Indien netjes gesteld is het gewoon een legitieme vraag.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een insinuerende vraag.
Schaam je diep.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:24 schreef totnutoe het volgende:
[..]
Edit:nee
dat jij nou alles gelooft wat ze je voorkauwen, moet jij weten
ik denk anders
Wat kan je precies zien als je in de buurt van zoiets bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef totnutoe het volgende:
[..]
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?
dat schrijf je er niet bij, vandaar de vraag.
Ik ben het moreel kompasquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nog zo'n onnozele
wat zoek je hier eigenlijk? wat voeg je toe?
Kijk wat een voorbeelden hoe het zou gaan als deze man hier kwam posten .quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat kan je precies zien als je in de buurt van zoiets bent?
We kunnen allemaal getraumatiseerd van situaties als we denken dat 't echt is.
Veel mensen hebben vuurwerken gehoord volgens bijna alle msm verhaaltjes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:49 schreef totnutoe het volgende:
[..]
heeft hij de dode lichamen gezien of van horen zeggen?
dat schrijf je er niet bij, vandaar de vraag.
Ff dimmen totnutoe. Hier heeft niemand iets aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:35 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nog zo'n onnozele
wat zoek je hier eigenlijk? wat voeg je toe?
Wat wil dat zeggen dan volgens jou?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel mensen hebben vuurwerken gehoord volgens bijna alle msm verhaaltjes.
Ik zou heel graag z'n mening over de TV star witnesses lezen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk wat een voorbeelden hoe het zou gaan als deze man hier kwam posten .
dat dacht ik eerst ook. vuurwerk, dan schrik je wel evenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel mensen hebben vuurwerken gehoord volgens bijna alle msm verhaaltjes.
Alleen dat is al zo ongepast. Besef je dat niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zou heel graag z'n mening over de TV star witnesses lezen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef totnutoe het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook. vuurwerk, dan schrik je wel even
houd eens op met je ongepast, zo praat jij altijdquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen dat is al zo ongepast. Besef je dat niet?
Dat 't mogelijk is dat 't vuurwerken waren.quote:
Oh? Voorbeeld graag .quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:53 schreef totnutoe het volgende:
[..]
houd eens op met je ongepast, zo praat jij altijd
ga weg man, je weet zelf wat je post. denk je dat ik dat allemaal ga opzoeken? denk nog eens.quote:
Gaan we nou ruzie lopen schoppen over de eventuele vraagstelling aan een persoon waarvan de kans dat die hier ooit vragen komt beantwoorden minder is dan een paar procent, ongeacht de vragen?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk wat een voorbeelden hoe het zou gaan als deze man hier kwam posten .
Ruzie schoppen? Vraag dat aan degenen die dat doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Gaan we nou ruzie lopen schoppen over de eventuele vraagstelling aan een persoon waarvan de kans dat die hier ooit vragen komt beantwoorden minder is dan een paar procent, ongeacht de vragen?
Mocht er ooit een chance in hell zijn dat die persoon (of wie dan ook) bereid is om zoiets te doen dan doen we het wel met een gesteriliseerd vragenlijstje.
En wat zou je denken als iemand komt met 'n echte internet verhaaltje over :quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen dat is al zo ongepast. Besef je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |