Odegaardquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb 8 spelers met 4,5 ster als potentieel niveau, waaronder Zivkovic. in Jong Ajax lopen er nog wat, oa Van de Beek, Nouri, Odegaard, Tete
Tering wat? Zoveel betalen de clubs bij mij niet eens. Voor Andersen bieden ze max 5 milj...quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Odegaard![]()
Dit was seizoen 2 bij Ajax;
[ afbeelding ]
Ja, was echt een belachelijk goed seizoen. Eredivisie, beker, en CL gepakt toen. Dan willen ze wel betalen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tering wat? Zoveel betalen de clubs bij mij niet eens. Voor Andersen bieden ze max 5 milj...
En De Vrij halen![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het knap als je in eerste seizoen CL pakt met Ajax, ik loop altijd in mes tegen de wat sterkere ploegen. Speel je dan wel gewoon aanvallend?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, was echt een belachelijk goed seizoen. Eredivisie, beker, en CL gepakt toen. Dan willen ze wel betalen.
huehue, een van de beste cv's in 15![]()
![]()
![]()
Ja, gewoon altijd aanvallend spelen. Tegen grote ploegen als PSG of Bayern uit wel op counteren of controleren.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind het knap als je in eerste seizoen CL pakt met Ajax, ik loop altijd in mes tegen de wat sterkere ploegen. Speel je dan wel gewoon aanvallend?
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?quote:
Tactiek is goed genoeg, in Eredivisie win ik altijd wel, alleen in CL moet net dat extra's nog bij. Ben beetje aan het tweaken met spelersinstructiesquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?
*nvm, je speelt 14*
Tactieken uit 15 werken volgens mij ook in 14.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb een bijzonder effectieve 4-3-3 tactiek, als je 'm wil hebben?
*nvm, je speelt 14*
Dan is ie dus niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactiek is goed genoeg, in Eredivisie win ik altijd wel, alleen in CL moet net dat extra's nog bij. Ben beetje aan het tweaken met spelersinstructies
Ahquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:55 schreef Matip het volgende:
[..]
Tactieken uit 15 werken volgens mij ook in 14.
Online Soccer Managerquote:
LOL!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |