite.
Ja, en ijs als voorgerecht ook. 5 sterren tent, zal wel hip zijn of zo.
Gvd ik mis het eten daar.
ja rustig man weet je hoe laat het isquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, is vb nu opeens weer verdwenen ofzo
wow, gepakt, hard geworden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja had ik gepakt omdat jij erover begon. Was nice.
23:44quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ja rustig man weet je hoe laat het is
Ik vind hem er verneukt uitzienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef GhpH het volgende:
[..]
Porygon2. De evo van Porygon en de pre-evo van Porygon-Z. Het is een robot eend pokémon gefabriceerd door team rocket. Heeft een goede sp.A stat met goed assortiment aan dergelijke moves.
Hahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken vandaag, stond op de roltrap en ik zag een stelletje hand vasthouden en eentje leek best wel op jou. Ik zeg op opeens ''oh wat sjatttigg'' meende het srs maar ze keken me even zo aan. Weet niet of ze dachten dat ik sarcastisch was ofzo.
Ik ben ook op de depri music tour atm.quote:
THE GREATquote:
Ik heb een fuchsia en die deed het supergoed totdat ik het briljante idee had om 'm ergens anders neer te zetten. Toen is ie helemaal doodgegaan.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou het vlees voor je eruit zuigen.
Zeker hipster chique of dat niet?
Laten we naar Spanje gaan.
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen pokemon meester worden met de best uitziende pokemon
Wie zijn al die pokemon? In mijn wereld zijn het er nog altijd 151.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.
vind scyther er toffer uit zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nouja mn alltime favourite us nog altijd Scizor. Beest in stijl en attack. Heb je geen fire dan ven je geneuqt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |