Lui varkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wowowo wat is deze. Nu pas wakker. Lig nog in bedje. Schandalig
wat toevalligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:
Of je zoekt aandachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zal wel weer in slaap gevallen zijn
Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijt
Mag ik de kut doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doen
foeiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het alweer uit met je vriendje
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje kenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje ken
Sowowowoowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door. Topic hangt ergens in R&P (gepost met een kloontje natuurlijk)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! dacht altijd dat zij juist classy was.... wow wat een verrassing dit!
Damnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |