Is Chevy jouw kloon?quote:
maar check south park gewoon eens, je kunt het gwn kijken op southpark.nlquote:
Als je Jurassic Park maar kentquote:
je wilt Guus gewoon weghebben of nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar check south park gewoon eens, je kunt het gwn kijken op southpark.nl
is de moeite waard g
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is aan jou niet besteed idd.Alsof dat aan jou wel besteed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee hij mist gwn echt ietsquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wilt Guus gewoon weghebben of niet
South Park word snel aan de kant gezet omdat het geanimeerd is, maar het heeft een hele donkere humor en zet met plezier modern Amerika te kakken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
is de moeite waard g
precies dit dusquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
South Park word snel aan de kant gezet omdat het geanimeerd is, maar het heeft een hele donkere humor en zet met plezier modern Amerika te kakken.
Helemaal mee eens, heb vaak in een kreukel gelegen van het lachen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
is de moeite waard g
ken het wel hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
is de moeite waard g
echt belachelijk...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
oja McGrath, Banshee stopt na seizoen 4 als je het nog niet wist
The Shit, Boardshit Empire en Justishit bedoel je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
The Shield, Boardwalk Empire en Justified horen ook in de OP
beste serie ooitquote:
Je daalt in waardering Guusquote:
Heb vroeger ook amper films gezien hoor. The Lion King niet eens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor rare dingen heb jij in je jeugd gedaan, buiten gespeeld met vrienden ofzo?
nee vriend neem dit terug want anders hebben we echt dikke problemenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
The Shit, Boardshit Empire en Justishit bedoel je?
o.a.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor rare dingen heb jij in je jeugd gedaan, buiten gespeeld met vrienden ofzo?
Bemoei je er niet mee. Guus kan dat zelf ook niet af. Laat staan jij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je bek tegen guus vieze hoerenneuker.
je mist niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb vroeger ook amper films gezien hoor. The Lion King niet eens.
Grapje. Al ken ik dat Justified helemaal nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee vriend neem dit terug want anders hebben we echt dikke problemen
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Guus kan dat zelf ook niet af. Laat staan jij.
daar zit het beste personage uit een serie of film ooit inquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grapje. Al ken ik dat Justified helemaal niet
Weet je het zeker?quote:
Enne?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar zit het beste personage uit een serie of film ooit in
Ik eet dagelijks een velociraptor als ontbijt g.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik heb gisteren nog met een velociraptor gevochten, true story
Oh snap.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?
Ja, ik heb ook niks met draken en 100 miljoen personages, maar ik vind het ook wel ok. Niet zo leuk als Bansheequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Game of Thrones nog niet gekeken. Is het echt zo ziek goed dan? Zelfs als je niks met draken en 100 miljoen personages hebt?
Lekker janken. Heerljik man. In ieder geal niet om een loser als jij. Heerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga je dadelijk weer janken dat anderen je uitschelden terwijl je je hier zelf ook als een losgeslagen randdebiel gedraagt?
draken zitten er amper in, en 99 miljoen van de 100 miljoen personages zijn interessantquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
Ik heb Game of Thrones nog niet gekeken. Is het echt zo ziek goed dan? Zelfs als je niks met draken en 100 miljoen personages hebt?
Niet zo projecteren, Niels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Lekker janken. Heerljik man. In ieder geal niet om een loser als jij. Heerlijk.
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:53 schreef Mozy het volgende:
nee je jankt omdat een willekeurig meisje uit denemarken je oom noemtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wow ik word hier zomaar een loser genoemd. Die komt wel ff binnen hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Vandaag lekker fapje gezet op een meisje van 17?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
ok die zou ik dan mss nog willen kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb 1 epi gekeken, ging als volgt: geweld seks geweld seks geweld seks etc.
Nix mis met racisten hoor klotzakquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wow ik word hier zomaar een loser genoemd. Die komt wel ff binnen hoor.
Ach ja, gelukkig ben ik geen achterlijke racist die op zijn 42e nog seksuele toespelingen moet maken jegens minderjarige meisjes
Smaakt naar kip, alleen wat taaierquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks een velociraptor als ontbijt g.
lukt niet echt hèquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hij valt mij aan dus ga ik in counter-attack.
gebruik voortaan Quick Attack dan val jij als eerste aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ga eens naar syrië, daar word je pas aangevallenquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om naar een serie te kijken waar zo veel belangrijke mensen in voor komen, komt vast door mijn autisme.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
draken zitten er amper in, en 99 miljoen van de 100 miljoen personages zijn interessant
Een van mijn huisgenoten probeert mij ook al een tijdje aan Banshee te krijgen. Zal eens downloaden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met draken en 100 miljoen personages, maar ik vind het ook wel ok. Niet zo leuk als Banshee
Meh, zoek toch wel wat meer in een serie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen niet effectief tegen steen. En Guus is een harde gozer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik voortaan Quick Attack dan val jij als eerste aan
Ik vond er geen zak aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok die zou ik dan mss nog willen kijken
wow, is die huisgenoot een vrouw?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om naar een serie te kijken waar zo veel belangrijke mensen in voor komen, komt vast door mijn autisme.![]()
![]()
[..]
Een van mijn huisgenoten probeert mij ook al een tijdje aan Banshee te krijgen. Zal eens downloaden.
[..]
Meh, zoek toch wel wat meer in een serie.
Ik vind hem godverdomme knap, maar buiten dat is hij nog steeds echt 100 eindbazenquote:
Double Team, dan weet hij niet wie hij aan moet vallen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar bieden ze hem gewoon een lekker jong bruidje aan hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga eens naar syrië, daar word je pas aangevallen
Moet je 'm beter berijden en er wat meer saus overheen gooien. Heerlijk!quote:
Ik snap het stoken op niels0 ook niet helemaalquote:
Wie de fuck valt er ook een steen aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alleen niet effectief tegen steen. En Guus is een harde gozer.
Als hij net geschoren is: "hier neuk mijn dochter"quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar bieden ze hem gewoon een lekker jong bruidje aan hoor
Hij begint toch zelf iedere keer?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap het stoken op niels0 ook niet helemaal
uhuhquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
in aflevering 1 zit amper geweld, wat is dezequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Met een Ratata lvl 1 die zo'n andere move kan waardoor die andere hetzelfde HP krijgtquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat t de eerste isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
Wel creepy episode als je bedenkt dat Daenerys daar pas 13/14 isquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
De vrouwen in dit huis zijn een beetje saai. Er kijkt er maar eentje series, en dan ook vaak series die Netflix voorschotelt.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in aflevering 1 zit amper geweld, wat is deze
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan.
Maar goed, was dan ook ergens dit jaar dus random midden in het verhaal(?!?!?!) waar ik verder niet in zat.
is inderdaad een hele mooie manquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind hem godverdomme knap, maar buiten dat is hij nog steeds echt 100 eindbazen.
ja godverdomme verkeerd gelezen deadprezquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij zegt toch niet dat t de eerste is
Oooh jammer man, die serie was niet toevallig banshee?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
De vrouwen in dit huis zijn een beetje saai. Er kijkt er maar eentje series, en dan ook vaak series die Netflix voorschotelt.
Laatst zat ze naar een serie te kijken waar ze de titel niet eens van wist.
in de serie zijn ze toch allemaal een paar jaar ouder?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wel creepy episode als je bedenkt dat Daenerys daar pas 13/14 is
Wat vind jij wel leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan.
Maar goed, was dan ook ergens dit jaar dus random midden in het verhaal(?!?!?!) waar ik verder niet in zat.
wow oké sorry man :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme verkeerd gelezen deadprez
DAT KAN TOCH GEBEUREN
HE
EEN FOUTJE MAKEN
DAT KAN TOCH
OF NIET DAN
Was zo'n Nederlandse kutserie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oooh jammer man, die serie was niet toevallig banshee?
Vast wel, om het minder creepy te makenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de serie zijn ze toch allemaal een paar jaar ouder?
Er zijn series met duur van 20 min, dat is toch niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
zou alleen series kijken als ze maar 10 min per aflevering waren
SpongeBob SquarePants is wel wat voor jou.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
te weinig concentratie om t te blijven volgen? ik heb dat ook, maar dan bij series die meer dan 20 minuten durenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gewoon series bingewatchen met episodes van bijna een uur jatoch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
te weinig concentratie om t te blijven volgen? ik heb dat ook, maar dan bij series die meer dan 20 minuten duren
ach, het is vast allemaal normaal in hun wereldquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vast wel, om het minder creepy te maken![]()
Ik praat boeken mattie.
Ja Terryquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik krijg een hard piemeltje van Terry Crews, no homo.
En de anderen happen er zo lekker op.quote:
trek ik alleen na flink wat wiet en bierquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon series bingewatchen met episodes van bijna een uur jatoch?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ach, het is vast allemaal normaal in Niels' wereld.
precies, gewoon een heel seizoen Breaking Bad kijken in een dagquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een heel seizoen in 1 dag kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Boks mattiequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
precies, gewoon een heel seizoen Breaking Bad kijken in een dag
Heb ik alleen ooit met de beste serie ooit gedaan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zie B99 weleens op de televee voorbijkomen, maar dat is denk ik niet iets wat ik snel zou downloaden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja TerryEn Andy Samberg is ook leuk.
Bij Lost nooit verder gekomen dan twee episodes.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik alleen ooit met de beste serie ooit gedaan.![]()
![]()
LOST
![]()
![]()
Uit de tent lokken is ook nergens voor nodig wat mij betreft, maar dat gebeurt volgens mij ook helemaal niet zoveel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de anderen happen er zo lekker op.
En soms proberen sommigen hem ook de tent uit te lokken.
Ik ben het ook vaak genoeg niet met hem eens, dan zeg ik mijn zegje en dan laat ik het erbij.
Ja , maar als je blijft kijken blijft het mooiquote:
ik heb gehoord dat het in de laatste seizoenen helemaal nergens meer op slaat dus nooit gekekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb ik alleen ooit met de beste serie ooit gedaan.![]()
![]()
LOST
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
te weinig concentratie om t te blijven volgen? ik heb dat ook, maar dan bij series die meer dan 20 minuten duren
Ik stream het gewoon. Matige beeldkwaliteit maar whatevs.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie B99 weleens op de televee voorbijkomen, maar dat is denk ik niet iets wat ik snel zou downloaden.
kon er niet echt meer in komen...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja , maar als je blijft kijken blijft het mooi
De 2e acteur is een betere leider dan die ene die was overleden
moest wel traantje weg pinken de laatste paar afleveringenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eindgevecht van Spartacus is gewoon bazig
is ze wanhopig?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft flinke tieten en een bolle kont.
Jawel man anders verlies ik m'n concentratie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn series met duur van 20 min, dat is toch niks
Ik ben 17, geen 7...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
SpongeBob SquarePants is wel wat voor jou.
sorry, was jellyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Dude hij is een getrouwde man, ik heb hem nodig.
Ik raad het je aan. Als je er eenmaal in bent gekomen. Is het smullenquote:
als je een serie kijkt die je echt goed vindt let je niet eens op de tijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel man anders verlies ik m'n concentratie.
Geen idee, nooit gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal (voor zover het nog te volgen was) wel echt mooi. Not Penny's Boat enzo.![]()
nee zo werkt het niet altijdquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je een serie kijkt die je echt goed vindt let je niet eens op de tijd
Ze heeft een maandje of 2 geleden een relatie van 3 jaar beëindigd omdat ze hem te saai vond en opzoek was naar iets spannends.quote:
als jij Banshee gaat kijken, en niet doen alsof he.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik raad het je aan. Als je er eenmaal in bent gekomen. Is het smullen
jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef deadprez het volgende:
hermann volg jij die nieuwe dragon ball serie nog?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bij Lost nooit verder gekomen dan twee episodes.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat het in de laatste seizoenen helemaal nergens meer op slaat dus nooit gekeken
HEIDENEN.quote:
Oke dan ga ikmorgen een aflevering van banshee kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als jij Banshee gaat kijken, en niet doen alsof he.
prima, doe nummer en foto in de dm danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft een maandje of 2 geleden een relatie van 3 jaar beëindigd omdat ze hem te saai vond en opzoek was naar iets spannends.
Ik zit ook vaak genoeg tijdens series te FOK!ken of wat anders te doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel man anders verlies ik m'n concentratie.
zijn de 2e en 3e de moeite waard om te kijken / gebeurt er eindelijk iets?quote:
deal!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke dan ga ikmorgen een aflevering van banshee kijken
beloofd
Ik vond het eind wel wat hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
HEIDENEN.
Dat de laatste seizoenen slecht waren is vooral gezeur van puristen imo. Het eind was minder, maar zoveel boeit dat ook weer niet.
Spijt mequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
HEIDENEN.
Dat de laatste seizoenen slecht waren is vooral gezeur van puristen imo. Het eind was minder, maar zoveel boeit dat ook weer niet.
Bansheequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als jij Banshee gaat kijken, en niet doen alsof he.
Keiharde multitaskleef, jeweet. FOK!ken tijdens series, Football Manager spelen, Prison Architect spelen. Allemaal prima bezigheden voor tijdens series kijken. Vooral als ik een serie rewatch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak genoeg tijdens series te FOK!ken of wat anders te doen
volgens mij wel , maar ik doe altijd kuikenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef McGrath het volgende:
Hoop dat spartacus op popcorn time staat dan.
heyquote:
Als man des huize zal ik je eerst even aan een background check moeten onderwerpen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
prima, doe nummer en foto in de dm dan
Ik ben niet zo goed in het verwerken van zo veel emoties.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk kut, spannend, griezelig, mooi. Een waterval van emoties.
deze man weetquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef anti-loper het volgende:
[..]
volgens mij wel , maar ik doe altijd kuiken
nee, speelt zich nog allemaal voor die Saiyan God film af. en de volgende aflevering speelt zich tijdens de film afquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn de 2e en 3e de moeite waard om te kijken / gebeurt er eindelijk iets?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is wel 'n diep verhaal, zo onder water, hihaho!
Kom je daarom zo afgevlakt over?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in het verwerken van zo veel emoties.
Maar dan volg je het allemaal niet meer toch?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit ook vaak genoeg tijdens series te FOK!ken of wat anders te doen
wat welke filmquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, speelt zich nog allemaal voor die Saiyan God film af. en de volgende aflevering speelt zich tijdens de film af
nieuwe film jongequote:
Meh, ik zou het liever wat uitgebreider gehad willen hebben, meer antwoorden etc. Leek een beetje afgeraffeld. Maar heel slecht vond ik het ook niet.quote:
quote:
Denk het.quote:
Wil vannacht met jou ook wel een 'diep' verhaal maken hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is wel 'n diep verhaal, zo onder water, hihaho!
neej die daarvoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef anti-loper het volgende:
[..]
nieuwe film jonge
ressurection of F
ohquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Z:_Battle_of_Gods
Oefen @ mij.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Chloroform het volgende:
Overigens S3 van Homeland met al die IraniersGoed om m'n Farsi weer beetje op te vijzelen.
HIJ IS EGYPTISCH wist je datquote:
Ik zit nu ook echt Football Manager te spelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Keiharde multitaskleef, jeweet. FOK!ken tijdens series, Football Manager spelen, Prison Architect spelen. Allemaal prima bezigheden voor tijdens series kijken. Vooral als ik een serie rewatch.
oh jaquote:
die WIL je gewoon kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
moet ik die kijken om de serie goed te kunnen volgen?
dan kun je beter alleen de serie kijken omdat ze heel die film in meer detail laten zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
moet ik die kijken om de serie goed te kunnen volgen?
Ik neem de popcorn wel mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]. Dan weet ik al wat wij samen gaan doen.
Mijn manquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zit nu ook echt Football Manager te spelen![]()
weenie heb nooit echt dragon ball films gekekenquote:
Als je antwoorden zocht dan is het wel een beetje teleurstellend ja. Ik vond het vooral zo'n enorme mindfuck dat ik even niet meer zo goed wist wat ik moest denken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, ik zou het liever wat uitgebreider gehad willen hebben, meer antwoorden etc. Leek een beetje afgeraffeld. Maar heel slecht vond ik het ook niet.
[..]. Dan weet ik al wat wij samen gaan doen.
Nola Longshadowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Banshee![]()
Sherrif Hood![]()
Rebecca, geile amish-snol
Prima, brand losquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als man des huize zal ik je eerst even aan een background check moeten onderwerpen.
brada je wil hem al alleen kijken voor de nieuwe animatie techniekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie heb nooit echt dragon ball films gekeken
alleen eentje over trunks in de toekomst geloof ik
AFC Ajax uiteraard.quote:
de eerste Broly film, echt meer dan 10 keer gekekenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie heb nooit echt dragon ball films gekeken
alleen eentje over trunks in de toekomst geloof ik
whehe aight, zal downloadenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef anti-loper het volgende:
[..]
brada je wil hem al alleen kijken voor de nieuwe animatie technieken
het ziet er echt 100 x beter uit. Als ze super saiyan ofzo worden ik jizz in mijn pants
Proctorquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AFC Ajax uiteraard.
Alleen wel mezelf restrictie opgelegd, aankopen mogen maximaal 21 jaar zijn. En maakt niet uit tegen wie altijd aanvallend spelen, verdedigen staat niet in mijn woordenboek
Ajaxquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AFC Ajax uiteraard.
Alleen wel mezelf restrictie opgelegd, aankopen mogen maximaal 21 jaar zijn. En maakt niet uit tegen wie altijd aanvallend spelen, verdedigen staat niet in mijn woordenboek
Wat ga je nu meteen weer schelden dan gekquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat
Jij bent zeker voor Feyenoord
maakt niet uit, dan kun je dikke marathon van 2 weken houden als de serie is afgelopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Overigens heb ik ook nog nooit Game of Thrones gezien. #confessions
Ik eerste 2 seizoenen maar vond het kut.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Chloroform het volgende:
Overigens heb ik ook nog nooit Game of Thrones gezien. #confessions
Talentenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ajax
zo saai.
Bezig aan een heldenreeks met Tranmere Rovers
begin vorig jaar was er een speciale annivarsery aflevering.quote:
Ik zit ondertussen in 2026/2027, ik ben een eckte.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Talenten![]()
![]()
![]()
Speel overigens wel FM14, te skeer om 15 te kopen.
LLM is voor mij vaak 1 seizoen leuk en dan word ik gefrustreerd omdat niemand wil komen
zijn er toch, dragon ball superquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
begin vorig jaar was er een speciale annivarsery aflevering.
Kon je broertje van vegeta zien. Sindsdien had ik hoop op nieuwe afleveringen
Ben paar keer aan eerste aflevering begonnen, maar mehquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, dan kun je dikke marathon van 2 weken houden als de serie is afgelopen
waa aleykum salaam zusterquote:
Inmiddels al in Premier League?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen in 2026/2027, ik ben een eckte.
ik moet vaker hopenquote:
broertje van Vegeta was echt een pussyquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
begin vorig jaar was er een speciale annivarsery aflevering.
Kon je broertje van vegeta zien. Sindsdien had ik hoop op nieuwe afleveringen
haha. neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
Zoete popcorn is niet lekker. Zout all the way.
Zout natuurlijk, wat is dit voor vraag.quote:
begint idd sloomquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben paar keer aan eerste aflevering begonnen, maar meh
shonekquote:
Yep. Ook al CL-voetbal. Titel en succes in de CL lukt nog niet echt though.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inmiddels al in Premier League?
Oh, dan had die zeker ook een FOK!account getiteld Der_Mann.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broertje van Vegeta was echt een pussy
Lekker! Nee bij mij is het ook enkel titel en soms beker... CL vlieg ik toch vaak in poule uit of in knock out fase.. EL wel kwartfinale gehaald en onterecht eruit tegen Everton. Is me toch wat, Veltman tegen Lukakuquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Yep. Ook al CL-voetbal. Titel en succes in de CL lukt nog niet echt though.
Ettooquote:
ja truequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
broertje van Vegeta was echt een pussy
ik doe gewoon normaal tegen Guus de hele dag en dan krijg ik ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dan had die zeker ook een FOK!account getiteld Der_Mann.
kloptquote:
Ik weet niet eens wat shonek betekentquote:
waarom ga je niet in de counter-attack?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe gewoon normaal tegen Guus de hele dag en dan krijg ik dit
Alleen die lucht al ja. Nog een reden om binnen te blijven en niet naar de bioscoop te gaan.quote:
Hij speelt z'n rol wel goed en heeft ook zo'n cynische rotkop.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die gast die Proctor speelt is wel een goede acteur, Ulrich ofzo
Ik weet het ook niet. Ging er van uit dat het goed was ofzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat shonek betekent
Wat betekent het?
rtquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen die lucht al ja. Nog een reden om binnen te blijven en niet naar de bioscoop te gaan.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zout natuurlijk, wat is dit voor vraag.
Bah.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
Zoete popcorn is niet lekker. Zout all the way.
Mja, toen ik uit de championship kwam, won ik spontaan ook nog de league cup, mocht ik Europa in. Zelfs de Sevilla's van de wereld gaven me keiharde spanksquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker! Nee bij mij is het ook enkel titel en soms beker... CL vlieg ik toch vaak in poule uit of in knock out fase.. EL wel kwartfinale gehaald en onterecht eruit tegen Everton. Is me toch wat, Veltman tegen Lukaku
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ging er van uit dat het goed was ofzo.
Agent Carterquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Jongens wat zou ik na Vikings seizoen 3 gaan kijken. Black Sails seizoen 2 of Mr Robot? Of Agent Carter?
ik heb er de kracht niet voorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waarom ga je niet in de counter-attack?
Robin of Sherwood... beste Robin Hood adaptatie ooit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Jongens wat zou ik na Vikings seizoen 3 gaan kijken. Black Sails seizoen 2 of Mr Robot? Of Agent Carter?
kijk Mr Robot, heeft nog maar 6 afleveringenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Vikingsquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Ik zie ook niet echt in hoe ik ooit Barcelona, Bayern of Real ga verslaan... Dan moet ik gaan smijten met salarissen... Of je gaat met 11 man gewoon achterover leunen en hopen op penalty's. Dat is niet mijn stijlquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mja, toen ik uit de championship kwam, won ik spontaan ook nog de league cup, mocht ik Europa in. Zelfs de Sevilla's van de wereld gaven me keiharde spanks
Weenie, maar het dreamteam (dp en ik) heeft gisteren een paar prutsers KEIHARD ingemaakt.quote:
Nice nice.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Wa-Alaikum-Salaam.
Rustig jwt.
Repped + dapped voor J5.
Ik ben turksquote:
wow ik ben allebeiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zoute popcorn niet lekker vinden zijn van diezelfde mensen die geen guacamole bij hun nacho's eten.
Zeker mogelijk. Kwestie van goede scoutingquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt in hoe ik ooit Barcelona, Bayern of Real ga verslaan... Dan moet ik gaan smijten met salarissen... Of je gaat met 11 man gewoon achterover leunen en hopen op penalty's. Dat is niet mijn stijl
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Weenie, maar het dreamteam (dp en ik) heeft gisteren een paar prutsers KEIHARD ingemaakt.
Geen probleem manquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje meewerken he. Drop je fb even in mijn inbox.
DP en ik zijn anders ook een dreamteam...quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Weenie, maar het dreamteam (dp en ik) heeft gisteren een paar prutsers KEIHARD ingemaakt.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zoute popcorn niet lekker vinden zijn van diezelfde mensen die geen guacamole bij hun nacho's eten.
ja klopt zei je laatst nogquote:
Dan moet je alle spelers met potentieel van minimaal 4,5 hebben... Het kan wel, moet je wel eerst veel geld bij elkaar verzamelenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker mogelijk. Kwestie van goede scoutingIs me al vaker gelukt. CL gewonnen met Roda JC
Black Sails is de enige die ik ken maar ik hou van die seriequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef MAHL het volgende:
Lol.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja klopt zei je laatst nog
shonek is irakees dat weet ik wel
Of ze -echt- op tijd scoutenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je alle spelers met potentieel van minimaal 4,5 hebben... Het kan wel, moet je wel eerst veel geld bij elkaar verzamelen
Ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:17 schreef Chloroform het volgende:
stuur foto danquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef Crip het volgende:
Ik had vandaag een paar keer sjans, voel me veel te lekker nu.
Ben jij een Limburger?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit
Alleen verkopen ze hier bij de bios geen guacamolemaar wel kaassaus
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef anti-loper het volgende:
[..]
stuur foto dan
stuur ik je proefpakket rozenblaadjes
Ik maak de beste guac, zou je proeven?quote:
Mijn ervaring is dat in eerste 2 seizoenen het niet echt bijzonder is, daarna wordt het wel watquote:
Vind het wel knap hoe die dat doet als Deen en dan ook gewoon goed Duits kan enzo.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij speelt z'n rol wel goed en heeft ook zo'n cynische rotkop.
Ik ken hem niet uit andere films, maar schijnt veel Deense titels op z'n naam te hebben, volgens IMDB
Kwestie van de juiste feeder clubs hebben en ze actief uitlenen aan de juiste ploegen. En je hebt natuurlijk Jong Ajax in de JLquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat in eerste 2 seizoenen het niet echt bijzonder is, daarna wordt het wel wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |