abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:05:04 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154765012
Officiële verhaal

Tunisia terror attack: How 30 minutes of horror unfolded as holidaymakers basked in midday sun

quote:
The El Kantaoui beach was crowded with holidaymakers as lone gunman Seifeddine Rezgui arrived on the shore at around 11.55am.

Five minutes later he opened fire on dozens of innocent tourists - sparking a horrifying gun and grenade rampage which claimed the lives of 39 people.

Eye-witnesses described seeing Rezgui arrive on the beach on either a small boat or a jet ski.

He calmly strolled along the beach with his gun hidden in a parasol and chatted with people on the beach.
Zie bron voor een interactieve timeline.

Dat is in ieder geval de basis.

Tweede schutter

Binnen de algemene media was er al sprake van een tweede schutter die tot op heden nooit bekend is gemaakt, al is het wel bevestigd dat deze er is geweest.

http://www.independent.co(...)rested-10354308.html

Alternatieve media

False flag

Terror in Tunisia: Another false flag? - Veterans Today

quote:
Terror events in three countries left 63 people dead on Friday 26th June: in Tunisia, Kuwait and France. This is in the middle of the holy month of Ramadan. Friday, 26th June Beach and hotel at Sousse A Wiki site went up quickly, saysing “39 people, mostly British tourists, were killed when armed gunmen attacked two hotels.” – soon this was altered to ‘an armed gunman.’ ”

The Brits were staying in the Imperial Marhaba Hotel.
Cameron tells us who did it

The day after (27th) Cameron explained that the terror event had been perpetrated by Islamic State Terrorists. How did he know that? We are reminded of Tony Blair telling the British people that Muslims had perpetrated the 7/7 event, on the very day that it had happened. (NB Isis appears to be run by Simon Elliot, a Mossad agent.)

Comparison with 7/7, near to 10th anniversary – 27 June: Foreign Minister Tobias Ellwood said it was “the most significant terrorist attack on the British people” since the London 7/7 bombings in 2005. [Note: The British government is now running a massive terror drill mimicking the Tunisia shooting – which they claim was planned months ago!]

The Islamic State claimed responsibility for the attack at the Imperial Marhaba hotel, according to SITE Intelligence Group. There is always something very fishy when Rita Katzs’ SITE Intelligence Group is involved. SITE are the group that discovered all the Al-Qaeda/Bin Laden videos, the Foley be-heading video & all things ‘TERROR’ related, that play into the ‘official narratives’.Lees verder
http://www.pipr.co.uk/all(...)e-uniforms-no-beard/

Tweede schutter zou een politie uniform aan hebben gehad.
quote:
Despite media claims of a ‘lone-wolf’ killer, there were at least two gunmen involved in the Sousse beach massacre. It was a military operation: the men landed on the beach by boat, armed with rifles and grenades. Witnesses reported seeing at least one gunman wearing a police uniform.
http://projectcamelotport(...)unisia-beach-coverup

Hoax

UK Spy Posing as Journalist Proves Tunisian Terror Attack is a Hoax

quote:
UK journalist and author Cal Sarwar has proven through his words and actions that the attack by a lone gunman against Western tourists at a Tunisian beach resort is a hoax. He was there, he claims, on his own in the capacity as a sort of researcher. In this regard it is said:

Cal Sarwar flew back to Glasgow 48 hours after the beach massacre. He had been in Sousse researching a book on Islamic terrorism in Africa.

He just happened to be there, sure he did, right where the purported terrorist attack occurred. Regardless, why doesn’t he research a book on Zionist terrorism? The Zionists essentially invented the word, when they were deemed the original terrorists by the 1940s-era British army.
Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze

Desgewenst vul ik de openingspost wel bij met relevante zaken.

Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.

http://www.liveleak.com/view?i=818_1435574557

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 30-07-2015 22:39:53 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154767647
Deze even eruit gepikt, filmpjes waarbij er beweerd word een Photoshop te zijn vind ik altijd interessant.

Filmpje voor 70% gekeken, maar hij levert niet 1 bewijs aan dat die foto gephotoshopt zou zijn. Alleen maar "zou jij dát doen als er een schutter is op zo weinig meter" geblabla.
En ook al zou ik elke vraag die hij stelt met "Nee, dat zou ik niet doen" beantwoorden, zegt dat nog niets over de foto zelf dan wel over die hele aanslag. Dat ik, of hij, het niet zo zou doen betekent niet dat helemaal niemand dat zou doen.

Dus, mocht iemand die andere 30% nog kijken, en indien hij alsnog keihard bewijs aanlevert dat het Photoshop zou zijn hoor ik het graag.
  donderdag 30 juli 2015 @ 17:15:18 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154768548
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:44 schreef Scrummie het volgende:
Deze even eruit gepikt, filmpjes waarbij er beweerd word een Photoshop te zijn vind ik altijd interessant.

Filmpje voor 70% gekeken, maar hij levert niet 1 bewijs aan dat die foto gephotoshopt zou zijn. Alleen maar "zou jij dát doen als er een schutter is op zo weinig meter" geblabla.
En ook al zou ik elke vraag die hij stelt met "Nee, dat zou ik niet doen" beantwoorden, zegt dat nog niets over de foto zelf dan wel over die hele aanslag. Dat ik, of hij, het niet zo zou doen betekent niet dat helemaal niemand dat zou doen.

Dus, mocht iemand die andere 30% nog kijken, en indien hij alsnog keihard bewijs aanlevert dat het Photoshop zou zijn hoor ik het graag.
Zijn argumenten dat het gefotoshopped is, is dat het gefotoshopped is. Niet echt bijster sterk nee. Veel beter dan dat wordt het niet de rest van die 30%
Vrijheid
pi_154768653
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 17:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Zijn argumenten dat het gefotoshopped is, is dat het gefotoshopped is. Niet echt bijster sterk nee. Veel beter dan dat wordt het niet de rest van die 30%
Ah oke, jammer. :)
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:11:02 #5
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_154769680
Ook dat hij zegt dat er iemand in het water staat :') Dan kan van best ver zijn ingezoomd, en dan lijkt het idd zo.
leef de leven
  donderdag 30 juli 2015 @ 18:16:20 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154769817
De openingspost is meer dan het laatste filmpje hé. Staar je daar niet op dood, zou zonde zijn.
Vrijheid
pi_154770804
Over Carl Sarwar en het artikel wat in de OP staat: http://nodisinfo.com/brit(...)or-attack-is-a-hoax/

Er word niets maar dan ook echt niets hardgemaakt. Het gaat alleen maar over dat hij lacht bij thuiskomst, en dat hij een boek aan het schrijven is over de Islam. De conclusie die erop volgt is dat hij wel een government spion moet zijn. De schrijver van het artikel kan net zo goed claimen dat Grote Smurf eindelijk gevonden is, zou een net zo'n belachelijke conclusie zijn namelijk.

Dit is een artikel waarin enkele quotes van de beste man naar voren komen: http://www.scotsman.com/n(...)ach-terror-1-3815136
pi_154774746
Dankje wel voor 't heropenen van 't onderwerp.
De MSM verhaal is totaal BS,IMO.(zoals eerder geschreven) False flag(alsof er waren doden) ook BS.
Enige credible vid is de laatste(e.a. van 'John Smith') imo.

Maar de MSM beelden zegt genoeg voor vele.

'Tunisian builder threw ceramic tiles at IS gunman' was ook lachen zeg.

http://www.channel4.com/n(...)-stop-tunisia-attack

http://www.telegraph.co.u(...)m-Tunisia-beach.html

Dan is er natuurlijk deze soort verhaaltjes:
'Ashtray throwing hero'.
'Olive Oil bottle hero chased terrorist'.
'Hotel staff shielded tourists from terrorist bullets'.
'I played dead while people were shot from point blank range'
'My wife got her hand shot off'
'My boyfriend shielded me from terrorist bullets'
'Ex-soldiers shielded me from bullets'

Er zijn heel veel meer.
Als mensen willen dit soort dingen blijven geloven - fijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:32:05 #9
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154774842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:
De MSM verhaal is totaal BS,IMO.(zoals eerder geschreven) False flag(alsof er waren doden) ook BS.

Jij gelooft dus heilig in het hele hoax-verhaal met CGI ?
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:35:56 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154774961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:

Maar de MSM beelden zegt genoeg voor vele.

'Tunisian builder threw ceramic tiles at IS gunman' was ook lachen zeg.

http://www.channel4.com/n(...)-stop-tunisia-attack

http://www.telegraph.co.u(...)m-Tunisia-beach.html

Dan is er natuurlijk deze soort verhaaltjes:
'Ashtray throwing hero'.
'Olive Oil bottle hero chased terrorist'.
'Hotel staff shielded tourists from terrorist bullets'.
'I played dead while people were shot from point blank range'
'My wife got her hand shot off'
'My boyfriend shielded me from terrorist bullets'
'Ex-soldiers shielded me from bullets'

Er zijn heel veel meer.
Als mensen willen dit soort dingen blijven geloven - fijn.
Wat mij betreft kunnen die verhaaltjes gewoon overdreven zijn want de media houdt van helden in een verhaal. Dus stel dat zo'n ober een fles olijfolie heeft gepakt en deze bibberend vanachter zijn barretje in de richting van de schutter heeft gegooid maakt de media er een 'hero' van. Het is voor mij geen reden om aan de aanslag zelf te twijfelen.
Vrijheid
pi_154775032
Maar ik snap nog steeds niet waarom Tingo gelooft in een hoax. Wat overtuigt jou er nou van dat dit niet echt is.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:40:25 #12
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154775083
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef mootie het volgende:
Maar ik snap nog steeds niet waarom Tingo gelooft in een hoax. Wat overtuigt jou er nou van dat dit niet echt is.
Zoals ik het lees vindt hij dat er te overdreven over helden word gesproken in de media. Wat dat betreft ben ik het wel eens met Jogy, iemand met een fles olijf-olie bestempelen als held is een beetje té. Als ie 'm had geraakt en had uitgeschakeld was het wel een held.
Blijft lef hebben natuurlijk om achter iemand met een AK47 aan te lopen.

Die photoshop vid is nou niet echt overtuigend Tingo..
pi_154775162
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:38 schreef mootie het volgende:
Wat overtuigt jou dat 't wel echt is?
Ik heb veel/genoeg (stuk of 50 denk ik) hele korte interviews met nabstanden en getuigenis gezien en/of gelezen en geen ene lijkt me overtuigend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154775217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb veel/genoeg (stuk of 50 denk ik) hele korte interviews met nabstanden en getuigenis gezien en/of gelezen en geen ene lijkt me overtuigend.
Maar dan heb je het puur over de mensen die niet reageren op de manier zoals jij wenst.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:44:50 #15
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154775224
quote:

[..]

Dat zeg je nu zo vaak he, maar je zegt nooit wát er nou precies niet overtuigend is.
pi_154775303
quote:
5s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Jij gelooft dus heilig in het hele hoax-verhaal met CGI ?
Helig nee.
Ik denk dat de hele strand was afgezet.Hotel en strand leeg waren.Ik denk dat de 'schutter/bommer' 'n CGI karakter is.
pi_154775350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helig nee.
Ik denk dat de hele strand was afgezet.Hotel en strand leeg waren.Ik denk dat de 'schutter/bommer' 'n CGI karakter is.
Maar waar zie je dat dan aan bijv. Hoe weet je dat dit niet gewoon een hersenspinsel van jezelf is.

Er moet toch iets zijn wat je overtuigt.
pi_154775393
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dan heb je het puur over de mensen die niet reageren op de manier zoals jij wenst.
Absoluut niet.Ik had al m'n mening voor dat ik had wat op bronnen gezien.
pi_154775448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar dat is toch heel raar eigenlijk?
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:53:12 #20
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154775510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helig nee.
Oke, je gelooft er niet heilig in maar denkt wel dat het een hoax + CGI is.
Vanwaar de twijfel?

quote:

[..]

Je had je oordeel al klaar toen je las over deze aanslag en nog geen MSM of conspiracy filmpje had gezien? Hoe moet ik dit zien? :?
pi_154775549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat is toch heel raar eigenlijk?
Niet echt.
Ik zie 't als ik bepaalde personen/karakters zien aan 't praten.
pi_154775585
quote:

[..]

38 doden?
Een cgi die door meerdere mensen gefilmd word?
Jij denkt dat dat hotel aan het strand in Tunesië even meewerkt aan een hoax die hun inkomstenbron om zeep helpt?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:55:06 #23
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154775586
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet echt.
Da's haar punt niet.
pi_154775622
quote:

[..]

Niet echt.
Nou, je zegt dat je je mening al had gevormd voor je bronnen had gezien. Dat vind ik wel bijzonder.
pi_154775625
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Oke, je gelooft er niet heilig in maar denkt wel dat het een hoax + CGI is.
Vanwaar de twijfel?

[..]

Je had je oordeel al klaar toen je las over deze aanslag en nog geen MSM of conspiracy filmpje had gezien? Hoe moet ik dit zien? :?
Nee sorry....ik had alleen de msm versies gezien.
pi_154775660
quote:

[..]

Niet echt.
Dus totaal subjectief. Feiten etcetera doen er niet toe dan.
  donderdag 30 juli 2015 @ 21:58:07 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 21:59:29 #28
249559 crew  Lavenderr
pi_154775751
quote:

[..]

Dat slaat dus nergens op. Zonder bronnen je mening vormen? Hoe kan dat nou :?
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:00:40 #29
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154775792
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee sorry....ik had alleen de msm versies gezien.
Nogmaals, wat was er niet overtuigend aan de slachtoffers volgens jou? Ik probeer te begrijpen hoe je tot de conclusie komt dat het hoax/cgi is :)
pi_154775794
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 21:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat slaat dus nergens op. Zonder bronnen je mening vormen? Hoe kan dat nou :?
Ik had alleen de MSM bronnen gezien.
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 22:02:00 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_154775847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik had alleen de MSM bronnen gezien.
Oh zo. Je zei dat je nog geen bronnen had gezien.
pi_154775884
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh zo. Je zei dat je nog geen bronnen had gezien.
Foutje tijdens 't editen in m'n post.ffs.
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 22:04:17 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_154775933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Foutje tijdens 't editen in m'n post.ffs.
Kan gebeuren. Alleen dat 'ffs' is nergens voor nodig.
pi_154776015
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Divje het volgende:

[..]

Nogmaals, wat was er niet overtuigend aan de slachtoffers volgens jou? Ik probeer te begrijpen hoe je tot de conclusie komt dat het hoax/cgi is :)
Moellijk te verklaren en is toch niet belangrijk waarom ik zo denk.
You just wouldn't buy a secondhand car or washing machine from certain people, that's all.Toch?
pi_154776065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan gebeuren. Alleen dat 'ffs' is nergens voor nodig.
Twas wel 'n soort relaxt,zachte 'ffs'.
Dan heb je FFS,FFS! FFS! en FER FUCKS SAKE!
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:08:42 #36
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154776091
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Moellijk te verklaren en is toch niet belangrijk waarom ik zo denk.
You just wouldn't buy a secondhand car or washing machine from certain people, that's all.Toch?
Je weet toch wel waarom je aan iemand twijfelt als je die ziet & hoort spreken :) met zo'n 'fingerspitzengefühl' insteek valt er weinig serieus te bespreken..
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 22:09:11 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_154776110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Twas wel 'n soort relaxt,zachte 'ffs'.
Oh ok, dan houden we het daar maar op.
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:11:05 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154776178
TIngo hoorde van de aanslag, Tingo zag de beelden en hoorde de interviews en Tingo vond de nabestaanden/getuigen zich niet overtuigend gedragen, daarom denkt Tingo dat het een hoax is. Zo moeilijk is het niet te begrijpen. En dan komen ook nog overal met asbak gooiende helden vandaan en alle beelden van de schutter zijn van ver weg, korrelig of welke andere manier niet duidelijk. de schutter had te weinig ammo bij zich voor alle slachtoffers, hij was vreemd gekleed en bij het gevonden lijk lagen de wapens en andere zaken er 'neergelegd' bij.

Dit kan je allemaal nalezen in het vorige deel, zelfs ik heb het onthouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 30-07-2015 22:16:22 ]
Vrijheid
pi_154776309
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef jogy het volgende:
TIngo hoorde van de aanslag, Tingo zag de beelden en hoorden de interviews en Tingo vond de nabestaanden/getuigen zich niet overtuigend gedragen, daarom denkt Tingo dat het een hoax is. Zo moeilijk is het niet te begrijpen. En dan komen ook nog overal met asbak gooiende helden vandaan en alle beelden van de schutter zijn van ver weg, korrelig of welke andere manier niet duidelijk. de schutter had te weinig ammo bij zich voor alle slachtoffers, hij was vreemd gekleed en bij het gevonden lijk lagen de wapens en andere zaken er 'neergelegd' bij.

Thanks! :)

Misschien kan iemand 'n vid/artikel plaatsen over waarom ze denken dat 't allemaal echt is?
pi_154776332
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:11 schreef jogy het volgende:
TIngo hoorde van de aanslag, Tingo zag de beelden en hoorden de interviews en Tingo vond de nabestaanden/getuigen zich niet overtuigend gedragen, daarom denkt Tingo dat het een hoax is. Zo moeilijk is het niet te begrijpen. En dan komen ook nog overal met asbak gooiende helden vandaan en alle beelden van de schutter zijn van ver weg, korrelig of welke andere manier niet duidelijk. de schutter had te weinig ammo bij zich voor alle slachtoffers, hij was vreemd gekleed en bij het gevonden lijk lagen de wapens en andere zaken er 'neergelegd' bij.

Ik vind dat dus heel lastig te begrijpen, daarom vraag ik het even na. ^O^

En ik begrijp er nog steeds geen bal van.
pi_154776421
All the bullshitters te zien op BBC (British Bullshit Corporation) nu.
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:19:16 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154776441
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind dat dus heel lastig te begrijpen, daarom vraag ik het even na. ^O^

En ik begrijp er nog steeds geen bal van.
Ik ben het er niet mee eens maar ik begrijp het wel, of ik zie in ieder geval wel waarom iemand het zou kunnen denken zeg maar. Al ben ik van mening dat mensen een 'media kop' hebben en een 'privé kop' dus eigen ervaringen gelden alleen echt als deze ook in de media zijn gebeurt met een camera op het hoofd en opdringerige interviewers die gesprekken een richting in willen duwen. Zoiets.
Vrijheid
pi_154776666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan iemand 'n vid/artikel plaatsen over waarom ze denken dat 't allemaal echt is?
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:37:03 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154777137
quote:
Die gaat in de openingspost. Dank je.
Vrijheid
pi_154777201
quote:
liveleak ben ik niet 'n fan van(Fanvan-nice name for a pet)
En ik kan zeker niet 31min kijken.ik weet genoeg over de Tunisia gedoe.
  donderdag 30 juli 2015 @ 22:41:00 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154777301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

11 minuten maar hoor.
Vrijheid
pi_154777390
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef jogy het volgende:

[..]

11 minuten maar hoor.
Oh never mind- I've got something in my eye.
pi_154777399
quote:

[..]

Je zou haast zeggen dat je niet openstaat voor andere perspectieven. :P
  Moderator donderdag 30 juli 2015 @ 22:44:29 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_154777449
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Haast?
pi_154777481
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Ligt eraan welke perpectieven ook nog.
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:21:03 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154778963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 22:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

zie iiveleak video vorig topic
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:22:01 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154778995
quote:
deze had ik ook al in de vorige gepost en die bedoelde ik dus ook in mijn post hierboven :)
  donderdag 30 juli 2015 @ 23:23:56 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154779064
quote:

[..]

hoezo niet dit zijn over het algemeen beelde die de MSM juist niet halen omdat ze schokkend kunnen zijn.

En dan bedoel ik niet schokkend door de kwaliteit van de filmer en dat het met de telefoon gemaakt is..
pi_154782055
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:05 schreef jogy het volgende:
Officiële verhaal
[..]

Verder weinig echte artikelen te vinden, of ze zijn te schokkend qua wonden etc, maar wel een explosie aan youtube filmpjes dus bij deze

Amateur beelden, let op kunnen als schokkend ervaren worden.

Heel weinig echte artikelen idd. Welke schokkend beelden precies?
Ik heb zelfde soort lege strand en restaurant beelden al in 't msm gezien.
Je hoort een knal.Hoe weet je dat 't 'n bom of granaat was?
Hoeveel bommen en granaten en magazijnen had 'ie denk je?
Hoeveel kogels heeft 'ie gebruikt?
Denk je echt dat 'ie fotos heeft genomen?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:07:23 #55
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154782186
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Knap staaltje OP verdraaien voor je eigen hersenspinsels.
En fak off met die zinloze vragen :?
Wat denk jij dat die knal was?
Hoeveel bommen en granaten had ie volgens jou mee?
Nou?
Waar word vermeld dat hij foto's heeft genomen? Wie eigenlijk? De terrorist?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:10:33 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154782252
quote:

[..]

Mwoah, nodisinfo heeft ook een vergelijk artikel gemaakt met echte schotwonden en (wat hij als ) nepschotwonden (ziet). Die is best hoog geplaatst op de gore-lijst. :P.

En in de video loopt die cameraman op een gegeven moment langs lijken, dat kan voor niet afgestompte mensen best schokkend zijn, ik had er niet veel van.

Qua hoeveelheden met kogels etc, geen idee. Ik gok op een tweede schutter die stil gehouden wordt.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:11:10 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154782263
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:07 schreef Divje het volgende:
En fak off met die zinloze vragen :?
oh, de ironie.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 01:15:19 #58
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154782339
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 01:11 schreef jogy het volgende:

[..]

oh, de ironie.
Jajaja, kusje voor Tingo.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:16:37 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154784868
quote:

[..]

Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSM

geen idee hoeveel hij bij zich had tenzij het vooraf even op een site gemeld had hoeveel hij meegenomen heeft.

voor de rest moet uit getuige verklaringen blijken hoevaak hij geschoten heeft, deze info is niet betrouwbaar, zelfde geld dat sommige getuigen ook melden dat er MISSCHIEN wel 2 schutters waren.

Zie utoya door echo dacht men dat er van meerdere kanten geschoten werd.

En hoe kom je er bij dat hij foto's had gemaakt?
heb je daar bron van?
pi_154789061
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 09:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er valt genoeg over te vinden via andere bronnen dan de MSM

geen idee hoeveel hij bij zich had tenzij het vooraf even op een site gemeld had hoeveel hij meegenomen heeft.

voor de rest moet uit getuige verklaringen blijken hoevaak hij geschoten heeft, deze info is niet betrouwbaar, zelfde geld dat sommige getuigen ook melden dat er MISSCHIEN wel 2 schutters waren.

Zie utoya door echo dacht men dat er van meerdere kanten geschoten werd.

En hoe kom je er bij dat hij foto's had gemaakt?
heb je daar bron van?

Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.

Grote MSM verhaal:Tunisia beach killer took photos.
Bron kan je vinden met google.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:48:45 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154789358
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus nu denk je dat de getuigen zijn niet betrouwbaar,maar betrouwbaar genoeg om al die andere onzin te geloven ? Make your mind up.

Als ik een honderdklapper achter je neer gooit kan jij me dan EXACT vertellen hoeveel knallen het waren?

de reden waarom ik het zeg is simpel, niet alle getuigen stonden op een plek en door echo kan je meerdere schoten waarnemen, en dat hangt ook van lokatie af.

Plus vaak is het zo dat een getuige verteld dat ze een aantal schoten hebben gehoord, dus aan getuige verklaringen kan je niet waarnemen hoeveel precies, dat is een waarneming en die is voor iedereen anders.

Waar ze misschien wel uit af kunnen leiden is het aantal kogel hulzen, maar ook dat is lastig want er gebeurde veel op het strand en op het strand ligt zand en daar kunnen veel van deze hulzen in verdwijen..

Dus ja getuigen kunnen wel meer zeggen 100% zeker is het gewoon niet!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:01:23 #62
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154789706
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154789843
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

[..]

Joh same old story just a different hoax. Als ze deze komedie willen blijven geloven laat ze ;)
Wat heeft jou overtuigd van de onjuistheid van de berichtgeving? Hoe wist jij dat het een hoax was?
pi_154789904
quote:

[..]

[..]

[..]

Reageer jij ook wel eens op andere users dan Tingo? Of ben je dan bang dat je weerwoorden krijgt en je weer wat nuttigs moet gaan doen?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:17:46 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154790216
quote:

[..]

[..]

[..]

Maar hoe ben je daar nu zo zeker van dat het een hoax is..

Gewoon een gevoel?
pi_154790287
Ik ben daar ook oprecht benieuwd naar.
Wanneer ontstaat dat gevoel.
Stel je hoort op de radio '38 mensen omgekomen bij aanslag in tunesië', is er dan eerst een periode waarin je denkt 'jezus, wat erg' of gaat het hoaxbelletje meteen af?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 13:44:57 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791042
Ik neig bij dit soort dingen wel naar verdacht/false flag moet ik toegeven. Al denk ik dan zeker niet aan een hoax, ik zie wel het risico dat het een soort Pavlov reactie wordt zoals het andersom ook het geval kan zijn. Op basis van aannames er maar vanuit gaan dat het echt is/nep is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:
Dat mes snijdt aan twee kanten.
Vrijheid
pi_154791170
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
Ik neig bij dit soort dingen wel naar verdacht/false flag moet ik toegeven. Al denk ik dan zeker niet aan een hoax, ik zie wel het risico dat het een soort Pavlov reactie wordt zoals het andersom ook het geval kan zijn. Op basis van aannames er maar vanuit gaan dat het echt is/nep is.
Maar waarom?
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 13:58:36 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_154791472
quote:

[..]

[..]

[..]

'ze'?
Wat wil je nou eigenlijk? Alleen maar in de contramine en boos weglopen als niet iedereen jouw filmpjes voor zoete koek slikt?
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:01:22 #70
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791572
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 13:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar waarom?
Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkig :P )? Olie? Macht? Afleidingsmanoeuvre voor andere zaken die dan onder de radar kunnen blijven (economische/politieke beslissingen/blamages)? 'Men' heeft baat bij een stabiele westerse wereld en een instabiele/verpauperde rest van de wereld (Midden oosten/Afrika vooral)? Mensen zijn klootzakken? Wie heeft er een leidinggevende macht nodig als we wel redelijk met elkaar om zouden kunnen gaan, een soort onmisbaar maken van de status quo?

Maar het is bij mij gelukkig alleen maar een 'startpunt'. Vanuit daar kan ik heel makkelijk naar de opinie zweven dat het gewoon is zoals het gezegd wordt in de media.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:05:38 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791714
Klaar weer.
Vrijheid
pi_154791727
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het vaak wel erg goed uitkomt voor bepaalde agenda's? Omdat mensen het makkelijkst te controleren zijn via angst? Omdat ik een van nature wantrouwend persoon ben met dit soort zaken (privé weer juist helemaal niet gelukkig :P )? Olie? Macht? Afleidingsmanoeuvre voor andere zaken die dan onder de radar kunnen blijven (economische/politieke beslissingen/blamages)? 'Men' heeft baat bij een stabiele westerse wereld en een instabiele/verpauperde rest van de wereld (Midden oosten/Afrika vooral)? Mensen zijn klootzakken? Wie heeft er een leidinggevende macht nodig als we wel redelijk met elkaar om zouden kunnen gaan, een soort onmisbaar maken van de status quo?
Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?
pi_154791791
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
Klaar weer.
Haal dan de aanleiding ook even weg? Al staat er geen klaphark, tussen de regels door lezen is niet moeilijk.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:09:57 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154791871
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Allemaal legitieme redenen om iets te wantrouwen, als er aanleiding voor zou zijn. Hoeveel aanslagen zoals deze zijn er nou bewezen false flags?
Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.
Vrijheid
pi_154792154
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat is in jouw ogen bewezen? Via een rechtszaak een veroordeling? Een woordvoerder van de overheid die het toegeeft? Dat is de ellende ervan. Het enige wat je ziet zijn schaduwen en zaken die missen/verkeerd weergegeven worden. Via via, anonieme bronnen, wazige video's en schreeuwlelijkerds op youtube. Heel soms, wat verder na een aanslag komen de beter doordachte artikelen die ons wijst op vreemde zaken maar praktisch nooit met bewijs zoals Snowden op heeft kunnen lepelen.
Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:27:27 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154792356
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toegegeven door overheden bijvoorbeeld. Dat is al wel eens gebeurt. Of via lekken als Snowden ja, al is dat al een goed voorbeeld die tegen de recentere false flags spreken; ik geloof dat geen enkele false flag daardoor bewezen is. Alleen NSA is uit de doeken gedaan en wat andere dingen.
Snowden haal ik erbij als iemand die met keihard bewijs op de proppen komt van een misstand. Ik zou willen dat hij het 'fals flag/hoax' mapje ook van de server had kunnen trekken maar helaas ;(.

De overheid gaat het niet toegeven, over 60 jaar misschien maar waarom zouden ze? Hangen alleen maar nadelen aan.

Je kan het alleen maar vermoeden door naar de effecten te kijken denk ik. wat is er veranderd door de aanslag? Wat wilde het land voor de aanslag en is dat veranderd? Wat waren de omstandigheden? (Was er een oefening in de buurt? :@ )
Vrijheid
pi_154792467
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Snowden haal ik erbij als iemand die met keihard bewijs op de proppen komt van een misstand. Ik zou willen dat hij het 'fals flag/hoax' mapje ook van de server had kunnen trekken maar helaas ;(.

De overheid gaat het niet toegeven, over 60 jaar misschien maar waarom zouden ze? Hangen alleen maar nadelen aan.

Je kan het alleen maar vermoeden door naar de effecten te kijken denk ik. wat is er veranderd door de aanslag? Wat wilde het land voor de aanslag en is dat veranderd? Wat waren de omstandigheden? (Was er een oefening in de buurt? :@ )
Er zijn genoeg overheden die het schijnbaar toegegeven hebben na inderdaad behoorlijk wat jaren: http://yournewswire.com/s(...)-false-flag-attacks/

En qua wat het land wilde voor en na de aanslag; ik denk niet dat Tunesie op deze aanslag zat te wachten, gezien de verwachte schade aan het toerisme daar dit jaar, wat 1 van de belangrijkste bronnen van inkomsten is.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:32:58 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154792529
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Er zijn genoeg overheden die het schijnbaar toegegeven hebben na inderdaad behoorlijk wat jaren: http://yournewswire.com/s(...)-false-flag-attacks/

En qua wat het land wilde voor en na de aanslag; ik denk niet dat Tunesie op deze aanslag zat te wachten, gezien de verwachte schade aan het toerisme daar dit jaar, wat 1 van de belangrijkste bronnen van inkomsten is.
Ik weet praktisch zeker dat Tunesië hier niet aan heeft meegewerkt, het stort ze alleen maar verder in de ellende en destabiliseert het land. Voor welke partijen is een armoedige en chaotisch Tunesië het voordeligst? Het enige succesverhaal van de Arabische lente?
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:24 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154792548
Vrijheid
pi_154792739
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet praktisch zeker dat Tunesië hier niet aan heeft meegewerkt, het stort ze alleen maar verder in de ellende en destabiliseert het land. Voor welke partijen is een armoedige en chaotisch Tunesië het voordeligst? Het enige succesverhaal van de Arabische lente?
Ik heb geen idee voor welke partij eigenlijk :P. En ja, die post van je was goed.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:42:22 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154792808
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb geen idee voor welke partij eigenlijk :P. En ja, die post van je was goed.
Ik weet het ook niet hoor, en als het een vals vlaggetje is hoeft het natuurlijk ook niet door een ander land of een geheime dienst van een land te komen, genoeg andere partijen met middelen om dit soort shit te (ont)regelen. Leuk hoor, huurlingenlegers.
Vrijheid
pi_154792893
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet hoor, en als het een vals vlaggetje is hoeft het natuurlijk ook niet door een ander land of een geheime dienst van een land te komen, genoeg andere partijen met middelen om dit soort shit te (ont)regelen. Leuk hoor, huurlingenlegers.
Yep, Black Water oid is wat dat betreft een leuk voorbeeld, die zie je her en der altijd opduiken. Maar goed, dat doet niets af aan deze hele aanslag. Ik heb nog altijd geen enkele goeie reden gezien waarom dit een false flag zou zijn, tot dusver alleen maar waarom het juist geen false flag is. Sandy Hook is in dat opzicht veel interessanter, of 9/11.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 14:50:11 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154793124
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yep, Black Water oid is wat dat betreft een leuk voorbeeld, die zie je her en der altijd opduiken. Maar goed, dat doet niets af aan deze hele aanslag. Ik heb nog altijd geen enkele goeie reden gezien waarom dit een false flag zou zijn, tot dusver alleen maar waarom het juist geen false flag is. Sandy Hook is in dat opzicht veel interessanter, of 9/11.
En hoe lang duurde het tot de meningen en feiten over Sandy Hook bij gingen draaien van pleur op met je pleurishoax naar hm, best raar eigenlijk? Toch best lang volgens mij. 11 september is natuurlijk een (droevig ;( ) pareltje van een samenzwering(stheorie).
Vrijheid
pi_154793343
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:50 schreef jogy het volgende:

[..]

En hoe lang duurde het tot de meningen en feiten over Sandy Hook bij gingen draaien van pleur op met je pleurishoax naar hm, best raar eigenlijk? Toch best lang volgens mij. 11 september is natuurlijk een (droevig ;( ) pareltje van een samenzwering(stheorie).
Sandy Hook is nog steeds 'pleur op met je pleuris hoax' hoor net als 11 september het hele vicsims en nog tig andere theorieën thuis horen in een cluesforum. Sandy Hook heeft wel verdachte zaken die aandacht verdienen (al moet ik toegeven, ik kan ze zo niet opnoemen hoor) maar dat word veel te veel ondergesneeuwd door zaken die dan weer wat minder aandacht zouden moeten krijgen.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:15:15 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154794142
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sandy Hook is nog steeds 'pleur op met je pleuris hoax' hoor
Die meningen raken steeds meer verdeelt. Best grappig detail is dat juist semi-buitenstaanders die de afgelopen maanden geen mening hebben gevormd het idee krijgen dat Sandy Hook stinkt.

quote:
Sandy Hook heeft wel verdachte zaken die aandacht verdienen (al moet ik toegeven, ik kan ze zo niet opnoemen hoor) maar dat word veel te veel ondergesneeuwd door zaken die dan weer wat minder aandacht zouden moeten krijgen.
Je bent niet gedwongen om de 'hoaxlijn' te volgen, stuur de discussie je eigen richting op in plaats van te reageren op zaken waar je niets mee hebt en waarvan je weet dat de loopgraven gegraven zijn. Niet zeggende dat je het moet negeren, ik zeg alleen dat je ook pro-actief kan posten (wat je ook al doet, het is niet specifiek tegen jou) en je eigen richting kan bepalen.

Net als hier. Je kan de hoax kant op, je kan de false flag kant op, je kan de aftermath kant op (wat is er naderhand gebeurt?) en wat mij betreft kan je de human interest kant op. Zoek, pluis het uit en als dan blijkt dat het zuiver lijkt te zijn zoals het bericht wordt dan is dat ook een uitkomst.
Vrijheid
  vrijdag 31 juli 2015 @ 15:53:19 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154795353
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Die meningen raken steeds meer verdeelt. Best grappig detail is dat juist semi-buitenstaanders die de afgelopen maanden geen mening hebben gevormd het idee krijgen dat Sandy Hook stinkt.

[..]

Je bent niet gedwongen om de 'hoaxlijn' te volgen, stuur de discussie je eigen richting op in plaats van te reageren op zaken waar je niets mee hebt en waarvan je weet dat de loopgraven gegraven zijn. Niet zeggende dat je het moet negeren, ik zeg alleen dat je ook pro-actief kan posten (wat je ook al doet, het is niet specifiek tegen jou) en je eigen richting kan bepalen.

Net als hier. Je kan de hoax kant op, je kan de false flag kant op, je kan de aftermath kant op (wat is er naderhand gebeurt?) en wat mij betreft kan je de human interest kant op. Zoek, pluis het uit en als dan blijkt dat het zuiver lijkt te zijn zoals het bericht wordt dan is dat ook een uitkomst.
In het Sandy Hook geval zullen er inderdaad dingen naar voren komen wat niet 100% duidelijk is..

Bijvoorbeeld waarom Adam de id kaart van zijn broer mee had :?
Voor de rest zijn vele standpunten al erg vaak voor gekomen en betreft het de laatste tijd rechtzittingen en filmpjes van meer dan 3 uur waar users die het willen zien de tijd voor moeten nemen.

Ja sommige dingen zijn onduidelijk, dat zegt niemand, wil niet zeggen dat het daarom een hoax MOET zijn, we zijn ondertussen tientallen school shootings verder.
En de hoofd reden was dat de wetgeving aangepast zou worden.

Wat zowel positief als negatief werd opgepakt in verschillende staten bij de een was het versoepeld de ander moeilijker gemaakt.
pi_154795569
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 14:42 schreef jogy het volgende:
Ik weet het ook niet hoor
Dat is nu precies waarom ik in een reactie naar Tingo zei dat hij niets weet :)
We weten allemaal niets, vind je dat het een valse vlag is? kom dan met degelijk materiaal aanzetten die deze overtuiging kracht bij zet.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 16:08:47 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154795781
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat is nu precies waarom ik in een reactie naar Tingo zei dat hij niets weet :)
We weten allemaal niets, vind je dat het een valse vlag is? kom dan met degelijk materiaal aanzetten die deze overtuiging kracht bij zet.
Oh, als je het zo filosofisch bedoelde dan bied ik mijn excuses aan.
Vrijheid
pi_154795915
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 16:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, als je het zo filosofisch bedoelde dan bied ik mijn excuses aan.
Excuus niet nodig hoor :P
  vrijdag 31 juli 2015 @ 17:44:59 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154798143
net met mijn accountant gesproken, die was op vakantie in Tunesie, zat aan het strand toen er ineens 50 meter bij hem vandaan in het hotel ernaast een heleboel mensen werden doodgeschoten. Volgens mij zal hij nooit meer hetzelfde zijn.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 17:55:31 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_154798392
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:44 schreef Re het volgende:
net met mijn accountant gesproken, die was op vakantie in Tunesie, zat aan het strand toen er ineens 50 meter bij hem vandaan in het hotel ernaast een heleboel mensen werden doodgeschoten. Volgens mij zal hij nooit meer hetzelfde zijn.
Het besef dat je bijna zelf bij de slachtoffers hoorde zal hem idd een behoorlijk trauma bezorgd hebben.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 18:04:34 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154798555
quote:
Misschien rare vraag maar zou hij zijn ervaring willen delen?
Ik snap dat zoiets een behoorlijk traumatische ervaring is maar misschien helpt het om op een forum als fok zijn ervaring te delen?
pi_154798647
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik snap dat zoiets een behoorlijk traumatische ervaring is maar misschien helpt het om op een forum als fok zijn ervaring te delen?
En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.
pi_154798666
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:10 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan vreselijk geschoffeerd worden hier? Ik zou hartelijk voor die eer bedanken.
Hoe hier destijds mensen zijn behandeld door mensen in het 9/11 topic.. nee, dan zou ik ook voor die eer bedanken, dan wel mensen daarvoor uitnodigen. Zolang mensen met hetzelfde gedachtengoed hier nog posten dan.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 18:16:24 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_154798752
quote:

[..]

Idd. Hij zou wel gek zijn om zich hier onbeschoft te laten behandelen. Want dat gaat gebeuren.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 18:20:18 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154798835
quote:

[..]

Wij zijn geen cluesstopic toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe hier destijds mensen zijn behandeld door mensen in het 9/11 topic.. nee, dan zou ik ook voor die eer bedanken, dan wel mensen daarvoor uitnodigen. Zolang mensen met hetzelfde gedachtengoed hier nog posten dan.
Dat was ook links uit het Cluess topic..

Als users geschoffeerd worden omdat ze hun ervaring willen delen en compleet afgebrand worden is naar mijn idee een goed punt.

Graag daarom ( en ik kijk hierbij onze moderators aan want daarvoor zijn ze hier) dat ze zijn integeriteit willen waarborgen en daarvoor garant willen staan dat mocht het voorkomen de persoon er voor aangepakt word die dat doet!
  vrijdag 31 juli 2015 @ 18:28:14 #97
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154798980
Zo'n iemand zou in ieder geval wel extra bescherming krijgen, dat zeker. Wat mij betreft zou hij een eigen topic krijgen waar hij, als hij wil, zijn verhaal kan doen. Al kan ik me ook wel voorstellen dat een anoniem verhaal verder niemand zal overtuigen die niet overtuigd wil worden. Maar wat mij betreft (ik ga er alleen niet over) stel ik in zo'n topic een zero tolerance in op gedrag.
Vrijheid
pi_154799530
quote:
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?
dat schrijf je er niet bij, vandaar de vraag.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:16:25 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_154800359
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Goed voorbeeld van een insinuerende vraag.
pi_154800590
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Edit:nee
dat jij nou alles gelooft wat ze je voorkauwen, moet jij weten
ik denk anders

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 31-07-2015 19:27:19 ]
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:28:12 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154800693
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Indien netjes gesteld is het gewoon een legitieme vraag.
Vrijheid
pi_154800789
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:24 schreef totnutoe het volgende:

[..]

Edit:nee
dat jij nou alles gelooft wat ze je voorkauwen, moet jij weten
ik denk anders
Schaam je diep.
pi_154800888
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Schaam je diep.
nog zo'n onnozele
wat zoek je hier eigenlijk? wat voeg je toe?
pi_154800925
quote:

[..]

Wat kan je precies zien als je in de buurt van zoiets bent?
We kunnen allemaal getraumatiseerd van situaties als we denken dat 't echt is.
pi_154801069
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nog zo'n onnozele
Ik ben het moreel kompas O+
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:47:42 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_154801236
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat kan je precies zien als je in de buurt van zoiets bent?
We kunnen allemaal getraumatiseerd van situaties als we denken dat 't echt is.
Kijk wat een voorbeelden hoe het zou gaan als deze man hier kwam posten .
pi_154801238
quote:

[..]

Veel mensen hebben vuurwerken gehoord volgens bijna alle msm verhaaltjes.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:47:56 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154801242
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nog zo'n onnozele
Ff dimmen totnutoe. Hier heeft niemand iets aan.
Vrijheid
pi_154801279
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wat wil dat zeggen dan volgens jou?
pi_154801309
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou heel graag z'n mening over de TV star witnesses lezen.
pi_154801335
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

dat dacht ik eerst ook. vuurwerk, dan schrik je wel even
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:51:36 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_154801343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zou heel graag z'n mening over de TV star witnesses lezen.
Alleen dat is al zo ongepast. Besef je dat niet?
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:52:49 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_154801376
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef totnutoe het volgende:

[..]

dat dacht ik eerst ook. vuurwerk, dan schrik je wel even
:')
pi_154801396
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

houd eens op met je ongepast, zo praat jij altijd
pi_154801433
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat 't mogelijk is dat 't vuurwerken waren.
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:55:40 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_154801453
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:53 schreef totnutoe het volgende:

[..]

houd eens op met je ongepast, zo praat jij altijd
Oh? Voorbeeld graag .
pi_154801504
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh? Voorbeeld graag .
ga weg man, je weet zelf wat je post. denk je dat ik dat allemaal ga opzoeken? denk nog eens.
heb het al zo vaak bij je gezien.
hoe durf je..
ongepast.
walgelijk.
schaam je
ik kan er niet meer tegen
  vrijdag 31 juli 2015 @ 19:58:12 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154801508
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaan we nou ruzie lopen schoppen over de eventuele vraagstelling aan een persoon waarvan de kans dat die hier ooit vragen komt beantwoorden minder is dan een paar procent, ongeacht de vragen?

Mocht er ooit een chance in hell zijn dat die persoon (of wie dan ook) bereid is om zoiets te doen dan doen we het wel met een gesteriliseerd vragenlijstje.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 19:59:22 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_154801545
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Gaan we nou ruzie lopen schoppen over de eventuele vraagstelling aan een persoon waarvan de kans dat die hier ooit vragen komt beantwoorden minder is dan een paar procent, ongeacht de vragen?

Mocht er ooit een chance in hell zijn dat die persoon (of wie dan ook) bereid is om zoiets te doen dan doen we het wel met een gesteriliseerd vragenlijstje.
Ruzie schoppen? Vraag dat aan degenen die dat doen.
pi_154801600
Edit:dit helpt niet.

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 31-07-2015 20:04:57 ]
pi_154801605
Oh, het is weer druk in de speeltuin :')
pi_154801612
totnutoe is er ook weer, en het is weer gezellig.
pi_154801625
er gebeurt tenminste iets
totnutoe
of totdantoe
pi_154801635
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat zou je denken als iemand komt met 'n echte internet verhaaltje over :
I couldn't see very much anyway cos it was a hot,bright sunny day and with the heat and sun reflection from the sea and sand and shiny things on the beach,everything was a bit blurry anyway from 50m away,but I just thought they were having a laugh and shooting a film.I heard some firecrakers going off but didn't think much about it.There was hardly anyone on the beach and it just looked like a private party or something.

Denk je dat je zou ooit zoiets zien op msm media?
pi_154801674
Edit: kijk ff wat beter.

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 31-07-2015 20:06:01 ]
pi_154801694
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, het is weer druk in de speeltuin :')
You've got to be in the mood for it. :)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:08:12 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154801773
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ruzie schoppen? Vraag dat aan degenen die dat doen.
De vragen zijn de vragen, doe je niks aan behalve filteren voor de bevraagde. Het zijn geen gekke vragen alleen potentieel kwetsende, redelijk verschil.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 31 juli 2015 @ 20:10:07 #128
249559 crew  Lavenderr
pi_154801823
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:02 schreef totnutoe het volgende:
er gebeurt tenminste iets
totnutoe
of totdantoe
Ik denk niet dat een subforum het moet hebben van schelden en trollen want 'dan gebeurt er tenminste iets'.
pi_154801918
Oh jee - tis allemaal 'bitchy' geworden....na de 'en de mensen hier gaat allemaal schofferen' soort opmerkingen.
It just goes to show how little you know.
pi_154801941
In mijn optiek zijn het kansloze, ombeschofte vragen. Niet meer, niet minder.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:15:13 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154801942
Nou als het zo moet dan.. Laat maar zitten.. Kerel krijgt al verwijten naar zijn hoofd geslingerd terwijl hij waarschijnlijk nog niet eens gevraagd is om hier te posten..
Laat maar RE deze man/vrouw kan het zo te horen niet hier doen.
pi_154802103
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:15 schreef theguyver het volgende:
Nou als het zo moet dan.. Laat maar zitten.. Kerel krijgt al verwijten naar zijn hoofd geslingerd terwijl hij waarschijnlijk nog niet eens gevraagd is om hier te posten..
Laat maar RE deze man/vrouw kan het zo te horen niet hier doen.
wijs die verwijten eens aan dan
pi_154802153
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:15 schreef mootie het volgende:
In mijn optiek zijn het kansloze, ombeschofte vragen. Niet meer, niet minder.
je bent niks gewend
volgens mij is je morele kompas van slag :*
zit je in een vrieskast?
pi_154802332
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niemand heeft hem gevraagd nee.
pi_154802547
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als ik een honderdklapper achter je neer gooit kan jij me dan EXACT vertellen hoeveel knallen het waren?

de reden waarom ik het zeg is simpel, niet alle getuigen stonden op een plek en door echo kan je meerdere schoten waarnemen, en dat hangt ook van lokatie af.

Plus vaak is het zo dat een getuige verteld dat ze een aantal schoten hebben gehoord, dus aan getuige verklaringen kan je niet waarnemen hoeveel precies, dat is een waarneming en die is voor iedereen anders.

Waar ze misschien wel uit af kunnen leiden is het aantal kogel hulzen, maar ook dat is lastig want er gebeurde veel op het strand en op het strand ligt zand en daar kunnen veel van deze hulzen in verdwijen..

Ik ben met je eens hoor! (At least I think so)
  vrijdag 31 juli 2015 @ 20:37:43 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154802625
Zo. Klaar met de woede over een volledig hypothetische happening. Terug naar de orde van de dag.
Vrijheid
pi_154803202
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:37 schreef jogy het volgende:
Zo. Klaar met de woede over een volledig hypothetische happening. Terug naar de orde van de dag.
Mooi zo.
pi_154803268
goed topic
pi_154807708
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 20:57 schreef totnutoe het volgende:
goed topic
Britse marine hebben altijd veel oorlogscheepen in de Med.
30 britse burgers 'murdered in cold blood' .
Je zou 'n beetje verwachten dat ze hadden wat meer gedaan ipv 'n half-hearted BS speech van Cameron.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:18:06 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154807736
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je zou 'n beetje verwachten dat ze hadden wat meer gedaan ipv 'n half-hearted BS speech van Cameron.
Hoe snel denk je dat die gasten zijn? Binnen een half uur was het alweer klaar hé?
Vrijheid
pi_154808210
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tunesië bombarderen? had je dat willen zien?
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 01:15:17 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154810634
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 18:28 schreef jogy het volgende:
Zo'n iemand zou in ieder geval wel extra bescherming krijgen, dat zeker. Wat mij betreft zou hij een eigen topic krijgen waar hij, als hij wil, zijn verhaal kan doen. Al kan ik me ook wel voorstellen dat een anoniem verhaal verder niemand zal overtuigen die niet overtuigd wil worden. Maar wat mij betreft (ik ga er alleen niet over) stel ik in zo'n topic een zero tolerance in op gedrag.
ik ga hem hier op geen enkele manier naar verwijzen en met reden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 01:23:29 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154810797
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 01:15 schreef Re het volgende:

[..]

ik ga hem hier op geen enkele manier naar verwijzen en met reden
Nee doe maar niet, sorry dat ik het vroeg.
Als ik het comentaar er gelijk al onder las had ik al zoiets van laat maar..

Al ben ik wel benieuwd naar zijn verhaal.
pi_154816358
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 23:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe snel denk je dat die gasten zijn? Binnen een half uur was het alweer klaar hé?
Vaak met dit soort misdaden sturen ze eigen onderzoeks team of niet?
Misschien zijn ze tevreden met onderzoek/behandeling van de Tunisian authoriteiten en MSM verhalen.
  zondag 2 augustus 2015 @ 20:35:05 #145
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154850386
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Vaak met dit soort misdaden sturen ze eigen onderzoeks team of niet?
Misschien zijn ze tevreden met onderzoek/behandeling van de Tunisian authoriteiten en MSM verhalen.
Wie, de Britse overheid? Loopt die aan de leiband van de media?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_154851578
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wie, de Britse overheid? Loopt die aan de leiband van de media?
Ze wilde wat doen hoorde ik, maar toen gingen ze CNN kijken en besloten ze hun conclusies maar over te nemen en terug te gaan naar de thee.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 21:18:25 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_154851790
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Ze wilde wat doen hoorde ik, maar toen gingen ze CNN kijken en besloten ze hun conclusies maar over te nemen en terug te gaan naar de thee.
They put the kettle on :D
pi_154916568
Uhm misschien mis ik een shitload aan info uit het vorige topic, maar afgaande op de OP vraag ik mij af:

- waarom wordt het officiële verhaal nou in twijfel getrokken? De filmpjes die ik zie bevestigen de officiële timeline?
- er wordt verwezen naar een false flag, maar nergens een motivatie waarom dit gedaan zou zijn?
- er wordt geroepen dat het een hoax is, maar nergens lees ik argumenten waarom dat zo zou zijn?
- het enige filmpje wat iets zou kunnen ontkrachten (het photoshop-filmpje) is een slechte interpretatie van een foto door iemand achter zijn bureau die blijkbaar niet snapt hoe een zoomlens het beeld beinvloed op afstand?
- Ik lees nergens iets van het motief van de dader(s)? Was het gewoon een eenling die zot in de kop was?

Kijk, dat mensen achterdochtig zijn snap ik nog en ik begrijp ook wel dat mensen zoeken naar de achterliggende redenen als ze zo'n nieuws-item horen, maar ik zie bij niemand steekhoudende argumenten naar boven komen dat dit een hoax of false flag zou zijn :?

Op het filmpje van liveleak zie ik genoeg gewonde/dode mensen liggen, inclusief schotwonden/bloedsporen. Is er een gegronde reden om aan te nemen dat dat nep is/was? Zijn er geen begrafenissen / rouwende families geweest dan? Of claimt iemand dat dit acteurs waren o.i.d.?

Ben erg benieuwd naar inhoudelijke shizzle want de info in dit topic vind ik maar érg summier..
pi_154920366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 01:38 schreef Thrilled het volgende:
Uhm misschien mis ik een shitload aan info uit het vorige topic, maar afgaande op de OP vraag ik mij af:

- waarom wordt het officiële verhaal nou in twijfel getrokken? De filmpjes die ik zie bevestigen de officiële timeline?
- er wordt verwezen naar een false flag, maar nergens een motivatie waarom dit gedaan zou zijn?
- er wordt geroepen dat het een hoax is, maar nergens lees ik argumenten waarom dat zo zou zijn?
- het enige filmpje wat iets zou kunnen ontkrachten (het photoshop-filmpje) is een slechte interpretatie van een foto door iemand achter zijn bureau die blijkbaar niet snapt hoe een zoomlens het beeld beinvloed op afstand?
- Ik lees nergens iets van het motief van de dader(s)? Was het gewoon een eenling die zot in de kop was?

Kijk, dat mensen achterdochtig zijn snap ik nog en ik begrijp ook wel dat mensen zoeken naar de achterliggende redenen als ze zo'n nieuws-item horen, maar ik zie bij niemand steekhoudende argumenten naar boven komen dat dit een hoax of false flag zou zijn :?

Op het filmpje van liveleak zie ik genoeg gewonde/dode mensen liggen, inclusief schotwonden/bloedsporen. Is er een gegronde reden om aan te nemen dat dat nep is/was? Zijn er geen begrafenissen / rouwende families geweest dan? Of claimt iemand dat dit acteurs waren o.i.d.?

Ben erg benieuwd naar inhoudelijke shizzle want de info in dit topic vind ik maar érg summier..
Men voelt dat het zo is, dus is het zo. Ofzo.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:00:43 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154920368
quote:

Zie FB Tingo had schijnbaar hier al antwoord op gegeven en had gevraagd aan de mods om ddit in de OP te zetten, maar schijnbaar is dit nog niet gevonden..

Dus als iemand daar een samenvatting van heeft ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop dat dit ook in de OP komt te staan..
pi_154920460
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie FB Tingo had schijnbaar hier al antwoord op gegeven en had gevraagd aan de mods om ddit in de OP te zetten, maar schijnbaar is dit nog niet gevonden..

Dus als iemand daar een samenvatting van heeft ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop dat dit ook in de OP komt te staan..
JIJ had dat gevraagd.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 10:14:08 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154920664
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

JIJ had dat gevraagd.
Ja dat zeg ik toch ook?
pi_154924447
quote:

Ik heb niks overtuigende van liveleak gezien.
Ik heb helemaal niks van de MSM verhalen gehoord/gezien/gelezen die ik overtuigende vind.
Wanneer je die zogenaamde getuigen/overlevenden zie op TV kan je beter de emotionele,sentimentele aspecten van wat ze zeggen vergeten en dan jezelf vragen :
Is it possible that this person could be telling lies?

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 05-08-2015 13:53:30 ]
pi_154927997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks van de MSM verhalen gehoord/gezien/gelezen die ik overtuigende vind.
Wanneer je die zogenaamde getuigen/overlevenden zie op TV kan je beter de emotionele,sentimentele aspecten van wat ze zeggen vergeten en dan jezelf vragen :
Wat ik dan kansloos vind (niet per se van jou, maar van het merendeel van de hoax/false flag roepers in het algemeen) is altijd maar alles in twijfel te trekken wat ze horen, maar niet met een inhoudelijk en plausibel tegenargument komen.

Wat is er dan niet overtuigend aan de twee dode mensen waar de cameraman op 04:46 op 2 meter vanaf staat in het liveleak filmpje? Als je het over leugens hebt, zijn dit dan acteurs? is de hele gebeurtenis in scene gezet? Waarom? En wie zijn er dan allemaal bij betrokken?

Ik zou jou daarom willen uitdagen, als je de MSM niet gelooft, om feiten te weerleggen, of in ieder geval in twijfel te trekken met feiten of beelden die iets anders zeggen dan wat er gebeurd zou zijn.. Idem voor motivaties, waarom zou een groepering/partij/land whatever, zoiets willen laten plaats vinden et cetera..

Maar goed, ik vind het al bijzonder om te zien dat je mijn post quote, waarin ik 4 vragen stel, en je gaat er op geen één inhoudelijk in..
pi_154928145
Daar is niets bijzonders aan :D
Conscience do cost.
pi_154928241
Hoe houden jullie het dan vol in BNW? :') Zinloze discussie's tot je er bij neervalt.. zelfde met die Mata nog wat in de 9/11 reeksen
pi_154928304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef Thrilled het volgende:
Hoe houden jullie het dan vol in BNW? :') Zinloze discussie's tot je er bij neervalt.. zelfde met die Mata nog wat in de 9/11 reeksen
Dat is een goede vraag.
pi_154928338
Petje af dan :P Maar mij niet gezien.. succes!

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 05-08-2015 17:13:27 ]
pi_154928385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Petje af dan :P Maar mij niet gezien.. succes met 'm!
Je bent er net! Vlucht je nu al?
Maar dat kan helemaal niet. BNW is Hotel California 8-)
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:36:41 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154928683
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 12:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus het is nog steeds niet meer dan onderbuik gevoel.

k heb 'n lijstje van 5 of 6 duidelijk redenen waarom ik denk dat de Tunisia gedoe nep is.
Ik heb links naar MSM verhalen geplaats (dat ik vind verdacht en belachelijk)
Ik heb links naar 'n youtube kanal van John Smith geplaats die legt heel duidelijk uit in eenvoudige,simpel taal waarom de officiele lezing van de Tunisia beach aanval gedoe BS is.
Van jou heb ik echt niks interessants gelezen.

Wat zijn de andere 5 redenen?
pi_154928761
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:25 schreef Thrilled het volgende:
Petje af dan :P Maar mij niet gezien.. succes!
Het zijn er maar een paar hoor, die zo zijn :P. Laat je je er niet door weg jagen! Doen wij ook niet. Behalve als ik even een weekje verplichte rust krijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 05-08-2015 17:13:49 ]
pi_154930388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch ook?
Nee.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:36:51 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154930597
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.
JAWOHL!!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 17:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Beste Jogy, zou je wat Tingo hier meld n in de OP kunnen zetten?

Bijvoorbaat hartelijk dank,

Dat is wat ik vroeg, of het in de OP mag..

In feite komen al die 5 antwoorden nog steeds op het zelfde neer!

Het heeft jou niet kunnen overtuigen!
Dus onderbuik gevoel, niet meer of minder!

Maar je geeft ook aan dat er 5 a 6 verschillende redenen zijn.

Dit is er 1 en niet 5 a 6 !
pi_154930878
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:11 schreef Thrilled het volgende:

Maar goed, ik vind het al bijzonder om te zien dat je mijn post quote, waarin ik 4 vragen stel, en je gaat er op geen één inhoudelijk in..
Volgens mij heb je niet eens de hele thread gelezen.
De informatie zit in de links naar vids, krantstukken,TV interviews.
Als jij wil blijven in de idiotische,officiele verhaaltjes geloven moet je zelf weten.
Als jij wilt een of ander stomme 'Waarom denk je dat' soort 'discussie' dan moet je bij iemand anders gaan.
pi_154930921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus het is nog steeds niet meer dan onderbuik gevoel.

k heb 'n lijstje van 5 of 6 duidelijk redenen waarom ik denk dat de Tunisia gedoe nep is.
Ik heb links naar MSM verhalen geplaats (dat ik vind verdacht en belachelijk)
Ik heb links naar 'n youtube kanal van John Smith geplaats die legt heel duidelijk uit in eenvoudige,simpel taal waarom de officiele lezing van de Tunisia beach aanval gedoe BS is.
Van jou heb ik echt niks interessants gelezen.

Wat zijn de andere 5 redenen?
In de thread ergens - ga maar zelf kijken - je heb duidelijk meer tijd als ik.
pi_154930949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je Nederlands is bijna net zo erg als mijne. ....meneer de part-time history teacher.
pi_154931029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niet eens de hele thread gelezen.
De informatie zit in de links naar vids, krantstukken,TV interviews.
Als jij wil blijven in de idiotische,officiele verhaaltjes geloven moet je zelf weten.
Als jij wilt een of ander stomme 'Waarom denk je dat' soort 'discussie' dan moet je bij iemand anders gaan.
Kijk hier ligt jouw probleem.. ik heb namelijk wel de hele thread gelezen en kreeg daardoor geen antwoord op mijn vragen..

Jij hebt hier te maken met een user, moi, die niet standaard de MSM gelooft.. als er gegronde redenen zijn om te twijfelen aan een bepaald verhaal dan sta ik daar voor open. Ik geloof ook dat er vééél meer mensen zijn zoals ik, maar niet iedereen zal zich geroepen voelen om hier af en toe eens rond te kijken en een topic te door te lezen. Met die gedachte opende ik ook dit topic, om te zien wat dan de andere zijde van het verhaal zou kunnen zijn. Vervolgens zie ik een hoop tekst, maar weinig inhoud. Lijkt mij dat je als 'believer' (om jou maar even zo te noemen) je uiterste best gaat doen om pakkend en concreet je argumenten te formuleren om zo nog meer mensen te proberen te overtuigen. Dit uiteraard onderbouwd met quotes uit artikelen die e.e.a. in twijfel trekken, filmpjes die het e.e.a. debunken of screenshots van whatever.. Nu plaats je alleen dingen van mensen die zeggen "uhuh het is nep want dat vind ik"..

Geloof me, als je dat zou kunnen dan heb je mensen sneller overtuigd van de keerzijde van het verhaal.. inclusief ondergetekende. Nu bevestig je eigenlijk alleen maar alle vooroordelen over die gekkies van de alu hoedjes en de complottheorieën. Veel bla-bla maar 0,0 aan inhoud..

kut ik zou hier niet meer komen :')
pi_154931037
quote:
10s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag.
edit:chill

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 05-08-2015 17:16:13 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:53:06 #169
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154931082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:51 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Kijk hier ligt jouw probleem.. ik heb namelijk wel de hele thread gelezen en kreeg daardoor geen antwoord op mijn vragen..

Jij hebt hier te maken met een user, moi, die niet standaard de MSM gelooft.. als er gegronde redenen zijn om te twijfelen aan een bepaald verhaal dan sta ik daar voor open. Ik geloof ook dat er vééél meer mensen zijn zoals ik, maar niet iedereen zal zich geroepen voelen om hier af en toe eens rond te kijken en een topic te door te lezen. Met die gedachte opende ik ook dit topic, om te zien wat dan de andere zijde van het verhaal zou kunnen zijn. Vervolgens zie ik een hoop tekst, maar weinig inhoud. Lijkt mij dat je als 'believer' (om jou maar even zo te noemen) je uiterste best gaat doen om pakkend en concreet je argumenten te formuleren om zo nog meer mensen te proberen te overtuigen. Dit uiteraard onderbouwd met quotes uit artikelen die e.e.a. in twijfel trekken, filmpjes die het e.e.a. debunken of screenshots van whatever.. Nu plaats je alleen dingen van mensen die zeggen "uhuh het is nep want dat vind ik"..

Geloof me, als je dat zou kunnen dan heb je mensen sneller overtuigd van de keerzijde van het verhaal.. inclusief ondergetekende. Nu bevestig je eigenlijk alleen maar alle vooroordelen over die gekkies van de alu hoedjes en de complottheorieën. Veel bla-bla maar 0,0 aan inhoud..

Niks aan toe te voegen ^O^
Behalve dat je nu een antwoord krijgt in de trant van "Ik ben hier niet om iemand te overtuigen, ik informeer"
  woensdag 5 augustus 2015 @ 16:58:50 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154931246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:51 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik deel u mening, Ik heb ook graag een complot met een goeie onderbouwing..

Als ik weer appart gevoel in mijn maag heb kan het ook net zo goed de shoarma van gisteren zijn, "die zag er ook een beetje raar uit!"
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:01:29 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154931318
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 16:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je Nederlands is bijna net zo erg als mijne. ....meneer de part-time history teacher.
Klopt, ik ontken dat ook niet!
Is ook geen complot en ook totaal niet relevant aan dit topic..

Ben Achterhoeker/Tukker en wij zijn barbaars als het gaat om den Nederlandsche taal!
pi_154931534
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet 'n false flag- 'n hoax denk ik,
Verdachte witness testimony.
Rare beelden.
Niet genoeg ammo,badly equipped.
De 'gewone' unconvincing hero acties.
Niet genoeg bewijs om te denken dat 't officiele lezing klopt.
Van twee weken terug.
pi_154931609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, ik ontken dat ook niet!
Is ook geen complot en ook totaal niet relevant aan dit topic..

Ben Achterhoeker/Tukker en wij zijn barbaars als het gaat om den Nederlandsche taal!
Waar jij komt vandaan interesseert me niet.
pi_154931698
reactie op verwijderd bericht

[ Bericht 95% gewijzigd door jogy op 05-08-2015 17:18:41 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:19:52 #175
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154931751
Als iedereen nu weer even een klein rustmomentje pakt voor het helemaal uit de bocht vliegt zou het leuk zijn. Bedankt.
Vrijheid
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:23:13 #176
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154931845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Van twee weken terug.
Dat zijn allemaal jouw gedachten. Verdere onderbouwing ontbreekt. Alleen verwijzen naar een YT filmpje van iemand die er weinig kaas van heeft gegeten helpt niet veel (ff verwijzend naar dat photoshop-filmpje)..
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:29:29 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154931985
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waar jij komt vandaan interesseert me niet.
Ditto ;)

Nu weer on-topic!
pi_154932139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal jouw gedachten. Verdere onderbouwing ontbreekt. Alleen verwijzen naar een YT filmpje van iemand die er weinig kaas van heeft gegeten helpt niet veel (ff verwijzend naar dat photoshop-filmpje)..
Hoeveel kogels,homemade bommen en granaten heeft die 'terrorist' gebruikt?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 17:53:27 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154932484
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel kogels,homemade bommen en granaten heeft die 'terrorist' gebruikt?
Die vraag heb je al meerdere malen gesteld. Er is naar mijn weten geen officieel rapport naar buiten gebracht waarin het precieze aantal kogels/granaten/bommen en wat hij als ontbijt heeft gehad staat.

Het zijn futiele feitjes die niet op een hoax wijzen. Kom eens met iets nieuws, leuks om te ontdekken :)
pi_154932697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 17:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Die vraag heb je al meerdere malen gesteld. Er is naar mijn weten geen officieel rapport naar buiten gebracht waarin het precieze aantal kogels/granaten/bommen en wat hij als ontbijt heeft gehad staat.

Het zijn futiele feitjes die niet op een hoax wijzen. Kom eens met iets nieuws, leuks om te ontdekken :)
Als ie heeft 39 mensen gedood en 40 gewonden en er waren heel veel vermeldingen over 'bullets spraying everywhere' ? Hoeveel kogels heeft íe gebruikt? 200? 300? 500 misschien?
Ik denk dat deze zijn heel belangrijk vragen.
Maar er is niks van de officiele rapport gebracht dus jij heb geen antwoord. Geen verrassing maar wel grappig.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:03:35 #181
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154932718
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als ie heeft 39 mensen gedood en 40 gewonden en er waren heel veel vermeldingen over 'bullets spraying everywhere' ? Hoeveel kogels heeft íe gebruikt? 200? 300? 500 misschien?
Ik denk dat deze zijn heel belangrijk vragen.
Maar er is niks van de officiele rapport gebracht dus jij heb geen antwoord. Geen verrassing.
Nee jij hebt alle wijsheid in pacht joh. Weet jij het? Je zit maar te gissen en te kutten. :')
John Smith himself hiero.
pi_154932809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:03 schreef Divje het volgende:

[..]

Nee jij hebt alle wijsheid in pacht joh. Weet jij het? Je zit maar te gissen en te kutten. :')
John Smith himself hiero.
Denk je dat de 'terrorist' genoeg ammo had om zoveel schade te maken?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:10:28 #183
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154932867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat de 'terrorist' genoeg ammo had om zoveel schade te maken?
Ja, gezien wat er wél naar buiten is gebracht. Ja.

Nogmaals. Ja. En heb geen enkel onderbouwd feitje van jou gezien die me eraan doet twijfelen. Jouw eigen twijfel heeft geen enkele toevoeging zonder onderbouwing. En zolang dat uit je onderbuik komt rollen zijn het zoals Guyv zegt: scheten :Y)
pi_154932893
'Run there's a gun' said Ellie

http://news.sky.com/video(...)eapon-under-umbrella

ok - als je wil die soort gasten geloven.
pi_154932916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:11 schreef Tingo het volgende:

Geef mij 1 goeie reden waarom ik jou eerder moet geloven dan 'die soort gasten'.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 18:13:19 #186
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154932931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:11 schreef Tingo het volgende:

Waarom twijfel je aan die video? Noem eens iets :P doe eens gek
pi_154935464
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 18:13 schreef Divje het volgende:

[..]

Waarom twijfel je aan die video? Noem eens iets :P doe eens gek
Want binnen 48 uren is zij tientallen keren op TV geweest.:)
Misschien sommige mensen hier twijfelen niet - voor 't zelfde reden.
Tis 'n beetje zoals die ouwe vraag: Wat is je favoureite kleurtje en waarom?'
(twas maar 'n voorbeeldje hoor - ik heb geen interesse in wat je favouriete kleurtje is)

Ik denk misschien 500 kogels. Jij?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:38:04 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154935497
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want binnen 48 uren is zij tientallen keren op TV geweest.:)
pi_154935529
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat 't weer 'n enorme leugen in onze gezichten geraamd is.
pi_154935577
fcked up the edit
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:44:35 #191
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154935684
OK

never go full retard, enige wat ik nog wil melden hier.
pi_154935841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:44 schreef Divje het volgende:
OK

never go full retard, enige wat ik nog wil melden hier.
Snap je niet.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 19:50:47 #193
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154935869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 19:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Snap je niet.
Dan is het al te laat, en zul je het ook niet zien :)
pi_154937284
Back on topic:
Ik denk misschien 500 kogels 'spraying everywhere'.
Anyone else?
Hoeveel kogels heeft die 'beach killer' afgevuurd?
pi_154939639
Hoeveel kogels?
Er zijn toch 'shoot-em-up' soort gamers hier?
pi_154939807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:44 schreef Tingo het volgende:
Hoeveel kogels?
Er zijn toch 'shoot-em-up' soort gamers hier?
Al waren die er (speel nooit die games), die wil je toch niet gaan aandragen als goeie bron voor dat het aantal kogels niet klopt?
pi_154940531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Al waren die er (speel nooit die games), die wil je toch niet gaan aandragen als goeie bron voor dat het aantal kogels niet klopt?
OK.
Hoeveel kogels?
pi_154940594
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.
Hoeveel kogels?
Ik denk 108, want 4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108.
pi_154941325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk 108, want 4 + 8 + 15 + 16 + 23 + 42 = 108.
Veel meer - dat weet je toch ?
(Als 't allemaal waar was)
500 kogels?
Binnen 30minuten 38 mensen gedood,40 mensen zwaargewond,rennen naar 't hotel complex,
aantal homemade bommen en paar granaten in hotelkamers gegooide,terug rennen naar de strand,human shield protecting the tourists! (das 'n goeie) fotos van de slachtoffers genomen,schoten tegen 'n paraglider,terug rennen de dorpje in.
Bullets flying everywhere.
Nou- als je dat soort dingen willen blijven geloven moet je echt zelf weten,jongen! :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 05-08-2015 22:29:13 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:28:20 #200
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154941595
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel meer - dat weet je toch ?
(Als 't allemaal waar was)
500 kogels?
Binnen 30minuten 38 mensen gedood,40 mensen zwaargewond,rennen naar 't hotel complex,
aantal homemade bommen en paar granaten in hotelkamers gegooide,terug rennen naar de strand,fotos van de slachtoffers genomen,schoten tegen 'n paraglider,terug rennen de dorpje in.
Bullets flying everywhere.
Nou- als je dat soort dingen willen blijven geloven moet je echt zelf weten,jongen! :)
Deze discussie is al gevoerd in het vorige topic, maar daar heb je 1. echt geen 500 kogels voor nodig en 2. 500 kogels zou betekenen dat hij (ervan uitgaand dat hij standaard magazijnen bij zich had) ~16/17 magazijnen bij zich zou moeten hebben.
Lijkt me nogal veel niet? Met 3 of 4 magazijnen kan hij deze schade ook aanrichten :) en dan vliegen de kogels óók in het rond. Met je hollywood sausje. Sjongejonge.
Tenzij hij natuurlijk magazijnen had waar 40 of 75 kogels in zitten, dan kan het wel. Maar met 500 kogels lijkt het mij dat hij veel meer schade aan had gericht. :)
pi_154941802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:28 schreef Divje het volgende:

[..]

Deze discussie is al gevoerd in het vorige topic, maar daar heb je 1. echt geen 500 kogels voor nodig en 2. 500 kogels zou betekenen dat hij (ervan uitgaand dat hij standaard magazijnen bij zich had) ~16/17 magazijnen bij zich zou moeten hebben.
Lijkt me nogal veel niet? Met 3 of 4 magazijnen kan hij deze schade ook aanrichten :) en dan vliegen de kogels óók in het rond. Met je hollywood sausje. Sjongejonge.
Tenzij hij natuurlijk magazijnen had waar 40 of 75 kogels in zitten, dan kan het wel. Maar met 500 kogels lijkt het mij dat hij veel meer schade aan had gericht. :)

75 kogels zijn drum magazines. 40 kogel magazijnen zijn groter en zwaardere natuurlijk.
De 'hollywood sausje' zit op Het Journaal jongen.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:38:10 #202
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154941934
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

75 kogels zijn drum magazines. 40 kogel magazijnen zijn groter en zwaardere natuurlijk.
Ok, die 'drum magazines' had hij dus niet bij zich. Denk ook niet dat hij minimaal 10 van die 40kogel magazijnen bij zich had.
Je weet dat je met 1 kogel iemand kan doden he :) (ga er voor het gemak maar even van uit dat je dat niet weet :') )

Wb dat hollywood-sausje. Jij begon vergelijkingen te maken in het vorige topic dat het allemaal niet dramatisch/spectaculair genoeg was, zoals Hollywood.

Don't 'jongen' me. :)
pi_154942255
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Ok, die 'drum magazines' had hij dus niet bij zich. Denk ook niet dat hij minimaal 10 van die 40kogel magazijnen bij zich had.
Je weet dat je met 1 kogel iemand kan doden he :) (ga er voor het gemak maar even van uit dat je dat niet weet :') )

Wb dat hollywood-sausje. Jij begon vergelijkingen te maken in het vorige topic dat het allemaal niet dramatisch/spectaculair genoeg was, zoals Hollywood.

Don't 'jongen' me. :)
One woman was shot 5 times in the stomach.
Hero Brit took 4 bullets to shield his girlfriend.
Wife got her hand shot off.
My pink hat saved my life.
Dit zijn MSM verhalen.
Hollywood/Pinewood eat your hearts out!
Dus - hoeveel bullets were sprayed everywhere then?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:48:23 #204
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154942355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

One woman was shot 5 times in the stomach.
Hero Brit took 4 bullets to shield his girlfriend.
Wife got her hand shot off.
My pink hat saved my life.
Dit zijn MSM verhalen.
Hollywood/Pinewood eat your hearts out!
Dus - hoeveel bullets were sprayed everywhere then?
Is nergens te vinden. En ik zie niet in waarom je dit topic loopt te verzieken met deze vraag.
Het is namelijk totaal geen grondige reden om aan het officiële verhaal te twijfelen.
pi_154942434
Ik heb nog steeds geen 'schokkende' beelden gezien....ondanks (volgens MSM) er waren 1200 geidenticeerde ooggetuigenis waren.
pi_154942470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:50 schreef Tingo het volgende:
Ik heb nog steeds geen 'schokkende' beelden gezien....ondanks (volgens MSM) er waren 1200 geidenticeerde ooggetuigenis waren.
Dan moet je toch eens aan de bril.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:51:52 #207
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154942497
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Divje op 05-08-2015 22:53:23 ]
pi_154942500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Is nergens te vinden. En ik zie niet in waarom je dit topic loopt te verzieken met deze vraag.
Het is namelijk totaal geen grondige reden om aan het officiële verhaal te twijfelen.
Dan heb je niet goed uitgezocht.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:52:35 #209
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154942526
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed uitgezocht.
Lul niet zo dom, jij hebt wel bewijs gevonden? Een rapport waarin dit word vermeld? Post die link dan.
pi_154942532
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan moet je toch eens aan de bril.
Voorbeeldje aub.
pi_154942564
quote:
15s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:51 schreef Divje het volgende:
Zou verdomme bijna wensen dat je daar zelf op het strand lag Tingo.
Ik zou heel graag bij zijn.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 22:53:50 #212
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154942584
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zou heel graag bij zijn.
Zijn we het daar over eens :)
pi_154943010
38 dood a gem 3,1 kogels = 118 stuks
40 zwaargewond a gem 1,9 kogels = 76
?? aantal lichtgewond a 1 kogel = 6
1 op 2,5 treft een persoon 200x2,5 = 500 kogels

Plausibel.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:10:12 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154943234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.
Hoeveel kogels?
de dader had vier magazijnen met patronen.

de meeste ak47 hebben 30 patronen maar ... je kan ze ook krijgen met clips van 45 stuks dus tussen de 120 en 180 kogels
pi_154943313
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:52 schreef Divje het volgende:

[..]

Lul niet zo dom, jij hebt wel bewijs gevonden? Een rapport waarin dit word vermeld? Post die link dan.
Er zijn heel veel meer van dit soort totaal BS verhaaltjes.

AUB:

A Westcountry woman has spoken of her horrific ordeal when her hand ‘was blown straight off’ and watching her husband die during the Tunisian beach massacre.
http://www.exeterexpressa(...)y.html#ixzz3hybrOEzG

Saved by my pink hat:
http://www.mirror.co.uk/n(...)sh-pensioner-5964113

Oh sorry - 2 times in the shoulder, 3 times in abdomen:
http://www.eadt.co.uk/new(...)ian_attack_1_4130334

Hero Brit shielded girlfriend:

http://www.dailymail.co.u(...)nisian-massacre.html
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:16:24 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154943490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 22:28 schreef Divje het volgende:

[..]

home made bombs niet meegerekend, een fatalityshot is maar 1 kogel als er iemand ligtr te kreperen op de grond nadat hij geraakt is door een bom..

Anders Breivik had ook niet zoooo veel zij zich en toch maakte hij 69 slachtoffers en nog eens +- 50 gewonden op utoya
pi_154943631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn heel veel meer van dit soort totaal BS verhaaltjes.

AUB:

A Westcountry woman has spoken of her horrific ordeal when her hand ‘was blown straight off’ and watching her husband die during the Tunisian beach massacre.
http://www.exeterexpressa(...)y.html#ixzz3hybrOEzG

Saved by my pink hat:
http://www.mirror.co.uk/n(...)sh-pensioner-5964113

Oh sorry - 2 times in the shoulder, 3 times in abdomen:
http://www.eadt.co.uk/new(...)ian_attack_1_4130334

Hero Brit shielded girlfriend:

http://www.dailymail.co.u(...)nisian-massacre.html
En nu je punt?
pi_154943898
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

de dader had vier magazijnen met patronen.

de meeste ak47 hebben 30 patronen maar ... je kan ze ook krijgen met clips van 45 stuks dus tussen de 120 en 180 kogels
Hoe weet je dat?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:32:11 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154944067
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
simpel https://nl.wikipedia.org/wiki/AK-47
en er was al gelijk bekend dat hij 4 clips bij zich had..
plus hij zat zonder munitie op een gegeven moment
http://www.mirror.co.uk/t(...)k-could-been-6168359
pi_154944103
quote:
14s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:04 schreef vaneiges het volgende:
38 dood a gem 3,1 kogels = 118 stuks
40 zwaargewond a gem 1,9 kogels = 76
?? aantal lichtgewond a 1 kogel = 6
1 op 2,5 treft een persoon 200x2,5 = 500 kogels

Plausibel.
Meer dan plausibel als er waren:
'Bullets flying everywhere'
'Sprayed with bullets"
'People shot multiple times'
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:36:17 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154944232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Meer dan plausibel als er waren:
'Bullets flying everywhere'
'Sprayed with bullets"
'People shot multiple times'
wat wil je er mee zeggen?
want dat kan niet met +- 120 kogels?

heb je ooit geschoten met een AK47?
waarom denk je dat dat ding zo populair is?
pi_154944261
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wie zegt dat 'ie maar 4 clips had?
BBC (British Bullshit Corporation) docu zag ik al.
pi_154944394
quote:

[..]

edit - dat wist ik al.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 06-08-2015 00:02:24 ]
  woensdag 5 augustus 2015 @ 23:46:28 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154944548
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie zegt dat 'ie maar 4 clips had?
BBC (British Bullshit Corporation) docu zag ik al.
simpel
je telt hoeveel magazijnen er op de grond liggen op de route en presto je vind er 4
wie zegt dat, eeeeh gokje de gene die het gebied hebben afgezet en sporen onderzoek deden.

die brengen het naar buiten en dat komt dan in de media!

[ Bericht 15% gewijzigd door jogy op 06-08-2015 00:29:49 ]
pi_154944703
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En nu je punt?
Jij gaat 't toch nooit snappen.
pi_154944745
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

simpel
je telt hoeveel magazijnen er op de grond liggen op de route en presto je vind er 4
wie zegt dat, eeeeh gokje de gene die het gebied hebben afgezet en sporen onderzoek deden.

die brengen het naar buiten en dat komt dan in de media!

Wie precies zegt dat er 4 magazijnen waren?
Is dat ergens vermeld?

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 06-08-2015 00:32:00 ]
pi_154944866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat ergens vermeld?
Ja
  donderdag 6 augustus 2015 @ 00:03:19 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154944985
quote:

[..]

Nee, dat er een clip leeg was, niet dat al zijn munitie op was. Redelijk cruciaal verschil.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 00:05:23 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154945035
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat ergens vermeld?
verschillende media,
http://www.telegraph.co.u(...)off-the-wounded.html

he Tunisian authorities are sure that Rezgui was the sole perpetrator of the attack, although they also believe that he had accomplices who helped him reach the scene of the massacre and prepare his arsenal of weapons, which included a Kalashnikov with a reported four magazines and three grenades.

warning graphic pictures
23 year old Seifeddine Rezgui Yacoubi, also known as Abu Yahya al-Qayrawani, reportedly hid the Kalashnikov and four magazines of ammunition in a beach umbrella. After killing 38 people, he was taken out by security forces.

familie aan het woord
  donderdag 6 augustus 2015 @ 00:07:05 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154945073
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 00:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, dat er een clip leeg was, niet dat al zijn munitie op was. Redelijk cruciaal verschil.
klopt! die mevrouw had mazzel!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 00:34:41 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154945653
Tingo, ff dimmen met het schelden. Theguyver, als je het report reageer er dan ook niet op. Dat maakt het boenen wat makkelijker.
Vrijheid
pi_154953129
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Tingo het volgende:
AK47 wonden?
Ik denk van niet.
Verhaal is dat Mr.James heeft z'n vriendin van de kogels beschermd.
Ik zou verwachten dat de kogels zouden helemaal z'n lichaam door.

Veel van de overlevenden/getuigenissen claimen dat ze waren met meerdere kogels geraakt.
Is er iemand met ervaringen van AK47 kogel wonden ?
Medische professionele? Militairen ? die kunnen met alle eerlijkheid zeggen dat de wonden in de vid ziet er echt uit als recente AK47 kogel wonden?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 12:57:11 #233
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154953400
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Medische professionele? Militairen ? die kunnen met alle eerlijkheid zeggen dat de wonden in de vid ziet er echt uit als recente AK47 kogel wonden?
Je baseert je mening dat die wonden niet echt lijken puur en alleen omdat dat in een filmpje gezegd wordt? Je hebt zelf ook geen idee hoe die kogelwonden er uit zien en vraagt hier om een deskundige mening, waarvan je weet dat de kans klein is dat je antwoord krijgt.
Al zullen er wel artsen en militairen op FOK! zitten, maar betwijfel of die jou antwoord willen geven ;)

Ik weet iig dat kogels niet per sé dwars door een lichaam gaan. Of denk je dat je aan stukken gescheurd word als je met een AK47 beschoten word?

Het lijkt mij plausibel dat je een hand van de pols kan schieten als je die pols goed raakt, misschien dat het nog aan een stuk vlees hangt, maar dan is ie er in principe ook 'af'.

Maar op andere gedeeltes van het lichaam is het vrij normaal dat een kogel in het lichaam blijft zitten. Afketsen tegen ribben/ruggengraat, organen die in de weg zitten etc etc.
pi_154953900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Je baseert je mening dat die wonden niet echt lijken puur en alleen omdat dat in een filmpje gezegd wordt? Je hebt zelf ook geen idee hoe die kogelwonden er uit zien en vraagt hier om een deskundige mening, waarvan je weet dat de kans klein is dat je antwoord krijgt.
Al zullen er wel artsen en militairen op FOK! zitten, maar betwijfel of die jou antwoord willen geven ;)

Ik weet iig dat kogels niet per sé dwars door een lichaam gaan. Of denk je dat je aan stukken gescheurd word als je met een AK47 beschoten word?

Het lijkt mij plausibel dat je een hand van de pols kan schieten als je die pols goed raakt, misschien dat het nog aan een stuk vlees hangt, maar dan is ie er in principe ook 'af'.

Maar op andere gedeeltes van het lichaam is het vrij normaal dat een kogel in het lichaam blijft zitten. Afketsen tegen ribben/ruggengraat, organen die in de weg zitten etc etc.

Ik heb aardig wat fotos van echte AK47 kogel wonden gekeken.
De 'wonden' van de Hero Brit ziet er uit als ouwe littekens van iets heel anders dan kogels en niet recente wonden. imo.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:26:27 #235
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154954045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat fotos van echte AK47 kogel wonden gekeken.
De 'wonden' van de Hero Brit ziet er uit als ouwe littekens van iets heel anders dan kogels en niet recente wonden. imo.
Je herhaalt dus precies wat er in dat filmpje gezegd wordt en plakt er imo achter :')
Ten eerst, de locatie van die wond komt op beide foto's overeen. Niks raars aan, ligt aan de positie van hem op beide foto's.
"Die wond op z'n buik ziet eruit als een operatie-litteken" Goh, zou je zeggen? :') Dat komt omdat die man daar geopereerd is nadat ie in z'n buik geschoten is!
Is er ergens vermeld wanneer die foto's gemaakt zijn? Als ze een paar weken na de aanslag gemaakt zijn is het niet raar dat de littekens er verouderd uit zien. Maar dat ze niet op AK47 wonden lijken slaat imho nergens op.

Dit hele hoeveel kogels/nepwonden gedoe komt me aardig de keel uit. Gezien je nog steeds de link met een Hoax niet hebt uitgelegd.

Het is een behoorlijk onsamenhangend verhaal van je Tingo, het enige wat je doet is video's van John Smith pluggen en vragen stellen die in de filmpjes gesteld worden. Antwoorden zijn er niet van jou kant, waarschijnlijk omdat onze John niet uitlegt waarom hij aan iets twijfelt en je dat dus niet kan kopiëren. Daarom stel je maar weer een iets anders geformuleerde vraag die steeds op het zelfde uit komt.
Jogy, dit zie jij toch ook wel ;)

Dit hoax verhaal kan wat mij betreft de prullenbak in. Een false-flag lijkt me aanemelijker, alleen heb ik daar nog niet genoeg 'bewijs' voor gezien om daar ook maar over na te denken.
pi_154954217
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Je herhaalt dus precies wat er in dat filmpje gezegd wordt en plakt er imo achter :')
Ten eerst, de locatie van die wond komt op beide foto's overeen. Niks raars aan, ligt aan de positie van hem op beide foto's.
"Die wond op z'n buik ziet eruit als een operatie-litteken" Goh, zou je zeggen? :') Dat komt omdat die man daar geopereerd is nadat ie in z'n buik geschoten is!
Is er ergens vermeld wanneer die foto's gemaakt zijn? Als ze een paar weken na de aanslag gemaakt zijn is het niet raar dat de littekens er verouderd uit zien. Maar dat ze niet op AK47 wonden lijken slaat imho nergens op.

Dit hele hoeveel kogels/nepwonden gedoe komt me aardig de keel uit. Gezien je nog steeds de link met een Hoax niet hebt uitgelegd.

Het is een behoorlijk onsamenhangend verhaal van je Tingo, het enige wat je doet is video's van John Smith pluggen en vragen stellen die in de filmpjes gesteld worden. Antwoorden zijn er niet van jou kant, waarschijnlijk omdat onze John niet uitlegt waarom hij aan iets twijfelt en je dat dus niet kan kopiëren. Daarom stel je maar weer een iets anders geformuleerde vraag die steeds op het zelfde uit komt.
Jogy, dit zie jij toch ook wel ;)

Dit hoax verhaal kan wat mij betreft de prullenbak in. Een false-flag lijkt me aanemelijker, alleen heb ik daar nog niet genoeg 'bewijs' voor gezien om daar ook maar over na te denken.
Hoeft je ook niet te lezen en/of reageren.
Voor andere users is 't misschien wel interessant.
Ik vind 't heel belangrijk dat leugenaars en oplichters exposed zijn.
pi_154954282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wij ook hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan. Het enige verschil is dat 'wij' dat met gegronde redenen willen doen, in plaats van 'imo'.
pi_154954289
Nee tingo, dit is voor niemand interessant.. Je kletst uit je nek.. Ook wat mij betreft case closed
pi_154954295
quote:

[..]

Nou, expose ze dan eens... :O
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:37:14 #240
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154954298
quote:

[..]

Dat wat jij met posts van mij en anderen doet? :{w
quote:
Zoals, wie? Niemand zit te wachten op een hoax/cgi verhaal hier, dat leek me al duidelijk in het vorige topic.
quote:
Ik ook, maar tot dusver ben jij er nog niet in geslaagd de leugenaars en oplichters te exposen met gegronde argumenten.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 13:42:38 #241
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_154954426
quote:

[..]

keep up the good work, Tingo!
Huig
pi_154954453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:42 schreef Orwell het volgende:

[..]

Dankje Orwell.
Graag gedaan :)
pi_154954823
Die topicpointer
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:13:34 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154955156
quote:
11s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:57 schreef mootie het volgende:
Die topicpointer
Wat een 'toeval' dat jij er nu ook over begint. Maar ik leg het je graag uit in het feedbacktopic hoor.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:16:34 #245
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154955234
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zien er wel uit als kogelwonden ja. Maar de hoek van inslag is belangrijker dan het kaliber qua wondstructuur.
pi_154955325
Als 120- te krap is en 500+ te ruim voor 1 gunman, dan zijn er mss toch 2 geweest.
pi_154955356
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Wat een 'toeval' dat jij er nu ook over begint. Maar ik leg het je graag uit in het feedbacktopic hoor.
Ik vind het hilarisch. :D
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:29:09 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154955526
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:20 schreef vaneiges het volgende:
Als 120- te krap is en 500+ te ruim voor 1 gunman, dan zijn er mss toch 2 geweest.
Dat is altijd een mogelijkheid, maar zo ver mij duidelijk is, was er maar 1 schutter.
Het vermoeden dat er een 2e schutter aanwezig was hoor je wel vaker, dit komt vaak dat schoten door echo op gebouwen uit meerdere richtingen lijken te komen, getuigen kunnen dit waarnemen en zo ontstaat vaak het verhaal van een mogelijk 2e schutter.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:30:20 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154955555
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:13 schreef jogy het volgende:

[..]

-off topic-

Ja doe maar want, ik had net een raar gevoel in mijn pens , het kan een scheet zijn maar ook een hoax.. ik twijfel nog :+

-off topic-
  donderdag 6 augustus 2015 @ 14:52:41 #250
189978 controlaltdelete
pi_154956102
quote:

[..]

Mag idd best eens gezegd worden, bewonderenswaardig :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154956263
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mee eens. Het is zéér bewonderenswaardig zelfs.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:03:18 #252
189978 controlaltdelete
pi_154956433
Ach dat men al die flauwekul nog aanneemt als waar gebeurt dat is pas bewonderenswaardig. Tingo is zo gek nog niet. Dat ie nog de animo vindt om op al die muren in te gaan daar neem ik mijn petje voor af ;)
pi_154956617
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ach dat men al die flauwekul nog aanneemt als waar gebeurt dat is pas bewonderenswaardig. Tingo is zo gek nog niet. Dat ie nog de animo vindt om op al die muren in te gaan daar neem ik mijn petje voor af ;)
Dankje wel !
(tis niet helemaal zonder van m'n tijd )
pi_154956851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Dit is dus het tegenstelde van wat in de topic pointer verboden wordt. Lijkt mij dan ook niet gepast.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:21:29 #255
189978 controlaltdelete
pi_154956906
Whatever, geef me aan in FB, laat de post deleten, het is maar waar je je druk om maakt :*
pi_154957006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Whatever, geef me aan in FB, laat de post deleten, het is maar waar je je druk om maakt :*
Niemand maakt zich ergens druk om hoor.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:26:47 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154957039
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:19 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit is dus het tegenstelde van wat in de topic pointer verboden wordt. Lijkt mij dan ook niet gepast.
Het is een directe reactie op

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Nee tingo, dit is voor niemand interessant.. Je kletst uit je nek.. Ook wat mij betreft case closed
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 13:37 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat wat jij met posts van mij en anderen doet? :{w

[..]

Zoals, wie? Niemand zit te wachten op een hoax/cgi verhaal hier, dat leek me al duidelijk in het vorige topic.

[..]

Ik ook, maar tot dusver ben jij er nog niet in geslaagd de leugenaars en oplichters te exposen met gegronde argumenten.
Dus leek het me wel relevant. Nu weer terug naar de normale programmering.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:32:07 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154957154
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zelf andere suggesties voor deze hoax?
waarom of redenen?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:32:52 #259
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154957169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Zelf andere suggesties voor deze hoax?
waarom of redenen?
Mijn vraag om een inhoudelijke post word verwijderd, doe geen moeite guyv :N
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:40:55 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154957314
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:32 schreef Divje het volgende:

[..]

Mijn vraag om een inhoudelijke post word verwijderd, doe geen moeite guyv :N
Ik doe altijd moeite, ik zou graag meer inhoud willen zien..

Gisteren had ik een paar duidelijke dingetjes gezien waar Tingo mee zat( op wat gescheld na )
En Graag zou ik wel wat meer willen zien hierover zodat we dat kunnen uitzoeken en een helder beeld kunnen schetsen van de situatie
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:41:31 #261
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154957327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 15:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik doe altijd moeite, ik zou graag meer inhoud willen zien..

Gisteren had ik een paar duidelijke dingetjes gezien waar Tingo mee zat( op wat gescheld na )
En Graag zou ik wel wat meer willen zien hierover zodat we dat kunnen uitzoeken en een helder beeld kunnen schetsen van de situatie
I know :) same here.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:45:30 #262
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154957393
quote:
100% concentreren op je onderbuik gevoel en alles wat daar tegenstrijdig mee is negeren vind je bewonderingswaardig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_154957913
quote:

[..]

quote:

[..]

Nou, volgens mij zijn jullie dan nu met 3 man sterk.. Blaas gezamenlijk dit topic wat inhoudelijk leven in door te komen met steekhoudende argumenten en je hebt mij zo overtuigd.. Ik krijg in dit soort topics steeds meer het gevoel dat er twee kampen zijn en dat er gewoon ruzie gezocht wordt om het ruzieën.. Als iets geen hoax is, dan is het gewoon geen hoax, punt. Waarom jezelf in allerlei bochten wringen, discussie's opstarten en irritaties opwekken bij mensen om maar wat topics vol te gooien met waardeloze info en vragen?

Om dan maar wat inhoudelijks te roepen: Als er 39 doden zijn en 40 gewonden kunnen we toch aannemen dat er minimaal 79 kogels zijn geweest? Er vanuitgaande dat niemand tijdens het vluchten van een trapje is gevallen en daarbij gewond is geraakt o.i.d., of dat er 1 kogel door 2 mensen is gegaan. Dat is volgens mij het meest concrete waar we vanuit kunnen gaan. Er zijn dan vervolgens enkele gevallen bekend van mensen die meerdere keren geraakt zijn dus dan is 4 magazijnen á 40 kogels per stuk toch niet heel gek? 160 kogels, paar missers, paar dubbele treffers.. In mijn optiek geen vreemde situatie..
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:10:49 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154959478
Zo, nu weer even een paar keer in en uit ademen en weer gestaag verder.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:17:43 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154959675
Wat als er nu 38 Tunesiers als slachtoffers waren gevallen?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:20:45 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154959777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef Thrilled het volgende:
Om dan maar wat inhoudelijks te roepen: Als er 39 doden zijn en 40 gewonden kunnen we toch aannemen dat er minimaal 79 kogels zijn geweest? Er vanuitgaande dat niemand tijdens het vluchten van een trapje is gevallen en daarbij gewond is geraakt o.i.d., of dat er 1 kogel door 2 mensen is gegaan. Dat is volgens mij het meest concrete waar we vanuit kunnen gaan. Er zijn dan vervolgens enkele gevallen bekend van mensen die meerdere keren geraakt zijn dus dan is 4 magazijnen á 40 kogels per stuk toch niet heel gek? 160 kogels, paar missers, paar dubbele treffers.. In mijn optiek geen vreemde situatie..
Daar wil ik ook wel op in gaan. Zullen we het inderdaad op 140 kogels houden bijvoorbeeld. 1 op de twee schiet raak.

Als je dat liveleak filmpje bekijkt hoor je hem ook schieten en hoor je ook meteen dat hij de kogels redelijk rijkelijk laat vloeien. (echt zo'n tatatatatata geluid zegmaar) dan lijk het mij stiekem stug dat 1 schutter met 140 kogels het voor elkaar krijgt om dat tiental kogels (als het niet meer is) in minimaal 5/6 mensen te krijgen waarvan dan de helft dood gaat. Als je de lijken bekijkt ( ;( ) zie je ze liggen met meerdere kogelwonden, als je de nieuwsberichten leest en de foto's bekijkt is praktisch elk levende slachtoffer door meer dan 2 kogels getroffen. Dus de 1 schutter met 4 magazijnen theorie lijkt me ietwat onwaarschijnlijk. Nu is het wel zo dat hij ook granaten had? Is dat bevestigd? Granaten kunnen in ieder geval ook aardig wat slachtoffers veroorzaken, dat dan weer wel.

Ik ben in ieder geval nog steeds benieuwd naar die illustere en weggemoffelde tweede schutter
Vrijheid
pi_154959859
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar wil ik ook wel op in gaan. Zullen we het inderdaad op 140 kogels houden bijvoorbeeld. 1 op de twee schiet raak.

Als je dat liveleak filmpje bekijkt hoor je hem ook schieten en hoor je ook meteen dat hij de kogels redelijk rijkelijk laat vloeien. (echt zo'n tatatatatata geluid zegmaar) dan lijk het mij stiekem stug dat 1 schutter met 140 kogels het voor elkaar krijgt om dat tiental kogels (als het niet meer is) in minimaal 5/6 mensen te krijgen waarvan dan de helft dood gaat. Als je de lijken bekijkt ( ;( ) zie je ze liggen met meerdere kogelwonden, als je de nieuwsberichten leest en de foto's bekijkt is praktisch elk levende slachtoffer door meer dan 2 kogels getroffen. Dus de 1 schutter met 4 magazijnen theorie lijkt me ietwat onwaarschijnlijk. Nu is het wel zo dat hij ook granaten had? Is dat bevestigd? Granaten kunnen in ieder geval ook aardig wat slachtoffers veroorzaken, dat dan weer wel.

Ik ben in ieder geval nog steeds benieuwd naar die illustere en weggemoffelde tweede schutter
Het echo-verhaal vind je dus niet geloofwaardig? Denk je niet dat ze een klopjacht hadden opgezet als er twee schutters waren? Ik ben geen wapenexpert dus die 40 kogels per magazijn was een aanname.. Is het logisch om te denken dat er ook 75 per magazijn zijn geweest?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:30:59 #268
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154960018
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Het echo-verhaal vind je dus niet geloofwaardig? Denk je niet dat ze een klopjacht hadden opgezet als er twee schutters waren? Ik ben geen wapenexpert dus die 40 kogels per magazijn was een aanname.. Is het logisch om te denken dat er ook 75 per magazijn zijn geweest?
Op foto's was te zien dat hij geen drum-magazijnen (75 kogels) bij zich had. De 40-45 kogels magazijnen lijken plausibeler dan de 30kogels magazijnen (gezien het aantal schotwonden/doden)

In dit filmpje was trouwens duidelijk een (of meerdere) explosie(s) te horen, maar of dat een granaat of een bom was. Lijkt meer op een granaat.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:31:06 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154960021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:24 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Volgens wikiwiki is 30 standaard, kan het ook 40 zijn in een normale configuratie en wordt het een 'drum' met 75, dat laatste is dus wel onwaarschijnlijk, 40 is mogelijk denk ik. Volgens mij heb ik ook nu wel een paar rode vlaggetjes veroorzaakt door te googlen naar 'kalasjnikov clip size' ( Hoi AIVD :W ) maar oké.

Echo? Lijkt mij dan ook weer een aanname die relatief ver gezocht is hoor, dan zou de echo bijna even hard terug moeten komen als het origineel klinkt en waar stuitert het tegenaan? Maar ik ben geen audio-expert verder :).

in een normale situatie zou er een klopjacht opgezet worden naar een tweede schutter ja, daarom is het ook een interessante stukje om degelijk te onderzoeken en niet zomaar aan te nemen dat die niet bestaan heeft. Het is meer dan hoax wat de klok slaat zeg maar.
Vrijheid
pi_154960360
Nja wat betreft de granaat:

http://www.telegraaf.nl/b(...)_schutter_uit__.html

quote:
De bouwvakker was tegels aan het zetten op een plat dak, toen hij onder hem op straat de schutter zag. Direct pakte hij twee handen vol tegels en dumpte die op het hoofd van de jihadist.
Die werd geraakt en begon gedesoriënteerd in het wilde weg om zich heen te schieten. Dat moment benutte de politie om de aanvaller uit te schakelen. Volgens de tegelzetter, de lokale aannemer Mayel Moncef, rolde een handgranaat uit de handen van de schutter toen hij dood op de grond viel.
Lijkt me dus aannemelijk dat hij die bij zich had, in ieder geval 2 (1 die af is gegaan,1 die niet is af gegaan). Als je die tussen een groepje gooit dan gaat het hard ( ;( ) ..

Ander apart dingetje:

(schokkende) foto van de vermoorde dader:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij lijkt daar weer anders te liggen dan hier? (schokkende foto)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er lijkt hier ook vuurwerk rondom de dader te liggen (een vuurpijl, wat knalvuurwerk?) en een tas.. dus lijkt me dat hij meer bij zich had kunnen hebben dan we nu weten.

Daarbij als ik wat zoek naar 'tweede dader' lijkt die ook gepakt te zijn?

http://www.elsevier.nl/Bu(...)sie-gepakt-1783144W/

quote:
De tweede dader van de aanslag vrijdag op een toeristische plaats aan het strand van Tunesië is gearresteerd. Dit berichtte de nieuwszender al-Arabiya. De andere dader werd gedood in een vuurgevecht met leger en politie.
Alleen nergens een naam o.i.d...

Dit lijkt me toch een feestmaaltijd voor de hoax-believers jongens.. als ik in jullie kamp zat had ik dit in de openingspost gezet: "Waarom ligt ie eerst op zn rug en dan op zijn buik? Het wapen en de granaat liggen erbij alsof ze door iemand zijn neergelegd.." etc etc.. Dit vind je met 5 minuten googlen.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:36:52 #271
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154961489
Goede post thrilled O+. Hadden we er daar maar meer van. Maar wat je laat zien is meer voor een eventuele False Flag en niet zozeer een Hoax trouwens :P. Is enigszins verwarrend, dat wel. Ik gooi zo even delen van je post in de openingspost :).
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:38:26 #272
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154961532
BNW / Wat is het nut van een hoax?

Mss handig voor Thrilled, daar word een beetje uitgelegd wat het verschil tussen hoax en false flag inhoudt :P
pi_154961536
quote:
14s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:36 schreef jogy het volgende:
Goede post thrilled O+. Hadden we er daar maar meer van. Maar wat je laat zien is meer voor een eventuele False Flag en niet zozeer een Hoax trouwens :P. Is enigszins verwarrend, dat wel. Ik gooi zo even delen van je post in de openingspost :).
Doe je mijn post waar ik reageer op die foto's van de dader ook? ;).
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:46:37 #274
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_154961727
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Op foto's was te zien dat hij geen drum-magazijnen (75 kogels) bij zich had. De 40-45 kogels magazijnen lijken plausibeler dan de 30kogels magazijnen (gezien het aantal schotwonden/doden)

In dit filmpje was trouwens duidelijk een (of meerdere) explosie(s) te horen, maar of dat een granaat of een bom was. Lijkt meer op een granaat.
there 's body's everywhere...

waar dan?
Huig
  donderdag 6 augustus 2015 @ 18:47:38 #275
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154961751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

waar dan?
Vorig topic al besproken. Zoek maar op.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:24:20 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154962706
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe je mijn post waar ik reageer op die foto's van de dader ook? ;).
Moet ik ook een ballonbeestje voor je draaien? Ik ben gewoon blij dat er nog constructief mee gedacht kan worden in dit topic.

Het lijkt een beetje alsof het gesloten krijgen van dit topic een principe kwestie is geworden maar zolang ik geen normale discussie op gang zie komen hier maar alleen maar mensen die er alles aan doen om anderen in een hoekje te lullen zonder zelf even een eerlijk en open uitstapje te maken naar de mogelijkheden van een samenzwering bij deze aanslag gaat deze reeks nergens heen, en zeker niet op slot de kelder in.
Vrijheid
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:29:37 #277
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154962840
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Moet ik ook een ballonbeestje voor je draaien? Ik ben gewoon blij dat er nog constructief mee gedacht kan worden in dit topic.

Het lijkt een beetje alsof het gesloten krijgen van dit topic een principe kwestie is geworden maar zolang ik geen normale discussie op gang zie komen hier maar alleen maar mensen die er alles aan doen om anderen in een hoekje te lullen zonder zelf even een eerlijk en open uitstapje te maken naar de mogelijkheden van een samenzwering bij deze aanslag gaat deze reeks nergens heen, en zeker niet op slot de kelder in.
Ik probeer het niet op slot te krijgen hoor :P
Vind het alleen vervelend dat die Hoax-theorie steeds aangehaald wordt door dezelfde persoon. En daar komt nóóit een normale discussie uit voort.

Wat Thrilled post ben ik ook wel benieuwd naar, want heb verschillende foto's gezien waarop de schutter in een andere pose ligt. Maar dat valt vast wel te verklaren :P
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:49:16 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154963327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik probeer het niet op slot te krijgen hoor :P
Vind het alleen vervelend dat die Hoax-theorie steeds aangehaald wordt door dezelfde persoon. En daar komt nóóit een normale discussie uit voort.

Wat Thrilled post ben ik ook wel benieuwd naar, want heb verschillende foto's gezien waarop de schutter in een andere pose ligt. Maar dat valt vast wel te verklaren :P
Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..

mijn theorie, man word neer geknalt voorbijganger maakt foto 1.
Politie onderzoekt lijk en foto 2 word gemaakt
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:52:07 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154963420
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:47 schreef Thrilled het volgende:
Nja wat betreft de granaat:

http://www.telegraaf.nl/b(...)_schutter_uit__.html

[..]

Lijkt me dus aannemelijk dat hij die bij zich had, in ieder geval 2 (1 die af is gegaan,1 die niet is af gegaan). Als je die tussen een groepje gooit dan gaat het hard ( ;( ) ..

Ander apart dingetje:

(schokkende) foto van de vermoorde dader:
SPOILER
En hij lijkt daar weer anders te liggen dan hier? (schokkende foto)
SPOILER
Er lijkt hier ook vuurwerk rondom de dader te liggen (een vuurpijl, wat knalvuurwerk?) en een tas.. dus lijkt me dat hij meer bij zich had kunnen hebben dan we nu weten.

Daarbij als ik wat zoek naar 'tweede dader' lijkt die ook gepakt te zijn?

http://www.elsevier.nl/Bu(...)sie-gepakt-1783144W/

[..]

Alleen nergens een naam o.i.d...

Dit lijkt me toch een feestmaaltijd voor de hoax-believers jongens.. als ik in jullie kamp zat had ik dit in de openingspost gezet: "Waarom ligt ie eerst op zn rug en dan op zijn buik? Het wapen en de granaat liggen erbij alsof ze door iemand zijn neergelegd.." etc etc.. Dit vind je met 5 minuten googlen.
geen grote tas dat wel, volgens bron, zie paar pagina's terug had hij een tas met wapen minutie en bommen begraven in het zand, hij deed zich voor als een toerist waarna hij het spul opgroef of onder een deken vandaan haalde en wild omzich heen ging schieten.

Als ik moet gokken past in die tas makkelijk 3 extra magazijnen en 3 granaten.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:52:15 #280
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154963430
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een lijk verstijft natuurlijk binnen 2,1 sec na dood en verstijft zo erg dat het niet meer bewogen kan worden..

quote:
Na het overlijden begint het lichaam koud te worden en vanaf zo'n twee tot zes uur na overlijden beginnen de spieren te verstijven, waarschijnlijk doordat de actine- en myosinefilamenten van de spier in elkaar schuiven.
Wat betreft die agenten die het lichaam onderzoeken waarna andere foto's genomen worden, dat klinkt mij aardig plausibel in de oren :)
pi_154963479
quote:

[..]

Dat lijkt mij de meest logische verklaring.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 19:57:12 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154963573
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt mij de meest logische verklaring.
De tas is ook weg op foto 2 ;)

en waarom zou je een lijk niet mogen onderzoeken?

wie weet had hij nog een bomgordel onder zijn kleren met een timer!
je weet het maar nooit met die mafketels ;)
pi_154963576
quote:

[..]

Zoiets melde ik ook in deeltje 1. Maar dat werd weer niet geaccepteerd ofzo.
pi_154963730
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoiets melde ik ook in deeltje 1. Maar dat werd weer niet geaccepteerd ofzo.
Omdat het te plausibel was waarschijnlijk.
pi_154963753
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat het te plausibel was waarschijnlijk.
Ja, als je de hele dag maar gelooft dat alles nep is, word wat normaal is natuurlijk wel heel idioot :)
pi_154964156
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 18:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

waar dan?
Volgens MSM waren er ook 1200 'ge-identificeerde' getuigen.
Misschien hadden ze allemaal hun tasjes en spulletjes op 't strand laten liggen(pushing and shoving to get away,volgens MSM)...
oh wacht,maar er zijn heel weinige persoonlijk belongings op 't lege strand te zien.
En geen andere beeldjes te zien? Raar.
Misschien hebben ze allemaal hun cmaeras in hun kamertjes achtergelaten.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:30:39 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154964320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens MSM waren er ook 1200 'ge-identificeerde' getuigen.
Misschien hadden ze allemaal hun tasjes en spulletjes op 't strand laten liggen(pushing and shoving to get away,volgens MSM)...
oh wacht,maar er zijn heel weinige persoonlijk belongings op 't lege strand te zien.
En geen andere beeldjes te zien? Raar.
Misschien hebben ze allemaal hun cmaeras in hun kamertjes achtergelaten.
Jij pakt je camera er bij als je in blinde paniek weg aan het rennen bent voor geweervuur?
Onikaan ni ov dovah
pi_154964351
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ook! Kan je ajb 'n tijgertje voor me maken.
Dus de 'terrorist' heeft 3 homemade bommen/granaten van 'n kilo of twee per stuk en 4 magazijnen van 'n kilo of zo per stuk allemaal netjes in 'n parasol of beach bag of beach shorts gedaan(zeker voor quick access and fast reloading purposes of course) en heen en weer in blote voeten gerennen. Jeetje - voor zulke organistie als 'IS' zou je wat beter soldaten hebben als ze de macht weet-ik-veel hoeveel legers kunnen tegen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tingo op 06-08-2015 20:44:21 ]
pi_154964719
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij pakt je camera er bij als je in blinde paniek weg aan het rennen bent voor geweervuur?
Gaat niet op mij.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 20:47:24 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_154964780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Gaat niet op mij.
Dat klopt, het gaat om de gemiddelde mens in een kudde mindset.
Onikaan ni ov dovah
pi_154964953
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat klopt, het gaat om de gemiddelde mens in een kudde mindset.
Misschien. Zijn alle cameras en spulletjes achter op 't strand gelaten?
Waarschijnlijk waren er mensen met cameras/notso smartphones enz. in hun broekzakken en BH's ?
pi_154964957
Ik weet wel wat ik zou doen; mijn naasten beetgrijpen en er als 'n dolle gek vandoor gaan.
pi_154965240
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet wel wat ik zou doen; mijn naasten beetgrijpen en er als 'n dolle gek vandoor gaan.
Dat zou ieder normaal mens doen. Niet filmen maar weg! weg!
pi_154965259
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:52 schreef Scrummie het volgende:
Misschien sommige mensen hadden die leuke hoedjes en riempjes accessories. Dus van de 1200 getuigen is er heel weinig andere beeldjes of niet?
pi_154965298
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien sommige mensen hadden die leuke hoedjes en riempjes accessories. Dus van de 1200 getuigen is er heel weinig andere beeldjes of niet?
Ik discussier niet op basis van misschien. Kom maar eens met wat nuttige info, praten we dan weer verder :)
pi_154965328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou ieder normaal mens doen. Niet filmen maar weg! weg!
Waarschijnlijk. Maar waar zijn de achtergelaten spulletjes?
pi_154965348
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien later opgehaald?
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:04:42 #298
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154965355
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die lagen voornamelijk bij de strandbedden en stoeltjes zoals ik het op videomateriaal zag.
Dus niet midden op het strand zoals je lijkt te bedoelen.
  donderdag 6 augustus 2015 @ 21:05:28 #299
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154965379
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook! Kan je ajb 'n tijgertje voor me maken.
Dus de 'terrorist' heeft 3 homemade bommen/granaten van 'n kilo of twee per stuk en 4 magazijnen van 'n kilo of zo per stuk allemaal netjes in 'n parasol of beach bag of beach shorts gedaan(zeker voor quick access and fast reloading purposes of course) en heen en weer in blote voeten gerennen. Jeetje - voor zulke organistie als 'IS' zou je wat beter soldaten hebben als ze de macht weet-ik-veel hoeveel legers kunnen tegen.

Een vol magazijn weegt maar 920 gram. Je ductaped er standaard twee aan elkaar voor snel herladen en ik weet uit ervaring dat een stuk of acht magazijnen op de man geen enkel probleem is.
pi_154965812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Een vol magazijn weegt maar 920 gram. Je ductaped er standaard twee aan elkaar voor snel herladen en ik weet uit ervaring dat een stuk of acht magazijnen op de man geen enkel probleem is.
Dus bijna 'n kilo p/s dan en de 45 magazijn is wat zwaarder natuurlijk. 240 kogels of zo? Maar dat zien we niet in de beelden. En de homemade bommen/granaten? Fotos genomen ook.High on cocaine.In blote voeten. Bruce Willis eat your heart out.
pi_154965955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 21:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien later opgehaald?
Op de zogenaamde schokkende beelden voor dat ze opgehaald zijn?
Deel 3 ajb? Ik weet niet precies hoe 't moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')