Verhulstquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef niels0 het volgende:
Weirde plaatsnamen hebben ze in België.
Reetveerdegem bijvoorbeeld.
Het boekje De Helaasheid Der Dingen speelt zich daar af. Aanrader trouwens dat boekje.
Texas lijkt me vooral leuk vanwege het etenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JE wil gewoon over de hele wereld dus
Texas?lijkt me echt niks.
In omtrekquote:
Is verfilmd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef niels0 het volgende:
Weirde plaatsnamen hebben ze in België.
Reetveerdegem bijvoorbeeld.
Het boekje De Helaasheid Der Dingen speelt zich daar af. Aanrader trouwens dat boekje.
Uhmquote:Op kantoor bij de Consumentenbond wordt er gewerkt met Windows 7-computers. Hoe reageren gebruikers met Windows 7 op een eerste kennismaking met Windows 10? 'De startknop is terug!'
Ja dat ook, maar waarom zou een Windows 7 gebruiker zeggen van hee de startknop is terugquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederlanders maken zich druk om startknop
Als je in win7 de startknop niet kan vinden heb je geen upgrade nodig maar een brilquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je in win7 de startknop niet kan vinden heb je geen upgrade nodig maar een bril
Of elektroshocks
Op zich wel een goede methode, maar begreep dat de updates automatisch geinstalleerd worden waardoor iedereen bij een glitch of een backdoor (voor de hackers) de sjaak isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:27 schreef RockNijntje het volgende:
Woa ze zeggen dat er hierna geen nieuwe Windows meer komt, of ja niet zoals voorheen dat er om de drie jaar een nieuwe kwam. Ze willen nadat W10 een hit wordt actief en direct gaan reageren op wat gebruikers willen en zo steeds updates toe blijven voegen, in plaats van alles opsparen en in een nieuwe versie stoppen.
Ben benieuwd.
Oh lekker danquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op zich wel een goede methode, maar begreep dat de updates automatisch geinstalleerd worden waardoor iedereen bij een glitch of een backdoor (voor de hackers) de sjaak is
Mag hopen dat ze dan van te voren alles heel uitvoerig testen en eigenlijk voor 99,99% zeker weten dat er geen backdoors in zittenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh lekker dan. Nou ja, eerste update (Redstone) komt vermoedelijk toch pas in 2016, dus dan hebben ze vast nog genoeg tijd om na te denken over of het een automatische of handmatige install moet zijn.
Sterker nog, alleen zakelijke windows-licenties kunnen dit uitschakelen. Dit betekent dat de consumenten de proefkonijnen worden voor de bedrijven qua updatesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze dan van te voren alles heel uitvoerig testen en eigenlijk voor 99,99% zeker weten dat er geen backdoors in zitten
Ik geloof oprecht dat het 10 keer makkelijker wennen is dan W8.quote:
Zijn er hier in ieder geval al 2 proefkonijnenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sterker nog, alleen zakelijke windows-licenties kunnen dit uitschakelen. Dit betekent dat de consumenten de proefkonijnen worden voor de bedrijven qua updates
Juist. Boeit me ook niet zo veelquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er hier in ieder geval al 2 proefkonijnen
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen tochquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Juist. Boeit me ook niet zo veel
Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen toch
Alle thuiswedstrijden winnen en hopelijk Hoffenheim uit ook, 12 punten moet genoeg zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.
Moffenheimquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle thuiswedstrijden winnen en hopelijk Hoffenheim uit ook, 12 punten moet genoeg zijn
hehequote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Texas lijkt me vooral leuk vanwege het eten
Maareh.. ik wil ook nog een keer naar Miami
Nee, niet de hele wereld.. ik hoef niet zo nodig naar Sierra Leone
FM?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax 2e seizoen, CL loting: Benfica, Lyon en Hoffenheim. Moet kunnen toch
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yup, al kan Benfica vies uit de hoek komen.
Hoe heb jij Tielemans voor 6 mil weten te halen? Die heeft toch een minimale ontsnappingsclausule van 18 mil?quote:
FM14 is dit hequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:06 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoe heb jij Tielemans voor 6 mil weten te halen? Die heeft toch een minimale ontsnappingsclausule van 18 mil?
Dacht ik al.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Dacht ik al.
[ afbeelding ]
Tweede seizoen
Oh zeker wel. Als mijn scout zegt dat ik bijvoorbeeld Tielemans voor 5 - 8 mil kan halen en ik breng een bod uit, dan laten ze 'm pas gaan als ik 18 mil bied.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast ontsnappingsclausules zeggen weinig, gewoon scouten en kijken of het te koop is en voor hoeveel
Balanta had ontsnappingsclausule van 16 miljoen, gehaald voor 6. Tielemans 18 milj, gehaald voor 6, Romero clausule van 12, gehaald voor 2quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:10 schreef Matip het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Als mijn scout zegt dat ik bijvoorbeeld Tielemans voor 5 - 8 mil kan halen en ik breng een bod uit, dan laten ze 'm pas gaan als ik 18 mil bied.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker
Wel onrealistisch
Ricky van Wolfswinkel die er 8 inschopt in CL
Oh dat is wel vreemd.. Toch maar eens proberen een en 't ander te halen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Balanta had ontsnappingsclausule van 16 miljoen, gehaald voor 6. Tielemans 18 milj, gehaald voor 6, Romero clausule van 12, gehaald voor 2
900k ook maarquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:12 schreef Matip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Held hoor.
[..]
Oh dat is wel vreemd.. Toch maar eens proberen een en 't ander te halen.
Boymans voor 5 mil weten te slijten aan Ajax, was alleen maar geblesseerd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
900k ook maar
Hoe ziet je team eruit nu eigenlijk
Met Letschert en Leeuwin CL inquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Boymans voor 5 mil weten te slijten aan Ajax, was alleen maar geblesseerd.Toen degradeerde Norwich City en kon ik toeslaan.
[ afbeelding ]
Jouw team?
Jaquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met Letschert en Leeuwin CL inAndere spelers zijn wel goed, Quincy Promes wel een mooie transfer
[ afbeelding ]
Heb 8 spelers met 4,5 ster als potentieel niveau, waaronder Zivkovic. in Jong Ajax lopen er nog wat, oa Van de Beek, Nouri, Odegaard, Tetequote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:25 schreef Matip het volgende:
[..]
JaRajkovic lange blessure.
Lekker team man. Zivkovic wonderkind inmiddels? Mijn eerste game was ook met Ajax, stuk of 6 a 7 wonderkinderen toen in m'n team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |