Lui varkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
Wowowo wat is deze. Nu pas wakker. Lig nog in bedje. Schandalig
wat toevalligquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:37 schreef -supergirl- het volgende:
quote:
Of je zoekt aandachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zal wel weer in slaap gevallen zijn
Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel lekker is dat... maar nu ben je de ochtend alweer kwijt
Mag ik de kut doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet ik heb 3 weken lang geen kut te doen
foeiquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het alweer uit met je vriendje
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje kenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet. pfffffff ik ben nu single en dat blijf ik voorlopig. Ti's supergirltijd.
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja joh, alsof ik elk detail van je miserabele leventje ken
Sowowowoowquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heb ging haar vriend vreemd. Met haar welteverstaan, zij was de 2e vriendin.
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door. Topic hangt ergens in R&P (gepost met een kloontje natuurlijk)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! dacht altijd dat zij juist classy was.... wow wat een verrassing dit!
Damnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ze had 't blijkbaar na 'n jaar pas door.
Ben 'm aan het downloaden nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begin liefde voor W10 te krijgen.
[ afbeelding ]
Eindelijk liefde in je levenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik begin liefde voor W10 te krijgen.
[ afbeelding ]
Netjes. Had je W7 of W8?quote:
Had al liefde voorquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eindelijk liefde in je levenVeel succes!
Fuck jou met je KI-grapjequote:
W7 kom ik vanaf. Laptop is dual boot. Linux en Windows (omdat sommige dingen simpelweg niet werken op Linux maar ik wel graag linux heb, want nerd)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fuck jou met je KI-grapje.
Als je van W8 overgaat is het echt een veraderming.
Dat is alweer een tijdje geleden hoor :p oude koeien.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh. Ik ben ook niet zo erg 'in the know'. Ik hoor gewoon een klok luiden en begin zelf te klepelen. FOK!-style, jeweetz.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje geleden hoor :p oude koeien.
Nerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
W7 kom ik vanaf. Laptop is dual boot. Linux en Windows (omdat sommige dingen simpelweg niet werken op Linux maar ik wel graag linux heb, want nerd)
Ik heb deze laptop met windows 8 geleverd gekregen. Ik heb het twee dagen geprobeerd en ben toen gillend teruggerend naar w7quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nerd.
Ik denk dat je dan wel even zoiets hebt van waar de fack is alles en wat zijn dit voor menu's, maar de overstap van W7 naar W10 lijkt me een stuk chiller dan van W7 naar W8. Qua instellingen en menu's zat bijvoorbeeld alles dubbel in 8, nu is dat een stuk duidelijker.
Ik vind het voornamelijk een beetje grijs en grauw.. maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
huizen bouwen kunnen ze wel. alleen geen hond die er op let hoe het past in het straatbeeld
Turborotondes icm Belgen zijn dan ook een uitvinding van de duivelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oid
Mja of volgend jaar naar New York !quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het wel
Gardameer?
abc eilanden is wel gelijk ver.... Mechelen kan ook mooi zijn toch? ach als je er maar even uit bent!
Ja dat snap ik wel. Ik heb mezelf destijds 'gedwongen' om er aan te wennen, maar ik ben er nooit echt gelukkig mee geweest. Iets instellen was echt keer op keer een cringe met alle dubbele menu'squote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb deze laptop met windows 8 geleverd gekregen. Ik heb het twee dagen geprobeerd en ben toen gillend teruggerend naar w7
dat komt omdat ze niet snappen wat een industrieterrein is. die bouwen gewoon huizen en fabrieken door elkaar heenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een beetje grijs en grauw.. maar dat zal wel aan mij liggen.
[..]
Turborotondes icm Belgen zijn dan ook een uitvinding van de duivel_
[..]
Mja of volgend jaar naar New York !
Maar goed, ik roep maar wat_
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt omdat ze niet snappen wat een industrieterrein is. die bouwen gewoon huizen en fabrieken door elkaar heen
Ik weet het niet hoor, maar wat zegt dit over jou dat je dit zo goed weetquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eindelijk liefde in je levenVeel succes!
Ik ga er stiekem zelf heenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar wat zegt dit over jou dat je dit zo goed weet
hihi, kont, reet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl hoerententen.. Kijk maar eens naar plaatsen zoals Kontich of Reet.
En ik wil naar Canadaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
new york meh ;s zou er alleen heen gaanvoor central park
quote:
JE wil gewoon over de hele wereld dusquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik wil naar Canada
Of naar Texas en 30 km aankomen door het eten daar
30km ja?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ik wil naar Canada
Of naar Texas en 30 km aankomen door het eten daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |