Ik las het dikgedrukte stuk en zatquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou gaan regenen toch?
[..]
Ja, ik heb de printer uit elkaar moeten halen
(Lees; deurtje open, papier eruit vissen en deurtje weer dicht)
Dit als vrouw zijnde snap ik dit nog net![]()
dankjequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel wel even een brandweer
[..]
Zodanig dat je kindertjes van de weg af rijdt?
Ik rij zelf al niet meer als ik maar 1 drankje heb gehad.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sommige rijden dronken en komen wel heel thuis zonder ongelukken onderweg. Waar is dan de grens...
Het is oke, dean.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:24 schreef niels0 het volgende:
Hmm. Als ik wat minder vriendelijk hier was de laatste dagen dan spijt me dat.
Ja, story of my lifequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las het dikgedrukte stuk en zat
En daarna de 2e zin en toen
Zodra er cavia's in het geding zijn is het al een stap te ver.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankje
ja, maar dat is voor iedereen anders
die horen ook niet op de openbare wegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra er cavia's in het geding zijn is het al een stap te ver.
man man man....quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
1x geweigerd op een helicoptervlucht. Veel gelazer mee gehad.
1x geweigerd op een intercontinentale vlucht. Ontslag op staande voet.
1x bijna geweigerd op een vlucht binnen Europa, maar ze hadden me te hard nodig en dus mocht ik mee, maar moest ik tussen de bootsman en m'n kapitein in gaan zitten.
Dat was het wel zo'n beetje.
Dan is het toch echt wel eens tijd er wat aan te gaan doen hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
1x bijna geweigerd op een vlucht binnen Europa, maar ze hadden me te hard nodig en dus mocht ik mee, maar moest ik tussen de bootsman en m'n kapitein in gaan zitten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef niels0 het volgende:
Verdomme m'n ontbijt alweer uitgekotst daarnet.
Ik weet het. Het zijn periodes. Ik drink niet altijd zo veel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan is het toch echt wel eens tijd er wat aan te gaan doen hoor.
Dat maakt het niet minder noodzakelijk er iets aan te gaan doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik weet het. Het zijn periodes. Ik drink niet altijd zo veel.
Bepaalde etnische mensen ook niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die horen ook niet op de openbare weg
wel aan de lijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaalde etnische mensen ook niet.
En als ik met mijn cavias op de openbare weg wil lopen dan doe ik dat![]()
Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bepaalde etnische mensen ook niet.
Klopt. Denen trouwens ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.
Awwwwquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, story of my life![]()
Hoe is het verder, chilivlokje van me?![]()
Gaat u nog op vakantie ?
Tuigje om, dit dat .. alles.quote:
Of huizen bouwen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inderdaad. Belgen kunnen echt niet rijden namelijk.
Lekker!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww
Maar wel goedweekend weg en nog een vakantie van een dikke week naar portugal in het verschiet
en u?
huizen bouwen kunnen ze wel. alleen geen hond die er op let hoe het past in het straatbeeldquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuigje om, dit dat .. alles.
[..]
Of huizen bouwen.
Heb je ooit die huizen weleens gezien?
[..]
Lekker!
Ja ik wil wel, maar ik weet niet waar naar toe.
Zat te denken aan een van de abc -eilanden, maar ik mag blij zijn als ik eerst eens naar Mechelen (BE) ga_
Verdriet en stress wegdrinken.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is er leuk aan dagenlang zuipen in je eentje
Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oidquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of huizen bouwen.
dat deden nederlanders in het begin ook.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik geen last van. Van hun rijvaardigheid (en snelwegen overigens) wel. Er is hier op de woonboulevard een rotonde, rechtsaf voor allerlei dorpen, linksaf is de snelweg richting duitsland en belgie. Maar dat is zo'n turborotonde met verschillende rijbanen enzo. Op het moment dat er een Belg voor me zit neem ik maar wat extra afstand, want -elke keer- doen ze iets mongools, midden op de rotonde over de blokken beton naar andere rijbanen oid
oh crapquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #91
Er staat ruim vantevoren aangegeven welke baan je voor welke richting moet nemen. Borden lezen is ze ook niet gewoon?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deden nederlanders in het begin ook.
dat komt gewoon omdat ze die dingen daar niet hebben
Ja, ik hoop het welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tuigje om, dit dat .. alles.
[..]
Of huizen bouwen.
[..]
Lekker!
Ja ik wil wel, maar ik weet niet waar naar toe.
Zat te denken aan een van de abc -eilanden, maar ik mag blij zijn als ik eerst eens naar Mechelen (BE) ga_
Dat kan ook op andere, veiligere, gezondere en wellicht blijvendere manieren.quote:
je verwacht nog niet dat er dan opeens een stoepband midden in de weg ligtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er staat ruim vantevoren aangegeven welke baan je voor welke richting moet nemen. Borden lezen is ze ook niet gewoon?
Spijt dat ik heb gekliktquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, maar gewoon op de juiste baan zitten is toch geen hogere natuurkunde joh. De Duitsers kunnen het wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je verwacht nog niet dat er dan opeens een stoepband midden in de weg ligt
méh en zeefje post naaktpics in kpd, iedereen zn dingquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:48 schreef RockNijntje het volgende:
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog nietquote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
Tijdens mijn rijlessen vond ik turborotondes 3x moeilijk of zo. Je zou zeggen dat een ervaren chauffeur, ondanks dat hij de situatie in zijn eigen land niet kent, het na maximaal 1 keer fout gedaan te hebben toch moet snappen. Belgen
.
Auto's ook nog niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog niet
Kan me echt moeilijk voorstellen hoe het is om op zo'n dinosaurus te rijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens mijn rijlessen bestonden die nog niet
het is even worstelen om dat zadel er op te krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan me echt moeilijk voorstellen hoe het is om op zo'n dinosaurus te rijden.
Ik ben 12.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe oud bende gij dan wel niet
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 10:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kan ook op andere, veiligere, gezondere en wellicht blijvendere manieren.
Drank is niet de oplossing.
Dit klopt.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie he
Maar is het dé oplossing?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Drank is weldegelijk een oplossing, alcohol is immers geen suspensie he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |