Ja, ik heb niks tegen guac hoor, integendeel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik maak de beste guac, zou je proeven?
Terecht ookquote:
Ajax A1 vorig seizoen Jeugd CL gewonnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste feeder clubs hebben en ze actief uitlenen aan de juiste ploegen. En je hebt natuurlijk Jong Ajax in de JL
Eerst waren mijn vriendin en ik wat gaan eten in Maasmechelen, daarna besloten we naar Maastricht te gaan om even naar de stad te gaan. Daarna wilde we nog even terassen maar we vonden niets leuk genoeg dus besloten we weer terug naar Maasmechelen te gaan om daar in een cafeetje wat te drinken. Nou we waren vergeten in welke Qpark we de auto hadden geparkeerd dus hadden we zeker 45 min gelopen door de stad van Maastricht en erom heen.quote:
If it works, it works.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax A1 vorig seizoen Jeugd CL gewonnen
Wel flink geholpen
Bedankt voor Donyell Malen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax A1 vorig seizoen Jeugd CL gewonnen
Wel flink geholpen
tiswat meidquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst waren mijn vriendin en ik wat gaan eten in Maasmechelen, daarna besloten we naar Maastricht te gaan om even naar de stad te gaan. Daarna wilde we nog even terassen maar we vonden niets leuk genoeg dus besloten we weer terug naar Maasmechelen te gaan om daar in een cafeetje wat te drinken. Nou we waren vergeten in welke Qpark we de auto hadden geparkeerd dus hadden we zeker 45 min gelopen door de stad van Maastricht en erom heen.Uiteindelijk gevonden en naar Maasmechelen gereden, daar bij de cafeetjes aangekomen zat het bomvol met alleen Turkse en Marokkaanse mannen en dachten we hell no. Dus zijn we maar weg gegaan en nu ben ik thuis.
#dagboek
inb4 tiswat meid
inb4 tl;dr
Vriendelijk dit hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook Limburger en wil niet geassocieerd worden met types zoals jij.
Hey ik ga van de week naar maastrichtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst waren mijn vriendin en ik wat gaan eten in Maasmechelen, daarna besloten we naar Maastricht te gaan om even naar de stad te gaan. Daarna wilde we nog even terassen maar we vonden niets leuk genoeg dus besloten we weer terug naar Maasmechelen te gaan om daar in een cafeetje wat te drinken. Nou we waren vergeten in welke Qpark we de auto hadden geparkeerd dus hadden we zeker 45 min gelopen door de stad van Maastricht en erom heen.Uiteindelijk gevonden en naar Maasmechelen gereden, daar bij de cafeetjes aangekomen zat het bomvol met alleen Turkse en Marokkaanse mannen en dachten we hell no. Dus zijn we maar weg gegaan en nu ben ik thuis.
#dagboek
inb4 tiswat meid
inb4 tl;dr
De maas.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hey ik ga van de week naar maastricht
kan je me iets aanraden qua plekjes
Op de bodem zeker?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben ook Limburger en wil niet geassocieerd worden met types zoals jij.
Gelukkig maar, anders wist ik niet of we nog wel konden gaan trouwen hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen guac hoor, integendeel.
Mooi dat hebben we gezien, kan je nu weer weg?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]dus omdat we toevallig op eenzelfde stuk grond wonen en ook cultuur delen wordt jij gelijk met mij geassocieerd?
Zelfs m'n lockscreen is Limburgs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef GhpH het volgende:
[..]dus omdat we toevallig op eenzelfde stuk grond wonen en ook cultuur delen wordt jij gelijk met mij geassocieerd?
Zelfs m'n lockscreen is Limburgs![]()
[ afbeelding ]
Heb je in een citroen gebeten of ben je altijd zo zuur?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mooi dat hebben we gezien, kan je nu weer weg?
De specifieke parkeerplaats vergeten OK, maar vergeten in welke parkeergarage je staat?!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Crip het volgende:
[..]
#dagboek
inb4 tiswat meid
inb4 tl;dr
heb je moeders kut geliktquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je in een citroen gebeten of ben je altijd zo zuur?
1984, gast, watquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Robin of Sherwood... beste Robin Hood adaptatie ooit.
True maar bij de andere series kan ik die gewoon marathonnen he.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk Mr Robot, heeft nog maar 6 afleveringen
Heb seizoen 1 een jaar terug gezien, ben wel bijna alles vergeten denk ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vikings
Black Sails moet ik S2 ook nog van zien, schijnt beter te zijn dan 1.
Hij is graag de enige homo in het topic.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb je in een citroen gebeten of ben je altijd zo zuur?
echt levenloos als je al die series gezien hebt ;sssquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Der_Mann het volgende:
als je niet minstens alle series in de OP hebt gezien ben je een droeftoeter
Langs de maas, daar heb je ook veel cafeetjes en restaurantjes. En uhm centrum sws, de markt daar kun je ook lekker eten. Als je van de sisha bent heb je op de markt Lezzet is turks restaurant die ook ernaast sisha heeft. Verder kun je boottocht maken daaro, je ziet dat bord langs de maas. En voor de rest gwn lopen en mooie plekjes bekijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hey ik ga van de week naar maastricht
kan je me iets aanraden qua plekjes
Hoezo, wil je nachos met guac serveren op de bruiloft?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders wist ik niet of we nog wel konden gaan trouwen hoor.
meesten gezien voordat FOK! het verpesten van mijn leven overnamquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
echt levensloos als je al die series gezien hebt ;sss
het is hermann..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
echt levenloos als je al die series gezien hebt ;sss
Haha Chloro heeft dit veroorzaakt:quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
echt levenloos als je al die series gezien hebt ;sss
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is graag de enige homo in het topic.
Ja we waren zo druk bezig met onze verhalen dat we het waren vergeten. En het is gewoon ook zo onduidelijk en annoying in maastricht vaak. Zijn tienduizend Qparks eromheen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef krioro het volgende:
[..]
De specifieke parkeerplaats vergeten OK, maar vergeten in welke parkeergarage je staat?!![]()
![]()
Maar ja, klinkt vermoeiend. Kusje d'r op hoor.
Er zijn er drie in het centrum. En als je tussen ze alle drie op en neer loopt ben je maximaal een kwartier bezig johquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja we waren zo druk bezig met onze verhalen dat we het waren vergeten. En het is gewoon ook zo onduidelijk en annoying in maastricht vaak. Zijn tienduizend Qparks eromheen.
Dankje
Onder andere.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoezo, wil je nachos met guac serveren op de bruiloft?
Had in BCN echt een geil voorgerecht trouwens, zalm met passievruchtijs.
Je hebt eromheen nog meer hoor. Niet alleen in het centrum.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn er drie in het centrum. En als je tussen ze alle drie op en neer loopt ben je maximaal een kwartier bezig joh
wow waar heb ik dit aan verdiend ;squote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Haha Chloro heeft dit veroorzaakt:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt eromheen nog meer hoor. Niet alleen in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |